Mustalaiset

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Rockyfist
Sofia Karppi

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

murhe kirjoitti: To Elo 08, 2024 5:04 pm
Kantaväestön edustaja menettää kaikki edut jos kieltäytyy työstä , joka olisi esim 350 km päässä . , kun samaan aikaan " kunniakansalainen " rahtihame - kulmahousun- " palloilee täysmääräisillä KELA- eduilka .
Kuka tässä nyt on rasisti ❓
Minä! Mitä mustalaisiin tulee.
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Millavaan kirjoitti: To Elo 08, 2024 6:20 am Romanit kuitenkin tottelee näitä vanhempia jotka on hierarkiassa ylempänä. Tiiän sen ihan mun omasta lapsesta kun tiedustelin miksi hän ei saa tavata serkkujaan niin siksi koska sitä ei hyväksytä. Ja se joka sitä ei hyväksy on sen suvun pää jonka sana on laki ja sitä totellaan eikä kyseenalaisteta. Myöskään he eivät saa muuttaa sellaiselle paikkakunnalle missä sitä muuttoa ei joku suku jota kunnioitetaan, hyväksy.
Joo ennen oli näin, että suvun sana on laki, mutta nykyisin nämä pahimmat juniorit haistattelee ja uhoilee jopa omille vanhemmilleen ja muille sukunsa vanhemmille ihan avoimesti somessa. Ja tekevät mitä lystäävät vaikka vanhemmat kieltää.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Juu nyt on nähty Porissa pari nuorta komeaa mustalaista ratikkakuskeina.

Luotettavan tahon uutisia. Believe or not.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Juu, ja heinäkuun alussa Utsjoella oli ratikkakuskeina 5 somalia, ja 10 mustalaista. Ajoivat sitä linjaa Teno-Kaamanen.
Olivat kaikki todella kohteliaita ja komeita. Kyllä näkyi se paremman kulttuurin vaikutus meihin lantalaisiin verrattuna.

Muppe alter egoineen kouluttaa Lapin lennostossa mustalaisia ja neekereitä hävittäjälentäjiksi.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

kakkosurpo kirjoitti: Pe Elo 09, 2024 4:46 pm Juu, ja heinäkuun alussa Utsjoella oli ratikkakuskeina 5 somalia, ja 10 mustalaista. Ajoivat sitä linjaa Teno-Kaamanen.
Olivat kaikki todella kohteliaita ja komeita. Kyllä näkyi se paremman kulttuurin vaikutus meihin lantalaisiin verrattuna.

Muppe alter egoineen kouluttaa Lapin lennostossa mustalaisia ja neekereitä hävittäjälentäjiksi.
Olisi kiva, että laittaisit mukaan myös linkin, mistä olet tämän tiedon saanut.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Tulkaa nyt joku tamperelainen julkisten käyttäjä vahvistamaan että heitä todella on bussikuskeina siellä useita.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Millavaan kirjoitti: Pe Elo 09, 2024 6:45 pm Tulkaa nyt joku tamperelainen julkisten käyttäjä vahvistamaan että heitä todella on bussikuskeina siellä useita.
Kirkkonummella ainakin on yksi bussikuski, joka on romani. En tunne tarkemmin, mutta käsittääkseni asuu Espoossa.
Olen nähnyt elämäni aikana useita romaneita linja-autokuskeina. Usein ajamassa kaukoliikennettä eikä niinkään paikallisliikennettä.
Mitä te dorkat dorkailette?
Millavaan
Perry Mason

Porissa olen nähnyt yhden romanin bussikuskina. Saattaa olla koko kaupungin ainoa työssäkäyvä mustalainen.
Millavaan
Perry Mason

Mulla on vähän sellainen viharakkaussuhde mustalaisiin kun ne on niin komeita. Mun sydän meinas sulaa kun puuvillassa yks romanimies pysähtyi mun kohdalle ja sanoi päivää. Siellä oli paljon ihmisiä ja hän teki näin vain mulle ❤️
Millavaan
Perry Mason

