Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Kannattaisikohan Jopas Sepon vetää syvään henkeä, ajatella jotain positiivista, veronpalautuksia vaimon pepua tms. ja mennä nukkumaan. Huomenna sitten taaskoneen ääreen taistelemaan
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
-
Even Steven
Minulleko puhut? Jos näin niin lienee näin, huomasit varmaan kuinka hakkasin juuri vaimosi joka on täys nuija. Olet ehkä huomannut senkin, ehkä, että minulla saattaa olla jotakin muuta tekemistä kuin teidän kuvitelmissa tekemä työ kaalisoppapalkalla Kremlin laskuun? Se on kummallinen juttu että juuri jäitte molemmat valheesta kiinni ja nyt olette täällä muita haukkumassa ja ojentamassa. Minua ei kiinnosta vittuakaan mikään muu täällä kuin teidät tekopyhyys, jonka laitan pirstaleiksi vitun trollit.Brass kirjoitti: Ke Elo 28, 2024 11:32 pm Kannattaisikohan Jopas Sepon vetää syvään henkeä, ajatella jotain positiivista, veronpalautuksia vaimon pepua tms. ja mennä nukkumaan. Huomenna sitten taaskoneen ääreen taistelemaan
Elämässäni ei ole mitään muuta negatiivista kuin te, vitun trollit.
Nyt on kaikki hyvin ja lapsia saa silpoa?
Nuo käänteisen psykologian temput voit tunkea hanuriisi. Hirveän oloista ja näköistä kun kaksi idioottia tukee toisiaan. Hyi vittu.
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Et sinä mitään tunnista. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa multinikkailla monilla anonyymeillä nikeillä samaan aikaan.Even Steven kirjoitti: Ke Elo 28, 2024 4:55 pmVai että tampio, tämä tampio kyllä tunnistaa kirjoitustyylistä sekä etenkin ajatusmaailman samankaltaisuudesta onko kirjoittaja joku muu vai ei, enkä todellakaan usko olevani ainoa joka tietää OP:n roikkuneen palstalla yli viisi vuotta useita nimimerkkejä samaan aikaan käyttäjen, ilman muuta elämää omaten. Kuka sinua on väittänyt tuoksi, joka ei saa kieltänsä kuriin vaan paljastuu viimeistään kuivan huumorintajunsa vuoksi poikkeuksetta?Hank Voight kirjoitti: Ke Elo 28, 2024 4:20 pm Niin siis sä olet myös Badger?
Mikähän ihme siinä on, että just nuo kanavan tampiot ovat niitä, jotka ovat tietävinään multinikkejä? Vaikka just ne itse ovat harrastaneet niitä. Ainakin pari niistä.
Jotain loogista järkeä näkisin toisessa nikissä silloin, jos olisin pitkillä bänneillä enkä voisi OnyxPhoenixina kirjoitella, mutta muuten kyllä ei jaksaisi eikä siitä olisi yhtään mitään hyötyä.
Eiköhän jossain vaiheessa jos ei ole jo, tule joku AI-pohjainen väline millä voi tunnistaa onko eri tekstien kirjoittaja todennäköisesti sama henkilö. Sellaisella voit sitten testailla kuinka hyvin (voin jo kertoa että hyvin huonosti) ne teoriasi pitää paikkaansa.
Hakatkaa vaimot ja naiset mutta pelastakaa edes lapset
Ainiin tosiaan, venäjällähän vaimon hakkaaminen on sallittua, mutta lapset pitää kasvattaa täysi-ikäisiksi että ne voi lähettää sotaan.
-
Even Steven
Kuvainnollisesti ja aakkosilla. Toiselle: Moro Stendari, mitä Sörkan vanha ruuna, stadin oikea sekä ainoa kingi? Ei siinä tekoälyä tarvita kun sun jutut haarukoi muista.
Ei naisia saa lyödä mutta huorat kuuluu kuulemma hakata kerran päivässä tai hyppivät silmille ja sama toimenpide pitäisi suorittaa eräiden kohdalla vaikka huvikseen tunnin välein.
Ei naisia saa lyödä mutta huorat kuuluu kuulemma hakata kerran päivässä tai hyppivät silmille ja sama toimenpide pitäisi suorittaa eräiden kohdalla vaikka huvikseen tunnin välein.
-
Hank Voight
Ihmeiden aika ei ole ohi. Eric on viimeinkin oivaltanut, etten luvannut lähteä. Edistystä. Vielä kun sen verran ymmärtäisi, etten bannia toivonut, niin sitten on ymmärtänyt täydellisesti.
Toivoa siis vielä on!
Toivoa siis vielä on!
