Kiinalaisnainen surmattiin Tampereella - 5.9.2011
- LexVeritas
- Frank Columbo
Re: Kiinalaisnainen surmattiin Tampereella - 2011
^Juoksi esimerkiksi seuraavan viikon torstain lenkillä hädissään ja vahingossa auton alle ja kuoli. Mahdollisia muita vaihtoehtoja on melko monia.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
- LexVeritas
- Frank Columbo
^
On toki monia arkisempiakin syitä, miksei juoksija ole ilmoittautunut (jos ei kuolema kelpaa). Hän on ajatellut esimerkiksi, ettei halua sekaantua asiaan.
On toki monia arkisempiakin syitä, miksei juoksija ole ilmoittautunut (jos ei kuolema kelpaa). Hän on ajatellut esimerkiksi, ettei halua sekaantua asiaan.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
On on! Arkista on myös, että poliisi ei ole haastatteluissa katsonut tarpeelliseksi todeta, että ehkä juoksija ei ole tekijä tai liity tapaukseen mitenkään.LexVeritas kirjoitti: La Elo 10, 2024 12:44 am ^
Poistettu Bodomia
-NILS-
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
- LexVeritas
- Frank Columbo
Olet harvinaislaatuisesti osin myös oikeassa: Poliisi ei tosiaan ole katsonut tarpeelliseksi todeta, että juoksija ei ole tekijä. Johtunee varmaankin siitä, että juoksijasta ei tiedetä juuri mitään.Korpisoturi kirjoitti: La Elo 10, 2024 12:51 am Arkista on myös, että poliisi ei ole haastatteluissa katsonut tarpeelliseksi todeta, että ehkä juoksija ei ole tekijä tai liity tapaukseen mitenkään.
Poistettu Bodomia. Sille on oma alueensa.
-NILS-
-
Korpisoturi
- Perry Mason
↑
"Johtunee varmaankin siitä, että juoksijasta ei tiedetä juuri mitään."
Jos poliisilla olisi vahva epäilys, että juoksija ei mahdollisesti liittyisi tapaukseen mitenkään, niin tietystikin tämä tapausta käsittelevissä jutuissa mainittaisiin.
"
Poliisi ei tosiaan ole katsonut tarpeelliseksi todeta, että juoksija ei ole tekijä." Vaikuttaa siltä, että poliisin käsityksen mukaan juoksija olisi tekijä.
Ehdottomasti on pieni mahdollisuus, että juoksija on ollut esim. ulkomaalainen alamäkijuoksija ja kuollut seuraavana torstaina.
"Johtunee varmaankin siitä, että juoksijasta ei tiedetä juuri mitään."
Jos poliisilla olisi vahva epäilys, että juoksija ei mahdollisesti liittyisi tapaukseen mitenkään, niin tietystikin tämä tapausta käsittelevissä jutuissa mainittaisiin.
"
Poliisi ei tosiaan ole katsonut tarpeelliseksi todeta, että juoksija ei ole tekijä." Vaikuttaa siltä, että poliisin käsityksen mukaan juoksija olisi tekijä.
Ehdottomasti on pieni mahdollisuus, että juoksija on ollut esim. ulkomaalainen alamäkijuoksija ja kuollut seuraavana torstaina.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
- LexVeritas
- Frank Columbo
Mielestäni poliisi ei yleensä kommentoi kesken tutkintaa esimerkiksi, että ketä se pitää syyllisenä. Juoksijan ei ilmeisestikään tiedetä liittyvän murhaan muuten, kuin että hänen on nähty juoksevan Tampereella.
- LexVeritas
- Frank Columbo
Oletusarvo on, että kiinalaisnainen kuoli häneen kohdistetun spontaanin väkivallan johdosta.
- LexVeritas
- Frank Columbo
Yleisesti voidaan sanoa, että vain tyhmä luulee iltapäivälehtijuttujen olevan poliisien eikä toimittajien tekeleitä.
