Hank Voight

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Re: Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Collie kirjoitti: La Elo 31, 2024 11:53 pm Muutama kuukausi sitten luotu tuore pellen kuvalla varustettu pellehermanni Donald McRonald nimimerkki on ilmiselvästi Hankin multinikki. Aina on komppaamassa Hankia ja kirjoitustyylikin on samanlainen. Voiko enää olla läpinäkyvämpää.
^ Heh. Vittu mikä ääliö.
Kuten sanoin: Usko mitä uskot. Mua ei hörhöjen harhat liikuta pätkääkään.
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

Donald McRonald kirjoitti: Su Syys 01, 2024 12:01 am
Collie kirjoitti: La Elo 31, 2024 11:53 pm Muutama kuukausi sitten luotu tuore pellen kuvalla varustettu pellehermanni Donald McRonald nimimerkki on ilmiselvästi Hankin multinikki. Aina on komppaamassa Hankia ja kirjoitustyylikin on samanlainen. Voiko enää olla läpinäkyvämpää.
^ Heh. Vittu mikä ääliö.
Surullinen pellehahmo Hank/Donald, joka ei kykene minkäänlaiseen argumentointiin ilman itkua, vaan turvautuu luomaan multinikkejä komppaamaan omia kirjoituksiaan. Olet oikeassa siinä, että Hank/Donald on myös ääliö.
Viimeksi muokannut Collie, Su Syys 01, 2024 12:11 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Donald McRonald kirjoitti: Su Syys 01, 2024 12:01 am
^ Heh. Vittu mikä ääliö.
Haha, ei vittu. Kuten jo tuossa aiemmin totesin, niin Collie toden totta halusi asemoida itsensä tuohon foorumin muutaman hengen spederyhmään. Outo ratkaisu, mut siinäpä.

Ja joo sama mulla, ei kyllä hetkauta tippaakaan. Enkä olisi tuostakaan edes tietoinen, ellet olisi hyypiötä lainannut. Antaisit säkin olla vaan, ei noiden kanssa kannata painia.
Collie
Perry Mason

Hank Voight kirjoitti: Su Syys 01, 2024 12:08 amHaha, ei vittu. Kuten jo tuossa aiemmin totesin, niin Collie toden totta halusi asemoida itsensä tuohon foorumin muutaman hengen spederyhmään. Outo ratkaisu, mut siinäpä.
En todellakaan ole asemoitunut sinun Hank/Donald 'spederyhmääsi'. Et vain itkultasi huomaa omaa partisaanista paskanjauhantaasi. Sulla on muuten aika tutun oloinen kirjoitustyyli ja tämä Hank nimimerkkisikin on varsin tuore tapaus. Löytyyköhän joku nimimerkki joka on hävinnyt palstalta juuri kun Hank on regannut. Hmm...
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Su Syys 01, 2024 12:08 am Haha, ei vittu. Kuten jo tuossa aiemmin totesin, niin Collie toden totta halusi asemoida itsensä tuohon foorumin muutaman hengen spederyhmään. Outo ratkaisu, mut siinäpä.
Missä ryhmässä sinä kuvittelet olevasi?

Vittu, vittu, vittu, vittu.. Te kuulostatte kyllä täsmälleen samanlaiselta. Itseasiassa, ja jostakin luin että olit pitänyt pidemmän tauon. Ettei vaan olisi Ronald ilmestynyt silloin.
Liitteet
Screenshot_20240901_003537.jpg
Screenshot_20240901_003537.jpg (333.76 KiB) Katsottu 987 kertaa
Viimeksi muokannut Even Steven, Su Syys 01, 2024 12:36 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

