"Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.
Edelleen perusvalistusta, jota en jaksa toistaa. Rami ja Tarki ei päivääkään U.B.:ssa, piste. Toi Ramin lehmä vasara leskikin sen kertonut, tuo nyt pitäisi tietää, jos yleensä mitään tietää.
Ei siis liivejä, kyseessä liivijengi, kaikilla oli, vaikka kaapissa. Ja etunimen tietäminen suuri saavutus, kun yleistä mediasta saatua tietoa. Olen lusinut -09 Kukkiksen kanssa Riksussa, niin ehkä nyt tiedän miehen paremmin kuin lehtien palstoilla lukevat jutut.
Päivänselviä asioita, kun porukka yhtenäisti liivit punamustiksi, eli oman kotikylän R.G.:n alkuperäiset värit. Aluksi kun oli myös neutraalit valko-mustat osalla, mitä näin täälläkin vapaaottelu illassa, missä ainakin 50-ukkoa.
En tiedä mistä ajatus että Rami U.B., varmaan vaan kun oli M.O.R.E.:ssa, ja nämä yhdistyi, niin oletetaan kaikkien olleen mukana uudessa porukassa. No, meiltäpäin esim. Eikka, Sääsä, "NHL pelaaja", Jake eivät olleet, vaikka R.G.
Ei siis liivejä, kyseessä liivijengi, kaikilla oli, vaikka kaapissa. Ja etunimen tietäminen suuri saavutus, kun yleistä mediasta saatua tietoa. Olen lusinut -09 Kukkiksen kanssa Riksussa, niin ehkä nyt tiedän miehen paremmin kuin lehtien palstoilla lukevat jutut.
Päivänselviä asioita, kun porukka yhtenäisti liivit punamustiksi, eli oman kotikylän R.G.:n alkuperäiset värit. Aluksi kun oli myös neutraalit valko-mustat osalla, mitä näin täälläkin vapaaottelu illassa, missä ainakin 50-ukkoa.
En tiedä mistä ajatus että Rami U.B., varmaan vaan kun oli M.O.R.E.:ssa, ja nämä yhdistyi, niin oletetaan kaikkien olleen mukana uudessa porukassa. No, meiltäpäin esim. Eikka, Sääsä, "NHL pelaaja", Jake eivät olleet, vaikka R.G.
Just näin!Carl Adenauer kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 5:07 pm En tiedä mistä ajatus että Rami U.B., varmaan vaan kun oli M.O.R.E.:ssa, ja nämä yhdistyi, niin oletetaan kaikkien olleen mukana uudessa porukassa. No, meiltäpäin esim. Eikka, Sääsä, "NHL pelaaja", Jake eivät olleet, vaikka R.G.
Mikähän Eikan ja Kirkan ”kaveruus” on nykyisin? Jos et tänne viiti toitottaa, xxxxxx
Tänne vaan. Poistin sen yv-pyynnön
-NILS-
Kuulin, et ”Sääsälle” tuli vähän erimielisyyksiä kerhon kanssa. Voit olla myös vastaamatta. En pahastu.
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
- Anti-Bini Laden
- Rico Tubbs
- Viesti:
Mahdotonta, että Ramilla olisi tosiaan liivit ollut, kun talossa ollut UB:n perustamisen aikoihin.Carl Adenauer kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 5:07 pm Edelleen perusvalistusta, jota en jaksa toistaa. Rami ja Tarki ei päivääkään U.B.:ssa, piste. Toi Ramin lehmä vasara leskikin sen kertonut, tuo nyt pitäisi tietää, jos yleensä mitään tietää.
Siellä sen kanssa tuli jauhettua.
Henkilö kohtaisesti en hänestä pitänyt ei kemiat vaan kohdanneet.
Mut eipä ne liivit miestä tee, se on tullut huomattua.
Samapa tuo, ei niistä höpinöistä selkoa yleensä ottanut. Antoi sellaisen kuvan, että jonkun tason jäsen olisi ollut.
Ei vaikuta omaan elämääni, töihin on vielä tänään lähdettävä delegoimaan työt, oli Rami jäsen tai ei. (:
Tais olla ennen puna/mustia purppura/mustat vai oliko ennen valko/mustia jommin kummin päin.
Muistaako Carl tarkemmin?
