Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Korpisoturi
Perry Mason

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

LexVeritas kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 7:02 pm ^Koko ajan sivistän, idiootti. Kai tätä saattaa joku sivistymätön asekauppiaskin lukea.
Eittämättä sivistymättömät asekauppiaat lukevat Minfon Lautamies-osastoa.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Korpisoturi
Perry Mason

LexVeritas kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 6:20 pm ^Eks-EkstroverttiEevertti toivoi itse sulkemistaan pois Hejac-sivustolta. Aiheeseen liittyvä kommentointi hänen ja ylläpidon kesken on nähtävissä siellä kysymysketjussa. Hän siis "sai kenkää" omasta halustaan.

Hyvä, että ärsyttää. Tämähän on ärsyyntymis- ja ärsytysketju.

Asekauppiaat varmaan luulevat, että kivääriä ammutaan jalalla. Onko ehdotuksia, mikä kiväärin aseluokitustermi mahdollisesti voisi olla, jos se ei olisi pitkä käsituliase? (Kiväärin aseluokitus tosiaan on pitkä käsituliase. Pitkä käsituliase on käsiaseiden alaluokitus).
"Eks-EkstroverttiEevertti toivoi itse sulkemistaan pois Hejac-sivustolta. Aiheeseen liittyvä kommentointi hänen ja ylläpidon kesken on nähtävissä siellä kysymysketjussa. Hän siis "sai kenkää" omasta halustaan."

Tämä on muuten ihan höpöä. Ei ole mitään kuvaamaasi keskustelua.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Taitaa kovasti, ärsyttää kun et löydä sitä. Rikosaiheisen kysymysketjun loppupäästä se Ekstron avautuminen kyllä löytyy runon ja klassikkovideon kera:

An bannia, an sakkoa jumankauta
mut viestini on pyhä kuin hauta

https://www.youtube.com/watch?v=UMCO8ddQJA4
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

LexVeritas kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 9:31 pm ...
Rikosaiheisen
...
Nii käytkö duunissa? Päivystät netissä lähes 24/7.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Korpisoturi
Perry Mason

LexVeritas kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 9:31 pm ^Taitaa kovasti, ärsyttää kun et löydä sitä. Rikosaiheisen kysymysketjun loppupäästä se Ekstron avautuminen kyllä löytyy runon ja klassikkovideon kera:

An bannia, an sakkoa jumankauta
mut viestini on pyhä kuin hauta

https://www.youtube.com/watch?v=UMCO8ddQJA4
En ole etsinytkään, joten ei ärsytä. Olen kuitenkin ollut itsekin aktiivinen Hejacissa ja tuollaista viestittelyä ei muuten ole käyty.

Eli sut heitettiin pois päläröimisen takia?
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Olet ilmeisen jälkeenjäänyt älyllisesti ehkä jonkin sairauden takia, joten vaikka tämä onkin ärsytys-ketju, niin kerrataan vielä täydentävästi:

Pakkomielteenomaisesti kaipaamasi Ekstron avautuminen ja mode Pennosen vastaus siihen löytyy Hejacin "Rikosaiheisen kysymysketjun" toiseksi viimeiseltä sivulta.

Kiitos bannista etukäteen. Mielestäni 2 kk oli liian lyhyt aika, nyt voisi olla esim. puolen vuoden sanktio paikallaan. Myös lopullista, pysyvää poistoani palstalta tulisi vähintään pohtia vakavasti.

Tiedoksi: Ylläpito on eilen illalla poistanut nimimerkin Eks-EkstroVertti kirjoitusoikeuden ainakin toistaiseksi.

13.10. 2021
Lampje Pennonen
moderaattori

Käsittääkseni Ekstro kyllästyi voittamaan alituisesti ko. kyssärit ja kaipasi uusia "haasteita" tmsp. Vähän niin kuin Sanna Marin! :mrgreen:
Viimeksi muokannut LexVeritas, Ti Elo 13, 2024 10:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Korpisoturi
Perry Mason

LexVeritas kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 10:34 pm Olet ilmeisen älyllisesti jälkeenjäänyt ehkä jonkin sairauden takia, joten vaikka tämä onkin ärsytys-ketju, niin kerrataan vielä täydentävästi:

Pakkomielteenomaisesti kaipaamasi Ekstron avautuminen ja mode Pennosen vastaus siihen löytyy Hejacin "Rikosaiheisen kysymysketjun" toiseksi viimeiseltä sivulta.

