USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump
-
Hank Voight
Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump
Niin kuten yritin tuossa jo aiemmin vihjata, niin ei tuollaisia yksittäisiä kommentteja jaksa puida. Niitä tosiaan riittäisi, kuten Brass mainitsi. Trumpin puhuessa kiistanalaisia ja kyseenalaisia heittoja tulee sarjatulella.
En tiedä oletko huomannut, mutta aika vähän esitän ehdottomia mielipiteitä mistään asiajutuista.Sitäkin enemmän kyselen perusteluja väitteille ja kyseenalaistankin. Olen toki huomannut, että noilla asioilla ei täällä juurikaan eroa ole.
En peittele, että Trump ja Venäjä ovat mun makuun perseestä. Mutta en silti ole koskaan sanonut, että Trump tulee häviämään vaalit. Enkä sitä, että Venäjä häviää sodan.
En tiedä oletko huomannut, mutta aika vähän esitän ehdottomia mielipiteitä mistään asiajutuista.Sitäkin enemmän kyselen perusteluja väitteille ja kyseenalaistankin. Olen toki huomannut, että noilla asioilla ei täällä juurikaan eroa ole.
En peittele, että Trump ja Venäjä ovat mun makuun perseestä. Mutta en silti ole koskaan sanonut, että Trump tulee häviämään vaalit. Enkä sitä, että Venäjä häviää sodan.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Älä jaksa jauhaa paskaa. yksittäisiä kommentteja Trumpin suusta puitte koko ketjun verran, alituiseen.Hank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 12:43 pm Niin kuten yritin tuossa jo aiemmin vihjata, niin ei tuollaisia yksittäisiä kommentteja jaksa puida.
..siis silloin kun ne ovat suosiollisia teille.Hank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 12:43 pm Niitä tosiaan riittäisi, kuten Brass mainitsi. Trumpin puhuessa kiistanalaisia ja kyseenalaisia heittoja tulee sarjatulella.
Ne muuttuvat siinnä vaiheessa "yksittäisiin kommentteihin joita ei jaksa puida" kun ne eivät enää palvele sitä dopamiinin eritystä. Ovat siis vastoin sitä haluamaanne.
Tämä on kyllä mennyt totaalisesti ohi. En osaa sanoa miksiHank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 12:43 pm En tiedä oletko huomannut, mutta aika vähän esitän ehdottomia mielipiteitä mistään asiajutuista.Sitäkin enemmän kyselen perusteluja väitteille ja kyseenalaistankin. Olen toki huomannut, että noilla asioilla ei täällä juurikaan eroa ole.
Ei minua varsinaisesti kiinnosta kuka voittaa ja kuka häviää mitäkin, kaikkein vähiten se kuka ja mikä se sinun mielestäsi on.Hank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 12:43 pm En peittele, että Trump ja Venäjä ovat mun makuun perseestä. Mutta en silti ole koskaan sanonut, että Trump tulee häviämään vaalit. Enkä sitä, että Venäjä häviää sodan.
-
Hank Voight
Niin. Usein tosiaan heitän jonkun Trumpin kommentin ja totean, että olipas pölö kommentti. Mutta jos Trump sanoo jotain kiistanalaista, kuten tuo bloodbath-kommentti, niin omaa mielipidettä en helpolla sano.
Kyllä mä Trumpin asialliasetkin sanomiset voin mainita. Niitä vaan tulee niin äärettömän harvoin.
Kyllä mä Trumpin asialliasetkin sanomiset voin mainita. Niitä vaan tulee niin äärettömän harvoin.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Aha.Hank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 1:00 pm Niin. Usein tosiaan heitän jonkun Trumpin kommentin ja totean, että olipas pölö kommentti. Mutta jos Trump sanoo jotain kiistanalaista, kuten tuo bloodbath-kommentti, niin omaa mielipidettä en helpolla sano.
Mikä tähän sitten on oma mielipiteesi, jos saan kysyä? Tuosta "..niin hellurei." loppusilauksesta äkkinäinen voisi olettaa tuon näkemyksesi jo näkyä varsin selkeästi, mutta ehkä olen väärässä.Hank Voight kirjoitti: Ma Elo 19, 2024 5:27 pm Ja mitä tulee kuuluisaan bloodbath-kommenttiin, niin senkin satuin kuulemaan livenä. Ja vaikken siihen itse sen enempää kantaa otakaan, niin sen sanon, että jos siitäkin uskoo täydellisesti Trumpin jälkeenpäin esittämän selityksen, niin hellurei.
