Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Et osaa näköjään itse, kun et sellaista ole vieläkään täällä esittänyt. Ainoa jonka esitit oli joku epämääräinen mielipidelinkki, jolla ei ole paskankaan arvoa.
-
Even Steven
Even Steven NRO 1
Mene hoitoon.
VITUN TROLLIT
https://crimea.ria.ru/20211201/zelenski ... 98939.htmlKremlin views Zelensky's latest statement on Crimea as direct threat to Russia
MOSCOW. Dec 2 - 21 (Interfax) - The latest statements of Ukrainian President Volodymyr Zelensky on Crimea's return are a direct threat to Russia; this means that Kyiv is ready to claim the Russian region by force, Kremlin spokesman Dmitry Peskov said.
"Of course, we analyze the statements made by President Zelensky. Take, for instance, the comment made on Russian affairs yesterday. For example, Zelensky said in parliament that Crimea's return should be the primary objective and philosophy of Ukraine," Peskov said.
"I mean, we actually view this as the making of a direct threat to Russia," he said.
"The statement means that the Kyiv regime intends to use all available instruments, including force, to claim the Russian region," Peskov said.
"This is how we are inclined to view this," he said.
https://interfax.com/newsroom/top-stories/73284/
VITUN TROLLIT
Hank Voight kirjoitti: Pe Elo 23, 2024 5:30 pmJoo kaivaisi edes yhden (1) sun ja/tai mun kertoman valheen. Mut ei vaan, kunhan länkyttää.Donald McRonald kirjoitti: Pe Elo 23, 2024 4:52 pm
Kaivapa ne todisteet nyt vaan äläkä inise. Ryssärölli.
Vittu mikä persläpi.
Minfon sääntöjen mukaan ei käsittääkseni saa levittää valheita. Mutta Lautamiehissä ei ilmeisesti se sääntö päde.
-
Hank Voight
Kiivaasti se Eric meuhkaa, mutta ei vaan edelleenkään ole kyennyt tarjoamaan edes yhtä (1) mun tai Ronaldin kertomaa valhetta.
-
Even Steven
Re: Even Steven NRO 1
Ensimmäinen valhe oli se että väititte minun valehtelevan. Idiootit. Hävisitte kuten aina.Hank Voight kirjoitti: Pe Elo 23, 2024 7:04 pm Kiivaasti se Eric meuhkaa, mutta ei vaan edelleenkään ole kyennyt tarjoamaan edes yhtä (1) mun tai Ronaldin kertomaa valhetta.
Hasta La Vista Baby.
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Jaa taasko blörö paljasti minut Honey_Badger:ksi?Even Steven kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 8:01 amSinäpä olet oikea tunteiden tulkki, eli ei sinne päinkään mutta sai sinut paljastamaan itsesi OP.Honey_Badger kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 6:56 amMenee taas tunteisiin näköjäänEven Steven kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 12:33 am Kysy vittu niiltä äläkä mulle kiukuttele ja myös Zelenskylta mitä järkeä on alkaa rehentelemään jos naapurin joukot on jo rajan tuntumassa.Tui, tui pikku höpönassu.
Teen kaikkeni peittääkseni jälkeni, mutta ei voi mitään, Erkki on vaan liian älykäs!
-
Even Steven
Olisit ollut hiljaaOnyxPhoenix kirjoitti: Ke Elo 28, 2024 1:41 amJaa taasko blörö paljasti minut Honey_Badger:ksi?Even Steven kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 8:01 amSinäpä olet oikea tunteiden tulkki, eli ei sinne päinkään mutta sai sinut paljastamaan itsesi OP.Honey_Badger kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 6:56 am
Menee taas tunteisiin näköjäänTui, tui pikku höpönassu.
![]()
Teen kaikkeni peittääkseni jälkeni, mutta ei voi mitään, Erkki on vaan liian älykäs!![]()
-
Hank Voight
Niin siis sä olet myös Badger?OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Elo 28, 2024 1:41 am
Jaa taasko blörö paljasti minut Honey_Badger:ksi?![]()
Teen kaikkeni peittääkseni jälkeni, mutta ei voi mitään, Erkki on vaan liian älykäs!![]()
Mikähän ihme siinä on, että just nuo kanavan tampiot ovat niitä, jotka ovat tietävinään multinikkejä? Vaikka just ne itse ovat harrastaneet niitä. Ainakin pari niistä.
