Hank Voight
Re: Hank Voight
Olen sangen pitkään joutunut seuraamaan tämän otsikon nimimerkin kirjoitelmia ja olen tullut lopputulokseen; tavattoman lapsellinen henkilö.
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
- nipsunapsu
- Axel Foley
Oliks sulla Hank joskus sellanen nikki käytössä kuin 'sinikka' täällä?
- nipsunapsu
- Axel Foley
Hei come on Heikki, älä nyt viitti olla tollane, kyl sä voit vastaa hei 
-
Hank Voight
Höh, taas vilkaisin turhaan. Toivorikkaasti jo odottelin, että olisi jotain väitetyistä valheista.
No, se siitä.
No, se siitä.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Se on se teennäisyys mikä siitä paistaa läpi kilometrin päähän.Sverdlov kirjoitti: To Elo 22, 2024 6:38 am Olen sangen pitkään joutunut seuraamaan tämän otsikon nimimerkin kirjoitelmia ja olen tullut lopputulokseen; tavattoman lapsellinen henkilö.
-
Even Steven
On kyllä mauton tyyppi joka menee koko ajan mauttomammaksi olevinaan älykkäällä tekotyylillään. Ei kukaan voi oikeasti odottaa innolla kolmannen maailmansodan alkamista. Yksi voi tuollaista päästää suustaan ja sehän on tietysti lapseton ja munaton Onyxphoenix, joka on asunut palstalla viimeiset 5 vuotta eikä sinullakaan näytä muuta tekemistä olevan kuin olla ihan OP:na paikalla aamusta iltaan.
Vuosien aikana?
Vuosien aikana?
Kiitos.Hank Voight kirjoitti: Su Elo 13, 2023 2:18 pm Ja syy miksi edes tuohon noin reagoin oli se, että olen tässä vuosien aikana huomannut useasti, että uutta kirjoittajaa katsotaan helposti jotenkin vinoon.
Hank Voight kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 6:59 pmHank Voight kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 5:36 pm Ei se tyhmä ole, mutta vaan ylimielinen ja vittumainen.
No oliko olemassa vai ei?
Kiitos - voin tuntea viisautesiHank Voight kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 7:29 pm En ole ennen törmännyt tuollaiseen, joka vetelee juttuja hatusta ja sitten käskee etsimään sellaista mitä ei ole olemassakaan. Ja vielä vittuilee päälle. Hyi helvetti mikä sontaläjä ihmiseksi.
- Collie
- Perry Mason
No niin, nyt on sinun vuorosi todistaa, ettet ole vihervassari ja ettet ole muka puolueellinen. Kun kerta vaadit sitä muilta kirjoittajilta. Eli syötetäänpä omat sanasi takaisin sinulle, osat vaihtamalla:Hank Voight kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 8:47 pm Niin siinä tuli heti "vihervasemmisto". Toivottavasti et ainakaan minuun viittaa tuolla termillä.
Mut OK ei sitten puhuta syvästä inhosta, mutta vahvoista antipatioista nyt kuitenkin. Aina jos Harrisin tai demokraatit mainitset, niin se on negatiivisessa sävyssä. Ja kun Trumpin, niin ei taatusti mitään negatiivista, vaan tyyliin suvun orjaton historia tai valtamedian Trumpia vastaan suorittama lokakampanja.
Todella kaukana puolueettomuudesta siis, se oli mun pointti.
'Aina jos Trumpin tai republikaanit mainitset, niin se on negatiivisessa sävyssä. Ja kun Harrisin, niin ei taatusti mitään negatiivista...'
Vai onko tuo sitä 'parempaa puolueellisuutta' ja vihervassareille on eri standardit (tuplastandardi)?
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
-
Hank Voight
Mä en suinkaan ole väittänyt olevani puolueeton, mitä tulee USA:n politiikkaan. Olen hyvinkin puolueellinen, syynä pelkästään Trump ja Trumpin MAGA-siipi.
Vihervasemmistosta taas olen hyvin kaukana. MAGA-ideologian ja äärivasemmiston välillä on saatanasti muutakin. Itse asiassa mä en millään voi ymmärtää, miten joku suomalainen voi pitää jenkkidemokraatteja äärivasemmiston/marxilaisuuden ilmentymänä. Luulisi jokaisen suomalaisen tiedostavan, että mitä kommunismi pahimmillaan on. Meillä kun on kuitenkin ollut politiikassa niitä oikeita änkyräkommareitakin. Ja on edelleen.