damfin kirjoitti: La Elo 31, 2024 6:56 pm
Tiinas kirjoitti: La Elo 31, 2024 5:38 pm Mikä ihmeen riita teillä pojilla on? Mikä Hankissa ja damfinissä niin menee tunteisiin. Ihan tolkun kirjottaijia molemmat. Paitsi damfinin järjetön koronapelko kyllä laski pisteitä. Hänhän käytännöllisesti paskoi housuihinsa korona pelosta ja luuli koronavilkun ja maskien auttavan, muuten kaikki kuolisivat.
( Häntä vihaavien kannattaa lukea korona-aikojen vainoharhaiset viestit)
No heitämpä pienen haasteen näin viikonlopuksi, kaiva koronaketjusta jokin kirjoittamani vainoharhainen viesti, tai viesti jossa olen sitä mieltä että ilman maskeja tai koronavilkkua kaikki kuolisivat? :lol:

Minulle jäi kyllä koronakejusta sellainen muistikuva että rokotekammoiset olivat paniikissa ja pelkäsivät että kaikki kuolee rokotteisiin, ja osa koki elämänsä loppuvan ja mielenterveytensä romahtavan kun ei pariin viikkoon päässeet baariin :mrgreen:

Että siitä vaan lukemaan koronaketjua, saatat kokea hetkittäistä myötähäpeää ja jopa omakohtaistakin häpeän tunnetta jos palaat ketjuun lukemaan rokote ja maskikammoisten viestejä kalevi korennon spermatutkimuksista sun muusta 🤭
Just. Älä unta nää.. koronaketjussa on 2000 sivua ja sinä paukutit parin vuoden aikana 20 viestiä päivässä.

Vieläkö menee tunteisiin, koronavilkku.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Even Steven

Yhteistyö alkoi samantien. Epäilen skitsofreniaa tässä tapauksessa.

Apua, ylläpito!!!
Donald McRonald kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:50 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:05 pm Voi nyt vittujen vittu. Tällä nipsunapsuhöpsyllä on huikea kyky tehdä tikusta asiaa, niin että siitä jauhaminen ei ihan heti kesken lopu.

Mikä juttu tuo muuten on, että kun teille marginaalijengin jäsenille esittää kritiikkiä tai kyseenalaistaa teidän sanomisia, niin tiedotatte päässeenne ihon alle? Ja usein samalta istumalta ilmoitatte myös voittaneenne älyttömän kinastelun, täydellisellä jauhotuksella toki.

Tuo siitäkin huolimatta, että 95% Minfosta ja ihmisistä ylipäätään pitää teitä ihan Kummeli-hahmoina. Mistä vitusta siis tuo itseriittoisuus kumpuaa? Onko se tullut äidinmaidosta vai otatteko jotain nappeja?

Noniin siinä se. Nyt vielä nipsunapsukkaan ilmoitus siitä, että ihon alle pääsi taas. Sitten on homma kauniisti paketissa.
Lihavointi minun. Nimenomaan ihon alle meneminen on näiden ryssätrollien pyrkimyksenäkin. Nehän ovat trolleja. Joten kokevat onnistuneensa jos tuntevat saaneensa trollattua (ärsytettyä) muita kirjoittajia. Se on heidän ainoa funktionsa.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tiinas kirjoitti: Su Syys 01, 2024 12:33 am
damfin kirjoitti: La Elo 31, 2024 6:56 pm
Tiinas kirjoitti: La Elo 31, 2024 5:38 pm ( Häntä vihaavien kannattaa lukea korona-aikojen vainoharhaiset viestit)
No heitämpä pienen haasteen näin viikonlopuksi, kaiva koronaketjusta jokin kirjoittamani vainoharhainen viesti, tai viesti jossa olen sitä mieltä että ilman maskeja tai koronavilkkua kaikki kuolisivat? :lol:

Minulle jäi kyllä koronakejusta sellainen muistikuva että rokotekammoiset olivat paniikissa ja pelkäsivät että kaikki kuolee rokotteisiin, ja osa koki elämänsä loppuvan ja mielenterveytensä romahtavan kun ei pariin viikkoon päässeet baariin :mrgreen:

Että siitä vaan lukemaan koronaketjua, saatat kokea hetkittäistä myötähäpeää ja jopa omakohtaistakin häpeän tunnetta jos palaat ketjuun lukemaan rokote ja maskikammoisten viestejä kalevi korennon spermatutkimuksista sun muusta 🤭
Just. Älä unta nää.. koronaketjussa on 2000 sivua ja sinä paukutit parin vuoden aikana 20 viestiä päivässä.

