Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Millavaan
Perry Mason

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Kirjoitan tän tänne omaan ketjuuni koska tuli tuolta mustalaisten ketjusta mieleeni syrjintä ja tää herättää mussa tunteita. Jokaisella on oikeus asioida kaupassa , ravintolassa yms eikä saa lähteä oletuksesta että tää ko henkilö aiheuttaa häiriötä tai ei aio maksaa. Kävin tosiaan vartijakurssin tossa joskus reilu vuosi sitten ja siellä painotettiin tätä. Koska tunnen sympatiaa laitapuolen kulkijoita kohtaan niin Tampereella vietin paljon aikaa siinä Sokoksella minkä edessä nämä hengaavat ja kerran puutuinkin vartijan toimintaan. Minä sain asioida siellä ihan rauhassa ja istua penkillä ilman että kukaan häätää pois mutta kun nämä menevät sinne niin vartijat seuraavat ja häätävät heti jos istuvat sisällä penkille. Se on väärin se.
Millavaan
Perry Mason

Ja marianangelille tiedoksi että joo välillä innostun trollaamaan tai siis ne jutut on kyllä totta mutta ikääkuin tahallaan huudatan ja provosoin. Olen kuitenkin yrittänyt sitä hillitä. Ja mielestäni käyn ihan täysillä. Tai no en, mulla ei esim tunnu olevan itsesuojeluvaistoa ollenkaan. Tännekin kirjoitan välillä tajuamatta että Ai niin, myös ne keistä kirjoitan, näkee nämä. Esim se porin mersumies joka ilmeisesti olikin lukenut sen koska törmäsin häneen kaupalla ja hän sanoi että älä kato mua tollain.

Meinaan vaan että noi alamaailman tyypit ei välttämättä tykkää että niistä kirjoitetaan nettiin ja tämäkin on pieni kaupunki
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Mariangel kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 7:04 pm
LiamNeeson kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 8:36 am
Mariangel kirjoitti: La Elo 10, 2024 10:37 pm Miksei ylläpito puutu tähän?
Miksi puuttuisi? Tämä ketju on ryhmässä Lautamiehet, jonka tarkoitus on;

"Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne"

Vai tarkoitatko millavaan toimintaa noin ylipäätään?
Niin, tiedän kyllä tämän olevan Lautamiehet-osio.

Millavaan on itse kertonut trollaavansa toisinaan tahallaan. Toisaalta hän vaikuttaa henkilöltä, joka ei ihan täysillä käy.

Olipa totuus kumpi vaan, tai jotain esittämieni vaihtoehtojen väliltä, niin mielestäni on väärin antaa hänen kirjoitella sinne sun tänne.
Kyllä Millan sekoiluja ja vitsailuja lukee tuhat kertaa mieluummin kuin lapsellista ja ikuista neekeriölinää nollasisällöllä. Luulevat jotenkin "jauhottavansa" jne. :D Aivan vitun tyhmää paskaa. Milla on ihan jees vaikka ei aivan täysillä kyllä käy :)
Niks
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Niks »

Millavaan kirjoitti: La Elo 17, 2024 12:33 pm Meinaan vaan että noi alamaailman tyypit ei välttämättä tykkää että niistä kirjoitetaan nettiin ja tämäkin on pieni kaupunki
Pori on pienempi paikka kun oikeesti edes ymmärrät ja pystyt kuvittelemaan… ei kannata sitä nenää ihan joka paikkaan työntää.
Idiootitkin tarvitsevat ystäviä
inka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja inka »

Sehän nyt on jo päivänselvää ettei Millavaan ihan täyspäinen ole. Ja hyvä kun itsekin tajuaa että se itsesuojeluvaisto puuttuu. Onneksi elämässä usein käy niin että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Tämä jauholakki vielä ilmoitelee palstalla että missä milloinkin asuu :lol:
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Millavaan kirjoitti: Ma Elo 19, 2024 4:49 pm Nyt en kyllä ihan ymmärrä. Facessa on monta tämän nimistä eikä niistä ota Erkkikään selvää varmuudella kuka se on ja yritin sitä eilen täällä kysyä niin sanotaan että tää ei oo mikään deittipalsta ja saan vielä bannit samalla syyllä? Siis eikö täällä minfolla yleensä aina kaikki halua katsoa someprofiilit oli tumma tai vaalea.

