Milloin ja miten Nisse pääsi pois teltasta?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Onko jossain virallisesti mainittu, että NG:n vaatteet eivät ole olleet veressä?

Vaatteiden "kunnossa oleminen" kun voi tarkoittaa niin montaa asiaa, esim. että eivät olleet rikki.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Tästä asiasta meillä on selkeästi liian vähäiset tiedot. Tuskin ne nyt ihan pyhäkoulukunnossa eli täysin verettömät ovat olleet, jos puhutaan "verisestä möykystä", ja kyynärvarteen on tullut viilto.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho kirjoitti:Tästä asiasta meillä on selkeästi liian vähäiset tiedot. Tuskin ne nyt ihan pyhäkoulukunnossa eli täysin verettömät ovat olleet, jos puhutaan "verisestä möykystä", ja kyynärvarteen on tullut viilto.
Kyllakin puhuttiin paasta, joka oli "kuin verinen" moykky. Muu osa kehosta oli vereton ja vaatteet siistit. Urho, ala liiottele tai vaaristele.
---------
Allekirjoitus.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

groot kirjoitti:
Urho kirjoitti:Tästä asiasta meillä on selkeästi liian vähäiset tiedot. Tuskin ne nyt ihan pyhäkoulukunnossa eli täysin verettömät ovat olleet, jos puhutaan "verisestä möykystä", ja kyynärvarteen on tullut viilto.
Kyllakin puhuttiin paasta, joka oli "kuin verinen" moykky. Muu osa kehosta oli vereton ja vaatteet siistit. Urho, ala liiottele tai vaaristele.

Linkki, kiitos.
Urho

Koeta nyt tajuta mitä kirjoitin: Tuskin ne nyt ihan pyhäkoulukunnossa eli täysin verettömät ovat olleet, jos puhutaan "verisestä möykystä", ja kyynärvarteen on tullut viilto.
groot kirjoitti: Kyllakin puhuttiin paasta, joka oli "kuin verinen" moykky. Muu osa kehosta oli vereton ja vaatteet siistit. Urho, ala liiottele tai vaaristele.
Eli taas muilta napattua sanavarastoa, vaikka tuo kirjoittamani on aivan totta ja sitä ennen jo olin todennut:

Tästä asiasta meillä on selkeästi liian vähäiset tiedot.

Eli jos tässä nyt joku vääristelee, niin se on groot, joka väittää tietävänsä muun osna kehosta olleen verettömän.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Jesse Livermore kirjoitti:

Linkki, kiitos.[/quote]

Asia ilmenee kuulustelupoytakirjoista, joita ei ole missaan sahkoisessa muodassa vaan ihan paperiversiona.

Vieraile Urhon luona, hanella on esitutkintapaketti, mutta varmiasta, etta han ei nayta sinulle vaaria kohtia.
Viimeksi muokannut groot, Su Heinä 29, 2007 4:47 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---------
Allekirjoitus.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No jopas on muutama "salapoliisi" ja heidän hännystelijänsä olleet vauhdissa.

Kun puhutaan noista DNA tutkimuksista, niin eikö teitä Urhopoika pistä yhtään ihmetyttämään se, ettei mitään vierasta DNA:ta löytynyt teltasta.

Kun olette verranneet murhaajaa kiilusilmäiseksi skitsoksi, joka menee muina miehinä/naisina murhaamaan helluntaina aamuyöstä kolme ventovierasta ihmistä Bodominjärven niemeen ja
haavoittaa "henkenvaarallisesti" suurinta, niin olisi tappajasta luullut urakassaan irtoavan edes jotain eritteitä.

Kuolaa ja hikeä nyt ainakin ja sitä olisi pitänyt nimenomaa teltasta löytyä, johan tuon pitäisi ymmärtää Jesse Liverhöperinkin, joka ei taida olla mitenkään ..... no antaa olla.

Vaikka kaikkia veriroiskeita ja muita jälkiä ei teltasta tutkittukaan, niin kyllä otanta on varmasti ollut kyllin suuri, jotta vieras DNA olisi sieltä löytynyt.

Mitä tulee Jessen mainitsemiin innostuksiin Cussen puseron ja tukan väristä, niin minkä hulabaloon hän luulee esimerkiksi minun nostavan taiteilijan näkemyksestä.

Eihän tuossa kuvassa ole oikeastaan mitään oikein, paitsi uhrien lukumäärä ja se, taisi olla Groot joka sanoi Gussen pyörineen kasan päälimmäisenä milloin mitenkin päin.

Sepihän makasi selällään kädet ristissä rinnanpäällä ja jollei niitä siihen joku ole asettanut, niin miten Sepi on saanut nirhaumat rystysiinsä, kun on kuollut tutkijoiden mukaan "niille sijoilleen".

Jos jollakin on ns. "uhrikuvat", niin voisi panna minullekin yksityispostiin tulemaan, sillä eihän tässä mitään vihamiehiä olla, vaikka aasioista olemmekin erimieltä.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

No ei se vieraan DNA:n puuttuminen ainakaan poliisin tutkijoita ihmetyttänyt lainkaan...

Mahdatko edes ymmärtää? :shock:
Hessu52
Watson itse

Ymmärrätkö itse?

Eiköhän sitä vierasta DNA:ta veritutkimuksella yritetty selvittää, mutta sitä kun vaan ei löytynyt.