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Ramin kanssa harvalla kemiat kohtasi, kun oli niin vitun päällikköä, kaveerasi mamuporukan capona Sörkassakin. En itsekään pitänyt siitä ukosta, vitutti sen mafioso leikki ja ylimielinen asenne, enkä alkanut tutustumaan, kun heti alkuun huomasin miten pompotti porukkaa. Ei ollut aikomustakaan tutustua kummemmin, yksin ei ollut mitään, jutut pelkkää omakehua ja päälliköintiä, jotkut mamut ja pari Suomalaista olivat sen juoksupoika.
Näin täällä porukkaa, osalla oli puna-mustat, useammalla valko-mustat liivit, kun istuivat pari-kolme pöytää täynnä ukkoja. Tunsin talosta pari salilta, ja oli Immu ottelemassa illassa, niin kävin vaan moikkaamassa niitä, jotka olleet yhtäaikaa talossa. Eipä ollut muillakaan käytöksessä ongelmia, menin kuitenkin omalle paikalleni, ei toki kukaan niihin pöytiin kutsunutkaan, enkä olisi mennyt, kun kuitenkaan ei mitään intressiä yrittää tunkea siihen seuraan.
Voi olla että punainen oli enemmän R.G. punainen, en niin katsonut, mutta mitä netistä nyt kuvia katsoin, niin varmasti näin. Ainoastaan muistan varmasti että oli kaksia erivärisiä liivejä, joillakin oli "salmiakki kuvio" rinnassa, missä luki Laten vanhan porukan nimi.
En tiedä tarkemmin, muuta kuin että Immu hävisi matossa, ei tavoilleen uskollisena taputtanut, vastustaja hapetti tajuttomaksi.
Näin täällä porukkaa, osalla oli puna-mustat, useammalla valko-mustat liivit, kun istuivat pari-kolme pöytää täynnä ukkoja. Tunsin talosta pari salilta, ja oli Immu ottelemassa illassa, niin kävin vaan moikkaamassa niitä, jotka olleet yhtäaikaa talossa. Eipä ollut muillakaan käytöksessä ongelmia, menin kuitenkin omalle paikalleni, ei toki kukaan niihin pöytiin kutsunutkaan, enkä olisi mennyt, kun kuitenkaan ei mitään intressiä yrittää tunkea siihen seuraan.
Voi olla että punainen oli enemmän R.G. punainen, en niin katsonut, mutta mitä netistä nyt kuvia katsoin, niin varmasti näin. Ainoastaan muistan varmasti että oli kaksia erivärisiä liivejä, joillakin oli "salmiakki kuvio" rinnassa, missä luki Laten vanhan porukan nimi.
En tiedä tarkemmin, muuta kuin että Immu hävisi matossa, ei tavoilleen uskollisena taputtanut, vastustaja hapetti tajuttomaksi.
-
altavastaaja
- Susikoski
Sen tietää jokainen ettei sitä koskaa ees mietitty et Tarki ois liittyny ub! Eikä Tarki sitä itsekää ois halunnut. Tiet eros yhteisymmärrykses.
Mut jos oot Kukkiksen hyvä linnafrendi ni sit tiedät Ramin ja Kukkiksen erittäin läheiset välit ysärilt asti. Ja tiiät sen et Rami oli pitkää auktoriteetti viel Kukkikselle myös ub aikana. Kukkis teki nopeen ja näyttävän nousun huipulle eikä sitä kauaa kestäny… Pitää kuitenki muistaa kenen ”oppi poikii” Wesseli, Pajala, Kukkis jne oli…
Mut jos oot Kukkiksen hyvä linnafrendi ni sit tiedät Ramin ja Kukkiksen erittäin läheiset välit ysärilt asti. Ja tiiät sen et Rami oli pitkää auktoriteetti viel Kukkikselle myös ub aikana. Kukkis teki nopeen ja näyttävän nousun huipulle eikä sitä kauaa kestäny… Pitää kuitenki muistaa kenen ”oppi poikii” Wesseli, Pajala, Kukkis jne oli…
Carl Adenauer kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 5:07 pm Edelleen perusvalistusta, jota en jaksa toistaa. Rami ja Tarki ei päivääkään U.B.:ssa, piste. Toi Ramin lehmä vasara leskikin sen kertonut, tuo nyt pitäisi tietää, jos yleensä mitään tietää.
-
altavastaaja
- Susikoski
Ei vaa Carl, mä jauhan pelkkää paskaa ja uskon 100% mitä sä kirjotat ja se on totuus koska sä et tykänny Ramista
Carl Adenauer kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 3:18 pm Ramin kanssa harvalla kemiat kohtasi, kun oli niin vitun päällikköä, kaveerasi mamuporukan capona Sörkassakin. En itsekään pitänyt siitä ukosta, vitutti sen mafioso leikki ja ylimielinen asenne, enkä alkanut tutustumaan, kun heti alkuun huomasin miten pompotti porukkaa. Ei ollut aikomustakaan tutustua kummemmin, yksin ei ollut mitään, jutut pelkkää omakehua ja päälliköintiä, jotkut mamut ja pari Suomalaista olivat sen juoksupoika.
