"Ja koska tuo 8 min on riittänyt hengen lähtöön, uhri kuitenkin ollut elossa jonkin aikaa, viittaa kaikki päähän kohdistuneeseen väkivaltaan."Miss Holmes #1 kirjoitti: La Elo 10, 2024 3:58 pm Ne oli mun vertauksia Ulliksen tekoon.
Oli ainoastaan mun olettamus, että päähän kohdistunut väkivalta.
Ja koska tuo 8 min on riittänyt hengen lähtöön, uhri kuitenkin ollut elossa jonkin aikaa, viittaa kaikki päähän kohdistuneeseen väkivaltaan.
Kuiviin vuodetaan nopeammin, ampuma-aseen poliisi kieltänyt, niin aika loogista on, että jollain ”kynttilänjalalla” on päähän taottu.
Vai onko parempaa ideaa?
Ulliksessa tilanne yllätti. Uhri yrittikin puolustautua. Niihin päähän kohdistuneisiin iskuihin ei ole mennyt edes 8 minuuttia, aika Ulliksessa on kulunut vastaataistelun torjumiseenja oman sisäreiden hoitamisen välillä.
Olettihan Tikkanrn uhrin olevan vielä elossa, vessasta palatessaan.
(Ulliksessa tunnin kesto on määritelty 1. vammasta kuolemaan.)
Joten minun logiikalla molemmat uhrit on kuollut päähän kohdistuneisiin iskuihin.
Muut Vantaalla pimeän aikaan tapahtuneet hyökkäykset on ollut teräase-hemmoja, joten ei ole heidän tekosiaan.
Mielestäni juurikin päinvastoin. Tikkasella olisi ollut kotonaan mahdollista suorittaa pitkäkestoista väkivaltaa. 5 iskuun astalolla on tuskin mennyt puoltakaan minuuttia. Sitten hän julkisella paikalla suorittaisi 8 minuutin performanssin.
"Vai onko parempaa ideaa?" On! Myrtsin tekijä on mahdollisesti hakannut esim. nyrkkiraudalla uhria eri puolille kehoa ja lopuksi hyppinyt tämän päällä.