Janette Jokela - Jaana Hietamäki
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Muun muassa yllämainittujen kirjoitusten perusteella voisi tämän ketjun nimen muuttaa. Esim. "Suomen typerin naisvanki ja vielä typerämmät apukoulutasoista kirjallista ulosantia omaavat sukulaiset ja ex-sukulaiset, joiden ansiosta koko ketjusta on tullut pelkkä lainausta, hymiötä ja todennäköisesti päihteiden vaikutuksen alaisena tehtyä sekavaa kuittailua".
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
seppoilmari
- Martin Beck
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Re: Hei
Älä janita turhaan polta hihoja, kaikki ei välttämättä ymmärrä, että kaikilla suvussa ei ole samat harrastukset. Oletko paljonkin joutunut kokemaan äitisi taholta paljonkin uhkailuja tai todellisia vaaratilanteita?janita87 kirjoitti:Vai että päihteiden vaikutuksen alaisena? hmm, mistäs noin päättelet.
Mä en oo kun äitini, et ei sen puoleen.
Turha tulla sanoo mulle mitää tollasta, taijat ite olla joku huume diileri.
Joten painu vaikka maan alle torakoita naimaan xD
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Moi..
Paljon tullut uhkauksia.
Nyt tosin Jaana ei itse uskalla mitn sanoa, mut sukulaisten kautta tulee sit nekin. Että jos otan yhteyttä johonkin sukulaiseen, niin Janette uhkaa tulla tappamaan minut. Pikkuhuora kun sen mielestä olen. Kannattas katsoa senkin siihen peiliin, et kukas tässä on ensinnäkin ollut sen 12 kertaa naimisissa. Vai onko jopa jo 13 kerta? Ja se kerta mulle riitti kun se kävi siel Oulusa mun kimppuun. Sen jälkeen en oo oikein halunnut olla akan kanssa tekemisissä. Mutta tääläkin on ihan turhaa jonkun tulla sanomaan et oisin samanlainen kun ''äitini''. Koska en todellakaan ole!!
Jaanahan suuttu aikoinaan mulle siitäkin, kun en sanonut sitä nimellä äiti. miten helvetissä sitä voisi äidiksi sanoa, kun minut on laitettu lastenkotiin ja sitä kautta sijaisperheeseen!
Ja olen ollut todella onnellinen, että ei oo tarvinnu elää tollasen hullun Jaanan kanssa. Minulla ois elämässä kaikki vielä paremmin, jos jaanaa ei ois olemassakaan.
Silloin kun viel lapseni isän kanssa olin yhessä niin silloin Jaanalta vasta sairaita viestejä tulikin
Säälittävä muija ;D ei voi kun nauraa välillä sen jutuille.
Ja muutenkin mitä se on tehny mulle sillon kun olin viel pieni ja viaton.. huh huh! Silleen ei omaa lasta kohella!!
Nyt tosin Jaana ei itse uskalla mitn sanoa, mut sukulaisten kautta tulee sit nekin. Että jos otan yhteyttä johonkin sukulaiseen, niin Janette uhkaa tulla tappamaan minut. Pikkuhuora kun sen mielestä olen. Kannattas katsoa senkin siihen peiliin, et kukas tässä on ensinnäkin ollut sen 12 kertaa naimisissa. Vai onko jopa jo 13 kerta? Ja se kerta mulle riitti kun se kävi siel Oulusa mun kimppuun. Sen jälkeen en oo oikein halunnut olla akan kanssa tekemisissä. Mutta tääläkin on ihan turhaa jonkun tulla sanomaan et oisin samanlainen kun ''äitini''. Koska en todellakaan ole!!
Jaanahan suuttu aikoinaan mulle siitäkin, kun en sanonut sitä nimellä äiti. miten helvetissä sitä voisi äidiksi sanoa, kun minut on laitettu lastenkotiin ja sitä kautta sijaisperheeseen!
Silloin kun viel lapseni isän kanssa olin yhessä niin silloin Jaanalta vasta sairaita viestejä tulikin
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Eipä tuo tosiaankaan miltään normaalilta äiti-lapsi-suhteelta kuullosta, mutta todellakaan ei ole sun vikasi. Uskon, että minfolaisten myötätunto on kyllä sun puolellasi. Mehän ollaan täällä kuin yhtä suurta perhettä
Sen verran vaan vielä hämmennän, että uskon tohtorin tarkoittaneen tuolla päihteiden vaikutuksella pikemminkin kakojootin ja CrissAngelin postauksia. He kun ovat täällä enempi pelimiehen/rokkijätkän maineessa omien postaustensa ansiosta
Taitaapa kakojootilla olla aika psykedeelinen avatar-kin...
Päivän parhaat naurut sain ajatuksesta, että palstan pahin/paras tiukkapipo DL diilais huumeita (mahtais ollakin uusi aluevaltaus häneltä)
P.S. Mehän ollaan täällä ihan sairaan uteliaitakin, niin että kaikki henk.kohtaiset kokemukset rikollisista otetaan kiinnostuneina vastaan. Mutta toki suomme sulle oikeuden olla kertomattakin, jos mieluummin olet avautumatta.
