Ehkä. En ajatellut, että eläkeikäisillä olisi enää alle 30v lapsia, mutta saaneet ehkä sitten vanhempana. Eipä siitä paljoa muuta löytynyt Googlesta kuin tuo koirajuttu. Sama toinen nimi kuin isällääntyön sankari kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 4:47 pmLöytyyhän tuosta monenmoista tietoa, kannattaa ehkä se face unohtaa jo herran vuonna -24.poodlenoodle kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 4:43 pmHmmm... Outo etunimi. Facesta löytyy joku ihan outo tyyppi joka ei nyt mätsää oikeen tähän tapaukseen. Onko mitään lisätietoa?
Professori Raimo Kantola surmattiin Vihdin Ojakkalassa 26.8.2024
-
poodlenoodle
- Susikoski
Re: Väkivaltaa Vihdin Ojakkalassa 26.8.2024 – yksi kuoli, yksi sairaalaan, yksi poliisin hoteisiin
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Re: Väkivaltaa Vihdin Ojakkalassa 26.8.2024 – yksi kuoli, yksi sairaalaan, yksi poliisin hoteisiin
Kerkeävä kaveri pikaisella googletuksella...
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Professorillahan voi olla helposti 20 vuotta nuorempi vaimo, ei olisi ensimmäinen kerta kun "äly" on hurmannut jonkun tutkimusassistentin. Toki naapurit ovat puhuneet eläkeläispariskunnasta. No, ei kuulu tämä spekulointi oikeastaan tähän tapaukseen vaan menee juoruilun puolelle.
Jos tekijä on tuo Denis, niin nimi voi olla ihan siitä, että isä näyttää olleen korkoeakoulujen vaihto-opiskelijaohjelmien pioneereja Suomessa. Ehkä ovat nimeä antaessaan ajatelleet, että pojalla on sitten tutkijana ja akateemikkona helpompaa, kun on kansainvälinen nimi. Ei ole mennyt ihan niin sitten kuitenkaan. Toki on mahdollista myös, että poika on itse vaihtanut nimensä täysi-ikäiseksi tultuaan.
Jos tekijä on tuo Denis, niin nimi voi olla ihan siitä, että isä näyttää olleen korkoeakoulujen vaihto-opiskelijaohjelmien pioneereja Suomessa. Ehkä ovat nimeä antaessaan ajatelleet, että pojalla on sitten tutkijana ja akateemikkona helpompaa, kun on kansainvälinen nimi. Ei ole mennyt ihan niin sitten kuitenkaan. Toki on mahdollista myös, että poika on itse vaihtanut nimensä täysi-ikäiseksi tultuaan.
Poika voi olla myös adoptoitu esim. Venäjältä, jossa Denis on aika tavallinen nimi. Haluttu säilyttää jokin yhteys lapsessa synnyinmaahansa ja alkuperäänsä tms. Kukapa näitä tietäisi.
No eipä olisi ihme että eläkeläispariskunnalla olisi noin 30 vuotias "iltatähti" nainen voi olla hyvin juuri päässyt eläkkeelle ja olisi arviolta saanut lapsen 30 vuotiaana?Ingrid kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 5:03 pm Poika voi olla myös adoptoitu esim. Venäjältä, jossa Denis on aika tavallinen nimi. Haluttu säilyttää jokin yhteys lapsessa synnyinmaahansa ja alkuperäänsä tms. Kukapa näitä tietäisi.
Arvoin lähinnä nimen alkuperää, kyllä tietenkin voi olla pariskunnan ihan biologinenkin jälkeläinenJasonnn kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 5:08 pmNo eipä olisi ihme että eläkeläispariskunnalla olisi noin 30 vuotias "iltatähti" nainen voi olla hyvin juuri päässyt eläkkeelle ja olisi arviolta saanut lapsen 30 vuotiaana?Ingrid kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 5:03 pm Poika voi olla myös adoptoitu esim. Venäjältä, jossa Denis on aika tavallinen nimi. Haluttu säilyttää jokin yhteys lapsessa synnyinmaahansa ja alkuperäänsä tms. Kukapa näitä tietäisi.
...tai sitten on ollut ainokainen, jota on yritetty vuosia erilaisin teknologioin. Rahaa on ja tietoa hoidoista.
Mikä tekisi tästä vielä karseampaa. Tai adoptoitu.
Itse sain ainokaiseni 30 vee, äitini sai minut, ainokaisensa 30 vee, enon vaimo sai ainokaisensa 40 vee. 'Mun mummoni muni mun mammani...'
Itse kävin just viime viikolla tutkimuksissa, ja kyllä 'siellä' vielä soluja on. Lähentelen 50 vee.
Itse en pidä tuota enää nykyaikana minään ihmeenä. Yleensä koulutetuille ihmisillä on vähemmän lapsia kuin näillä yyhoo-mammoilla, joilla on eri penskat viidelle eri isälle. Lähde: Oma empiria.
