Devon Adams?Howler kirjoitti:Itse asiassa veikkaan, että Eric olisi kanssa jättänyt koko iskun tekemättä, jos eräs tyttö olisi vastannut Ericin tunteisiin. (Ainakin näin olen miettinyt erään nettivideon pohjalta)Wrath kirjoitti:Eric nyt varmaan oli niin psykopaatti, että jotain radikaalia olisi kuitenkin jossain vaiheessa tehnyt.
Eric Harris & Dylan Klebold
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
- Raatotanssi
- Armas Tammelin
Minä taas en jaksa uskoa, että Eric olisi perunut koko suuren operaation, jos kyseinen tyttö olisi vastannut hänen tunteisiinsa. Kuten täällä on monta kertaa aiemminkin sanottu, Dylan tuntui olevan se herkempi poika, joka olisi saattanut vetäytyä koko jutusta jonkun tytön takia, mutta Ericistä sellaista on vaikeampi uskoa. Toki saatan olla väärässä, sillä päähäni on iskostunut tiukasti se kuva, minkä Dylanista ja Ericistä eroavaisuuksineen olen saanut. Voi toki olla, että niiden kaikkien ihmisten henget olisivat säästyneet, jos Eric olisi saanut vastakaikua tuon tytön suunnalta.Howler kirjoitti:Itse asiassa veikkaan, että Eric olisi kanssa jättänyt koko iskun tekemättä, jos eräs tyttö olisi vastannut Ericin tunteisiin. (Ainakin näin olen miettinyt erään nettivideon pohjalta)
http://www.youtube.com/watch?v=xVXYHELApCc
Tässä videossa on pätkiä kirjeestä, jonka Eric on lähettänyt jollekin tytölle, joka työskenteli hänen kanssaan samassa paikassa. Kenties sama video?
Ei ole se video, mistä puhuin, mutta tuossakin nyt on jotain. Jostain syystä en löydä sitä, mistä puhuin. Perkele.Raatotanssi kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=xVXYHELApCc
Tässä videossa on pätkiä kirjeestä, jonka Eric on lähettänyt jollekin tytölle, joka työskenteli hänen kanssaan samassa paikassa. Kenties sama video?
Re: .
Enpä usko, että ainakaan kukaan tämän ketjun aktiiveista olisi menossa millään tavalla vasikoimaan noita linkittämiäsi käyttäjiä. Silti jossain päin maailmaa on varmasti ihmisiä, jotka luulevat, että kaikilla, joilla on Columbine-materiaalia YouTubessa, ovat potentiaalisia kouluammuskelijoita ja siksi ilmoittelevat.. Huoh. Mutta silti, ei tarvitsisi ihan ehkä noin kärkkäästi todeta yhtään kenenkään missään tilanteessa (kehoittaa ampumaan itseään päähän), vaikka tilanne päähän ottaisi.rampiz kirjoitti:Ja jumalauta, KUKAAN ei ole menossa vasikoimaan näistä käyttäjistä Youtubelle. Jos ei muuta tekemistä ole kuin "pelätä" tulevia kouluammuskelijoita/ampumiseen kiihottavien käyttäjien Youtube -profiilien raportointia Youtuben ylläpidolle niin ampukaa vaikka itteänne päähän.
-
Natural_Selector
- Alibin satunnaislukija
Re: .
UUUUUU
Viimeksi muokannut Natural_Selector, To Tammi 22, 2009 2:57 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rakkauden kaipuu ei itsestäänselvästi tarkoita, että kyseinen henkilö olisi kykenevä rakkauteen (ainakaan sillä hetkellä). Kyllähän esim. se Robin oli hyvinkin tyrkyllä Dylanille, ehkä muitakin, mutta täydellisiin kaukoihastuksiin pitäytyminen saattaa hyvinkin viitata siihen, ettei hän oikeastaan ollut valmis tai kykenevä oikeaan suhteeseen. Noh, keittiöpsykologisointia tietysti tämäkin.Wrath kirjoitti:Silmiinpistävää on tuo Dylanin rakkauden kaipuu.
