Juu no ei tällä alueella mitenkään huono maine kaupunginosana ole, kyllä täälä Seinäjoella on toiset alueet joita pidetään "huonoina". Niillä alueilla on kaupungin kerrostaloja paljon ja niissä asuu monenlaista sakkia, tässä Alakylässä ei oo ollenkaan kerrostaloja. Ketä itse tästä tunnen, on eläkeläisiä ja työssäkäyviä ihmisiä. Tavis elämää eläviä.Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Elo 31, 2024 7:17 amNäinhän siellä varmaan on. On olemassa rauhattomia alueitakin, mutta ei se alue niitä henkirikoksia tee, kyllä niitä tekevät ihmiset. Tämäkin on varmaan parisuhdeväkivaltatapaus. Ei mikään nistiporukkatappo. Murhasihan se Tikkanenkin Ullanlinnassa.Kattimatti555 kirjoitti: La Elo 31, 2024 5:04 am Oon asunut 13 vuotta Alakylässä, kyllä tämä on ihan rauhallinen omakoti/rivitaloalue ollut. Hyvin hiljaista ja rauhallista on ollut ihan viimeesimpiä aikoja lukuunottamatta. Toinen näistä henkirikoksista tapahtui naapurissa, toinen on parin kadun päässä. Ite ei tiedetty mitään ennenkuin uutisista luin.
Se toinenkin tapaus sattui talossa, jossa aauu enimmäkseen iäkkäämpää väkeä omistusasunnoissaan. Itse en olis ikinä osannu ajatella että siinä talossa jotakin sellaista ikinä sattuu.
Mutta kaikkeahan voi sattua kaikkialla, on vaan turhan monta tälläistä lyhyessä ajassa