Kiitos bannista etukäteen. Mielestäni 2 kk oli liian lyhyt aika, nyt voisi olla esim. puolen vuoden sanktio paikallaan. Myös lopullista, pysyvää poistoani palstalta tulisi vähintään pohtia vakavasti.

Tiedoksi: Ylläpito on eilen illalla poistanut nimimerkin Eks-EkstroVertti kirjoitusoikeuden ainakin toistaiseksi.

13.10. 2021
Lampje Pennonen
moderaattori

Käsittääkseni Ekstro kyllästyi voittamaan alituisesti ko. kyssärit ja kaipasi uusia "haasteita" tmsp. Vähän niin kuin Sanna Marin! :mrgreen:
Jos mä olen älyllisesti jälkeenjäänyt, niin sitten sä olet älyllisesti viimeiseksi jäänyt.

Kiitos kuitenkin, että myönnät siis itse saaneesi monoa, eikä tarvinnut alkaa tonkia jotai huuruisia ketjuja :mrgreen:

Älykäs töitä tekee ja tyhmä pääsee vähemmällä...vai mites se menikään?
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Korpisoturi kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 10:43 pm
Älykäs töitä tekee ja tyhmä pääsee vähemmällä...vai mites se menikään?
Juu. Ja urheilussa lahjattomat treenaa.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Korpisoturi kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 10:43 pm mä olen älyllisesti jälkeenjäänyt
Tämä on täysin selvää.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Korpisoturi
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 10:53 pm
Korpisoturi kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 10:43 pm mä olen älyllisesti jälkeenjäänyt
Tämä on täysin selvää.
Todellakin!
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Ei se tosiaan niin mene, että Kirkkonummeen tulisi nostetta uusilla kirjoittajilla. Tulee vaan toivottomia newbieitä jotka ei jaksa kirjaa tai podcastia lukea. Eikä erota ex-sorakeisaria nykyisestä.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Ke Elo 14, 2024 12:58 pm Ei se tosiaan niin mene, että Kirkkonummeen tulisi nostetta uusilla kirjoittajilla. Tulee vaan toivottomia newbieitä jotka ei jaksa kirjaa tai podcastia lukea. Eikä erota ex-sorakeisaria nykyisestä.
Hassu-Jaanat ei jaksa lukea kirjaa ja kuunnella podia. Silti tulevat esittelemään teorioitaan ja trollaamaan. Ei näin.
McPanty
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja McPanty »

1lpo kirjoitti: To Elo 15, 2024 11:55 pm Onkohan tää nykyään politiiikainfo vai/ja/tai mamuinfo?

Mä oon saatana itekkin rasisti mutta vituttaa aate " siskot ja veljet" jotka öyhöttää ketjut satojen sivujen mittaseks. Siihen päälle vielä suvakit, ketjua lukemattomat jne niin aika ylilauta foorumihan tämäkin alkaa olla.

Ei ne rasistiset sanat. Vain se öyhötys jossa ensimmäisen nimimerkin jälkeen vielä kuudeskin neekerin kysyjä luulee olevansa hauska. Osaamalla kirjoittaa "oliko puikulapää?".

T: itsekin rasisti
Aamen.
Tälle foorumille tulee aina toiveikkaana lukemaan uusimmat rikosjutut ja spekuloinnit ja eiköhän somalilasten hukkuminenkin ole väännetty keskusteluksi mustalaisten huumekaupoista.

Siiretty Kuusijärvi-ketjusta
-NILS-
McCall
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja McCall »

Nykyään jokainen uutinen postataan Ajankohtaista -osioon:
- Apteekkiryöstö
- Norjan kruununprinsessan pojan toilailut.

Voi vittu. Saako ketjun avaamisesta jotain internet-pisteitä vai mikä tää juttu on?
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Ärsytys on lievä sana mitä tunteita koen lukiessani aivan helvetin idioottimaisten rassukoiden (rasistien) kiljuntaa. Tajuavatko nuo edes itse kuinka vitun idiootteja ovat? Saatanan mielipuolet. Aikuinen ihminen ei käyttäydy samoin. Vitun Ylilautalaiset/Hommalaiset. Painukaa vittuun Minfosta tai/ja kuolkaa.
Vastaa Viestiin