Mikä tekisi tästä vielä karseampaa. Tai adoptoitu.
Itse sain ainokaiseni 30 vee, äitini sai minut, ainokaisensa 30 vee, enon vaimo sai ainokaisensa 40 vee. 'Mun mummoni muni mun mammani...'
Itse kävin just viime viikolla tutkimuksissa, ja kyllä 'siellä' vielä soluja on. Lähentelen 50 vee.
Itse en pidä tuota enää nykyaikana minään ihmeenä. Yleensä koulutetuille ihmisillä on vähemmän lapsia kuin näillä yyhoo-mammoilla, joilla on eri penskat viidelle eri isälle. Lähde: Oma empiria.
Pikaisella vilkaisulla Denis Kantola on erittäin ikävä henkilö.
Miten 69-vuotiaalla miehellä ei voisi olla kolmekymppistä lasta? Eihän tuo nyt ole edes mitenkään vanhana saatu.poodlenoodle kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 4:51 pm Ehkä. En ajatellut, että eläkeikäisillä olisi enää alle 30v lapsia, mutta saaneet ehkä sitten vanhempana.
76-vuotiaalla presidentillä on muuten 6-vuotias poika.
Motiivia teoille voi tietysti tässä vaiheessa vain arvailla, mutta tämä palstahan on just sitä varten. Olisiko niin, että vanhemmat ovat kieltäytyneet antamasta Denisille (enää) rahaa tai että Denis on jäänyt rysän päältä kiinni, kun on ollut varastamassa jotakin arvokasta vanhempiensa kotoa? Voihan olla myös, että Denis asui edelleen välttämättömyyden pakosta vanhempiensa luona, ja tilanne kärjistyi syystä x niin, että hän teki mitä teki? Denis ei tosiaan vaikuta kovinkaan miellyttävältä tyypiltä vanhojen rötöstensä perusteella.
Täällä mainittu epäilty tekijä ei tosiaan ole vanhempiensa biologinen lapsi.
Adoptoitu.
Muoks. Tai sijoitettu, en ole ihan varma milloin ovat tänne tulleet. Anyway uhrit eivät ole biologiset vanhemmat. Ymmärsin kuitenkin, että tulleet veljensä kanssa jo nuorena sillä kyseinen kaveri on nimeltä tuttu jo kouluajoilta. Oon muutaman vuoden vanhempi. Ja Venäjältä ovat kotoisin.
Adoptoitu.
Muoks. Tai sijoitettu, en ole ihan varma milloin ovat tänne tulleet. Anyway uhrit eivät ole biologiset vanhemmat. Ymmärsin kuitenkin, että tulleet veljensä kanssa jo nuorena sillä kyseinen kaveri on nimeltä tuttu jo kouluajoilta. Oon muutaman vuoden vanhempi. Ja Venäjältä ovat kotoisin.
Viimeksi muokannut pseudonym, Ti Elo 27, 2024 5:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Perkele, tuo on kaikista pahin mahdollinen. Kaksi varakasta ihmistä antoivat kodin ja varmasti kaiken tälle ihmishirviölle. Muuten olis jossain paskaisessa lastenkodissa varttunut (jos Venäjältä)... Varmasti vanhemmat kärsineet tästä häpeäpilkusta jo vuosien ajan, mutta lapsi on lapsi.pseudonym kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 5:38 pm Täällä mainittu epäilty tekijä ei tosiaan ole vanhempiensa biologinen lapsi.
Adoptoitu.
Huhhuh.
-
vanhellsing
Tuo Denis on Venäjällä yleinen nimi ja Isä on opiskellut Venäjällä. Pieni huomio vaan kun Googlailin. Ukrainan sodasta isä on tykännyt kirjoitella aika paljon linkkarissa.
-
Bergkap129
- Scooby-Doo
https://sotaukrainassa.blogspot.com/202 ... jasta.html
"Olen Raimo Kantola, Emeritus professori Aallosta. Kotikieleni on venäjä, koska vaimoni sattuu olemaan venäjänkielinen ukrainalainen."
"Olen Raimo Kantola, Emeritus professori Aallosta. Kotikieleni on venäjä, koska vaimoni sattuu olemaan venäjänkielinen ukrainalainen."
Kyllä tekijä facestakin löytyy, mutta sieltä ei sitten löydy mitään kiinnostavaa. Toki kuva sieltä löytyy.
Nimi, kun on teillä tiedossa niin voitte testata facen hakuun etunimeä niin, että korvaatte viimeisen kirjaimen z -kirjaimella.
Nimi, kun on teillä tiedossa niin voitte testata facen hakuun etunimeä niin, että korvaatte viimeisen kirjaimen z -kirjaimella.