Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
^Rossi on muuten postannut Kirkkonummi-ketjuun tasan samaan aikaan kuin minä edellisen viestin klo 21.04.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Oikeinko tosissasi kuvittelet, että tuo lapsellinen saivartelusi sekä jatkuvasti esiintunkeva pätemistarpeesi yhdistettynä lähes 24/7 päivystykseesi tällä nettifoorumilla antaisi sinusta jotenkin sivistyneen maailmanmiehen vaikutelman? Ei kai sentään?LexVeritas kirjoitti: La Elo 10, 2024 9:32 pm Käsiaseita ovat mm. keihäs, miekka, kivääri, pistooli ja käsikranaatti.
Jokainen voi tykönänsä miettiä, minkälainen henkilö harrastaa noita edellämainittuja. Kenties sellainen, jota mummonsa on pitänyt perunakellarissansa lukkojen takana kaikki nämä vuodet, ettei tämä jatkuvasti häpäisisi suvun mainetta.
Eih bennek, eih blavek
- LexVeritas
- Frank Columbo
Pitää paikkansa muuten, paitsi ettei se ole vieläkään perunakellari vaan -kuoppa. Ei ole myöskään minun vikani, ettet tiedä kiväärien olevan käsiaseita. Täytyyhän sellainen moukkamaisuus nyt heti korjata, rikospalstalla kun kerran ollaan jos toisenkin.Kosti kirjoitti: La Elo 10, 2024 11:22 pmOikeinko tosissasi kuvittelet, että tuo lapsellinen saivartelusi sekä jatkuvasti esiintunkeva pätemistarpeesi yhdistettynä lähes 24/7 päivystykseesi tällä nettifoorumilla antaisi sinusta jotenkin sivistyneen maailmanmiehen vaikutelman? Ei kai sentään?LexVeritas kirjoitti: La Elo 10, 2024 9:32 pm Käsiaseita ovat mm. keihäs, miekka, kivääri, pistooli ja käsikranaatti.
Jokainen voi tykönänsä miettiä, minkälainen henkilö harrastaa noita edellämainittuja. Kenties sellainen, jota mummonsa on pitänyt perunakellarissansa lukkojen takana kaikki nämä vuodet, ettei tämä jatkuvasti häpäisisi suvun mainetta.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
En minäkään tänne neekereitä kaipaa mutta tässä kiteytyy hyvin minfon nykytaso. Nykyään puolet kirjoittajista ei keskustele syvällisemmin itse rikoksesta. Joka ketjuun täytyy päästä vain ihmettelemään onkohan tekijä puikulapää vai kulmahousu. Sitten käydään läpi tekijän kotimaan ja uskonnon kulttuuria. Ja sitten 10 nimimerkin pitää päästä kertomaan kuinka ei halua tänne neekereitä.Ja tämä tuntuu toistuvan joka ketjussa. Miksi tuota ei voisi harrastaa siellä ylilaudalla ja täällä keskittyä itse rikoksiin? Tai miksei näitä chattaily pohdintoja voi jauhaa politiikka osiossa?Vittu mitä idiootteja. Ketä täällä kiinnostaa kuka nimimerkki tänne haluaa neekereitä ja kuka ei? Mitä vitun väliä sillä on tämänkään rikoksen kannalta?Kräki kirjoitti: Su Elo 11, 2024 8:32 amTänne sais tulla semmoinen peukutus toiminto. Tähänkin saisi laittaa peukkua ylöspäin.Keplotteleva konna kirjoitti: La Elo 10, 2024 11:13 pmSiten, että ilman noita neekereitä yhteiskunta olisi parempi ja tekivät tällä kertaa ihan itsenäisesti duunia (kerrankin) sen eteen.
Viesti ja siihen kommentointi alempana (ilmenee lainauksista) siirretty Kuusijärvi-ketjusta
-NILS-
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
↑
Tässä kiteytyy hyvin, mihin yhteiskuntamme on ajautumassa.