Edelleenkään tämä ei ole deittipalsta, eikä kymmenien viestien jankkaaminen onko se komea tai onko se bussikuski ja siihen päälle aiheen vieminen useasti pois ketjun aiheesta ole se mitä halutaan.
*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen.
-NILS-
:D :D "Enonkosken mysteeri; yksi kuoli, toinen sairaalaan" ketjusta lainattua.
Millavaan
Perry Mason

En ihan purematta niele tuota. Minä yririn oikeasti vain kysyä että kuka näistä henry bollströmeistä se on, niin minulle alkaa muut vastaamaan että se komea bussikuskin näköinen tms. Että koittakaa nyt muut päästä yli siitä bussikuskijankkauksesta koska minä sitä en tuossa tehnyt vaan muut sen jälkeen kun kysyin kuka se näistä on. Enkä tiiä sen vuoksi vieläkään kuka se on ja haluaisin edelleen tietää..
Millavaan
Perry Mason

Oikeesti ärsyttää vieläkin toi Enonkosken homma kun minä vain yritin kysyä että kuka niistä kun niitä on monta ja aina haluan katsoa kaikkien someprofiilit
Se että jotkut sitten alkaa jauhaa siihen sitä typerää kulunutta bussikuskiläppää ja luulee olevansa hauskoja, ei oo mun vika.
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Varmaan on Millalle joskus aikaisemminkin mainiittu Anssi Kelan Milla biisin kertosäe, mutta sopii niin hyvin että laitan lainauksen siitä.
Milla hei sun täytyy muuttuu
Sun elämältä suunta puuttuu
Sä aina tartut tikkuun lyhimpään
Se ei johda mihinkään
Sä et oo mikään tyttö enää
Sun täytyis tehdä jotain järkevää
Ja lapselliset leikkis lopettaa
:)
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Millavaan kirjoitti: La Elo 17, 2024 12:27 pm Kirjoitan tän tänne omaan ketjuuni koska tuli tuolta mustalaisten ketjusta mieleeni syrjintä ja tää herättää mussa tunteita. Jokaisella on oikeus asioida kaupassa , ravintolassa yms eikä saa lähteä oletuksesta että tää ko henkilö aiheuttaa häiriötä tai ei aio maksaa.
Mutta kun valitettavasti on liikkeitä, joihin mustalaiset menee vain ja ainoastaan varastamaan. Ruokakaupoista ne sentään ostavatkin, mutta esimerkiksi vaateliikkeet on ihan eri asia.

Ex-vaimoni oli töissä yhden kauppakeskuksen vaateliikkeessä. Sinne tuli liki päivittäin ryhmä mustalaisnaisia jotka levittäytyivät ympäri liikettä. Ja kun niitä tarkkailtiin, niin vittuilivat. Koskaan eivät ostaneet yhtään mitään, vaikka päivittäin kävivät.

Eli sanos, miten liikkeen pitäjän pitäisi tuollaisessa tilanteessa toimia? Antaa vaan myyntihyllyjen tyhjentyä hameisiin, koska rasismi?
Millavaan
Perry Mason

En tiiä mut lopettakaa se kulunut bussikuskiläppä se ei oo enää hauskaa ja ainoo joka sen osasi tehdä hauskasti oli kakkosurpo.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Jaa en mä tiedä mistään bussikuskiläpästä, mutta miten sä liikkeenharjoittajana kohtelisit manneryhmää, joka kävisi päivittäin, ostamatta koskaan mitään?
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Millavaan kirjoitti: To Elo 22, 2024 4:03 pm En tiiä mut lopettakaa se kulunut bussikuskiläppä se ei oo enää hauskaa ja ainoo joka sen osasi tehdä hauskasti oli kakkosurpo.
Teki kyseinen ihmispaskaryhmä mitä hyvänsä, niin kummasti nostat aina reippaat ja ahkerat tamperelaiset mannebussikuskit jalustalle. Sompansseja sentään jopa näkeekin bussikuskina, mutta paskamustalaisia ei bussin ratissa näe vaikka kuinka näet niitä harhoissasi.
Millavaan
Perry Mason

PoliisimestariSisu kirjoitti: To Elo 22, 2024 5:53 pm
Millavaan kirjoitti: To Elo 22, 2024 4:03 pm En tiiä mut lopettakaa se kulunut bussikuskiläppä se ei oo enää hauskaa ja ainoo joka sen osasi tehdä hauskasti oli kakkosurpo.
Teki kyseinen ihmispaskaryhmä mitä hyvänsä, niin kummasti nostat aina reippaat ja ahkerat tamperelaiset mannebussikuskit jalustalle. Sompansseja sentään jopa näkeekin bussikuskina, mutta paskamustalaisia ei bussin ratissa näe vaikka kuinka näet niitä harhoissasi.
Joo aiemmin vähän provonakin mut se on jo kulunut läppä eikä sitä tarvis enää jatkaa kuten jotkut ja sit mä saan bannia kun yritän vaan kysyä yhtä someprofiilia ja muut alkaa viljellä tätä kulunutta läppää
.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Villi arvaukseni on "bussikuskin" näköinen valkoisen auton vieressä. Näkyy myös osittain nainen Balencian paidassa.
Profiili ei päivityksiä pariin vuoteen, vaikuttaa siivotulta...?
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Vastaa Viestiin