Juu trump kannattajineen ei tosiaan parempaan hiekkalaatikkohuumoriin kykene kuin ilkkumaan jonkun nauramista, kamala kaakattaja sun muuta hassun hauskaa, ilmeisesti sinuunkin uppoaa sellainen huumorinipsunapsu kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 3:57 pm Hienoa jos pissa-kakka-huumori uppoaa, itsekin olen aina kakarana hekotellut toisten mitoille.
USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump
Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump
- nipsunapsu
- Axel Foley
Tämä on valhe jo itsessään.Brass kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:01 pm Täytyykö kirjoittaa sanakirja, mitä tarkoittaa mikin termi. Esimerkiksi Trumpin tuntien.. = Valehtelee aina.
Trumpin valehteluksi manataan jo pelkästään se, jos se sattuu kehumaan jonkin oman juttunsa "maailman parhaaksi" tjsp. Kuten tuo Collie tuolla sanoi; kaikki otetaan kirjaimellisesti..tai sitten se vain otetaan ja väitetään että valehtelee..itse kallistun tähän jälkimmäiseen.
Ketjun alusta lukemalla tosin huomaa, että ne valheet ovat jossain aivan muualla ja niitä on, siis niitä on aivan helvetisti. 8 vuotta silkkaa paskaa. Jokseenkin paksua sanoa, että Trump valehtelee aina
Viimeksi muokannut nipsunapsu, Ke Elo 21, 2024 7:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Kamalan nauru ei ole naurattanut minua yhtään.damfin kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:18 pmJuu trump kannattajineen ei tosiaan parempaan hiekkalaatikkohuumoriin kykene kuin ilkkumaan jonkun nauramista, kamala kaakattaja sun muuta hassun hauskaa, ilmeisesti sinuunkin uppoaa sellainen huumorinipsunapsu kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 3:57 pm Hienoa jos pissa-kakka-huumori uppoaa, itsekin olen aina kakarana hekotellut toisten mitoille.![]()
-
Hank Voight
Kannattaisi jättää lukematta. Mutta asialliset videot laitoit, oli pari mullekin uutta. Aivan huikeaa materiaalia, ei tuollaisia voi keksiä. Eikä mikään uutiskanava feikata. Ei livenä eikä tallenteella.Brass kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:01 pm
Nythän saatiin tänne oikein eettisiä ohjeita, miten pitää keskustella.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Kykenitkö tulkitsemaan varmasti oikein mitä Trump todella tarkoitti? Ongelmia kun nähtävästi on lauseen; "autoteollisuus kokee verilöylyn.." kanssa joHank Voight kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:21 pmKannattaisi jättää lukematta. Mutta asialliset videot laitoit, oli pari mullekin uutta. Aivan huikeaa materiaalia, ei tuollaisia voi keksiä. Eikä mikään uutiskanava feikata. Ei livenä eikä tallenteella.Brass kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:01 pm
Nythän saatiin tänne oikein eettisiä ohjeita, miten pitää keskustella.
-
Even Steven
Voi helvata, huikeaa materiaalia todellakin.Hank Voight kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:21 pm Kannattaisi jättää lukematta. Mutta asialliset videot laitoit, oli pari mullekin uutta. Aivan huikeaa materiaalia, ei tuollaisia voi keksiä. Eikä mikään uutiskanava feikata. Ei livenä eikä tallenteella.
- Collie
- Perry Mason
En ole Trump enkä edes Trumpin kannattaja, mutta minusta tuo käkätys ei ole tässä tapauksessa hauskaa, vaan huolestuttavaa. Ajattele vaikka skenaariota, jossa kysyttäisiin USA:n presidentiltä pitäisikö Suomeen sijoittaa ydinaseita, niin yhtäkkiä laukoisi jonkun mukahauskan sloganin ja alkaisi hallitsemattomasti käkättämään koko asialle.damfin kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:18 pmJuu trump kannattajineen ei tosiaan parempaan hiekkalaatikkohuumoriin kykene kuin ilkkumaan jonkun nauramista, kamala kaakattaja sun muuta hassun hauskaa, ilmeisesti sinuunkin uppoaa sellainen huumorinipsunapsu kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 3:57 pm Hienoa jos pissa-kakka-huumori uppoaa, itsekin olen aina kakarana hekotellut toisten mitoille.![]()
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
-
Hank Voight
No olet Trumpin kannattaja tai et, niin olet ainakin aika täydellisen selväksi tehnyt sen, että inhoat Harrisia syvästi. Ja demokraatteja muutenkin. Enkä muista sun koskaan arvostelleen sanallakaan Trumpia tai USA:n politiikan oikeaa laitaa. Muistanko väärin?
