Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Naurattaa kun palstan ryssät haukkuu muita ryssiksi. Aivan tyypillistä ryssätaktiikkaa sellainen. Syytä muita siitä mitä itse teet.
-
Hank Voight
Collie näemmä tekee taas sitä mitä Collie tekee. Eli takertuu kummallisiin asioihin, ja jos mahdollista, hiukan vääristellen.
Ignorelistalla oleminen ei kai tarkoita sitä, etteikö joskus voisi vilkaista, kuten vilkaisenkin. Varaan jopa itselleni oikeuden poistaa listalta jos aihetta on. Sen kyllä sanoin, etten sulle enää vastaa. Ja nyt vastasin, eli siihen on varmaan hyvä puuttua. Kuten Adderalliin konsanaan.
Mä muuten väitän, että kenelläkään ei ole yhtään ketään ignorelistalla niin, ettei jossain vaiheessa kyseisen tyypin listannut vilkaisisi jotain viestiä. Niin teet sinäkin, sikäli mikäli sulla listalla porukkaa on.
Mut se siitä. Oot musta mitä mieltä tahansa, mut älä hauku vihervassariksi, äläkä jauha paskaa muutenkaan. Sitä tekee tarpeeksi nuo foorumin kaksi about omituisinta, joiden kaveriksi olet asemoitunut. Syystä joka on ainakin mulle mysteeri. Sulla kun on ihan asiallistakin pohdintaa ja kykenet kunnon keskusteluunkin jos haluat. Nämä pari muuta ei.
Ignorelistalla oleminen ei kai tarkoita sitä, etteikö joskus voisi vilkaista, kuten vilkaisenkin. Varaan jopa itselleni oikeuden poistaa listalta jos aihetta on. Sen kyllä sanoin, etten sulle enää vastaa. Ja nyt vastasin, eli siihen on varmaan hyvä puuttua. Kuten Adderalliin konsanaan.
Mä muuten väitän, että kenelläkään ei ole yhtään ketään ignorelistalla niin, ettei jossain vaiheessa kyseisen tyypin listannut vilkaisisi jotain viestiä. Niin teet sinäkin, sikäli mikäli sulla listalla porukkaa on.
Mut se siitä. Oot musta mitä mieltä tahansa, mut älä hauku vihervassariksi, äläkä jauha paskaa muutenkaan. Sitä tekee tarpeeksi nuo foorumin kaksi about omituisinta, joiden kaveriksi olet asemoitunut. Syystä joka on ainakin mulle mysteeri. Sulla kun on ihan asiallistakin pohdintaa ja kykenet kunnon keskusteluunkin jos haluat. Nämä pari muuta ei.
- Collie
- Perry Mason
No jouduitpa taas lukemaan viestini, ilmeisesti kiinnosti niin paljon kuitenkin. 'Salaa' luet kaikki viestit ja hakkaat päivitä-näppäintä. Adderal-huuruissaan porukat tekee kaikenlaista.Hank Voight kirjoitti: To Syys 05, 2024 11:04 pm Collie näemmä tekee taas sitä mitä Collie tekee. Eli takertuu kummallisiin asioihin, ja jos mahdollista, hiukan vääristellen.

Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
. top3 mahtuu anti-pili-ladenRoss Sullivan kirjoitti: Ma Syys 02, 2024 8:00 pmTippalinssi naurettavimpien hahmojen listalla neljäntenä.Kosti kirjoitti: Ma Syys 02, 2024 7:35 pm ^ tippalinssi on muutenkin aika hassu setä. Nimimerkki on kyllä sellaista suomenkieltä(?) jota en oikeastaan haluaisi missään nähdä, teennäisyydessäänkin kammottava.
![]()
1. Hassu-Jaana
2. Raija-Liisa
3. Blexi
4. Tippalinssi
5. Molla-Maija
-
QwertyKeyboard
- Javier Pena
Naurattaa ainakin se, että joidenkin käyttäjien viestihistoria on täynnä viestejä, joiden sisällön modet ovat joutuneet poistamaan, jolloin kyseinen käyttäjä on ihan turhaan kirjoittanut koko viestinsä kun se on poistettu eikä sitä edes kukaan voi lukea. Siitä huolimatta samat henkilöt suoltavat sitä samaa tavaraa yhä uudestaan ja uudestaan vaikka sitä poistetaan jatkuvasti - eli kirjoittavat viestejä ihan turhaan. 
