Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Korpisoturi
Perry Mason

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

LexVeritas kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:06 pm Kyllä minun nähdäkseni vesselit ovat alati känkkäränkkinä jouduttuaan toistuvasti asiayhteyksissä mm. JasseHameksen jauhottamiksi.
Mielestäni ei ole merkitystä, ovatko Korpissis ja Roskis yksi ja sama nikki vai kaksi eri idioottia.
On yhtä hyvin todennäköistä, että he palstan turhimpina ajatusluteina apinoivat toistensa ulosantia tiedostamattomasti.
Ainakaan mun känkkäränkkä ei riitä pitkäkestoiseen kyttäämiseen.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Tähdet kertovat
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Tähdet kertovat »

JasseHames kirjoitti: Su Elo 25, 2024 2:58 pm Laitetaanpas näyte keräämästäni datasta, kun joku sekopää voi aina väittää, että olen väärentänyt tietoja:

su 25.8.2024 00.59.52 +0300

Paikallaolijat

Yhteensä 385 käyttäjää paikalla :: 16 rekisteröitynyttä, 4 piilossa ja 365 vierasta (Tieto perustuu viimeisen 5 minuutin aikana olleisiin aktiivisiin käyttäjiin)
Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 3422 kpl, Su Maalis 18, 2012 4:36 pm

Rekisteröityneet käyttäjät: Aave Valo, Amazon [Bot], Bing [Bot], dazu, Ermet, Google [Bot], Google Adsense [Bot], JasseHames, LexVeritas, MissMaapl, Omenat, Ross Sullivan, Semrush [Bot], snufkin, Still love, vaivaishiiri, viinitty
Selite: Ylläpitäjät, Valvojat

su 25.8.2024 01.06.12 +0300

Paikallaolijat

Yhteensä 343 käyttäjää paikalla :: 16 rekisteröitynyttä, 5 piilossa ja 322 vierasta (Tieto perustuu viimeisen 5 minuutin aikana olleisiin aktiivisiin käyttäjiin)

Rekisteröityneet käyttäjät: Amazon [Bot], Bing [Bot], dazu, Ermet, Google [Bot], Google Adsense [Bot], hoss, JasseHames, jzz, Kalle83, Korpisoturi, LexVeritas, Semrush [Bot], snufkin, Talvi24, vaivaishiiri, ViaNegativa

su 25.8.2024 01.11.21 +0300

Paikallaolijat

Yhteensä 319 käyttäjää paikalla :: 13 rekisteröitynyttä, 3 piilossa ja 303 vierasta (Tieto perustuu viimeisen 5 minuutin aikana olleisiin aktiivisiin käyttäjiin)

Rekisteröityneet käyttäjät: Amazon [Bot], Bing [Bot], Ermet, Google [Bot], Google Adsense [Bot], hoss, JasseHames, Kalle83, Merlin, Omenat, Semrush [Bot], snufkin, Still love, Suspect

su 25.8.2024 01.16.16 +0300

Paikallaolijat

Yhteensä 363 käyttäjää paikalla :: 14 rekisteröitynyttä, 6 piilossa ja 343 vierasta (Tieto perustuu viimeisen 5 minuutin aikana olleisiin aktiivisiin käyttäjiin)

Rekisteröityneet käyttäjät: Amazon [Bot], Bing [Bot], dazu, Ermet, Google [Bot], Google Adsense [Bot], JasseHames, Kalle83, Korpisoturi, LexVeritas, Merlin, MrEhtivä, Qtar, Semrush [Bot], snufkin

su 25.8.2024 01.21.13 +0300

Paikallaolijat

Yhteensä 325 käyttäjää paikalla :: 21 rekisteröitynyttä, 6 piilossa ja 298 vierasta (Tieto perustuu viimeisen 5 minuutin aikana olleisiin aktiivisiin käyttäjiin)

Rekisteröityneet käyttäjät: _Wolverine, Amazon [Bot], Bing [Bot], dazu, eloq, Google [Bot], Google Adsense [Bot], Harry Ambrose, JasseHames, Kalle83, Korpisoturi, LexVeritas, Merlin, MikaK, MrEhtivä, Omenat, pieninainen, Qtar, Semrush [Bot], snufkin, Still love, Talvi24

:shock: Tuskin kukaan epäilee, että olet lisäksi väärentänyt näitä, mutta epäilen kyllä, että mitä ihmettä sinä teet näillä?
”puhaltelevat, huutavat ja ympäriinsä huitovat ihmiset aiheuttavat meille pörriäisille valtavasti imago-ongelmia"
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 25, 2024 2:07 pm :D

Kyllä tääl Minfossa mielisairaita riittää. Terve ihminen tuskin kiinnostuu muiden loggauksista.