-
Even Steven
Olisit vaan ollut ihan hiljaa mutta kun sinulla ei näytä olevan elämässä mitään muuta sisältöä ja joudut täälläkin nuolemaan perseitä niin onhan tuo aaaaiivaaan vitun sairasta hommaa. Homojen hommia. Sulla oli taas vakaa aikomus laittaa sanat suuhuni. Suksi vittuun kuten uhosit mutta nyt sekin jonkun muun syy kuten aina.Hank Voight kirjoitti: Pe Elo 30, 2024 11:36 pm Ihmeiden aika ei ole ohi. Eric on viimeinkin oivaltanut, etten luvannut lähteä. Edistystä. Vielä kun sen verran ymmärtäisi, etten bannia toivonut, niin sitten on ymmärtänyt täydellisesti.
Toivoa siis vielä on!
Surkimuksia ja naisenhakkaajia nämä trollit taitavat olla. Seuraavan kerran, kun Sepon ovikello sei, kannattaa miettiä onko siellä sinisissä haalareissa olevia tiukkailmeisiä kavereita.
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
-
Even Steven
Sinäpäs hyvin ymmärrät mitä sanotaan, vitun trolli. Henkisesti läski hintti. Testo - 15. Uuuh polliisi. Kaikki huoria puolustavat käyvät huorissa, eikä sen surkeampaa sakkia olekaan kuin ne jotka ei muualta toosaa saa.Brass kirjoitti: La Elo 31, 2024 11:05 am Surkimuksia ja naisenhakkaajia nämä trollit taitavat olla. Seuraavan kerran, kun Sepon ovikello sei, kannattaa miettiä onko siellä sinisissä haalareissa olevia tiukkailmeisiä kavereita.
-
Hank Voight
Ottikohan meidän Orwell taas pienen käytösrangaistuksen, kun eilen illalla hiljeni, eikä ole sittemmin näkynyt? 
-
Even Steven
Juu se tuli sinun vasikoinnistasi ja nyt olet täällä esittämässä älykästä havainnoitsijaa.Hank Voight kirjoitti: Pe Syys 06, 2024 6:21 pm Ottikohan meidän Orwell taas pienen käytösrangaistuksen, kun eilen illalla hiljeni, eikä ole sittemmin näkynyt?![]()
Ihmettelin etteikö sinulla todellakaan ole mitään muuta tekemistä kuin roikkua minfossa ja tästä päädyin siihen lopputulokseen, että sinä olet pitkäaikaistyötön alkoholisti.
Oikea yhteiskunnan tukipilari.
-
Hank Voight
Jaa vasikoin, olen työtön ja alkoholisti? Mistä te RL:n kanssa revitte noita visioita?
Tuo visiointi on muuten just sellaista mitä se mun suljetulle päätynyt vanha kaverini on harrastanut koko elämänsä. Se on aina "tiennyt" asioita, joita ei voi tietää. En mä nyt sano että matkasi veisi suljetulle, mut tulipa mieleen. Visiointi on nimittäin tismalleen samanlaista.
Anna muuten itsellesi sen verran kredittiä, että toki sun katoamisen huomaa heti kaikki, jotka noita paria ketjua seuraa.
Ja joo, tyhjensin paria nimeä lukuunottamatta ignorelistan.
Tuo visiointi on muuten just sellaista mitä se mun suljetulle päätynyt vanha kaverini on harrastanut koko elämänsä. Se on aina "tiennyt" asioita, joita ei voi tietää. En mä nyt sano että matkasi veisi suljetulle, mut tulipa mieleen. Visiointi on nimittäin tismalleen samanlaista.
Anna muuten itsellesi sen verran kredittiä, että toki sun katoamisen huomaa heti kaikki, jotka noita paria ketjua seuraa.
Ja joo, tyhjensin paria nimeä lukuunottamatta ignorelistan.
-
Even Steven
Me olemme käyneet visionäärikoulutuksen legioonan erikoisyksikössä. Tuo sinun kaverisi, joka joutui suljetulle koska ei ymmärtänyt kuten sinä ymmärrät vain valtamedian kertovan totuudesta - olet sinä itse, rapajuoppo Persepekka.Hank Voight kirjoitti: Pe Syys 06, 2024 10:48 pm Jaa vasikoin, olen työtön ja alkoholisti? Mistä te RL:n kanssa revitte noita visioita?
Pitkäaikaistyötön alkoholisti. Jos olisit jotakin muuta, ei sinulla olisi aikaa päivystää täällä 24/7, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen laukoen muiden sanomisiasi ominasi.
Katsot olevasi jossakin eliittiryhmässä, joka toimii vain mielikuvituksessasi, Persepekka.
-
Hank Voight
Kiitos taas kerran asiallisesta vastauksesta.
Kuten yhden ystäväni edesmennyt isä tapasi sanoa, niin ei siihen ihmeellistä miestä tarvita että vittuilla osaa.
Kuten yhden ystäväni edesmennyt isä tapasi sanoa, niin ei siihen ihmeellistä miestä tarvita että vittuilla osaa.
-
Even Steven
Kehuako sinua pitäisi? Sitäkö olet käytökselläsi hakenut koko ajan?Hank Voight kirjoitti: La Syys 07, 2024 1:14 pm Kiitos taas kerran asiallisesta vastauksesta.