Aika hyvä! Itse myös "naureskelen" itsekseni pari päivää sitten. Mitä jos...kaksoisveliOikeusEnnenKakkia kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 8:50 pmOnko Ep1:llä saman näköistä veljeä tai kaveria? Entäs jos hän on pyytänyt uskollista ystäväänsä esiintymään samanlaisilla vaatteilla pipo naaman suojana valvontakamerassa hänen alibinaan. Kuulusteluissa sitten kannattaakin olla muistamaton niin ei ainakaan tule tehdyksi turhia virheitä.MrEhtivä kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 8:24 pm Minun mielestä tästä tapauksesta tekee kiinnostavan juuri nämä "sattumat"
En itse usko näin useaan sattumaan, varsinkin koska näillä "sattuma" henkilöillä on liikaa "sattumia" hyökkäyksen ympärillä.
-Ep1, eksä, (ehkä eksän nyksä) ja kuollut postinjakaja voidaan erilaisten asioiden yhteydessä "sitoa" Myyrmäentie 6 osoitteeseen.
Ep1 ei edes itse heti Poliisin kuulusteluissa ollut varma mitä oli hänelle yön aikana tapahtunut.
Minusta tällä hetkellä eksän nyksä on suurin epäilty ja Ep1 olisi vielä "parempi ja suurempi" epäilty jos saisin mahdutettua hänet aika janaan hyökkäyksen-kamerakuvan kanssa.
Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022
-
MrEhtivä
Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022
-
Korpisoturi
- Perry Mason
^Jos väitetään, että EP1:n eksät ja nyxät liittyvät tapahtumaan, niin tämä tulisi käsittääkseni jotenkin perustella.
EU:n keskimääräinen asukastiheys on noin 109 asukasta/ km². Myyrmäen väestötiheys on 1500 asukasta per km². Lisäksi alue ei ole mikään rauhallinen alue. Sekoilijaa riittää 24/7.
Se, että joku sekoilee jossain suht lähialueella ei vielä liitä sekoilijaa tapaukseen millään tavoin.
EU:n keskimääräinen asukastiheys on noin 109 asukasta/ km². Myyrmäen väestötiheys on 1500 asukasta per km². Lisäksi alue ei ole mikään rauhallinen alue. Sekoilijaa riittää 24/7.
Se, että joku sekoilee jossain suht lähialueella ei vielä liitä sekoilijaa tapaukseen millään tavoin.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
-
OikeusEnnenKakkia
- Armas Tammelin
↑↑
Tiedän tapauksen missä yksi työtön sankari juopotteli vuosikausia toisella puolella maailmaa ja hänen veljensä esiintyi hänenä pakollisissa työkkärin haastatteluissa. Päivärahoihin ei tullut turhia katkoksia koskaan.
Tiedän tapauksen missä yksi työtön sankari juopotteli vuosikausia toisella puolella maailmaa ja hänen veljensä esiintyi hänenä pakollisissa työkkärin haastatteluissa. Päivärahoihin ei tullut turhia katkoksia koskaan.
-
MrEhtivä
Aika useassa teoriassa täällä on perusteltu omaa epäiltyä.Korpisoturi kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 9:09 pm ^Jos väitetään, että EP1:n eksät ja nyxät liittyvät tapahtumaan, niin tämä tulisi käsittääkseni jotenkin perustella.
Ainakin itse olen aika hyvin perustellut miksi eksän nyksä olisi syyllistynyt postinjakajan "murhaan"
Olen mielestäni jopa aikana janassa yhdistämään hänet tekopaikalle ja selittänyt poistumisen miksi ei jäänyt kiinni heti alussa.
Olen sinun kanssa samaa mieltä. Ei ole asialle mitään hyötyä jos samaa asiaa toistaa täällä.. jos ei joku muu tai itse tuo tänne jotain uutta.
Asiat jotka eivät selvästi kuuluu kyseiselle foorumille, on parempi pitää omana tietonaan. Keskitytään vain asiaan, ei tuomita asiallisia kommentteja ja teorioita.
Oliko sinusta muita henkilöitä joita voisimme spekuloida asiaan liittyen?
Omat henkilöt on siis..