Sen verran vaan vielä hämmennän, että uskon tohtorin tarkoittaneen tuolla päihteiden vaikutuksella pikemminkin kakojootin ja CrissAngelin postauksia. He kun ovat täällä enempi pelimiehen/rokkijätkän maineessa omien postaustensa ansiosta
Päivän parhaat naurut sain ajatuksesta, että palstan pahin/paras tiukkapipo DL diilais huumeita (mahtais ollakin uusi aluevaltaus häneltä)
P.S. Mehän ollaan täällä ihan sairaan uteliaitakin, niin että kaikki henk.kohtaiset kokemukset rikollisista otetaan kiinnostuneina vastaan. Mutta toki suomme sulle oikeuden olla kertomattakin, jos mieluummin olet avautumatta.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
kakojootti
- Olivia Benson
hmm.. äläs nyt viitti.maija turjukka kirjoitti:^Eipä tuo tosiaankaan miltään normaalilta äiti-lapsi-suhteelta kuullosta, mutta todellakaan ei ole sun vikasi. Uskon, että minfolaisten myötätunto on kyllä sun puolellasi. Mehän ollaan täällä kuin yhtä suurta perhettä![]()
![]()
Sen verran vaan vielä hämmennän, että uskon tohtorin tarkoittaneen tuolla päihteiden vaikutuksella pikemminkin kakojootin ja CrissAngelin postauksia. He kun ovat täällä enempi pelimiehen/rokkijätkän maineessa omien postaustensa ansiostaTaitaapa kakojootilla olla aika psykedeelinen avatar-kin...
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Voimia Janita sinulle! Koita antaa äidillesi anteeksi, helpottaa lopulta omaa oloasi.
Hän ei valitettavasti ole parempaan pystynyt...
On uskomatonta, kuinka voi olla vaikeaa antaa monia asioita anteeksi, mutta sellainen kauna ja katkeruus kun kalvaa ihmistä sisältäpäin, se ei kanna hyvää.
Hän ei valitettavasti ole parempaan pystynyt...
On uskomatonta, kuinka voi olla vaikeaa antaa monia asioita anteeksi, mutta sellainen kauna ja katkeruus kun kalvaa ihmistä sisältäpäin, se ei kanna hyvää.
<Nunquam minus solus quam cum solus>
-
CrissAngel
- Martin Beck
Re: Moi..
Totta!janita87 kirjoitti:Paljon tullut uhkauksia.
Jaanahan suuttu aikoinaan mulle siitäkin, kun en sanonut sitä nimellä äiti. miten helvetissä sitä voisi äidiksi sanoa, kun minut on laitettu lastenkotiin ja sitä kautta sijaisperheeseen!Ja olen ollut todella onnellinen, että ei oo tarvinnu elää tollasen hullun Jaanan kanssa. Minulla ois elämässä kaikki vielä paremmin, jos jaanaa ei ois olemassakaan.
![]()
Silloin kun viel lapseni isän kanssa olin yhessä niin silloin Jaanalta vasta sairaita viestejä tulikinSäälittävä muija ;D ei voi kun nauraa välillä sen jutuille.
Ja muutenkin mitä se on tehny mulle sillon kun olin viel pieni ja viaton.. huh huh! Silleen ei omaa lasta kohella!!
Mä en ihmettele yhtään jos tyttärellä on niin paljon antipatioita ja angstia mutsiaan kohtaan
Hänen mutsin toilailujen takia hänet vietiinkin lastenkotiin
Mitä tulee DR.LECTERin heittoihin että mä, Kojootti ja ehkä Janita87.kin kirjoitellaan päihtteitten alaisena niin ainakin omasta puolestani voin sanoa että en kirjoita
Ja uskon että ei Janitakaan kirjota, koska ei tuollaisiin "avautumiin" tarvita edes päihteitä, kun oot sisältäsi täynnä raivoa ja osin pelkoakin että millon se crazee bitch tulee ja....aargh...en halua edes kirjoittaa/ajatella mitn tähän:!:
Ne kun patotuu sisälle ja sitten kun alkaa olla mitta täysi niin pitää tavalla tai toisella purkautua, jossain, ja minun mielestä se on ihan OK!!
Saatiinpa mukaan ainakin tämän "hullun bitchin" tytär kertomaan ihan fakta-juttuja, ei mitn MuTu-juttuja
Mitä tulee noihin sukulaissuhde-hässäköihin, niin voisin kertoa detaljiita, tarkkoja, mikäli kiinnostaa eli päätelkää siitä olenko vain ns. bystander vai jommallekummalle sukua
Tätä on jo kysytty jopa YV.nä, mutta olen ollut neutraali!
Child Of Scythe
juu
Ja toi mitä tohon tulee et anna anteeks äitillesi..
Niin ei tuu koskaan tapahtumaan sitä päivää!!
Ei koskaan, never!!
Mä en voi mitenkää unohtaa sitä mitä se akka on mulle tehny, varsinkin se viimeisin oulun juttu oli mulle se viimenen pisara!!
Ei tolla tavalla kohdella omaa lasta, vaikka ois kui ämmä päästään sekasin niin lapselle ei tehä mitää pahaa!
Ja se ämmä on mulle ku ilmaa, oon kun sitä ei ois ees olemassa.
Se ei oo koskaan ollukkaan mun elämässä mukana, ei sitä voi sanoo ees äidiks
varmaan itse ymmärtäisitte sen paremmin jos itte olisitte samassa tilanteessa..
Et semmottii
Niin ei tuu koskaan tapahtumaan sitä päivää!!
Ei koskaan, never!!
Mä en voi mitenkää unohtaa sitä mitä se akka on mulle tehny, varsinkin se viimeisin oulun juttu oli mulle se viimenen pisara!!
Ei tolla tavalla kohdella omaa lasta, vaikka ois kui ämmä päästään sekasin niin lapselle ei tehä mitää pahaa!
Ja se ämmä on mulle ku ilmaa, oon kun sitä ei ois ees olemassa.
Se ei oo koskaan ollukkaan mun elämässä mukana, ei sitä voi sanoo ees äidiks
varmaan itse ymmärtäisitte sen paremmin jos itte olisitte samassa tilanteessa..
Et semmottii
-
CrissAngel
- Martin Beck