Ja mitä tulee vihreyteen, niin hyi helvetti. En kovinkaan kiinnostunut politiikasta ole, mutta vihreitä osaan silti inhota.
Vihervasemmistosta taas olen hyvin kaukana. MAGA-ideologian ja äärivasemmiston välillä on saatanasti muutakin. Itse asiassa mä en millään voi ymmärtää, miten joku suomalainen voi pitää jenkkidemokraatteja äärivasemmiston/marxilaisuuden ilmentymänä. Luulisi jokaisen suomalaisen tiedostavan, että mitä kommunismi pahimmillaan on. Meillä kun on kuitenkin ollut politiikassa niitä oikeita änkyräkommareitakin. Ja on edelleen.
Ja mitä tulee vihreyteen, niin hyi helvetti. En kovinkaan kiinnostunut politiikasta ole, mutta vihreitä osaan silti inhota.
- Collie
- Perry Mason
Minäkään en tietääkseni ole missään väittänyt olevani puolueeton.Hank Voight kirjoitti: La Elo 24, 2024 10:29 pm Mä en suinkaan ole väittänyt olevani puolueeton, mitä tulee USA:n politiikkaan. Olen hyvinkin puolueellinen, syynä pelkästään Trump ja Trumpin MAGA-siipi.
Miksi siis vaadit USA:n presidentinvaalit-ketjussa muilta puolueettomuutta, vaikka olet itse kirjoitustesi perusteella vihervasemmistopartisaani (kyllä, Harris ja suuri osa häntä kannattavista demokraateista ovat vihervasemmistolaisia). Oletko katsonut minkälaista porukkaa Bidenin/Harrisin hallinnossa on? Varsinaisia kommunisteja/islamistejakin demokraateista löytyy. Sinun mielestä varmaan tietenkin Trump ja kannattajansa ovat 'äärioikeistolaisia', mikä on lievästi sanottuna 'muunneltua totuutta'.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
-
Hank Voight
Et viitsis hienosäätää mun kirjoituksia. Kuten en väittänyt olevani puolueeton, niin en myöskään ole edellyttänyt keneltäkään puolueettomutta. Tartuin vain siihen kun sinä mainitsit, ettet ole Trumpin puolella.
Ja jos mielipiteet USA:n sisäpolitiikasta määrittelee sen, että onko vihervassari tai ei, niin ihmettelen, mutta olkoot niin.
Case closed?
Ja jos mielipiteet USA:n sisäpolitiikasta määrittelee sen, että onko vihervassari tai ei, niin ihmettelen, mutta olkoot niin.
Case closed?
-
Even Steven
Sä olet saatana umpimätä rotta ja vitun trolli, niin kuin miehesi Brass. Molemmat valehtelee tosta vaan ja sitten jatketaan muita haukkuen.
Sun sanomisilla ei ole minkäänlaista pitoa.
Sun sanomisilla ei ole minkäänlaista pitoa.
- Collie
- Perry Mason
Juu, en usko Hank/Donaldia, vaikka kuinka yrittäisit eri nimimerkeillä kompata itseäsi.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
^ Heh. Vittu mikä ääliö.
Kuten sanoin: Usko mitä uskot. Mua ei hörhöjen harhat liikuta pätkääkään.
-
Hank Voight
Ei saatana, luuleeko tuo nyt sun olevan mun alter ego ja vice versa? Jos nyt olen oikein laskenut, niin nyt mulla on noiden idioottien mukaan 10 eri nimimerkkiä täälläDonald McRonald kirjoitti: La Elo 31, 2024 3:35 am ^ Heh. Vittu mikä ääliö.
Aika erikoinen juttu, että Collie päätti oikein jämäkästi asemoitua foorumin inhotuimman kirjoittajan rinnalle. No, onnea vaan.
Ja nyt on ihan pakko jättää nuo limanuljaskat omaan arvoonsa. Ihan pakko. Jos en onnistu, niin mörökölli minut vieköön.
-
Even Steven
Kaikki muut paitsi sinä, OP ja Ronald tajuaa teidän jauhavan mitä sylki suuhun tuo. Anteeksi tarkoin postinjakaja.Hank Voight kirjoitti: La Elo 31, 2024 4:37 am Aika erikoinen juttu, että Collie päätti oikein jämäkästi asemoitua foorumin inhotuimman kirjoittajan rinnalle. No, onnea vaan.