Ei tos listalla ole lähellekään kaikki mun loggautumiset. Jos noi ylipäänsä perustuu johonkin, niin tossa on vaan osa mun loggauksista viime viikolta. Käytän sekä puhelinta että konetta Minfoon ja koneelta loggaan itteni aina ulos. Jos mun tietoihin vertaa, niin voi "osoittaa" minun olevan kuka vaan muu nikki valitsemalla tiettyjä päiviä ja jättämällä valitsematta tiettyjä päiviä.

Korppari kirjoittaa täydellistä suomea ja mä olen kaksikielinen. Lisäksi sen tiedän, että meillä on noin 5-10 vuoden ikäero hänen kanssaan.

Toi kortsuhöpinä on vielä hulluudessakin hullua. Lupaan tarjota kaljan nikille, joka osoittaa mun laittaneen Minfoon edes yhden kuvan jossain ketjussa.
Sinä olet multinikkeinesi palstan paras esimerkki mielisairaasta nahjuksesta
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Korpisoturi
Perry Mason

Hank Voight kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:11 pm
Korpisoturi kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:04 pm Jos tuo "selvitystyö" perustuu manuaalisen kyttäämiseen/johonkin aitoon tausta-aineistoon, niin HJ on mielisairas.

Pääseekö mielisairaalassa nettiin? Onko tietoa?
Pääsee toki, puhelimella. Tai no, pääsee tai ei pääse, riippuu potilaasta. Jos katsotaan, että voi aiheuttaa itselleen tai jollekin muulle paskaa sillä luurilla, niin ei. Mutta muuten kyllä.

Ja ihan validi pointti tuo kun pohdit mielenterveysjuttuja. Helvetin vaikea se on tehdä diagnooseja tekstien perusteella, mutta on täällä muutama sellainen, joiden mielen kuntoa sopii epäillä.
No mieti nyt! Jos noi datat ovat aitoja, niin tuo tyyppi on siis kytännyt neljänä eri päivänä käytännössä koko päivän koneella ja merkinnyt jatkuvasti kirjautumistietoja ylös. Todellakin kaukana normaalista.

1) ei siis käy töissä (ei edes etätyössä voi käyttää koko vuorokautta kyttäämiseen)

2) vaikka ei kävisikään töissä, niin luulisi olevan muutakin tekemistä
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
RL11/6
Watson itse

Korpisoturi kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:25 pm vaikka ei kävisikään töissä, niin luulisi olevan muutakin tekemistä
Eihän sinullakaan ole. Täällä sinä päivystät jatkuvasti. Veikkaan, että jouluaattoyönäkin olet täällä joko tuolla tai jollain toisella nikillä. Asut hyvin todennäköisesti jonkun maaseutukeskittymän liepeillä mielenterveyskuntoutujien kolhoosissa. Veikkaan Pohjois-Suomea. Ja tähän viestiin ei tarvitse vastata millään nikilläsi.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Korpisoturi
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:33 pm
Korpisoturi kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:25 pm vaikka ei kävisikään töissä, niin luulisi olevan muutakin tekemistä
Eihän sinullakaan ole. Täällä sinä päivystät jatkuvasti. Veikkaan, että jouluaattoyönäkin olet täällä joko tuolla tai jollain toisella nikillä. Asut hyvin todennäköisesti jonkun maaseutukeskittymän liepeillä mielenterveyskuntoutujien kolhoosissa. Veikkaan Pohjois-Suomea. Ja tähän viestiin ei tarvitse vastata millään nikilläsi.
Tunnetusti asun Sotkamossa. Sinulla taas on tunnetusti Linnan tuotanto lukematta.

