LexVeritas kirjoitti: Ke Elo 14, 2024 5:43 pm
^Paljon mahdollista.
Jatkuva itkemisesi toisten kirjoituksista henkivästä "kireydestä, ankeudesta ja vihamielisyydestä" on oiva osoitus harrastamastasi oman angstisi projisoinnista. Sisäisen ihmisen laatusi heijastuu mm. siinä, että toisaalla palstalla haaveilet anaaliyhdynnästä edesmenneen äitini kanssa. Saat toki unelmoida, kunhan vain totesin.
Gyllströmin alibi on kyseenalainen, muttei sitä voida todistaa enää vääräksi.
Mä ainakin uskon, että G:n vaimo on valvonut koko yön.
Höböhöböuggeli toteaa ensin:
"Sinun kantsisi ehkä mennä kysymään apteekista, olisiko heillä myydä sinulle esimerkiksi huumorin- tai sarkasmintajua ja lisää aivosoluja.
Kun sinä kirjoittelet toistuvasti asiavirheitä, niin se ei tarkoita että minun juttuni olisivat virheellisiä, vaan sinun."
Ja sitten heti perään:
"Jatkuva itkemisesi toisten kirjoituksista henkivästä "kireydestä, ankeudesta ja vihamielisyydestä" on oiva osoitus harrastamastasi oman angstisi projisoinnista."
Kyseessä tosiaan on keskustelufoorumi, joten väittely oletettavasti kuuluu asiaan. En silti ymmärrä kiinnostuneisuuttasi nikistäni, mutta ei sitä varmaan ymmärrä kukaan muukaan. Pystyttäisiin asiassa eikä nikissäni. Sitä varmaan ketjua lukeva henkilö toivoo.
"toisaalla palstalla haaveilet anaaliyhdynnästä edesmenneen äitini kanssa. Saat toki unelmoida, kunhan vain totesin."
En mä muista haaveilleeni anaaliyhdynnästä Minfossa ainakaan. Muistan heittäneeni vitsiä tulevaan illanviettoon liittyen toisen Nikin kanssa. Juttusi äidistäsi ovat kuin Nissen suusta. Välillä hän on elossa ja välillä kuollut.