Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JasseHames
Perry Mason

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Tämäpä mielenkiintoista, että nimimerkeillä Korpsisoturi ja Ross Sullivan kummallakin on tapana "argumentoida" kovin usein vetoamalla omiin, väitettyihin ominaisuuksiin tai kokemuksiin. Esimerkiksi toisaalla vedotaan Taiwanissa asumiseen ja toisaalla "ylempään korkeakoulututkintoon"...

Ketjusta Bodom Mediassa tämä ja seuraava viesti
-NILS-
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

JasseHames kirjoitti: La Elo 17, 2024 9:42 pm Tämäpä mielenkiintoista, että nimimerkeillä Korpsisoturi ja Ross Sullivan kummallakin on tapana "argumentoida" kovin usein vetoamalla omiin, väitettyihin ominaisuuksiin tai kokemuksiin. Esimerkiksi toisaalla vedotaan Taiwanissa asumiseen ja toisaalla "ylempään korkeakoulututkintoon"...
Käsittääkseni suoritettu ylempi korkeakoulututkinto ei ole pelkästään kokemus. En mä ole asunut Taiwanissa enkä ole edes kokenut asuneeni Taiwanissa.

Tavallaan ihan kiva, että koet nikkini kiinnostavana, mutta ehkä joskus voisit yrittää argumentoida jotain ketjun aiheeseen liittyvääkin.

Ymmärtääkseni edellä esitetty maan suurimman päivälehden kirjoitus Nissen kertomusten ristiriitaisuuksista ei ole pelkästään kokemukseni.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

McCall kirjoitti: La Elo 17, 2024 5:47 pm Nykyään jokainen uutinen postataan Ajankohtaista -osioon:
- Apteekkiryöstö

Voi vittu. Saako ketjun avaamisesta jotain internet-pisteitä vai mikä tää juttu on?
Eikö juuri tehty apteekkiryöstö ole mielestäsi ajankohtainen asia ja rikos. Itse avasin ketjun apteekkiryöstöstäsarjasta, jossa ilmeisesti sama kaveri oli tehnyt kahdeksan keikkaa hieman yli kuukauden aikana. Tarkoitit ilmeisesti tätä avaamani ketjua.

Pitäsiikö ajankohtaiseen mielestäsi kirjoittaa vain tapoista ja murhista?
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Tuo Levisi maikkulasta on todella ärsyttävä. Tekee aloituksia päivittäin aiheista, joista on jo ketju. Ja nimeää ketjut ihan oman agendan mukaisesti. Kannattaisi opetella käyttäytymään.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
nipsunapsu
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Salmari kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:28 pm Tuo Levisi maikkulasta on todella ärsyttävä. Tekee aloituksia päivittäin aiheista, joista on jo ketju. Ja nimeää ketjut ihan oman agendan mukaisesti. Kannattaisi opetella käyttäytymään.
Ei muuten ole ensimmäinen kerta, eikö se ollut lepositeissä jo pariinkiin otteeseen saman asian tiimoilta..
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

nipsunapsu kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:32 pm
Salmari kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 7:28 pm Tuo Levisi maikkulasta on todella ärsyttävä. Tekee aloituksia päivittäin aiheista, joista on jo ketju. Ja nimeää ketjut ihan oman agendan mukaisesti. Kannattaisi opetella käyttäytymään.
Ei muuten ole ensimmäinen kerta, eikö se ollut lepositeissä jo pariinkiin otteeseen saman asian tiimoilta..
Vitun rasittava työtön, jolla on aikaa (mutta ei älyä) 24/7 tehdä aloituksia koko ajan tarkastamatta onko aiheesta jo aloitus.

Ja ne kommariagendan mukaiset valeotsikot, säälittävää.
Ylläpidon pitäisi puuttua asiaan tiukemmin, muutaman päivän banni ei auta mitään.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
meksi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja meksi »

Sainpaha ensimmäisen lautamiespoistoni kun meni hermo tuoho turhanpäiväiseen rasistiseen mölinään Vantaan Kuusijärven hukkumistapauksessa. Jos ei oo yli 20 päivää uutisoitu mitään uutta aiheesta, ni silti kymmeniä sivuja aivan ihme mussutusta, tyylii että tätä toista lasta pidetää letkuissa hengissä vain kelan etuuksien takia. Näinköhän kirjoteltaisiin jos olisi supisuomalaisen perheen tragedia kyseessä?
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

meksi kirjoitti: Pe Elo 23, 2024 2:55 pm Sainpaha ensimmäisen lautamiespoistoni kun meni hermo tuoho turhanpäiväiseen rasistiseen mölinään Vantaan Kuusijärven hukkumistapauksessa. Jos ei oo yli 20 päivää uutisoitu mitään uutta aiheesta, ni silti kymmeniä sivuja aivan ihme mussutusta, tyylii että tätä toista lasta pidetää letkuissa hengissä vain kelan etuuksien takia. Näinköhän kirjoteltaisiin jos olisi supisuomalaisen perheen tragedia kyseessä?
Suosittelen lämpimästi skippaamaan nuo ketjut joissa käsitellään maahanmuuttajia. Itse olen sen päätöksen tehnyt, koska ne keskustelut eivät pysy asiallisina ensimmäisen kahden viestin jälkeen.