"Murha.infon psykiatrinen yöpäivystys avaa ovensa Hyvinvointialueiden ja HUS:in yt-neuvotteluista syntyneiden spekulaatioiden ja niiden seuraaman epävarmuuden vuoksi noin 3 tunnin ajaksi.

Kiitos Osmo Soininvaaralle hänen antamasta tuesta!

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri"

Minulla ei ole vielä (toistaiseksi) omaa yöpäivystystä.
Korpisoturi
Perry Mason

Voidaan sopia, että olen Rossi ja Kosti. Molemmat selväpäisiä kirjoittajia.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Tähdet kertovat kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:21 pm :shock: Tuskin kukaan epäilee, että olet lisäksi väärentänyt näitä, mutta epäilen kyllä, että mitä ihmettä sinä teet näillä?
Niin, tässä on kyse myös siitä, minkälaiset ihmisen kyvyt ovat tulkita dataa.

Kyllähän ylläpito sitten näkee vähintään minuutin tarkkuudella paremmin kirjautumistiedoista, että toinen on ollut kirjautuneena sisään muutaman tunnin, kirjautuu ulos, ja muutaman minuutin päästä toinen kirjautuu pariksi tunniksi sisään (toisen pysyessä uloskirjautuneena) jne. yms.

Sama mielisairas avohoitopotilashan tuossa on kyseessä. Sivupersoona Ross Sullivan on jopa uhonnut "ysillään" muutaman kerran mm. siitä syystä, ettei hänen auktoriteettiaan oikein pidetty pätevänä argumentaationa.

Jossain vaiheessa voidaan laittaa kirjallisia yhteneväisyyksiä. Sivupersoonilla on enemmän tai vähemmän psykobiologista päällekäisyyttä.

Se on aivan normaalia, että vakavasti mielisairas ihminen alkaa syyttelemään asian havainnutta henkilöä mielisairaaksi. On koettu aikaisemminkin.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Njoo...tosin tuo ajan rajallisuuden esiin tuominen mua aina ihmetyttää. Kun vaan kiinnostusta riittää, niin kyllä sitä aikaa löytyy sieltä täältä.

Kännykät on aina ihmisillä mukana ja jotkut on aktiivisia somessa, jotkut jossain muualla. Väittäisin, että iso osa ihmisistä käyttää X:n/Naamakirjan/TikTokin/yms. seuraamiseen päivittäin niin paljon aikaa, että samassa ajassa pistäisi helposti vaikka 50 viestiä tänne päivittäin.

Itsekin kun olen nopea kirjoittaja, enkä tuumaustaukoja naputtelun välissä pidä, niin tällainen yksi viesti kestää pari minuuttia kirjoittaa. Eli jo puolessa tunnissa tulee aika monta viestiä jos sikseen. Ja kenellä muka on niin hektistä, ettei puoleen tuntiin tai tuntiin päivässä kykene jos haluaa? No ei kenelläkään. Etenkin kun aikaa saattaa kulua moninkertaisesti Naamakirjaan ja muihin.

Eikös tuo Trump ole hyvä esimerkki? Kolmen vartin aikana 57 postausta Truth Socialiin ja vielä lisäksi soittoja eri TV-kanaville :)
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

JasseHames kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:42 pm
Se on aivan normaalia, että vakavasti mielisairas ihminen alkaa syyttelemään asian havainnutta henkilöä mielisairaaksi. On koettu aikaisemminkin.
^Se vasta helvetin tervettä onkin, kun alkaa kyttäämään toisten kirjoittajien sisäänkirjautumisaikoja. :D
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
RL11/6
Watson itse

Korpisoturi kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:38 pm Tunnetusti asun Sotkamossa.
Kuulut siis Kainuun keskussairaalan psykiatrian piiriin. Taidat kirjoitella ihan osastohoidosta. Teillä siellä Lapissa on paljon mieleltään sairaita. Se johtuu sisäsiittoisuudesta. Sairastatko mielisairauksiesi lisäksi Sallan tautia?