Joku oli kirjoittanut sen laukaan roopen viimeisestä matkasta että jotenkin järkyttävä. Se ei ole järkyttävä vaan hauska, taidan taas kohta katsoa sen. Ja että mua harmittaa kun tää hérjaa tiedostoa kun mulla on hänestä vielä hauskempi video samalta päivältä ennen sitä ajoa. On sitten niin sekaisin että siitä riittäisi riemua monelle. Onneks kuoli jos siinä kunnossa lähti ajamaan niin olisi voinut tappaa jonkun muun ja saletisti ei ollut ekaa kertaa asialla, viimeinen se toki onneksi oli
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Pe Elo 09, 2024 6:19 pmOlisi kiva, että laittaisit mukaan myös linkin, mistä olet tämän tiedon saanut.
Valitettavasti en voi sinulle linkkiä laittaa koska kummatkin asiat ovat turvallisuuspoliittista syistä salattu.
Pelätään että jos somalien yhteisön tietoon tulee toi että niinkin moni somali on työllistynyt, niin kaikki somalit pakenevat Suomesta pois pelätessään töihin joutumista. Silloin meille ei jää yhtään puikulapäätä.

Sotilaallisesti ei taasen voida julkaista että meidän tulevat hävittäjä-ässämme ampuvat aina ohi, vaikka Muppe kaikkine alter egoineen kuinka heitä yrittää opettaa ampumaan kohti. Muppe lupaa joillekkin jopa suklaapatukan jos osuu kohteeseen.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Millavaan
Perry Mason

Taas tuli se Roopen viimeinen matka katsottua mutta harmittaa kun se lähetys on alunperin kestänyt tuon jälkeen vielä puoli tuntia mutta sitä videoo ei taida mistään enää löytyä kun Roopen omaiset on vaatineet sen poistamista joka paikasta
sörsse
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Millavaan kirjoitti: Pe Elo 09, 2024 9:21 pm Mulla on vähän sellainen viharakkaussuhde mustalaisiin kun ne on niin komeita. Mun sydän meinas sulaa kun puuvillassa yks romanimies pysähtyi mun kohdalle ja sanoi päivää. Siellä oli paljon ihmisiä ja hän teki näin vain mulle ❤️
Veikkaan että Mertsi arveli näkevänsä sinussa hövelin ja potentiaalisen uhrin, sekä päätteli saavansa louvojen päälle vielä rinsaakin, ja tuskin petskoistakaan tulisi harmia.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Olen saattanut pari romanibussikuskia nähdä. En ole varma, kun en jää pällistelemään ja taivastelemaan, vaan harpon autoon sisälle (tervehdittyäni ja maksettuani).
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Nyt näistä vitun bussikuskivänkäämisistä asiaan...

Seinäjoen ammuskeluketjussa jo mainitsinkin, että...
Doctor Lecter kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 2:36 pm - Oletan, että Ylessä on piakkoin kivakirjoitus jos toinenkin Rositan röijyistä ja siitä kuin Miranda ei saanut hyvää palvelua kaupassa. Ja katso; taas on kansa unohtanut paskeiden aiheuttamat ikävyydet ja voidaankin keskittyä paskeisiin kohdistuvaan rasismiin.

...ja tässä sitä sitten ollaan. Ei tosin YLE, vaan Savonlinnassa ilmestyvä Itä-Savo:
Roma­ni­naisen puvussa voi olla jopa kymmenen metriä kangasta – Miretta Palm alkoi käyttää pukua 17-vuotiaana

Mirette Palm valmistaa itse omat romanipukunsa. Kuva Mikko Ahvenainen
Mirette Palm valmistaa itse omat romanipukunsa. Kuva Mikko Ahvenainen
palmilainen_ei_vaihokas.jpg (97.59 KiB) Katsottu 2659 kertaa
Naisen asu on tärkeä osa romanien etnistä identiteettiä.
...
Enemmän täällä (maksumuuri): Itä-Savo
11.8.2024 12:00
Naisen asu on tärkeä osa romanien etnistä identiteettiä.
Tai siitä on sellainen haluttu ja kaiken tuon maksajiksi on saatu yhteiskunta.
- Kyllä, sama yhteiskunta minkä päälle nämä paskeet kusevat.
- Kyllä; saman yhteiskunnan jäsenet jotka mahdollistavat näiden paskeiden elättämisen joutuvat heidän taholtaan erittäin usein rasististen väkivaltarikosten sekä törkeän taloudellisen hyväksikäytön ja huvikseen suoritettujen pahoinpitelyjen kohteeksi.

Eikös ollut joku Palm-sukuun kuuluva paske kun oli osallisena Seine-joen ammuskeluun?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Vastaa Viestiin