Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Knobster
Adrian Monk

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Tähdet kertovat kirjoitti: Su Elo 18, 2024 1:53 pm ^Jep, ja minun korjauspyyntö koski ketjua; "Uusnatsit harjoittelivat tappelemista pesäpallokentällä"..sekoilin siis ketjuistakin.
Välillä alkaa vaan ns. keskustelu viemään keskustelijaa, eikä kukaan ole seppä syntyessään, ja mitä näitä nyt on, vanhan kansan viisauksia..
Enkä minä koskaan valita banneistakaan, lähden lenkille kun bannataan, että aika helppo kaveri noin muuten olen..
Meikäläinen elää näköjään myös jossain Mandela efektissä :D Tai sitten viikonloppu on mennyt turhan kännissä.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Tähdet kertovat kirjoitti: Su Elo 18, 2024 1:53 pm Enkä minä koskaan valita banneistakaan, lähden lenkille kun bannataan, että aika helppo kaveri noin muuten olen..
:D No ,os ei kerran viikossa tule banneja, niin eihän sitä ole siilloin tarpeeksi painokkaasti kertonut omia mielipiteitään.

Joskus bannit tulee vähän liiankin helposti. Ylläpito voisi välillä katsella läpi sormien, vaikka joskus lähtee vähän lapasesta, kun nyt ei ketään hauku tai levittele selkeästi väärää tietoa tai tahallaan sotke ketjuja. Tosin on ylläpito siirrellytkin asiaan liittymättömiä kirjoituksia ketjuista toiseen aika ahkerasti.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Tähdet kertovat
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Tähdet kertovat »

^Välillä ei jassa näitä kiihkeitä agitaatioita, missä kaikki väännetään poliittisiksi agendoiksi, puoluepoliittisiksi siis.
Vauhti on kun persaukisten vaalikojuilla, missä puhutaan mitä sattuu ja eriävät mielipiteet tapetaan vähintään parin Tiivin ja Taavin kakofonialla, meneehän näissä keskustelutkin jo sekaisin, kun yrittää vastailla vittuiluun :mrgreen:
”puhaltelevat, huutavat ja ympäriinsä huitovat ihmiset aiheuttavat meille pörriäisille valtavasti imago-ongelmia"
Miss Holmes #1
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

Ylläpito

Viestiä kirjoittaessa viestin ympäri pyörähtää säännöllisesti katkoviiva.

Kertokaa nyt ihmeessä mikä se on, koska täällä on ihmisiä, jotka luulevat, että se on merkki siitä, että ”joku muukin on kirjautuneena” heidän tililleen.

Mä olen tulkinnut, että jonkinlainen auto-save toiminto?🧐
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
JokuHemmo

Viesti Kirjoittaja JokuHemmo »

Miten käyttäjätunnuksen saa poistettua?
murha.infon tiimi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja murha.infon tiimi »

JokuHemmo kirjoitti: To Elo 22, 2024 3:15 pm Miten käyttäjätunnuksen saa poistettua?
Pyydettäessä poistetaan.
Take one for the team!
murha.infon tiimi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja murha.infon tiimi »

Miss Holmes #1 kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 10:36 pm Ylläpito

Kertokaa nyt ihmeessä mikä se on, koska täällä on ihmisiä, jotka luulevat, että se on merkki siitä, että ”joku muukin on kirjautuneena” heidän tililleen.

Ei kyllä yhtään osaa sanoa mikä tuo on.
Ei ainakaan täällä päässä pyöri mitään.
Take one for the team!
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

murha.infon tiimi kirjoitti: To Elo 22, 2024 9:59 pm

Ei kyllä yhtään osaa sanoa mikä tuo on.
Ei ainakaan täällä päässä pyöri mitään.
Itse olen huomannut tuon katkoviivan pyorähtämisen ainoastaan siinä vaiheessa kun klikkaan esikatselu-läpyskää, en koskaan varsinaista tekstiä kirjoittaessa. Kokeillaan, menen nyt esikatselemaan horinani.