-
altavastaaja
- Susikoski
Ku sä teet tääl m.o.r.e ketjus perusvalistusta meille tietämättömille eli tiiät paremmin ku muut miten asiat m.o.r.e.s on ollu tai miten ne on menny… Ni kerro mulle vitun tyhmälle et ketä kaikkii oli yhen ison m.o.r.e vaikuttajan hautajaisis eli Wesselin. Mä en tiiä mistää mitää joten miten mä ikinä oisin voinu olla siel tai tietää ketä kaikkii osallistu?!???
Mut sä tiiät niin paljon enemmän Tarkista, Ramista, Kukkiksest ja kaikist enemmän ku mä… joten miten ois mahollist et sä et ois ollu paikal? Eli kerro mulle ketä kaikkii siel oli ja mist eri kerhoist
Mut sä tiiät niin paljon enemmän Tarkista, Ramista, Kukkiksest ja kaikist enemmän ku mä… joten miten ois mahollist et sä et ois ollu paikal? Eli kerro mulle ketä kaikkii siel oli ja mist eri kerhoist
Carl Adenauer kirjoitti: Ti Elo 20, 2024 5:07 pm Edelleen perusvalistusta, jota en jaksa toistaa. Rami ja Tarki ei päivääkään U.B.:ssa, piste. Toi Ramin lehmä vasara leskikin sen kertonut, tuo nyt pitäisi tietää, jos yleensä mitään tietää.
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Altavastaaja. No ensinnäkin mistä helvetistä mä voisin tietää ketä ollut Wesselin hautajaisissa, kun en itse ollut? Toisekseen eiköhän porukka ollut tuolloin taloissa melko pitkälti.
Eikä tuohon alaan tarvitse olla "oppipoika"! Vittu osasin itse laskea yhtään 1+1, kun ekasta törk. h.a:sta jäin lopulta kiinni. Järjestä kontakteja oikeiden ihmisten kanssa, osoita että saat rahat, ja kama menee kaupaksi. Luukut ja kontaktit paranee vain näytöillä, määrät kasvavat, heikit muuttuu kiloiksi, jne...
Joudu linnaan, kiistä kaikki kuulusteluissa, älä kommentoi, sano loppulausunnossa mitä kannattaa, kun näet muiden kuulustelut.
Luotto ansaittu, seuraavalla kerralla laatu/hinta oli itselleni ihan vitun hyvä. Oikeisiin ihmisiin tutustuminen linnassa, hyvä kilpimies, ja tärkeintä että sopii että myyjä hakee rahat rajojen ulkopuolelta, ettei käy kenellekään käry, kun maksaa erää. Tämän opin ekalla tuomiolla.
No, kuitenkin perusasiat, eli älä näytä että rahaa oli virheeni. Perus typeränä autoa vaihtoon jne..,ulkomaanmatkoja nykyisen vaimon kanssa jne..,asiat mistä oli varoitettu. Ei vaan voinut uskoa, että kiinni jääminen toistamiseen aivan oikein sinänsä. Näyttöjähän ei tarvita, kilpi piti, mutta edellinen kakku, sekä perusohje rahan pesuun oli silloin ajatus "ehtii myöhemminkin kun tehnyt enemmän" jne..
Tein siis kaikki virheet mistä varoitettiin. Kuulustelut kestää päivänvalon, kukaan ei puhunut, lähipiiri lojaali, siksi väleissä edelleen.
Täysin omaa tyhmyyttä ja epätoivoisesti yritin tehdä "pitkän ykkösen" liian nopeasti. Syy peilissä, nousi hattuun, kun tuntui että homma näpissä. En tiennyt että näytöksi riittää syyte, siinä oltiin, ja siihen riitti.
Eikä tuohon alaan tarvitse olla "oppipoika"! Vittu osasin itse laskea yhtään 1+1, kun ekasta törk. h.a:sta jäin lopulta kiinni. Järjestä kontakteja oikeiden ihmisten kanssa, osoita että saat rahat, ja kama menee kaupaksi. Luukut ja kontaktit paranee vain näytöillä, määrät kasvavat, heikit muuttuu kiloiksi, jne...