Jotkut kirjoittaa rasistista paskaa ja vastapainoksi Tuplan kaltaiset änkyräsuvakit haukkuu kaikkia rasisteiksi. Niitäkin, jotka ihan asiallisesti yrittää sanoa, että kun ne mamut nyt vaan perseilee melko lailla.
Viimeksi muokannut Hank Voight, Pe Elo 23, 2024 3:02 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
meksi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja meksi »

Hank Voight kirjoitti: Pe Elo 23, 2024 3:00 pm Suosittelen lämpimästi skippaamaan nuo ketjut joissa käsitellään maahanmuuttajia. Itse olen sen päätöksen tehnyt, koska ne keskustelut eivät pysy asiallisina ensimmäisen kahden viestin jälkeen.
Näin olen toiminutkin, mutta aika laihaksi alkaa anti mennä kun tuo öyhötys on lähtenyt niin käsistä. Ennen tätä tuli lueskeltua päivittäin, nykyään ehkä kerran viikossa. Noh, aikansa kutakin.
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

Hank Voight kirjoitti: Pe Elo 23, 2024 3:00 pm
meksi kirjoitti: Pe Elo 23, 2024 2:55 pm Sainpaha ensimmäisen lautamiespoistoni kun meni hermo tuoho turhanpäiväiseen rasistiseen mölinään Vantaan Kuusijärven hukkumistapauksessa. Jos ei oo yli 20 päivää uutisoitu mitään uutta aiheesta, ni silti kymmeniä sivuja aivan ihme mussutusta, tyylii että tätä toista lasta pidetää letkuissa hengissä vain kelan etuuksien takia. Näinköhän kirjoteltaisiin jos olisi supisuomalaisen perheen tragedia kyseessä?
Suosittelen lämpimästi skippaamaan nuo ketjut joissa käsitellään maahanmuuttajia. Itse olen sen päätöksen tehnyt, koska ne keskustelut eivät pysy asiallisina ensimmäisen kahden viestin jälkeen.

Jotkut kirjoittaa rasistista paskaa ja vastapainoksi Tuplan kaltaiset änkyräsuvakit haukkuu kaikkia rasisteiksi. Niitäkin, jotka ihan asiallisesti yrittää sanoa, että kun ne mamut nyt vaan perseilee melko lailla.
Juurikin noin! Kyseisissä viestiketjuissa riittää, ainakin mulle, kun lukee ensimmäisen sivun ja siihen sisältyvät ensimmäiset uutisoinnit aiheesta, sekä loppupäästä mahdolliset tuomiouutisoinnit.

Välissä ketjun valtaavat mainitsemasi Tupla, unohtamatta Knobsteria yms..
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

claw kirjoitti: Pe Elo 23, 2024 5:50 pm
Välissä ketjun valtaavat mainitsemasi Tupla, unohtamatta Knobsteria yms..
Jep. Tuplakin tuolla omassa ketjussaan kehuskeli miten häntä kiinnostaa aiheet laidasta laitaan, vaikka totuus on toki aivan toinen. Kiinnostusta on ainoastaan juttuihin, joissa on mahdollisuus irvailla persuista, torssosista ja äärioikeistosta.

En tosiaan noihin ketjuihin koske muuten kuin aika ajoin vilkaisemalla ja aina se Tupla siellä höyryää. Äärioikeisto sitä ja natsit tätä.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

meksi kirjoitti: Pe Elo 23, 2024 3:01 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Elo 23, 2024 3:00 pm Suosittelen lämpimästi skippaamaan nuo ketjut joissa käsitellään maahanmuuttajia. Itse olen sen päätöksen tehnyt, koska ne keskustelut eivät pysy asiallisina ensimmäisen kahden viestin jälkeen.
Näin olen toiminutkin, mutta aika laihaksi alkaa anti mennä kun tuo öyhötys on lähtenyt niin käsistä. Ennen tätä tuli lueskeltua päivittäin, nykyään ehkä kerran viikossa. Noh, aikansa kutakin.
Tänne Minfoon tulee ketju aika lailla kaikista vähän isommista tapahtumista (välillä vähän pienemmistäkin). Todella usein tapahtumien keskipisteessä on joko mamu tai romani. Ymmärrän ihmisten turhautumisen. Tämä ongelma ei poistu sillä, että asioita peitellään tai hyssytellään. Tietenkin tänne tulee myös ylilyöntejä.

Oma suhtautumiseni muutamiin kansanryhmiin ei ole ainakaan muuttunut suotuisampaan suuntaan lukemalla näitä juttuja.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Gaikowski
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Gaikowski »

Ei paljon ärsytystä murha.infossa. Yksinkertaisen ihmiset ja Lex veritaksen tapa sekoittaa kaikkien aiheiden keskustelua että huomio ei kiinnity itse asiaan.
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Gaikowski kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:19 am Ei paljon ärsytystä murha.infossa. Yksinkertaisen ihmiset ja Lex veritaksen tapa sekoittaa kaikkien aiheiden keskustelua että huomio ei kiinnity itse asiaan.
Oikeastihan sinua ärsyttää, koska olet itse yksinkertainen eikä sinulla ole mitään järkevää sanottavaa mihinkään aiheeseen. Ei edes siihen, mikä minfossa ärsyttää.

Minua ärsyttävät hyvin vähän nollapostaajat, joiden nikkinimi on sama kuin huonoiksi todetuilla Zodiac killer-epäillyillä.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Nämä kaksi yllä olevaa nimimerkkiä kummasti molemmat kopioinut allekirjoitukseensa toisen kirjoituksia. Voisiko kyseessä olla saman henkilön luomia nimimerkkejä?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Vastaa Viestiin