-
Even Steven
Ukraina-ketjussa naurattaa nämä tyypit, jotka raivoavat kynä sauhuten esim. Iltasanomien uutisia vastaan. Menisivät sinne valittamaan, jos tietävät paremmin.
Tarkoitat kenties sitä iltasanomien uutista jossa oli kaksi toisistaan poikkeavaa arviota Ukrainan Kurskiin suorittaman hyökkäyksen merkityksestä?Even Steven kirjoitti: Su Syys 08, 2024 3:08 pm Ukraina-ketjussa naurattaa nämä tyypit, jotka raivoavat kynä sauhuten esim. Iltasanomien uutisia vastaan. Menisivät sinne valittamaan, jos tietävät paremmin.
Siis se josta sinä olit poiminut ainoastaan sinulle sopivan lauseen ja jättänyt toisen arvion kokonaan huomioimatta ja rupesit raivoamaan kun joku lainasi siitä samasta uutisesta sen toisenkin puolen?
Kieltämättä kyllähän tuo rupesi naurattamaan kun ilmeisesti luulit ettei kukaan lukisi sitä koko uutista iltasanomista
-
Even Steven
Mainitsin sen yhtenä esimerkkinä, enkä ole yhtä tyhmä kuin sinä olet.
-
Hank Voight
Ei tuo multinikkien jahtaaminen varsinaisesti naurata, mut hämmentää kyllä. "Todisteet" on useimmiten ihan perseestä repäistyjä ja vaikka joskus epäily oikeaan osuisikin, niin so what? Jos joku haluaa operoida usealla nimimerkillä, niin siitä vaan.
On tuo meidän Erkkikin puuhastellut täällä ainakin Orwellina ja McMuffinsina, mut ei siitäkään koskaan ole päivästä toiseen jauhettu.
On tuo meidän Erkkikin puuhastellut täällä ainakin Orwellina ja McMuffinsina, mut ei siitäkään koskaan ole päivästä toiseen jauhettu.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Psykoottinen jahtaaminen naurattaa. Todisteet tasoa "kehuit sen viestiä" ja "sä oot piilotettuna mut multinikki ei".Hank Voight kirjoitti: Su Syys 08, 2024 4:23 pm Ei tuo multinikkien jahtaaminen varsinaisesti naurata, mut hämmentää kyllä. "Todisteet" on useimmiten ihan perseestä repäistyjä ja vaikka joskus epäily oikeaan osuisikin, niin so what? Jos joku haluaa operoida usealla nimimerkillä, niin siitä vaan.
Mitä te dorkat dorkailette?
-
Hank Voight
Joo ainakin toisen käyttäjän viestin komppaaminen ja kehuminen ovat raskauttavia todisteita. Mäkin olen yhden ruudinkeksijän mielestä Ronaldin kanssa yksi ja sama jantteri, koska Ronaldin jatkuva komppaaminen oli niin läpinäkyvää(tm). Tsekkasin mielenkiinnosta, niin Ronald oli kompannut mua kymmenisen kertaa 4-5kk aikana.
Mieti millaisia asianajajia nämä olisivat. Löisivät Lionel Hutzinkin laudalta.
Mieti millaisia asianajajia nämä olisivat. Löisivät Lionel Hutzinkin laudalta.
- Collie
- Perry Mason
Hankin tyypillistä kontribuutiota palstalle:
Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 3:51 pm *poistettu toisen nimimerkin takapuolen käyttöpohdiskelua*tm
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Siis nyt mä en enää tiedä uppoaako toi herja erkkiin ihan oikeasti, vai pelaako se mukanaEven Steven kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:11 amKiinni jäitdamfin kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:08 amJoo, hyvä idea, mä jatkan vielä vähän aikaadamfin kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:04 am mä vedän tähän epätoivoisen hämäyksen ja sanon että rupeen nukkumaan niin voi jättää yhden kännykän pois kierrosta.
edit. siis ei mun damfininä pitäny tota lähettää, sori, tän voi poistaa.![]()
-
Hank Voight
Mulla on sellainen olo, että ei Erkkikään tuota noiden muiden tuubaa usko. Erkki on vain vittumainen, mut ei tyhmä kuten nuo pari muuta.
Saatan toki olla väärässäkin.
Saatan toki olla väärässäkin.