Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Neiti Etsivä kirjoitti:V*tuttaa muurahaiset. Ne on tehny hyökkäyksen meidän tiskipöydälle ja en ymmärrä että mistä hitosta niitä tulee ja tulee ja tulee... :roll:
Ja siisteyttä rakastavana ihmisenä tää on aivan kamalaa :shock:
Meillä oli myös joskus tiskipöytä täynnä muurahaisia. Pesä löytyi lavuaarin poistoputkista, söivät siellä ilmeisen onnellisina perunankuoren paloja ym. pientä mikä sihdistä läpi meni. Putkien irroitus, perusteellinen puhdistus ja kloriitissa liotus auttoivat.

Toinen mahdollisuus, että tulevat jostain kaakelin saumoista. Kangasmaisemissa muurahaisia on paljon, olipa kosteutta tai ei. Pesiä voi kuulemma olla talon alla ja rakenteissa. Sinnikkäällä myrkyttämisellä niistä kyllä pääsee.

Niin, ja ärsyttää että kun on pari päivää töistä poissa (tosi sairaana), niin pöydällä on vuori tekemättömiä töitä. Ja jaarittelevat ihmiset, jotka egoismissaan kuvittelevat, että juuri heidän asiansa on niin tärkeä, että voin sitä kuunnellakseni passata harvinaiset kahvi- tai ruokataukoni...
Beatrix K.
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Beatrix K. »

Naistenvaivat. Väsyttääkin ihan sikana, tuntuu kuin töissä olisi kuuden tunnin aikana tehnyt koko viikon työt :? Jotain positiivista tähänkin: huomenna vapaapäivä.
HrZ
Hercule Poirotin viikset

Just

Viesti Kirjoittaja HrZ »

Eilen kävin apteekissa, niin, kiireiset eläkeläiset kiilas mut kaksin kappalein kassalla, kyllä alkoi vituttamaan ihan törkeesti, en kuitenkaan sanonut mitään, mutta ohimoilla tykytti. KIIREISET ELÄKEvittuLÄISET. EI MITÄÄN KÄYTÖSTAPOJA, eikä ollut ekakerta kun tungetaan eteen, ollaan sitten ihan ku ei olis edes huomannut kiilaavansa..
Sitten noi perkeleen kusipäät jotka osaa tota vilkkua käyttää, kiilataan eteen, en perkele ole mikään meedio, no kyllä osaan jo lukea sellaisen kaistan vaihtokärkkymisen, mutta silti.
Minä: Onko sulla villku rikki ?
Kusipää: Ai, ei pitäis olla.
Minä: Aha, et oo sitten käynyt vissiin autokoulua ?
Kusipää: miten niin ?
Minä: Kun et osaa vilkkua käyttää, vai ootko muuten vaan välinpitämätön ?
Kusipää: Poistui paikalta....
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

You know what I hate?

Kännyköitä. Voi Jeesus Kristus että vihaan niitä. Vihaan niiden ääntä, vihaan niiden lataamista, vihaan sitä, kun ihmiset soittaa juuri sillä hetkellä kun ei tarvisisi soittaa ja jos akku loppuu kesken puhelun ja käynnistät puhelimen uusiksi, että voit alkaa lataamaan sitä rikkinäisellä laturilla jossa on kosketushäiriö, niin eiköhän se vitun runkvisti soita pian uusiksi, liian pian, seurauksella että akku loppuu taas kesken puhelun. Ja tätä huvia sitten jatkuukin ties kuinka pitkään, kun idiootti ei tajua jos sanot että akku lopussa, loppuu ihan justiin...--tööt.

You know what I hate?

Flunssaa. Eikä se itse flunssaflunssakaan ole oikeastaan se pahin, vaan se perkeleen kurkkukipu sitä ennen. Voi helvetti, että vihaan sitä.

You know what I hate?

Virastoja. Sain vaivoin sovittua ajan virastoon, iltapäiväajan vielä, ettei tarvitse aamulla herätä aikaisin sinne. Olin tyytyväinen varaamaani aikaan, niin tänään sitten tuli postissa lappu, että samassa rakennuksessa aika toiseen virastoon - 5 tuntia tätä toista aiemmin. Ja kun se rakennus ei ole ihan tuossa vieressä, niin voi vittu että vituttaa kävellä ensin sinne aamulla ja toistamiseen iltapäivällä. Vittu.

You know what I hate?

Ihmisiä, jotka on kuulleet juttuja ja sen perusteella tekevät mielipiteensä. "Siis joo, mä niiq oon kuullut että se teki niiq nii, mut emmä tiiä sit oikeesti niiq." Työntäkää ne kuulopuheet perseeseenne. Tai suuhunne, samaa paskaa sieltäkin tulee.

You know what I hate?

Sitä, että väliotsikoiden vuoksi tämäkin on ihan väärinymmärretty viesti. Mutta en vittu saatana aio alkaa vaihtamaan niitä, kun ne kerran tuossa on.