Joudu linnaan, kiistä kaikki kuulusteluissa, älä kommentoi, sano loppulausunnossa mitä kannattaa, kun näet muiden kuulustelut.
Luotto ansaittu, seuraavalla kerralla laatu/hinta oli itselleni ihan vitun hyvä. Oikeisiin ihmisiin tutustuminen linnassa, hyvä kilpimies, ja tärkeintä että sopii että myyjä hakee rahat rajojen ulkopuolelta, ettei käy kenellekään käry, kun maksaa erää. Tämän opin ekalla tuomiolla.
No, kuitenkin perusasiat, eli älä näytä että rahaa oli virheeni. Perus typeränä autoa vaihtoon jne..,ulkomaanmatkoja nykyisen vaimon kanssa jne..,asiat mistä oli varoitettu. Ei vaan voinut uskoa, että kiinni jääminen toistamiseen aivan oikein sinänsä. Näyttöjähän ei tarvita, kilpi piti, mutta edellinen kakku, sekä perusohje rahan pesuun oli silloin ajatus "ehtii myöhemminkin kun tehnyt enemmän" jne..
Tein siis kaikki virheet mistä varoitettiin. Kuulustelut kestää päivänvalon, kukaan ei puhunut, lähipiiri lojaali, siksi väleissä edelleen.
Täysin omaa tyhmyyttä ja epätoivoisesti yritin tehdä "pitkän ykkösen" liian nopeasti. Syy peilissä, nousi hattuun, kun tuntui että homma näpissä. En tiennyt että näytöksi riittää syyte, siinä oltiin, ja siihen riitti.
↑
Niin se vaan menee täällä suomessa, kusahduksien määrä on vakio. Harva seilaa puhtailla läpi uran. Jos et ole heikko lenkki itse itsellesi, aina joku on. Ja kytillä on outo tapa, he harrastavat seurantaa ja rakentavat palapeliä
(Joo olen ollut vapaana 42 vuotta, ei kiinnostanut uhrata koko elämää kaltereille, jota jotkut joutuu harrastamaan).
Niin se vaan menee täällä suomessa, kusahduksien määrä on vakio. Harva seilaa puhtailla läpi uran. Jos et ole heikko lenkki itse itsellesi, aina joku on. Ja kytillä on outo tapa, he harrastavat seurantaa ja rakentavat palapeliä
On kalteriverhot muisto vain, muisto vain... https://www.google.com/search?client=fi ... uisto+vain
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
"Rundi", jep! Täysin oikeassa olet, itsellä kesti oppia että ei mene kuin elokuvissa. Hieno juttu että vitun kauan ollut siviilissä 👍. Itse yli 10 - vuotta, hero - to zero, duunissa ollut oltava, kun ei rahkeet riittäneet vitun lusimiseen, vaikka omasta mielestäni olin neropatti.
Hienoa että olet siviili, se kuitenkin tärkeintä! Vituiksi menee elämä lusiessa...
Hienoa että olet siviili, se kuitenkin tärkeintä! Vituiksi menee elämä lusiessa...
-
Kuukiitaja_piip_piip
- Sofia Karppi
hankkikaa huone
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Ai vittu kun olet oppinut piipittämään hienon sloganin! No, jatka piipittämistä, eipä toi haittaa, oon aina kelannut että jotkut hiiret piipittävät.
No voihan sitä jopa vituttaa, kun kaikki itselle vierasta palstalla, joillekin tuttua, niin tulee ulkopuolinen olo. Ilmeisesti hyvinkin tuttu tunne, kun ei ton rakentavampaa lausetta saanut muodostettua.
Vittu kun olis vielä oma keksimä, varmaan pitänyt monta vrk. opetella, että muistaa miten kirjoitetaan? No meni ihan oikein, hienosti vedit, jatka opettelua, ehkä voit sitten päteä tiedoilla, mitä täältä saat.
No voihan sitä jopa vituttaa, kun kaikki itselle vierasta palstalla, joillekin tuttua, niin tulee ulkopuolinen olo. Ilmeisesti hyvinkin tuttu tunne, kun ei ton rakentavampaa lausetta saanut muodostettua.
Vittu kun olis vielä oma keksimä, varmaan pitänyt monta vrk. opetella, että muistaa miten kirjoitetaan? No meni ihan oikein, hienosti vedit, jatka opettelua, ehkä voit sitten päteä tiedoilla, mitä täältä saat.
-
RistiSeiska
Tämä porukka on varmaan joskus ollu huono vitsi
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
No ei se kuule välttämättä "joskus" ihan niinkään ollut....