- Collie
- Perry Mason
Missä olen noin kirjoittanut, vai onko tuo taas jotain vihervasemmistolaislogiikkaa, jossa laitetaan sanoja toisen suuhun tai 'tulkitaan' toisen kirjoituksia, kenties omassa päässä keksityillä asioilla, joita on luettu 'rivien välistä'?Hank Voight kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:40 pmNo olet Trumpin kannattaja tai et, niin olet ainakin aika täydellisen selväksi tehnyt sen, että inhoat Harrisia syvästi. Ja demokraatteja muutenkin. Enkä muista sun koskaan arvostelleen sanallakaan Trumpia tai USA:n politiikan oikeaa laitaa. Muistanko väärin?
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Mä oon aina luullut, että se on vain vajaamielisten tapa väitellä. Välillä alkavat kirjaimellisesti ajatustenlukijoiksi ja väittävät kivenkovaan, että se mitä kirjoitettiin ei pidä kutiaan ja keksivät omasta päästä sille kirjoitetulle tarkoituksen; "ajattelit näin..."Collie kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:51 pmMissä olen noin kirjoittanut, vai onko tuo taas jotain vihervasemmistolaislogiikkaa, jossa laitetaan sanoja toisen suuhun tai 'tulkitaan' toisen kirjoituksia, kenties omassa päässä keksityillä asioilla, joita on luettu 'rivien välistä'?Hank Voight kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:40 pmNo olet Trumpin kannattaja tai et, niin olet ainakin aika täydellisen selväksi tehnyt sen, että inhoat Harrisia syvästi. Ja demokraatteja muutenkin. Enkä muista sun koskaan arvostelleen sanallakaan Trumpia tai USA:n politiikan oikeaa laitaa. Muistanko väärin?
Oletko nyt ihan varma että et ole kertaakaan nauranut Kamalan naurusta väännetyille vitseille tai videokoosteille?nipsunapsu kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:20 pmKamalan nauru ei ole naurattanut minua yhtään.damfin kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:18 pmJuu trump kannattajineen ei tosiaan parempaan hiekkalaatikkohuumoriin kykene kuin ilkkumaan jonkun nauramista, kamala kaakattaja sun muuta hassun hauskaa, ilmeisesti sinuunkin uppoaa sellainen huumorinipsunapsu kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 3:57 pm Hienoa jos pissa-kakka-huumori uppoaa, itsekin olen aina kakarana hekotellut toisten mitoille.![]()
- nipsunapsu
- Axel Foley
Tuo nyt on jo todella ala-arvoinen kompakysymys, kun se harakka nauraa joka helvetin pätkässä. Sen selityksille kyllä nauran, niin että tulee sellanen nyt voi luovuttaa fiilis, heittää rukkaset naulakkoon ja jatkaa eteenpäin.damfin kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 8:03 pmOletko nyt ihan varma että et ole kertaakaan nauranut Kamalan naurusta väännetyille vitseille tai videokoosteille?nipsunapsu kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:20 pmKamalan nauru ei ole naurattanut minua yhtään.damfin kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:18 pm
Juu trump kannattajineen ei tosiaan parempaan hiekkalaatikkohuumoriin kykene kuin ilkkumaan jonkun nauramista, kamala kaakattaja sun muuta hassun hauskaa, ilmeisesti sinuunkin uppoaa sellainen huumori![]()
Meinaa sillä virne lähteä lapasista, mutta ei käkätä. Nailed it.