-Eksän nyksä
-Ep1
-salaliitto usean henkilön tekemänä (ketkä mahdollisesti?) (jo mahdolliset esitetyt henkilöt, eksä, eksän nyksä, Ep1 ja silminnäkijä)
-Sattumalta paikalle osunut "hörhö"
Otetaanpa vaikka geometria ja todelliset asukasluvut ( ei mitkään Myyrmannin asukastiheyksien keskiarvot) käyttöön.Korpisoturi kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 9:09 pm ^Jos väitetään, että EP1:n eksät ja nyxät liittyvät tapahtumaan, niin tämä tulisi käsittääkseni jotenkin perustella.
Piirretään ympyrä, postitytön hakkaamispaikka on origo, ja ympyrän säde se kohta, missä Ep1 kuvautti itsensä (tai sen veli...) ja hakkauspaikan välinen etäisyys . Piirretään siis ympyrä ja tämän ympyrän sisälla asuvat ihmiset lasketaan (keinoja on), niin saamme selville kuinka monta todennäköistä epäilyä sen ympyrän sisällä asuu. - Jotenkin tuntuisi kummalta, että joku tulisi kauempaa postitytön kimppuun..
Ai niin, Ep1 asui kyllä melko kaukana ko paikalta..mutta hän oli aiemmin kyllä asunut melko lähelläkin...näin olen ymmärtänyt. Mutta sattumalta käynyt noilla huudeilla tuolloin...
Ja onhan tässä perusteltu useaankin otteeseen, että porukka halusi syystä tai toisesta vaientaa postitytön. - Vai tietääkö Poliisi tytön tappajan motiivin? Ihanko sattumalta tämä tappaja tuli paikalle, kulki edestaa pihassa ja odotti, että postityttö tulee ulos rapusta ja eikun kimppuun..jos oli tappohimo päällä sillä tekijällä, niin olisi luullut käyvän jonkun sattumalta pimeällä tiellä vastaantulleen henkilön kimppuun? Oli se sitten mies tai nainen? Mutta sattumalta odotti, että pääsee tytön kimppuun. Niinpä.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Käsittääkseni EP1 ei liity tapaukseen ja exä ja nyxä vielä vähemmän.MrEhtivä kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 9:31 pmAika useassa teoriassa täällä on perusteltu omaa epäiltyä.Korpisoturi kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 9:09 pm ^Jos väitetään, että EP1:n eksät ja nyxät liittyvät tapahtumaan, niin tämä tulisi käsittääkseni jotenkin perustella.
Ainakin itse olen aika hyvin perustellut miksi eksän nyksä olisi syyllistynyt postinjakajan "murhaan"
Olen mielestäni jopa aikana janassa yhdistämään hänet tekopaikalle ja selittänyt poistumisen miksi ei jäänyt kiinni heti alussa.
Olen sinun kanssa samaa mieltä. Ei ole asialle mitään hyötyä jos samaa asiaa toistaa täällä.. jos ei joku muu tai itse tuo tänne jotain uutta.
Asiat jotka eivät selvästi kuuluu kyseiselle foorumille, on parempi pitää omana tietonaan. Keskitytään vain asiaan, ei tuomita asiallisia kommentteja ja teorioita.
Omat henkilöt on siis..
-Eksän nyksä
-Ep1
-salaliitto usean henkilön tekemänä (ketkä mahdollisesti?) (jo mahdolliset esitetyt henkilöt, eksä, eksän nyksä, Ep1 ja silminnäkijä)
Toivoisin, että lähialueen kahjo-kategoriaa tietävät kommentoisivat ketjuun mahdollisia tekijäehdokkaita. Oli tekijällä ja uhrilla ennakkoyhteyttä tai ei, niin on hyvin mahdollista, että tekijä asuu kilometrin säteellä tapahtumapaikasta.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Minusta tuo on selkeä viite siitä että teko on suunniteltu, uhri tuntenut tekijän, tekijän toiminta ennen tekoa, hyökkäyksen yllätyksellisyys, tekijän huomaamaton saapuminen ja poistuminen alueelta, tekijän mitään sanomaton vaatetus ja raivokas tekotapa.Korpisoturi kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 8:35 pm Totta kai lähtökohtaisesti KRP on yksittäisiä foorum-hörhöjä uskottavampi, mutta teon ajoittaminen uhrin syntymäpäivään on erikoinen sattuma, jos on sattuma lainkaan.
Mielestäni tämä exän nyxä -jauhanta on turhaa skeidaa. Heikentää ketjun luettavuutta.
