Hassu-Jaanan osalta hänen huumetietonsa ovat varmasti kirjattu pääpiirteittäin oikein. Näin ollen Hassu-Jaanan kuvittelee Kannan olevan lähes yhtä pyhä ja täydellinen kuin Espoon käräjäoikeuden ala-arvoinen Bodom-tuomio. Totuus on kuitenkin toinen.JasseHames kirjoitti: To Elo 22, 2024 1:17 amKantaan on rokotteille tullut tässä parin vuoden sisällä oma osionsa. Katso vaikka itse kirjautumalla (onnistuu mm. pankkitunnuksilla) sinne: Terveystiedot -> Rokotukset.Quorthon kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 7:50 amEn mä ole käynyt koskaan lääkärissä. Ei mun kannasta pitäis löytyä kuin koronarokotteet. Tai näkyykö nekään siellä enää, kun "buumi" on jo ohi.JasseHames kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 11:50 pm
Älä unohda, että sukkanukke saa etukäteen jostakin selville Kanta-kirjauksistasi ja myös niistä käynneistä, jotka ovat jääneet jostakin syystä kirjaamatta.![]()
https://yle.fi/a/3-11384154
"Joskus sanelussa tai kirjaamisessa tapahtuneen erehdyksen vuoksi potilasasiakirjoihin kirjoitetaan esimerkiksi väärä sukupuoli tai ikä. Tällaiset kirjausvirheet on Tahkon mielestä yleensä helppo saada korjatuiksi, mutta monimutkaisempien virheiden oikominen on vaikeampaa.
Tahkon mukaan vahinkokirjauksien lisäksi lukuisten potilaiden kirjauksia on jopa poistettu tai käyntejä on jätetty kirjaamatta.
Tietoja poistetuista kirjauksista Tahko kertoo saaneensa kipupotilaiden kertomana: Tahko kehotti potilaita tulostamaan kaikki Omakanta-kirjaukset, jolloin huomattiin laajemmin, että kirjauksia poistettiin tai muutettiin jälkikäteen.
– Hoitoyksikkö saa aina tiedon muistutuksesta. Joitakin tietoja on hävitetty, koska ne ovat todistusaineistoa huonosta kohtelusta."
Onko Ylekin sukkanukke ja, jos on, niin kenen?