Tässä kiteytyy hyvin, mihin yhteiskuntamme on ajautumassa.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Katsokaa minua, minä olen hauskatöölöläinen kirjoitti: Su Elo 11, 2024 11:41 am
Sellaista pommia ei ole olemassakaan, millä kiven voisi räjäyttää atomeiksi.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
↑↑
Ei tästä tarvitse napata kuin kolme vuosikymmentä pois, niin on jo paljon parempi.
Ei tästä tarvitse napata kuin kolme vuosikymmentä pois, niin on jo paljon parempi.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Hienoa! Töölöläinen on ilmeisesti ollut paikalla ainakin kemian tunneilla ja sieltä on vielä jäänyt jotain mieleenkin.Wildchild79 kirjoitti: Su Elo 11, 2024 12:00 pmKatsokaa minua, minä olen hauskatöölöläinen kirjoitti: Su Elo 11, 2024 11:41 am Sellaista pommia ei ole olemassakaan, millä kiven voisi räjäyttää atomeiksi.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
-
vanhellsing
Jos uutisissa puhutaan käsiaseesta niin se on aina sellainen ampuma-ase joka on suunniteltu käytettäväksi yhdellä kädellä, eli pistooli. Linkissä jonkun mielipide mikä vaikuttaa asiantuntijalta. Uutena tuli se että myös revolveri on pistooli. Ihan loogiselta kuulostaa kyllä että vaikka keihäs on käsiase, mutta sitä se ei ole kuitenkaan, ainakaan yleisessä puhekielessä eikä myöskään median uutisissa tai poliisin lausunnoissa. Ei kannata keksiä sanoille omia merkityksiä.Kosti kirjoitti: La Elo 10, 2024 11:22 pmOikeinko tosissasi kuvittelet, että tuo lapsellinen saivartelusi sekä jatkuvasti esiintunkeva pätemistarpeesi yhdistettynä lähes 24/7 päivystykseesi tällä nettifoorumilla antaisi sinusta jotenkin sivistyneen maailmanmiehen vaikutelman? Ei kai sentään?LexVeritas kirjoitti: La Elo 10, 2024 9:32 pm Käsiaseita ovat mm. keihäs, miekka, kivääri, pistooli ja käsikranaatti.
https://eralehti.fi/kasiase-on-pistooli/
Kiitos, vanhellsing! Kiva kuulla järjen ääntäkin välillä kaiken mutu-höpinän sekaan.^^vanhellsing kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 10:50 pmJos uutisissa puhutaan käsiaseesta niin se on aina sellainen ampuma-ase joka on suunniteltu käytettäväksi yhdellä kädellä, eli pistooli. Linkissä jonkun mielipide mikä vaikuttaa asiantuntijalta. Uutena tuli se että myös revolveri on pistooli. Ihan loogiselta kuulostaa kyllä että vaikka keihäs on käsiase, mutta sitä se ei ole kuitenkaan, ainakaan yleisessä puhekielessä eikä myöskään median uutisissa tai poliisin lausunnoissa. Ei kannata keksiä sanoille omia merkityksiä.Kosti kirjoitti: La Elo 10, 2024 11:22 pmOikeinko tosissasi kuvittelet, että tuo lapsellinen saivartelusi sekä jatkuvasti esiintunkeva pätemistarpeesi yhdistettynä lähes 24/7 päivystykseesi tällä nettifoorumilla antaisi sinusta jotenkin sivistyneen maailmanmiehen vaikutelman? Ei kai sentään?LexVeritas kirjoitti: La Elo 10, 2024 9:32 pm Käsiaseita ovat mm. keihäs, miekka, kivääri, pistooli ja käsikranaatti.
Näillä mennään. (Tosin itse jatkan ainakin toistaiseksi revolverista puhumista revolverina, pääasiassa selkeyden vuoksi, lähinnä itselleni.)
Eih bennek, eih blavek
-
vanhellsing
Totta, niin minäkin meinaan revolverista puhua revolverina enkä pistoolina, suurin osa ei kuitenkaan miellä revolveriä pistooliksi. Ja saattoi siinä jutussa olla myös vähän omaa tulkintaa mukana.Kosti kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 11:10 pm Kiitos, vanhellsing! Kiva kuulla järjen ääntäkin välillä kaiken mutu-höpinän sekaan.^^
Näillä mennään. (Tosin itse jatkan ainakin toistaiseksi revolverista puhumista revolverina, pääasiassa selkeyden vuoksi, lähinnä itselleni.)
