Hank Voight

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Hank Voight

Re: Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Joo muistankin.

No mut, paskaako tuosta. Jos muutaman komppauksen ja samanlaisen kirjoitustyylin takia päättelee tuollaisia, niin siinä laskeutuu jo possun tasolle. Mähän olin possun mielestä putsari "ilman pienintäkään epäilystä". :)

Vittu, Erkilläkin on enempi tyyliä. Se sentään haukkuu mua trolliksi plus ties miksi ja ne on vaan makuasioita. Kun haukkuu mua trolliksi, niin ei se oo paskapuhetta, se on vaan rehti mielipide.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Su Syys 01, 2024 12:55 pm Eli ensin yli 4kk komppauksia tasan 0kpl ja nyt viimeisen parin viikon aikana muutama. "Voiko olla läpinäkyvämpää?". No ei voi!
VALHE! Ensimmäinen komppaus 19.04.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Ja sekö todistaa että mä ja Hank oltaisiin sama? Että ollaan jostain asiasta ehkä samaa mieltä? Älä viitsi.
Mites omalla kohdalla? Erkki Stiiven mäkblörö ja niin eespäin. Rakkaalla ryssäröllillä on monta nimeä.
Hank Voight

Mua alkoi oikein kiinnostaa ja kävin hiukan tarkemmin läpi Ronaldin kirjoitushistoriaa. Ja vittu, nyt tuli puhuttua paskaa kun julistin nollaa, sen enempää tarkastamatta. Niin sanottuja komppauksia löytyi laskujeni mukaan 3kpl ennen elokuuta.

Ronald on huhtikuun alusta tähän päivään kompannut mua 8-10 kertaa, riippuen siitä mitkä laskee komppauksiksi. Mutta lasketaan nyt sitten yläkanttiin ja sanotaan tuo kymmenen.

Eli, viiden kuukauden aikana 266 viestiä, joista 10kpl mun komppauksia. "Voiko läpinäkyvämpää olla?", kyselee yksi ruudinkeksijä.
Even Steven

Hank Voight kirjoitti: Su Syys 01, 2024 4:12 pm Ja vittu, nyt tuli puhuttua paskaa kun julistin nollaa, sen enempää tarkastamatta.
Juuri siksi me faktantarkastajat työskentelemme vapaaehtoisesti minfossa.
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

Donald McRonald kirjoitti: Su Syys 01, 2024 1:32 am
Collie kirjoitti: Su Syys 01, 2024 12:07 am Surullinen pellehahmo Hank/Donald, joka ei kykene minkäänlaiseen argumentointiin ilman itkua, vaan turvautuu luomaan multinikkejä komppaamaan omia kirjoituksiaan. Olet oikeassa siinä, että Hank/Donald on myös ääliö.
Usko mitä uskot. Mua ei hörhöjen harhat liikuta pätkääkään.
Tuskin pellehermannin päässäsi kirjoitustesi perusteella liikkuukaan mikään.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Collie
Perry Mason

damfin kirjoitti: Su Syys 01, 2024 9:08 am
Collie kirjoitti: Su Syys 01, 2024 1:16 am
Käsitteleekö tämä ketju Hankia vai damfinia?
Sitä voisi tosiaan kysyä Tiinas nimimerkiltä jonka olen ilmeisesti sen verran jauhottanut korona-ketjussa että se on jäänyt kaivelemaan, ja nuo viestit voisi toki siirtää johonkin toiseen ketjuun.
Sullahan on omakin ketju täällä näköjään.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Even Steven

Tunnetaan paremmin puiston kulmilla sekä Siwan nurkilla nimellä Persepekka.
Collie
Perry Mason

Hank Voight kirjoitti: La Syys 07, 2024 9:40 pm
Pad kirjoitti: La Syys 07, 2024 8:45 pm Mutta se tästä. Eteenpäin.
You think? :D

Ei tuo homma kuule vielä käsitelty ole.
Hahahah, Hank/Donald ei voi olla lukematta kirjoituksiani, vaan aina pitää hieman 'kurkata', vaikka on muka laittanut minut estolistalle.
Even Steven

Otan huomenna teidät pois vihamieslistalta, ette niin helpolla pääse. Tai siis sinä.
Hank Voight

Even Steven kirjoitti: La Syys 07, 2024 11:59 pm Otan huomenna teidät pois vihamieslistalta, ette niin helpolla pääse. Tai siis sinä.
No voi vittu. Epistä.

Harkitse nyt vielä? :)
Even Steven

Hank Voight kirjoitti: Su Syys 08, 2024 12:10 am
Even Steven kirjoitti: La Syys 07, 2024 11:59 pm Otan huomenna teidät pois vihamieslistalta, ette niin helpolla pääse. Tai siis sinä.
No voi vittu. Epistä.

Harkitse nyt vielä? :)
Ei sun pitänyt kirjoittaa minulle enää mitään. Te olette ansainneet turpaanne koko rahalla. Tai siis sinä.
Hank Voight

Collie kirjoitti: La Syys 07, 2024 11:45 pm
Hank Voight kirjoitti: La Syys 07, 2024 9:40 pm
Pad kirjoitti: La Syys 07, 2024 8:45 pm Mutta se tästä. Eteenpäin.
You think? :D

Hahahah, Hank/Donald ei voi olla lukematta kirjoituksiani, vaan aina pitää hieman 'kurkata', vaikka on muka laittanut minut estolistalle.
Mitäs sä nyt hälyttelet oikein urakalla? Entä miten tyhmä oikein olet? Jos joku lainaa ignoressa olevan viestiä, niin siinä se vitun igronessa olevan lainattu viesti näkyy. Ei paljon tarvitse kurkkia.

Äläkä nyt vaan sano, että ihan oikeasti mä ja Ronald ollaan yksi ja sama jantteri :shock:
Collie
Perry Mason

Hank Voight kirjoitti: Su Syys 08, 2024 12:25 am
Collie kirjoitti: La Syys 07, 2024 11:45 pm
Hank Voight kirjoitti: La Syys 07, 2024 9:40 pm You think? :D

Mitäs sä nyt hälyttelet oikein urakalla? Entä miten tyhmä oikein olet? Jos joku lainaa ignoressa olevan viestiä, niin siinä se vitun igronessa olevan lainattu viesti näkyy. Ei paljon tarvitse kurkkia.

Äläkä nyt vaan sano, että ihan oikeasti mä ja Ronald ollaan yksi ja sama jantteri :shock:
Kommentoit minun ja nimimerkki Padin keskustelua ja editoit minun kirjoitukseni pois lainauksestasi, vaikka laitoit minut muka 'ignoreen'. Kommenttisi ei edes liity ketjun aiheeseen millään lailla. Olet tehnyt tuota editointia nyt parisen kertaa jo. Laita silmät kiinni seuraavalla kerralla. Melkoista Kauniit ja Rohkeat -draamaa tuo sinun toimintasi. :D
Hank Voight

Mä jätän aina lainaukseen ainoastaan sen kirjoittajan jonka postausta lainaan. Huomaisit sen ja paljon muutakin, jos haluaisit. Konditionaali erittäin vahvasti tuossa.

Anyways, älä lainaile enää. Mä taas lupaan ja vannon etten vilkuile.
Vastaa Viestiin