Nämä kaikki voi olla selkeitä viitteitä suunnitelmallisuudesta ja ennakkoyhteydestä. Liikaa ns. sattumia yhteen tekoon minusta.
(tämä vain oma mielipide)
Oma mielipide tekijästä ja todennäköisin ylimpänä:
1. tekijä tunsi uhrin ja teko oli suunniteltu
2. tekijä ei tuntenut uhria, mutta teko on suunniteltu ja uhri valikoitui sopivuutensa puolesta uhriksi
3. satunnainen hörhö eikä tekijä tuntenut uhria
4. tekijä tunsi uhrin, teko oli suunniteltu, mutta motiivi voi olla kosto uhrin lähipiirille.
Nosta tässä vielä esille että kun aiemmin ei ole tätä vissiin sen tarkemmin pohdittu mutta mitä jos teko oli kosto uhrin lähipiirille?
Viimeksi muokannut Jasonnn, Pe Elo 16, 2024 10:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Ei kukaan ole esittänyt mitään "Myyrmannin asukastiheyksien keskiarvoja". Jos sinulla on parempaa tietoa Myyrmäen asukastiheydestä kuin Vantaan kaupungilla, niin haluaisin kuulla siihenkin perusteluja.skoune kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 9:40 pmOtetaanpa vaikka geometria ja todelliset asukasluvut ( ei mitkään Myyrmannin asukastiheyksien keskiarvot) käyttöön.Korpisoturi kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 9:09 pm ^Jos väitetään, että EP1:n eksät ja nyxät liittyvät tapahtumaan, niin tämä tulisi käsittääkseni jotenkin perustella.
Piirretään ympyrä, postitytön hakkaamispaikka on origo, ja ympyrän säde se kohta, missä Ep1 kuvautti itsensä (tai sen veli...) ja hakkauspaikan välinen etäisyys . Piirretään siis ympyrä ja tämän ympyrän sisälla asuvat ihmiset lasketaan (keinoja on), niin saamme selville kuinka monta todennäköistä epäilyä sen ympyrän sisällä asuu. - Jotenkin tuntuisi kummalta, että joku tulisi kauempaa postitytön kimppuun..
Ai niin, Ep1 asui kyllä melko kaukana ko paikalta..mutta hän oli aiemmin kyllä asunut melko lähelläkin...näin olen ymmärtänyt. Mutta sattumalta käynyt noilla huudeilla tuolloin...
Ja onhan tässä perusteltu useaankin otteeseen, että porukka halusi syystä tai toisesta vaientaa postitytön. - Vai tietääkö Poliisi tytön tappajan motiivin? Ihanko sattumalta tämä tappaja tuli paikalle, kulki edestaa pihassa ja odotti, että postityttö tulee ulos rapusta ja eikun kimppuun..jos oli tappohimo päällä sillä tekijällä, niin olisi luullut käyvän jonkun sattumalta pimeällä tiellä vastaantulleen henkilön kimppuun? Oli se sitten mies tai nainen? Mutta sattumalta odotti, että pääsee tytön kimppuun. Niinpä.
"Vai tietääkö Poliisi tytön tappajan motiivin?" Mitään edes vähän rationaalista motiivia ei välttämättä ole. Pitäisi varmaan kysyä, että olettaisiko KRP:n saavan selville motiivin? Olettaisi tai ei, niin motiivia ei ole vieläkään saatu selville.
"Ihanko sattumalta tämä tappaja tuli paikalle, kulki edestaa pihassa ja odotti," Ei ole kerrottu odottamisesta missään julkisessa lähteessä. On kerrottu edestakaisin kävelemisestä. Esim. täysin sekava ihminen voi ravata edestakaisin harhoissaan.
On mahdollista sekin, että tekijä on halunnut tappaa, mutta valinnut uhrin suht satunnaisesti. Mielestäni tällainen tekijä olisi kuitenkin valinnut paremman tekopaikan.
-
MrEhtivä
"Käsittääkseni EP1 ei liity tapaukseen ja exä ja nyxä vielä vähemmän" Tämä on sinun mielipide, teoria ja spekulaatio. Kunnioitan sitä mutta lainatakseni sinun sanomaasi. "tämä tulisi käsittääkseni jotenkin perustella" No ei minulle tarvitse, yritin vain tuoda pointtini esille asiaan.Korpisoturi kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 9:42 pm"Käsittääkseni EP1 ei liity tapaukseen ja exä ja nyxä vielä vähemmän"MrEhtivä kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 9:31 pmAika useassa teoriassa täällä on perusteltu omaa epäiltyä.Korpisoturi kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 9:09 pm ^Jos väitetään, että EP1:n eksät ja nyxät liittyvät tapahtumaan, niin tämä tulisi käsittääkseni jotenkin perustella.