Onhan se saattanut ollakin mielipuoli vakooja, joka on "armeijan leipälaukusta kaivanut siankärsän (kaasunaamarin) esille ja laittanut rukkaset käsiin ja alkanut sen jälkeen vasta tappotöihin.

Ei kuule Jesse hyvä mene minun kaaliin ja jos se Sinun kaaliisi uppoaa, täytyy sanoa kaalisi olevan hyvin pehmeää luokkaa. Kyllä sinne jotain hikeä ja räkää olisi pitänyt jäädä, usko nyt jo tuo.

Hiuksiakin olisi voinut jäädä, jollei hänellä olisi ollut Nikita karvalakkia, tai kommandopipoa päässään, mikä olisi kyllä saattanut olla siihen maailman aikaan jo muodin huimaa edelläkäyntiä.

Tuulikin taposta on murhaajalle tullut paha mieli, sillä hän on peittänyt Tuulikin pään huovankulmalla, tai tutkijoiden mielestä tämä on ollut todennäköisesti surmaaja, joka viltin on Tuulikin kasvoille laittanut.

Viimeiset virkkeet ihan Urhoa varten, koska hän ei usko murhaajan peittäneen Tuulikin kasvoja, vaan jonkun muun tehneen sen.

Kiva olis tietää kuka?

Sekin kertoo tavallaan siitä, että tekijä on ollut tuttu, eikä ole halunnut nähdä Tuulikin murskattua päätä.

Onhan surmaaja saattanut salaa jopa rakastaa Tuulikkia ja senkin takia peittänyt tämän kasvot.
Tattoo
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Tattoo »

Ne uhrien vaatteet olis olleet kait aika tärkeät ottaa talteen ja säilyttää niinkuin se teltta ja kengätkin

Eli siis NG:n vaatteista ei ole mitään dokumentoitua tietoa.

Ei kait tuota dna näytöillä olis edes saatu tuomituksi, mä vähän luulen että siihen olis tarvittu tunnustus...tai se NG:n mainitsema murha ase sormenjälkineen... ja mistäs se olis otettu?.

Mä en enää oikeen jaksa edes ajatella koko tapausta, liian sekavaa tietoa ja toisaalta riittämätöntä fakta dokumentointia, mun pää meni sekasin jo ajat sitte.

..ja niin näyttä menneen monen muunkin, joidenki vissiin muuten vaan :lol:
Hessu52
Watson itse

Näinpä se on, hyvä Tattoo, että sitä ihminen hurahtaa johonkin.

Joku sauvakävelyyn joku Bodomin murhamysterioon.

Se minua kuitenkin vielä kummastuttaa, se Nissen eräs lausnto niistä viinoista, että "olisivat olleet pirun juomaa", tai jotain sinne suuntaan, ikään kuin olisi tunnustanut ryypänneensä ankarasti, eikä muistanut tekosiaan illalta.

Liekö epäillyt itseään tekijäksi, vai oliko asiasta jotenkin varma.

No senhän hän itse tietää, vaan ei kerro.
kapteeni
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja kapteeni »

Hessu52 kirjoitti:Se minua kuitenkin vielä kummastuttaa, se Nissen eräs lausnto niistä viinoista, että "olisivat olleet pirun juomaa", tai jotain sinne suuntaan, ikään kuin olisi tunnustanut ryypänneensä ankarasti, eikä muistanut tekosiaan illalta.
Kirkkailla on huono teinipojan opetella kännäämistä, ovat tottumattomalle arvaamattomia juomia. Olikohan Nissellä kuinka paljon kokemusta asiasta?

Onneksi nykyään on keskiolut. Sekin aiheuttaa riittävästi kupruja.
Tattoo
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Tattoo »

En tiedä voisiko tuollaista tekoa tehdä ihan muistipois humalassa, riippuu tietenkin kuinka helposti se muisti katoaa.

Saattaishan se olla että jos oikeasti tuollaisesta selviää ja on oikeasti niin muistamattomassa tilassa kuin ainoa eloonjäänyt on, niin tulis jo mieleen että olinkohan se sittenki minä;)
Urho

Viimeiset virkkeet ihan Urhoa varten, koska hän ei usko murhaajan peittäneen Tuulikin kasvoja, vaan jonkun muun tehneen sen.
Mitähän ihmettä se Hessu on nyt mennyt vääntämään minun ajatuksiksi? :shock:
Urho

Hessu52 kirjoitti: Kun puhutaan noista DNA tutkimuksista, niin eikö teitä Urhopoika pistä yhtään ihmetyttämään se, ettei mitään vierasta DNA:ta löytynyt teltasta.

Kun olette verranneet murhaajaa kiilusilmäiseksi skitsoksi, joka menee muina miehinä/naisina murhaamaan helluntaina aamuyöstä kolme ventovierasta ihmistä Bodominjärven niemeen ja
haavoittaa "henkenvaarallisesti" suurinta, niin olisi tappajasta luullut urakassaan irtoavan edes jotain eritteitä.
Kuule Hessu, ei ihmetytä yhtään niitä, jotka ajattelevat asiaa ns. maalaisjärjellä. Ei ihmetyttänyt myöskään niitä poliisilabran ihmisiä, jotka ajattelevat asiaa ammattilaisina. Tämä ihmetyttää vain niitä amatöörejä, jotka lukivat iltiksestä, että Nisse on syyllinen, ja ulkopuolisen dna:n puuttuminen on todiste. Taas nähdään kuinka sivitymättömyys tekee helpoksi propagandan uhriksi.
Vastaa Viestiin