Toisaalta rakkaudenkaipuu toki kertoo siitä, ettei hän ollut varmaankaan tunnekylmä hirviö.
Mielipide Ericistä tietysti värittyy FBIn analyysin yms perusteella, mutta ei hän ainakaan päiväkirjojensa perusteella kovin rakastavasti naisista puhunut, ennemminkin kaatomentaliteetilla. Hänhän muuten leuhki pystyvänsä huijaamaan ihmisiä ja mm. Brooksin kirjassa tämä piirre on dokumentoitu, joten paljonko painoarvoa on sillä, mitä hän jollekin tytölle sanoi (ties millä tarkoitusperillä).
Mutta kuten sanottu, varmaan nämä mielipiteet ovat sen materiaalin värittämiä, jota itse olen lukenut (psykologisia profiileja yms)
- Raatotanssi
- Armas Tammelin
Tai sitten Dylan yksinkertaisesti rakastui aina ns. vääriin tyttöihin, jotka eivät syystä tai toisesta huomioneet häntä tai olleet hänestä kiinnostuneita. Tällainen torjutuksi tuleminen (ei tytön siis välttämättä tarvinnut suoraan torjua, mutta Dylan saattoi ihan hyvin tulkita välinpitämättömyyden niin) saattoi omalta osaltaan vahvistaa Dylanin masennusta ja itsetuhoisia ajatuksia.sorsake kirjoitti:Rakkauden kaipuu ei itsestäänselvästi tarkoita, että kyseinen henkilö olisi kykenevä rakkauteen (ainakaan sillä hetkellä). Kyllähän esim. se Robin oli hyvinkin tyrkyllä Dylanille, ehkä muitakin, mutta täydellisiin kaukoihastuksiin pitäytyminen saattaa hyvinkin viitata siihen, ettei hän oikeastaan ollut valmis tai kykenevä oikeaan suhteeseen.tämäkin.
Minä olen saanut sellaisen käsityksen, että Dylan ja Robyn olivat enemmänkin ystäviä kuin mitään sen enempää, joten ehkä Dylanilla ei oikeastikaan ollut tunteita tätä kohtaan.
Gunslinger, black duster, delusions of a western
He wears his hat on backwards; sets fire to his locker
He wears his hat on backwards; sets fire to his locker
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Muutamissa lähteissä on ollut maininta siitä, että Robyn oli kiinnostunut Dylanista ja tämä oli syy jopa siihen, miksi hän suostui hankkimaan aseet pojille - tehdäkseen vaikutuksen Dylaniin. Dylan ei kuitenkaan ollut kiinnostunut Robynista missään vaiheessa, mikä ei tietenkään estänyt Robynia yrittämästä silti edelleen. Brookskohan sen sanoi, että kaikille oli ilmiselvää Robynin kiinnostus, mutta Dylan ei tuntunut vain välittävän siitä.Raatotanssi kirjoitti:Minä olen saanut sellaisen käsityksen, että Dylan ja Robyn olivat enemmänkin ystäviä kuin mitään sen enempää, joten ehkä Dylanilla ei oikeastikaan ollut tunteita tätä kohtaan.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
En tiedä mistä puhut, nopealla YouTubettamisella ainakin jossain näkyy soivan Requiem for a Dreamista tuttu kappale, joka on soinut ainakin yhdessä, ellei parissakin Columbine videossa. Kappale on Clint Mansellin kappale "Lux Aeterna". ( http://en.wikipedia.org/wiki/Requiem_fo ... k)#Details )Ninni kirjoitti:Ehkä OT mutta, Mikä on tuo biisi mikä soi Babylon A.D:n tunnarissa? Tai missa Columbine videossa biisi on? Nimittäin on tuttu jostain Columbine videosta, enkä enää löydä sitä videota...
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Eipä mitään. Ihan käsittämättömän hieno kappalehan se on ja kävi ihan järjettömän hyvin juuri siihen Columbine-videoon ainakin, minkä näin.Ninni kirjoitti:Jotenkin osasin arvata että osaat auttaa...Tänks, se on juuri tämä... Jotenki meni kylmät väreet kun kuuli sen telkkarissa ja jossain muussa yhteydessä...