Omat henkilöt on siis..
-Eksän nyksä
-Ep1
Toivoisin, että lähialueen kahjo-kategoriaa tietävät kommentoisivat ketjuun mahdollisia tekijäehdokkaita. Oli tekijällä ja uhrilla ennakkoyhteyttä tai ei, niin on hyvin mahdollista, että tekijä asuu kilometrin säteellä tapahtumapaikasta.
Ei kannata lähteä spekuloimaan kenenkään nimellä, joita ei ole virallisesti nimellä nimetty asian yhteydessä.
Nimeämällä täällä jonkun ihmisen, helposti rikkoo lakia. Suosittelen ottamaan yhteyttä KRP jos on joku henkilö mielessä "mahdollisena tekijänä"
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Mielestäni teon ajoittuminen uhrin syntymäpäivään ja se, jos teko on alkanut ilman mitään vuorovaikutusta tekijän ja uhrin välillä, viittaavat ennakkoyhteyteen. Melkein kaikki muut tiedetyt seikat taas viittaavat ennakkoyhteyteen puuttumiseen.Jasonnn kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 9:49 pmMinusta tuo on selkeä viite siitä että teko on suunniteltu, uhri tuntenut tekijän, tekijän toiminta ennen tekoa, hyökkäyksen yllätyksellisyys, tekijän huomaamaton saapuminen ja poistuminen alueelta, tekijän mitään sanomaton vaatetus ja raivokas tekotapa.Korpisoturi kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 8:35 pm Totta kai lähtökohtaisesti KRP on yksittäisiä foorum-hörhöjä uskottavampi, mutta teon ajoittaminen uhrin syntymäpäivään on erikoinen sattuma, jos on sattuma lainkaan.
Mielestäni tämä exän nyxä -jauhanta on turhaa skeidaa. Heikentää ketjun luettavuutta.
Nämä kaikki voi olla selkeitä viitteitä suunnitelmallisuudesta ja ennakkoyhteydestä. Liikaa ns. sattumia yhteen tekoon minusta.
Sellainen mielenkiintoinen asia, että ilmeisesti tekijä ei ole kertonut teostaan kovinkaan monelle jos kenellekään. Se on käsittääkseni harvinaista oli sitten ennakkoyhteyttä tai ei. Ymmärtääkseni hyvin usein jutut lähtevät selviämään, koska joku laulaa jotain sellaista mikä herättää poliisin mielenkiinnon. Siis tietolähde voi saada itse etuutta tietoa vastaan, mutta tässä tapauksessa varmaan moni vasikoisi ihan siksikin, että teko on raukkamainen.
Tietysti vaihtoehtona voisi olla ammattirikollinen, joka pitää mölyt maassaan. Vaihtoehtona voisi olla myös tekijän kuoleminen melko pian teon jälkeen tai joutuminen esim. hoitolaitokseen.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
↑↑
EP1 on tosiaan ollut epäiltynä ja poliisi on yksiselitteisesti ilmaissut, että hän ei voi olla tekijä. Minulla ei ole foliohattua, joten tämä tieto riittää minulle.
Eksän ja nyxän osalta: Ei se kyllä mene niin, että minulla on todistustaakka, että joulupukkia ei ole olemassa.
Minähän meinasin saada Minfosta kenkää, koska olen kyseenalaistanut kaikkien foorumien "henkilösuojausta". Lähinnä, että henkilö voisi kertoa nimeä lukuun ottamatta esim. antamassaan vihjeestä tai epäilyistään. Minfossahan on paljon sellaisia tapauksia, joissa henkilö on ensin "testannut" havaintojensa mahdollista merkitsevyyttä ketjussa ja sitten kertonut antaneensa vihjeen poliisille. Toki varmaan aina kannattaa olla yhteydessä poliisin, jos edes harkitsee tietonsa olevan merkityksellinen jutun kannalta.
EP1 on tosiaan ollut epäiltynä ja poliisi on yksiselitteisesti ilmaissut, että hän ei voi olla tekijä. Minulla ei ole foliohattua, joten tämä tieto riittää minulle.