Vieläkö menee tunteisiin, koronavilkku.
Hah, kehotat tuossa juuri muita lukemaan sieltä koronaketjusta minun "vainoharhaisia" viestejäni mutta et itse löydä ensimmäistäkään, no kuinka muut sitten niitä sieltä löytäisi?

Eikä sieltä kyllä yhtään minun kirjoittamaani vainoharhaista viestiä kukaan löydäkkään, johtuen siitä että ne vainoharhaiset viestit ovat ainoastaan sinun pääsi sisällä, ja rokotekammoisten viesteissä :mrgreen:
Collie
Perry Mason

Käsitteleekö tämä ketju Hankia vai damfinia?
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Collie kirjoitti: Su Syys 01, 2024 12:07 am Surullinen pellehahmo Hank/Donald, joka ei kykene minkäänlaiseen argumentointiin ilman itkua, vaan turvautuu luomaan multinikkejä komppaamaan omia kirjoituksiaan. Olet oikeassa siinä, että Hank/Donald on myös ääliö.
Usko mitä uskot. Mua ei hörhöjen harhat liikuta pätkääkään.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Even Steven kirjoitti: Su Syys 01, 2024 12:27 am Vittu, vittu, vittu, vittu.. Te kuulostatte kyllä täsmälleen samanlaiselta. Itseasiassa, ja jostakin luin että olit pitänyt pidemmän tauon. Ettei vaan olisi Ronald ilmestynyt silloin.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Collie kirjoitti: Su Syys 01, 2024 1:16 am
Käsitteleekö tämä ketju Hankia vai damfinia?
Sitä voisi tosiaan kysyä Tiinas nimimerkiltä jonka olen ilmeisesti sen verran jauhottanut korona-ketjussa että se on jäänyt kaivelemaan, ja nuo viestit voisi toki siirtää johonkin toiseen ketjuun.
Even Steven

Donald McRonald kirjoitti: Su Syys 01, 2024 1:32 am
Even Steven kirjoitti: Su Syys 01, 2024 12:27 am Vittu, vittu, vittu, vittu.. Te kuulostatte kyllä täsmälleen samanlaiselta. Itseasiassa, ja jostakin luin että olit pitänyt pidemmän tauon. Ettei vaan olisi Ronald ilmestynyt silloin.
Harhoista puhuminen on käytännössä sama kuin tunnustus. Ainakin mitä naisiin tulee ja uskonkin kaavan olevan yleismaailmallinen sekä täysin pätevä peilaamaan pelkotiloja.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Mulla kun on ollut tänään harvinaisenkin rento sunnuntai, niin kahlasin hiukan Ronaldin viestihistoriaa.

No, on näemmä tullut huhtikuun alussa. Sen jälkeen sitten höpötellyt niitä näitä ja siellä täällä. Nyt vajaa kaksi viikkoa samaa shittiä kuin minäkin ja hiukan kompannutkin.

Eli ensin yli 4kk komppauksia tasan 0kpl ja nyt viimeisen parin viikon aikana muutama. "Voiko olla läpinäkyvämpää?". No ei voi!
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Sitä ennen olin vuosikausia toisella nimimerkillä, kunnes jossain vaiheessa sain tarpeekseni ja pyysin nimimerkin poistamista. Sitten vähän aikaa lomailtuani tilanne minfossa muuttui sen verran, että päätin tehdä uuden.
Vastaa Viestiin