^Tämäkin on sinun mielipide, jonka sanoit hyvin helpolla. Kysymättä.Hank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 1:00 pm Kyllä mä Trumpin asialliasetkin sanomiset voin mainita. Niitä vaan tulee niin äärettömän harvoin.
-
Hank Voight
Aika perkeleen maltillisesti ja provosoimatta olen nytkin yrittänyt kirjoittaa.
Hellurei lienee rajuinta mitä olen sanonut. Ja se tarkoittaa sitä, että Trumpin kommentti oli sen verran outo, että mun mielestä kukaan ei voi tietää varmaksi puoleen eikä toiseen, että mitä tarkoitti.
Sama pätee esimerkiksi siihen demokraattien rajaehdotukseen. Kovasti on tiukkoja mielipiteitä molempiin suuntiin, mutta mä olen sitä mieltä, että kukaan ei voi tietää varmaksi. Propagandaa kun ovat sen verran paljon jakaneet oikealta ja vasemmalta.
Hellurei lienee rajuinta mitä olen sanonut. Ja se tarkoittaa sitä, että Trumpin kommentti oli sen verran outo, että mun mielestä kukaan ei voi tietää varmaksi puoleen eikä toiseen, että mitä tarkoitti.
Sama pätee esimerkiksi siihen demokraattien rajaehdotukseen. Kovasti on tiukkoja mielipiteitä molempiin suuntiin, mutta mä olen sitä mieltä, että kukaan ei voi tietää varmaksi. Propagandaa kun ovat sen verran paljon jakaneet oikealta ja vasemmalta.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Ei se kannata itsekään siinnä tapauksessa provosoitua, vaan olla ihan maltilla matkassa.Hank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 1:20 pm Aika perkeleen maltillisesti ja provosoimatta olen nytkin yrittänyt kirjoittaa.
Mitä jos se tarkoitti juuri sitä mitä sanoikin, siinnä kontekstissa missä sanoi? Siis automarkkinat kokee verilöylyn. Katsoithan sä sen livenä, kyl sä tiiät Hank.Hank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 1:20 pm Hellurei lienee rajuinta mitä olen sanonut. Ja se tarkoittaa sitä, että Trumpin kommentti oli sen verran outo, että mun mielestä kukaan ei voi tietää varmaksi puoleen eikä toiseen, että mitä tarkoitti.
Tuo 'Market bloodbath' on ihan oikea termi.Trump warns of ‘bloodbath’ for auto industry and country if he loses the election
https://edition.cnn.com/2024/03/16/poli ... index.html
https://www.merriam-webster.com/diction ... 0bloodbath
Sitä käyttää myös suosimasi msnbc ja muut venkulat.
Tähän nyt ei enää viitsi muuta kirjoittaa kuin, että hellureiHank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 1:20 pm Sama pätee esimerkiksi siihen demokraattien rajaehdotukseen. Kovasti on tiukkoja mielipiteitä molempiin suuntiin, mutta mä olen sitä mieltä, että kukaan ei voi tietää varmaksi. Propagandaa kun ovat sen verran paljon jakaneet oikealta ja vasemmalta.
-
Hank Voight
Älä nyt enää tinkaa näkemystä tuosta kommentista. Kun ei ole.
Ja kyllä, Venäjä ja Trump ovat hanurista. Niitä mielipiteitä en peittele ja sen jo mainitsinkin.
Tuo rajajuttu vaan on yksi sellainen mielenkiintoinen, jota olisi ihan kiva spekuloida. Ja ottaa vastaan infoa eri suunnista. Mutta ei senkään asian tiimoilta saa minkäänlaista keskustelua. Kukaan ei vastaa, paitsi jos joku kirjoittaa provosoivasti. Ja siihen sitten vastataan yhtä provosoivasti.
Ja kyllä, Venäjä ja Trump ovat hanurista. Niitä mielipiteitä en peittele ja sen jo mainitsinkin.
Tuo rajajuttu vaan on yksi sellainen mielenkiintoinen, jota olisi ihan kiva spekuloida. Ja ottaa vastaan infoa eri suunnista. Mutta ei senkään asian tiimoilta saa minkäänlaista keskustelua. Kukaan ei vastaa, paitsi jos joku kirjoittaa provosoivasti. Ja siihen sitten vastataan yhtä provosoivasti.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Pikemminkin tiedustelin olenko minä itse väärässä olettamani kanssa, mutta selvästikään en;Hank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 1:43 pm Älä nyt enää tinkaa näkemystä tuosta kommentista. Kun ei ole.
..nipsunapsu kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 1:06 pm ..
Mikä tähän sitten on oma mielipiteesi, jos saan kysyä? Tuosta "..niin hellurei." loppusilauksesta äkkinäinen voisi olettaa tuon näkemyksesi jo näkyä varsin selkeästi, mutta ehkä olen väärässä.