Muista vastata tällä nikillä!!
Korpisoturi
Perry Mason

^Unohdat kuitenkin, että en minä ole esim. kytännyt nikkien kirjautumisia. On tuo nyt selvää, että vain mielisairas ihminen käyttää aikaansa jossain roskafoorumilla seuraten muiden nikkien kirjautumistietoja :D

Etkö siis pidä itse tuohuasi outona?

Sen tosin myönnän, että onko tänne käytetty aika ylipäänsä järkevää, mutta onhan tuo kirjautumistietokyttäys jo ihan täysin mielisairasta.
Korpisoturi
Perry Mason

Hank Voight kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:45 pm Njoo...tosin tuo ajan rajallisuuden esiin tuominen mua aina ihmetyttää. Kun vaan kiinnostusta riittää, niin kyllä sitä aikaa löytyy sieltä täältä.

Kännykät on aina ihmisillä mukana ja jotkut on aktiivisia somessa, jotkut jossain muualla. Väittäisin, että iso osa ihmisistä käyttää X:n/Naamakirjan/TikTokin/yms. seuraamiseen päivittäin niin paljon aikaa, että samassa ajassa pistäisi helposti vaikka 50 viestiä tänne päivittäin.

Itsekin kun olen nopea kirjoittaja, enkä tuumaustaukoja naputtelun välissä pidä, niin tällainen yksi viesti kestää pari minuuttia kirjoittaa. Eli jo puolessa tunnissa tulee aika monta viestiä jos sikseen. Ja kenellä muka on niin hektistä, ettei puoleen tuntiin tai tuntiin päivässä kykene jos haluaa? No ei kenelläkään. Etenkin kun aikaa saattaa kulua moninkertaisesti Naamakirjaan ja muihin.

Eikös tuo Trump ole hyvä esimerkki? Kolmen vartin aikana 57 postausta Truth Socialiin ja vielä lisäksi soittoja eri TV-kanaville :)
Joo, mutta kyttäämiseen menee aikaa paljon enemmän kuin satoihin viesteihin. Tuskin sinäkään 24/7 istut Minfo auki kyttäämässä kirjautumistietoja?
RL11/6
Watson itse

JasseHames kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:42 pm
Tähdet kertovat kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:21 pm :shock: Tuskin kukaan epäilee, että olet lisäksi väärentänyt näitä, mutta epäilen kyllä, että mitä ihmettä sinä teet näillä?
Niin, tässä on kyse myös siitä, minkälaiset ihmisen kyvyt ovat tulkita dataa.

Kyllähän ylläpito sitten näkee vähintään minuutin tarkkuudella paremmin kirjautumistiedoista, että toinen on ollut kirjautuneena sisään muutaman tunnin, kirjautuu ulos, ja muutaman minuutin päästä toinen kirjautuu pariksi tunniksi sisään (toisen pysyessä uloskirjautuneena) jne. yms.

Sama mielisairas avohoitopotilashan tuossa on kyseessä. Sivupersoona Ross Sullivan on jopa uhonnut "ysillään" muutaman kerran mm. siitä syystä, ettei hänen auktoriteettiaan oikein pidetty pätevänä argumentaationa.

Jossain vaiheessa voidaan laittaa kirjallisia yhteneväisyyksiä. Sivupersoonilla on enemmän tai vähemmän psykobiologista päällekäisyyttä.

Osasin itsekin epäillä asiaa, koska molemmilla nikeillä on selkeästi mielenterveysongelmia ja lisäksi heidän tapansa päivystää täällä kellon ympäri kertoo karua todellisuutta, että maataan jossain sairaalapedillä limpparipullon ja karkkipussien keskellä. Osaston ovi visusti lukittuna.
Korpisoturi
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:46 pm
Korpisoturi kirjoitti: Su Elo 25, 2024 4:38 pm Tunnetusti asun Sotkamossa.
Kuulut siis Kainuun keskussairaalan psykiatrian piiriin. Taidat kirjoitella ihan osastohoidosta. Teillä siellä Lapissa on paljon mieleltään sairaita. Se johtuu sisäsiittoisuudesta. Sairastatko mielisairauksiesi lisäksi Sallan tautia?

Muista vastata tällä nikillä!!
Joo sairastan!
Vastaa Viestiin