Jep, siinä se taas vilahti. Olen samaa mieltä Miss Holmesin kanssa, voisko olla jonkinlainen auto-save toiminto? Vai "leikkaako" se katkoviiva sen viestin, ainoastaan siirtääkseen sen esikatseluun?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
ruusumaa
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Mä en kyllä koskaan oo nähnyt minkään sortin katkoviivaa, en esikatselutilassakaan. :roll:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Eihän sen katkoviivan jälkeen lue tällä tavalla? :D
Ваш компьютер был взломан.

Oletko kokeillut kirjautua tilillesi jollain toisella koneella? Vaikuttaa konekohtaiselta ohgelmalta. Tuskin Minfon tiliongelma.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

ruusumaa kirjoitti: Pe Elo 23, 2024 6:49 am Mä en kyllä koskaan oo nähnyt minkään sortin katkoviivaa, en esikatselutilassakaan. :roll:
Ei se siinä minuuttitolkulla pyöri, välähtää vaan sekunnin murto-osan tekstin ympärillä, kun klikkaan esikatselua.

Kokeilenpa taas, ennen kuin alan askartelemaan foliosta mitään raskaampia suojavarusteita :lol: :lol: .

Jep, siinä se taas välähti. Sen täytyy olla joko ryssä, manne tai itse Donald Trump, joka on nyt on "kirjautuneena" omalle tililleni :lol: :lol: .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Alex Smith

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Eikö yp todellakaan tajua, että tämä palsta on taas pelkkää öyhötystä kun annananna eurasta saapui uudella nimimerkillä.

Annananna öyhöttää ja pilaa KAIKKI ketjut, hänen vitun tyhmiä kommentteja kopioidaan ja muutetaan natsin tilalle muslimi.

Olikin vähän aikaa rauhallista.

Ja se että yp aikoinaan linjasi että uudella nimimerkillä tulleet vanhat deletoidaan välittömästi. Ei koske annananaa?
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Samaa voisi kysyä riidankylväjä Even Stevenistä. Ainakin kolmas nimimerkki käytössä kyseisellä jantterilla.
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Alex Smith kirjoitti: La Elo 24, 2024 8:25 pm Eikö yp todellakaan tajua, että tämä palsta on taas pelkkää öyhötystä kun annananna eurasta saapui uudella nimimerkillä.

Annananna öyhöttää ja pilaa KAIKKI ketjut, hänen vitun tyhmiä kommentteja kopioidaan ja muutetaan natsin tilalle muslimi.

Ja se että yp aikoinaan linjasi että uudella nimimerkillä tulleet vanhat deletoidaan välittömästi. Ei koske annananaa?
En ota kantaa mahdollisiin öyhötyksiin, mutta kuvittelisin, että jos pyydät nimimerkkisi poistoa ja se poistetaan, niin voit halutessasi myöhemmin palata palstalle uudelleen rekisteröitymällä. En tiedä, onko enää mahdollista palata myöhemmin palstalle vanhalla, jo poistetulla nimimerkillä.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Alex Smith

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Pieni liekki kirjoitti: La Elo 24, 2024 8:41 pm
Alex Smith kirjoitti: La Elo 24, 2024 8:25 pm Eikö yp todellakaan tajua, että tämä palsta on taas pelkkää öyhötystä kun annananna eurasta saapui uudella nimimerkillä.

En ota kantaa mahdollisiin öyhötyksiin, mutta kuvittelisin, että jos pyydät nimimerkkisi poistoa ja se poistetaan, niin voit halutessasi myöhemmin palata palstalle uudelleen rekisteröitymällä. En tiedä, onko enää mahdollista palata myöhemmin palstalle vanhalla, jo poistetulla nimimerkillä.
Okei, mutta MIKSI pyysi nimimerkin poistoa ja kuitenkin palasi uudella nimimerkillä jatkamaan samaa öyhötystä potensssin kaksi ja myöntää olevansa annaanna. Keksitkö jonku selityksen?

Minä en.
Vastaa Viestiin