-
Hank Voight
Niin siinä tuli heti "vihervasemmisto". Toivottavasti et ainakaan minuun viittaa tuolla termillä.Collie kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:51 pm
Missä olen noin kirjoittanut, vai onko tuo taas jotain vihervasemmistolaislogiikkaa, jossa laitetaan sanoja toisen suuhun tai 'tulkitaan' toisen kirjoituksia, kenties omassa päässä keksityillä asioilla, joita on luettu 'rivien välistä'?
Mut OK ei sitten puhuta syvästä inhosta, mutta vahvoista antipatioista nyt kuitenkin. Aina jos Harrisin tai demokraatit mainitset, niin se on negatiivisessa sävyssä. Ja kun Trumpin, niin ei taatusti mitään negatiivista, vaan tyyliin suvun orjaton historia tai valtamedian Trumpia vastaan suorittama lokakampanja.
Todella kaukana puolueettomuudesta siis, se oli mun pointti.
- Collie
- Perry Mason
Edelleen odotan niitä näytteitä, joissa olisin 'ilmaissut vahvoja antipatioita'. Sen kuitenkin luulisi jokaiselle vähänkään mediaa seuraavalle olevan selvää, että vihervasemmiston hallussa olevalla valtamedialla on ollut 'lokakampanja' Trumpia vastaan jo ainakin vuodesta 2016. Tämän huomaaminen ei tee minusta mitään Trumpin kannattajaa.Hank Voight kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 8:47 pmNiin siinä tuli heti "vihervasemmisto". Toivottavasti et ainakaan minuun viittaa tuolla termillä.Collie kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:51 pm Missä olen noin kirjoittanut, vai onko tuo taas jotain vihervasemmistolaislogiikkaa, jossa laitetaan sanoja toisen suuhun tai 'tulkitaan' toisen kirjoituksia, kenties omassa päässä keksityillä asioilla, joita on luettu 'rivien välistä'?
Mut OK ei sitten puhuta syvästä inhosta, mutta vahvoista antipatioista nyt kuitenkin. Aina jos Harrisin tai demokraatit mainitset, niin se on negatiivisessa sävyssä. Ja kun Trumpin, niin ei taatusti mitään negatiivista, vaan tyyliin suvun orjaton historia tai valtamedian Trumpia vastaan suorittama lokakampanja.
Todella kaukana puolueettomuudesta siis, se oli mun pointti.
Jos jotain henkilöä pitäisi kannattaa USA:n presidentiksi, niin se olisi nykyinen republikaanien Louisianan senaattori John Kennedy, joka pieksee kaikki muut nykyiset poliitikot mennen tullen. Muistan myös kannattaneeni demokraateista Tulsi Gabbardia tässä ketjussa. Joten se siitä sinun 'kaukana puolueettomasta' -agendasta. Tosin tämä ketjuhan ei käsittele minua, vaikka yritätkin kääntää keskustelun pois aiheesta.
-
Hank Voight
Kennedy? Eikö yhtään haittaa äijän antivaxxer-viitta?Collie kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 10:39 pm
John Kennedy, joka pieksee kaikki muut nykyiset poliitikot mennen tullen. Muistan myös kannattaneeni demokraateista Tulsi Gabbardia tässä ketjussa. Joten se siitä sinun 'kaukana puolueettomasta' -agendasta. Tosin tämä ketjuhan ei käsittele minua, vaikka yritätkin kääntää keskustelun pois aiheesta.
Joo Gabbardin olet maininnut, muistan kyllä. Mitä tulee noihin peräänkuuluttamiisi näytteisiin, niin tarvitseeko oikeasti? Really? Jos pitää, níin teen sen kyllä. Mutta kuten itsekin totesit, niin sellaisten paikka ei ole täällä, vaan Lautamiehissä. Ja jos siellä, niin mihin ketjuun haluat?
Keskusteluista yleisesti. Yritetääs vaikka tätä mitä just vähän aikaa sitten yritin. Eli vallansiirto Bidenilta Harrisille. Mitä mahtaa tarkoittaa käytännössä, vai tarkoittaako mitään?
Ei tullut tuohonkaan yhtään kommentteja. Kuten ei tule asiallisiin kommentteihin yleensäkään. "Keskustelua" syntyy vain kun on tarpeeksi vastakkainasettelua ja on mahdollisuus nälviä. Siitä lienet samaa mieltä?