Eksän ja nyxän osalta: Ei se kyllä mene niin, että minulla on todistustaakka, että joulupukkia ei ole olemassa.
Minähän meinasin saada Minfosta kenkää, koska olen kyseenalaistanut kaikkien foorumien "henkilösuojausta". Lähinnä, että henkilö voisi kertoa nimeä lukuun ottamatta esim. antamassaan vihjeestä tai epäilyistään. Minfossahan on paljon sellaisia tapauksia, joissa henkilö on ensin "testannut" havaintojensa mahdollista merkitsevyyttä ketjussa ja sitten kertonut antaneensa vihjeen poliisille. Toki varmaan aina kannattaa olla yhteydessä poliisin, jos edes harkitsee tietonsa olevan merkityksellinen jutun kannalta.
- poliisikoiran pentu
- Olivia Benson
Ei myöskään ketään yksilöä, ei me täältä tietsikoiden ja kännyköiden ääreltä semmoista keksitä. Ihmisiä on enemmänkin kuin vain 4 kpl, ja nämä neljä on jo poliisin taholta tutkittu ja epäilysten ulkopuolella. Voidaan vaan kerätä faktat mediasta, pitää ne mielessä ja päättää itse kukin, luottaako tiettyjen nimimerkkien ketjussa välittämään tietoon. Itse olen pitänyt mm. Boswellin viestejä luotettavina, koska hän tiesi ennen mediaa, että teko tapahtui uhrin syntymäpäivänä. Muistaakseni häneltä tai joltain toiselta postilaiselta tuli myös tiedonjyviä, että uhri jakoi lehtiä tultuaan suoraan omista synttärijuhlistaan, oli siviilivaatteissa (ei postin työvaatteissa) ja teko oli niin raaka, että häntä ei meinattu ensin edes tunnistaa vaan luutiin keski-ikäiseksi.MrEhtivä kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 10:01 pm
Ei kannata lähteä spekuloimaan kenenkään nimellä, joita ei ole virallisesti nimellä nimetty asian yhteydessä.
Nimeämällä täällä jonkun ihmisen, helposti rikkoo lakia. Suosittelen ottamaan yhteyttä KRP jos on joku henkilö mielessä "mahdollisena tekijänä"
Paljon puhuttu kolmiodraama ei muuten tapahtunut samassa talossa vaan jossain kauempana. Se oli jo eri lehdenjakajan aluettakin.
Jos siviilivaatteet pitää paikkaansa, niin hyökkääjä ei välttämättä edes tunnistanut lehdenjakajaksi.(Mikäli ei siis tuntenut entuudestaan.)
-
MrEhtivä
Korpisoturi kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 10:10 pmMielestäni teon ajoittuminen uhrin syntymäpäivään ja se, jos teko on alkanut ilman mitään vuorovaikutusta tekijän ja uhrin välillä, viittaavat ennakkoyhteyteen. Melkein kaikki muut tiedetyt seikat taas viittaavat ennakkoyhteyteen puuttumiseen.Jasonnn kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 9:49 pmMinusta tuo on selkeä viite siitä että teko on suunniteltu, uhri tuntenut tekijän, tekijän toiminta ennen tekoa, hyökkäyksen yllätyksellisyys, tekijän huomaamaton saapuminen ja poistuminen alueelta, tekijän mitään sanomaton vaatetus ja raivokas tekotapa.Korpisoturi kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 8:35 pm Totta kai lähtökohtaisesti KRP on yksittäisiä foorum-hörhöjä uskottavampi, mutta teon ajoittaminen uhrin syntymäpäivään on erikoinen sattuma, jos on sattuma lainkaan.
Sellainen mielenkiintoinen asia, että ilmeisesti tekijä ei ole kertonut teostaan kovinkaan monelle jos kenellekään. Se on käsittääkseni harvinaista oli sitten ennakkoyhteyttä tai ei. Ymmärtääkseni hyvin usein jutut lähtevät selviämään, koska joku laulaa jotain sellaista mikä herättää poliisin mielenkiinnon. Siis tietolähde voi saada itse etuutta tietoa vastaan, mutta tässä tapauksessa varmaan moni vasikoisi ihan siksikin, että teko on raukkamainen.
Tietysti vaihtoehtona voisi olla ammattirikollinen, joka pitää mölyt maassaan. Vaihtoehtona voisi olla myös tekijän kuoleminen melko pian teon jälkeen tai joutuminen esim. hoitolaitokseen.