-
Even Steven
Vai että tampio, tämä tampio kyllä tunnistaa kirjoitustyylistä sekä etenkin ajatusmaailman samankaltaisuudesta onko kirjoittaja joku muu vai ei, enkä todellakaan usko olevani ainoa joka tietää OP:n roikkuneen palstalla yli viisi vuotta useita nimimerkkejä samaan aikaan käyttäjen, ilman muuta elämää omaten. Kuka sinua on väittänyt tuoksi, joka ei saa kieltänsä kuriin vaan paljastuu viimeistään kuivan huumorintajunsa vuoksi poikkeuksetta?Hank Voight kirjoitti: Ke Elo 28, 2024 4:20 pm Niin siis sä olet myös Badger?
Mikähän ihme siinä on, että just nuo kanavan tampiot ovat niitä, jotka ovat tietävinään multinikkejä? Vaikka just ne itse ovat harrastaneet niitä. Ainakin pari niistä.
-
Hank Voight
Erkki jauhaa niin paljon lapsiasiaa, että Erkki voisikin naputella tänne kaikkien nähtäville vastaukset pariin kysymykseen.
1) Kuka tai ketkä kaikki täällä ovat kannattaneet lapsien silpomista?
2) Miten vitussa lapsettomuus liittyy lapsien sipomiseen?
3) Ovatko kaikki lapsettomat tosiaankin lapsettomia ihan omasta halustaan?
Ja kun vauhtiin pääset, niin ilmoita tänne kaikkien ihmeteltäväksi se yksi (1) valhe, jonka olen tänne postannut.
Ja kun vauhtiin pääset, niin ilmoita tänne kaikkien ihmeteltäväksi se yksi (1) valhe, jonka olen tänne postannut.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Missä teidän ketjun taulukot ja käppyrät? Ei vielä psykoottista raivoa?
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
-
Even Steven
Suksi sinä vittuun ellet olevinaan ymmärrä ja jatka puolustelua mutta älä mulle lässytä tollasta paskaa enää koskaan.Hank Voight kirjoitti: Ke Elo 28, 2024 5:40 pm Erkki jauhaa niin paljon lapsiasiaa, että Erkki voisikin naputella tänne kaikkien nähtäville vastaukset pariin kysymykseen.
Lupasit poistua palstalta jos mulle kirjoitat mitään joten häivy. Valehtelit lähteväsi (1).
Kuva viestihistoriastasi. Hävisit. Hyvästi.Hank Voight kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 11:02 pm Anyways, ihan liian kauan taas jaksoin. Jos vielä sulle kirjoitan, niin mut saa bannata täältä.
- Liitteet
-
- Screenshot_20240828_184350.jpg (106.23 KiB) Katsottu 760 kertaa
-
Hank Voight
Kaikille tiedoksi, että Eric puhuu jälleen kerran muunneltua totuutta, kuten aina. En suinkaan sanonut lähteväni, vaan annoin luvan bannata, jos sille vastaan.
Uusi yritys:
1) ?
2) ?
3) ?
Uusi yritys:
1) ?
2) ?
3) ?
-
Even Steven
Syö pääs. Kirjoitat.
Viimeksi muokannut Even Steven, Ke Elo 28, 2024 7:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Hank Voight
Yrittäkääs joku muu, jos onnistuisitte saamaan vastauksen edes yhteen noista. En usko että onnistuu, mut aina voi yrittää.
-
Even Steven
Tossa valehtelit 2 kertaa.
Valehtelit lähteväsi 1.
Valehtelit kirjoittaneesi muuta 2.
Valehtelit lähteväsi 1.
Valehtelit kirjoittaneesi muuta 2.
Jos vielä sulle kirjoitan, niin mut saa bannata täältä.
106 yritystä vituilleen. Toivoton tampio.Hank Voight kirjoitti: Ke Elo 28, 2024 6:54 pm Kaikille tiedoksi, että Eric puhuu jälleen kerran muunneltua totuutta, kuten aina. En suinkaan sanonut lähteväni, vaan annoin luvan bannata, jos sille vastaan.