Eipä taida onnistua.Lumipallo1 kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 2:45 am Haluan että lopetatte asian puimisen ja kommentoinnin, virkavalta on koulutettu siihen ja spekulaatiot sikseen.
Kiitos Päivi Jalasvaara
Hyvää Viikonloppua Toivottaen
Huutaja Jaana
Eipä taida onnistua.Lumipallo1 kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 2:45 am Haluan että lopetatte asian puimisen ja kommentoinnin, virkavalta on koulutettu siihen ja spekulaatiot sikseen.
Kiitos Päivi Jalasvaara
Tälle foorumille tuleminen ja täällä olevien keskustelujen lukeminen on joka kerta oma valinta. Jos täällä esiintyvää keskustelua ei kasetti kestä, niin sitten kannattaa pysyä poissa, niin rikosten tekijöiden kuin heidän omaistensakin. Siihen kun ei voi missään määrin vaikuttaa, mitä muut ihmiset puhuvat ja kirjoittelevat taikka mistä.
Juuri näin..viivahattu kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 7:53 pmTälle foorumille tuleminen ja täällä olevien keskustelujen lukeminen on joka kerta oma valinta.
En tiedä asian oikeudellisesta puinnista, mutta sikäli mikäli veljeksiä toisistaan tunnistan, niin Antin otaksun eilen kaupungilla kävelleen hyväntuulisena ja -vointisena vastaan.
Niin poistui saatana baariin ja jätti ihmisen henkihieverissä. Kuka vittu tekee niin ja saa vielä mainintoja miten hyvä tyyppi on? Oon kuullut, että uhri tiesi Antista liikaa, josta muistutti. Mitähän raskauttavaa tietoa Antista on nyt mennyt hautaanNissan Markkanen kirjoitti: Ti Maalis 12, 2024 10:35 pm Fakta…Antti on lyönyt kerran ja jos sen jälkeen joku muu on tehnyt jotain, niin sit on. Antti löi ja poistui paikalta ettei jaksa tommosta vittuilua..ja silloin ei todellakaan ollut yhtään ruumista. Ei silti.. lyöminen ei oo ratkaisu, mut kyl uhrin puolelta tuo oli ikävä kyllä ajan kysymys.. varsin surullinen tapahtuma molempien kantilta.
Oon kuullut, että uhri tiesi Antista liikaa, josta muistutti. Mitähän raskauttavaa tietoa Antista on nyt mennyt hautaan
Höpö höpö. Mikko ollut ihan hengissä kun Antti lähtenyt baariin. Toisetkin olivat vaan todenneet ettei Mikko lähde baariin. Jos rappukäytävästä löydetty, niin Oiskohan itse kompuroinnut kännipäissään portaissa. Niiiiiiiin moni sanonut et Mikko ei kestäny viinaa ha jalat meni helposti alta.NImur kirjoitti: Ma Elo 05, 2024 10:44 pmNiin poistui saatana baariin ja jätti ihmisen henkihieverissä. Kuka vittu tekee niin ja saa vielä mainintoja miten hyvä tyyppi on? Oon kuullut, että uhri tiesi Antista liikaa, josta muistutti. Mitähän raskauttavaa tietoa Antista on nyt mennyt hautaanNissan Markkanen kirjoitti: Ti Maalis 12, 2024 10:35 pm Fakta…Antti on lyönyt kerran ja jos sen jälkeen joku muu on tehnyt jotain, niin sit on. Antti löi ja poistui paikalta ettei jaksa tommosta vittuilua..ja silloin ei todellakaan ollut yhtään ruumista. Ei silti.. lyöminen ei oo ratkaisu, mut kyl uhrin puolelta tuo oli ikävä kyllä ajan kysymys.. varsin surullinen tapahtuma molempien kantilta.![]()
Nissan Markkanen kirjoitti: Pe Elo 09, 2024 10:32 pmHöpö höpö. Mikko ollut ihan hengissä kun Antti lähtenyt baariin. Toisetkin olivat vaan todenneet ettei Mikko lähde baariin. Jos rappukäytävästä löydetty, niin Oiskohan itse kompuroinnut kännipäissään portaissa. Niiiiiiiin moni sanonut et Mikko ei kestäny viinaa ha jalat meni helposti alta.NImur kirjoitti: Ma Elo 05, 2024 10:44 pmNiin poistui saatana baariin ja jätti ihmisen henkihieverissä. Kuka vittu tekee niin ja saa vielä mainintoja miten hyvä tyyppi on? Oon kuullut, että uhri tiesi Antista liikaa, josta muistutti. Mitähän raskauttavaa tietoa Antista on nyt mennyt hautaanNissan Markkanen kirjoitti: Ti Maalis 12, 2024 10:35 pm Fakta…Antti on lyönyt kerran ja jos sen jälkeen joku muu on tehnyt jotain, niin sit on. Antti löi ja poistui paikalta ettei jaksa tommosta vittuilua..ja silloin ei todellakaan ollut yhtään ruumista. Ei silti.. lyöminen ei oo ratkaisu, mut kyl uhrin puolelta tuo oli ikävä kyllä ajan kysymys.. varsin surullinen tapahtuma molempien kantilta.![]()
Salaliittoteoriat ovat yhtä vakuuttavia kun et Antti tiesi Jimmy Hoffan viimeisen leposijan. Korkki kii ja nukkumaan.. huomen ajattelet vähän selkeemmin![]()
Sääliähän se tais oikeusprosessia varten hakia joka sekin mielestäni kertoo raskautta asti.Nissan Markkanen kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 10:05 pm Seuraavana päivänä??? Meni poliisia piiloon ja ei todellakaan oli hyppäämässä. Näin ainakin herra itse sanoi kolme viikkoo sitte. Turhaa yrittää lavastaa A:ta syylliseksi, kun isommat jutut kasvoihin tulleet A:n lähdön jälkeen!
Linnassa ehtii opetella soittamaan biisin, jos toisenkin. Siellä on hyvät vehkeet!franksobotka kirjoitti: Su Maalis 10, 2024 6:17 am
Woodbarin kanta-asiakkaita kyllä, mutta ei soittele jameissa koskaan