Nii, emmä sitä, otin tuon vain esimerkiksi kun sen kerta mainitsit itse. Mut mä olin enempi kysymässä siis että ootko ikinä aatellu, et tolla saattas olla jotain tekemistä asenteesi kanssa ja suhtautumiseesi Trumppiin?Hank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 9:21 pmNiin. MSNBC vaan on ainoastaan yksi noista kanavista. Ja itse asiassa ainoa liberaalikanavaksi laskettava.nipsunapsu kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 7:45 pm Ootko ikinä aatellu, et tolla saattas olla jotain tekemistä asenteesi kanssa ja suhtautumiseesi Trumppiin? Meinaan siis ikään kuin sulla olis olalla MSNBC pikkupiruna kuiskuttelemassa 24/7 korvaan miten Trump kehuskelee uusnatseja hienoiksi ihmisiksi, uhkailee verilöylyllä, haravoi metsiä, rännittää itseensä valkaisuaineita ja yrittää laukaista ydinaseen wikipediasta löytämillä kultaisilla avaimilla jne. Luulisi tuossa olevan jos jonkinmoista aivopesun ainesta..
Omalla tavallaan selventää tilannetta.
Koska miten itsekin Asian muotoilit;
Joukossahan se kiihkoutuminen asioita kohtaan vain kärjistyy, toisten kompatessa toisia.Hank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 9:21 pm mielipiteet muodostuu pitkälti sen mukaan mitä suoraan sylttytehtaalta kuulee. Eli siihen mitä itse kukin puhuu.
Voisi olettaa kerta jollain on niinkin suuri mielenkiinto Jenkkien asioita kohtaan, että ne pärisee korvaan taustamusiikkina - olisi myös mielenkiintoa noista keskustella, mutta se yritetään pikimiten haudata jonnekin ulottumattomiin.Hank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 9:21 pm Toivottavasti tästä aiheesta ei enää tarvitse lätistä.
Koen tämän esimerkillisen hämmentävänä.
(voisitko olla myös muokkaamatta noita mun lainauksia tai lisäämättä niihin asioita joita ei ole lainattu, se on ihan syystä kiellettyä Minfossa. Ihan vain ystävällisenä muistutuksena.)