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Pistooli on lyhyt (yhdenkäden) käsiase, riippumatta sen toimintaperiaatteesta. Eli revolverikin on pistooli.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Käsiase
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pistooli
https://fi.wikipedia.org/wiki/Käsiase
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pistooli
Mä olen ollut nimimerkit Ultra-Violence, HKJ-Kuljetus ja M. Paananen. Nuo on kaikki käsittääkseni ylläpidon toimesta bannattu, koska näki että IP on sama.
Ajattelin tehdä uuden nimimerkin A. Hitler, mutta en ole jaksanut. Mä oon Quorthon nyt vaan.
Ajattelin tehdä uuden nimimerkin A. Hitler, mutta en ole jaksanut. Mä oon Quorthon nyt vaan.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- LexVeritas
- Frank Columbo
Saat toki puhua itsellesi mitä haluat mutta mutu-höpinää on nimenomaan se, että määritellään asiat, miltä ne itsestä kuulostavat tai "yleiseen puhekieleen" vedoten.Kosti kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 11:10 pmKiitos, vanhellsing! Kiva kuulla järjen ääntäkin välillä kaiken mutu-höpinän sekaan.^^vanhellsing kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 10:50 pmJos uutisissa puhutaan käsiaseesta niin se on aina sellainen ampuma-ase joka on suunniteltu käytettäväksi yhdellä kädellä, eli pistooli. Linkissä jonkun mielipide mikä vaikuttaa asiantuntijalta. Uutena tuli se että myös revolveri on pistooli. Ihan loogiselta kuulostaa kyllä että vaikka keihäs on käsiase, mutta sitä se ei ole kuitenkaan, ainakaan yleisessä puhekielessä eikä myöskään median uutisissa tai poliisin lausunnoissa. Ei kannata keksiä sanoille omia merkityksiä.Kosti kirjoitti: La Elo 10, 2024 11:22 pm
Oikeinko tosissasi kuvittelet, että tuo lapsellinen saivartelusi sekä jatkuvasti esiintunkeva pätemistarpeesi yhdistettynä lähes 24/7 päivystykseesi tällä nettifoorumilla antaisi sinusta jotenkin sivistyneen maailmanmiehen vaikutelman? Ei kai sentään?
Myös kivääri on käsiase, tarkemmin määriteltynä pitkä käsituliase, halusitte tai ette.
Käsiase on yhden ihmisen kannettavaksi ja käsiteltäväksi soveltuva ase, jota kannatellaan/ käytetään yksi- tai kaksikätisesti.
Käsiaseet jaetaan käsituliaseisiin ja kylmiin käsiaseisiin (esim keihäät, miekat, tikarit jne.)
Lyhyitä käsituliaseita ovat kaikki pistoolit.
Pitkiä käsituliaseita ovat muun muassa kiväärit, haulikot, karabiinit ja rynnäkkökiväärit.
Saat mennä millä haluat - tai olla menemättä - mutta täten ovat terminologiset tosiasiat.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
-
vanhellsing
^
LexVeritas, mitä veikkaat tässä tapauksessa, oliko käsiase keihäs, miekka, kivääri, käsigranaatti, tikari, pistooli, joku muu?
Ite en veikkaa mitään vaan tiedän että kyseessä on pistooli, koska käsiase on sama asia kuin pistooli.
https://poliisi.fi/-/tyomaavarkaita-kii ... -vantaallaToistaiseksi tuntemattoman, naamioituneen miehen epäillään tunkeutuneen pariskunnan auton takapenkille. Mies pakotti heidät antamaan käsiaseella uhaten tilitiedot, pankkikortin ja siihen liittyvän tunnusluvun, kertoo tutkinnanjohtaja rikoskomisario Henri Karjalainen.
LexVeritas, mitä veikkaat tässä tapauksessa, oliko käsiase keihäs, miekka, kivääri, käsigranaatti, tikari, pistooli, joku muu?
Ite en veikkaa mitään vaan tiedän että kyseessä on pistooli, koska käsiase on sama asia kuin pistooli.