Oma ennakko luulo ja käsitys on
Ihminen joka syyllistyy johonkin kiellettyyn vahingossa.
-Ilmoittaa omasta teosta itse
-Kertoo asiasta läheisilleen ja ehkä joskus kavereille
Ihminen joka syyllistyy johonkin kiellettyyn tarkoituksella.
-Yrittää salata tekonsa kaikilta
-Saattaa kertoa vain kaikkeen läheisimmille ihmisille jotka eivät halua tekijän joutuvan vastuuseen ja salaavat teon myös
Olen myös samaa mieltä.. selittäisi Poliisin hiljaiselon asiassa. Tekijä voi olla kuollut, vankilassa tai hoitolaitoksessa.
Itse en tiedä postinjakaja tytön etnisyyttä.
Voisiko olla kyseessä kunnia-murha? (tällaiseen voi hyvinkin osallistua useampi uhrin läheinen ja ystävä) Tämä ihan heittona kun en sitä etnisyyttä tiedä.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Mä kyllä vahvasti luulen, että myrtsiläisilläkin on tietsikat ja kännykät. Toki nimien kanssa pitää olla varovainen.poliisikoiran pentu kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 10:38 pmEi myöskään ketään yksilöä, ei me täältä tietsikoiden ja kännyköiden ääreltä semmoista keksitä. Ihmisiä on enemmänkin kuin vain 4 kpl, ja nämä neljä on jo poliisin taholta tutkittu ja epäilysten ulkopuolella. Voidaan vaan kerätä faktat mediasta, pitää ne mielessä ja päättää itse kukin, luottaako tiettyjen nimimerkkien ketjussa välittämään tietoon. Itse olen pitänyt mm. Boswellin viestejä luotettavina, koska hän tiesi ennen mediaa, että teko tapahtui uhrin syntymäpäivänä. Muistaakseni häneltä tai joltain toiselta postilaiselta tuli myös tiedonjyviä, että uhri jakoi lehtiä tultuaan suoraan omista synttärijuhlistaan, oli siviilivaatteissa (ei postin työvaatteissa) ja teko oli niin raaka, että häntä ei meinattu ensin edes tunnistaa vaan luutiin keski-ikäiseksi.MrEhtivä kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 10:01 pm
Paljon puhuttu kolmiodraama ei muuten tapahtunut samassa talossa vaan jossain kauempana. Se oli jo eri lehdenjakajan aluettakin.
Jos siviilivaatteet pitää paikkaansa, niin hyökkääjä ei välttämättä edes tunnistanut lehdenjakajaksi.(Mikäli ei siis tuntenut entuudestaan.)
Mielenkiintoisempaa olisi kuulla esim. Myrtsissä liikkuvista huhuista vs. joku minfolainen Kiteeltä käymättä ikinä Vantaalla tarinoi Pentiumillaan.
-
MrEhtivä
Korpisoturi kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 10:21 pmEP1 on tosiaan ollut epäiltynä ja poliisi on yksiselitteisesti ilmaissut, että hän ei voi olla tekijä. Minulla ei ole foliohattua, joten tämä tieto riittää minulle.MrEhtivä kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 10:01 pm"Käsittääkseni EP1 ei liity tapaukseen ja exä ja nyxä vielä vähemmän" Tämä on sinun mielipide, teoria ja spekulaatio. Kunnioitan sitä mutta lainatakseni sinun sanomaasi. "tämä tulisi käsittääkseni jotenkin perustella" No ei minulle tarvitse, yritin vain tuoda pointtini esille asiaan.Korpisoturi kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 9:42 pm
"Käsittääkseni EP1 ei liity tapaukseen ja exä ja nyxä vielä vähemmän"
Joo, ei kenelläkään täällä ole todistustaakkaa. Todistustaakkaa ei myöskään ole teorioiden esittäjällä.
Rakentavaan ja mahdollisesti asiaa edistävää olisi kuitenkin hienoa jos pystyy edes hieman perustelemaan omia näkemyksiä.
Ei heitä väliin aina mitä sattuu
Todellakin voi ja saa jopa hienoa jos haluaa avata täällä omia "epäilyksiä" muistaa ettei kerro mitään henkilöiden tunnistamista mahdollistamista tietoa (osoite, nimi, puhelinnumero tai s-posti, etc)