On tosiaan mahdotonta sanoa, liittyykö juoksija itse murhatekoon vai ei.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Mun mielestäni ainakin on selvää, että suorat lainaukset maan suurimmissa päivälehdissä ovat pääsääntöisesti täysin väärin! On myös selvää, että poliisi ei haluaisi korjata virheellisiä tietoja avoimiin henkirikoksiin liittyen. Mut mä oonkin tyhmä.LexVeritas kirjoitti: La Elo 10, 2024 5:02 pm Yleisesti voidaan sanoa, että vain tyhmä luulee iltapäivälehtijuttujen olevan poliisien eikä toimittajien tekeleitä.
Mitä te dorkat dorkailette?
- LexVeritas
- Frank Columbo
Olet asian ytimessä ja olen asiasta kanssasi samaa mieltä.
Mutta ei tarvitse olla tyhmä, jos ei tiedä liittyykö juoksija itse murhatekoon vai ei.
Arvelen toki, että hän liittyy.
- Ross Sullivan
Poistettu kuittailua toiselle nimimerkille
-NILS-
Tosiaan juoksija hyvin todennäköisesti liittyy murhatekoon, mutta varmuutta asiasta ei ole. Tätä mieltä olin jo esim. vuosi sitten elokuussa.
-NILS-
Tosiaan juoksija hyvin todennäköisesti liittyy murhatekoon, mutta varmuutta asiasta ei ole. Tätä mieltä olin jo esim. vuosi sitten elokuussa.
- LexVeritas
- Frank Columbo
Onko juoksija mielestäsi todennäköinen heroiiniliigan torpedo?
-
JasseHames
- Perry Mason
Veikkaan, että lähtökohtaisesti on (siis todennäköisesti keskimääräinen heroiiniliigan torpedo). Ainakin sellainen mahdollisuus on olemassa, koska sitä ei voida poissulkea niin kuin ei maan ulkopuolista elämää. Asia lienee varmistettavissa Kanta-kirjauksista - etenkin varakkaiden henkilöiden Kanta-kirjauksista.LexVeritas kirjoitti: La Elo 10, 2024 10:28 pm Onko juoksija mielestäsi todennäköinen heroiiniliigan torpedo?
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
Ei ole! Heroiiniliigan torpedo ei hoitaisi hommaa lähtökohtaisesti noin amatöörimäisesti. Lisäksi uhri vaikuttaa henkilöltä, että tuskin on heittänyt polakkaa.LexVeritas kirjoitti: La Elo 10, 2024 10:28 pm Onko juoksija mielestäsi todennäköinen heroiiniliigan torpedo?
Entä voisiko tekijä olla Rissasen Hannu?
- Ross Sullivan
↑
Niin, täällä on keittomestari esittänyt, että juoksija olisi hyvinkin mahdollisesti kenties ehkä tapaukseen liittymätön alamäkijuoksija, joka on kuollut seuraavana torstaina ehtimättä ilmoittamaan itsestään poliisille. Mä taas olen sitä mieltä, että juoksija on tekijä ja satunnainen (Hassu-Jaanan kaltainen) huumesekopää. Hyvinkin mahdollisesti tekijä on ollut psykoosissa ja teko on lähtökohtaisesti sellainen, että ennakkoyhteyttä ei ole ollut tekijän ja uhrin välillä.
Heroiiniliigan torpedoon en itse usko. Onko sulla jotain perusteluja, että tekijä olisi heroiiniliigan torpedo?
Niin, täällä on keittomestari esittänyt, että juoksija olisi hyvinkin mahdollisesti kenties ehkä tapaukseen liittymätön alamäkijuoksija, joka on kuollut seuraavana torstaina ehtimättä ilmoittamaan itsestään poliisille. Mä taas olen sitä mieltä, että juoksija on tekijä ja satunnainen (Hassu-Jaanan kaltainen) huumesekopää. Hyvinkin mahdollisesti tekijä on ollut psykoosissa ja teko on lähtökohtaisesti sellainen, että ennakkoyhteyttä ei ole ollut tekijän ja uhrin välillä.
Heroiiniliigan torpedoon en itse usko. Onko sulla jotain perusteluja, että tekijä olisi heroiiniliigan torpedo?