Ymmärrän kyllä, että sinun on erittäin hankala vastata kysymyksiin, jotka koet jonkinasteisina "myönnytyksinä" sitä todellisuuden käsitystä vastaan jonka olet kehittänyt itse - se kun ei järin salli poikkeamia tuohon sen fundamentaaliseen ajatukseen alla;
Enkä minä kysy, mutta kerrot kumminkinHank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 1:43 pm Ja kyllä, Venäjä ja Trump ovat hanurista. Niitä mielipiteitä en peittele ja sen jo mainitsinkin.
-
Hank Voight
Jep no se siitä. Seuraile kuitenkin sivusilmällä jatkossa mitä kaikkea väitän, jos väitän.
Nyt olen kertonut, että Trump on syvältä ja bloodbath saattoi tarkoittaa mitä tahansa. Jos nekin oli liikaa, niin ei voi mitään.
Nyt olen kertonut, että Trump on syvältä ja bloodbath saattoi tarkoittaa mitä tahansa. Jos nekin oli liikaa, niin ei voi mitään.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Sanattomaksi se vetää kun on sanottu, että autoteollisuus kokee verilöylyn, eikä kuulija ymmärrä mitä se tarkoitti vaikka selitetään kädestä pitäenHank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 2:00 pm ..
Jos se sitten oli vain liikaa..ei voi mitään.
Hellurei on pillu ruattiks ja partaveitti venäjäks!
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
-
Mansen Miäs
- Martin Riggs
Näyttää hiukan siltä että osa käyttäjistä on omaksunut median roolin, ja tulkitsee asiat niinku ne haluaisi olla, ja etenkin Trumpin kohdalla negatiivisessa merkityksessä. Medialukutaito on taito sinänsä, ja menee noissa kenen tahansa pää pyörälle, varsinkin jenkkimedian tuutatessa millon mitäki pihalle, oli se sitten totta tai ei. Sitten niitä Suomen media tuuttaa pihalle totuutena, ja pesee siinä kätensä kun vaan laittaa että lähde "se" tai "tämä".
Siiitä ei epäilystä etteikö Trumpilla olisi käytöstavoissa parantamista, mutta se kyllä huvittaa että häntä sanotaan tyhmäksi. Kyllä jokaisen luulis tajuavan pienellä päättelyllä, ettei miljonääri ole miljonääri sen takia että tekis typeriä päätöksiä. Eikä tietenkään miljardööri ole miljardööri sen takia ettei tajua asioiden päälle.
Siiitä ei epäilystä etteikö Trumpilla olisi käytöstavoissa parantamista, mutta se kyllä huvittaa että häntä sanotaan tyhmäksi. Kyllä jokaisen luulis tajuavan pienellä päättelyllä, ettei miljonääri ole miljonääri sen takia että tekis typeriä päätöksiä. Eikä tietenkään miljardööri ole miljardööri sen takia ettei tajua asioiden päälle.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
On miljardööri (mikäli tosiaan vielä on miljardööri) koska on saanut rahat perintönä. Ja samana perintönä on tullut myös ne henkilöt jotka firmassa työskentelevät ja pitävät tuota imperiumia pyörimässä. Itse hän ei ole tehnyt yhtään mitään omaisuuden kasvattamiseksi, eikä todennäköisesti sellaista osaisikaan. Kultalusikka suussa syntynyt ääliö.
-
Hank Voight
Nimenomaan. Tuskin sitä koskaan USA:n presidentiksikään pääsisi, jos olisi vajaaälyinen. Puheet on kyllä isoksi osaksi tarkkaan laskelmoituja. Mutta kun luonne on mikä on, niin tulee päästäneeksi suustaan myös harkitsemattomia, joita takuulla harmitteleekin jälkeenpäin. Ja saa jotkut funtsimaan, että onkohan ihan täysjärkinen.Mansen Miäs kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 2:24 pm
-
Even Steven
Mikä juttu ja mihin tämä perustuu?Donald McRonald kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 2:29 pm On miljardööri (mikäli tosiaan vielä on miljardööri) koska on saanut rahat perintönä. Ja samana perintönä on tullut myös ne henkilöt jotka firmassa työskentelevät ja pitävät tuota imperiumia pyörimässä. Itse hän ei ole tehnyt yhtään mitään omaisuuden kasvattamiseksi, eikä todennäköisesti sellaista osaisikaan. Kultalusikka suussa syntynyt ääliö.
Eiköhän se väkisinkin ole oppinut kuinka dollareita taotaan.