You know what I hate?

Sitä, että tämän kirjoittaminen ylös saa oikeastaan olon paremmaksi.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

VoDKa kirjoitti:Ihmisiä, jotka on kuulleet juttuja ja sen perusteella tekevät mielipiteensä. "Siis joo, mä niiq oon kuullut että se teki niiq nii, mut emmä tiiä sit oikeesti niiq." Työntäkää ne kuulopuheet perseeseenne. Tai suuhunne, samaa paskaa sieltäkin tulee.
Ja myös ihmisiä jotka tekevät kuten muutkin tekevät. :roll:
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

KÄRPÄSET. Ensin niitä ei ole pitkään aikaan, sitten poksahtaakin kämppään jostain ihmeestä kaksi kappaletta. Eikä siis mitään pieniä lilliputteja, vaan helvetin kovaäänisiä ärsyttäviä pullukoita. Ja sitten, kun ei edes löydy sähkökärpäslätkää (jonka muistin vasta nyt tätä kirjoittaessa hajonneen), eikä edes niitä perinteisiä. Eipä ne tai edes joku lehti rullattuna auttaisikaan, kun nuo pirulaiset eivät ole vielä kertaakaan laskeutuneet minnekään, hyrräävät vain ja raastavat hermojani. Ja sitten taas se, että pinnani on kireällä, ei auta yhtään esitelmän tekoa ja sekin ärsyttää.

Lisäksi ärsyttää taas kerran tietyt ihmiset, nähtävästi vaikka mitä yrität niin jollakulla on naama rutussa. Perkele, olkoon sitten, mitä minun tarvitsee yrittää enää auttaa tai mitään.
Rattus
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rattus »

Howler kirjoitti:Lisäksi ärsyttää taas kerran tietyt ihmiset, nähtävästi vaikka mitä yrität niin jollakulla on naama rutussa. Perkele, olkoon sitten, mitä minun tarvitsee yrittää enää auttaa tai mitään.
No eikä kannata!

Ketuttaa, miten sitä ei ***** voi luottaa enää kehenkään!?
Howler
Axel Foley

Rattus kirjoitti:Ketuttaa, miten sitä ei ***** voi luottaa enää kehenkään!?
Niinpä. Ja ärsyttää tuohon edelliseen viestiin liittyen se, ettei voi enää tietyistä ihmisistä varmaksi sanoa onko ne ystäviä vai kavereita vai helvetti yhtään mitään. Miten joku VOI suuttua siitä, jos vain sanon suoraan (mutta silti nätisti) mitä ajattelen, kun ajatukseni pohjana on kyseisen henkilön oma hyvinvointi? Mutta kun eeeeeiiii, pitää ruveta lapselliseksi ja pitää mykkäkoulua. Ärh, ihan sama.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Johtuen eräästä rapierin toiseen ketjuun postaamasta kommentista, päädyin jostakin syystä googlettamaan "Annika Lapintie".

Ei - juma - lauta.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ärsyttää, kun on vähän krappe päällä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Howler
Axel Foley

Ärsyttää se, että tuntuu, että kaikki ongelmat kasautuu yhteen ryysikseen ja menee ihan solmuun, ja sitten kun sitä solmua alkaa selvittelemään niin iskee vielä jotain lisää ja argh.

Lisäksi ärsyttää se, että koulu ei yksinkertaisesti enää kiinnosta. Ei siis pätkääkään. Päätin jo kesällä, että haen toiseen kouluun heti kun se vain on mahdollista, mutta kun se on vasta ensi vuoden puolella mahdollista ja en tiedä enää pystynkö niin pitkään pakottamaan itseni menemään koululle ja koittaa oppia jotain. Joten, päätin, että rupean aktiivisesti etsimään töitä ja jos töitä saan, niin kirjoitan kouluun eropaperit. Ja se muuten ärsyttää, että opettajat, joille olen sattunut ilmaisemaan turhautumiseni koulua kohtaan vain voivottelevat ja sanovat "Kyllä se siitä" jnejne.

Lisäksi ärsyttää, ettei minun Twin Peaks-boxi ole VIELÄKÄÄN tullut. Tahtoo sen jo.
Kirsi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Rouva Hyssälä - on the road again:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1599813

Ja yleensä alkopoliittinen kaksinaismoraali: Jumalattomat verokertymät suoraan monopolimyynnistä ja laajan aineen ympärille kehittyneen elinkeinotoiminnan kautta, ja sitten "voi kauhea kun ne juo". Ei tänään ärsytä sen enmpää kuin muutenkaan mutta tulipahan taas mieleen.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

No se Jeesustelija. Ei minulla ole Jumalaa ja uskomista ja muuta (sontaa :D ) vastaan mitään, mutta kun se gubbe ei nyt kuulu teoreettisellakaan tasolla tälle foorumille. En jaksa ikinä edes lukea niitä viestejä loppuun, koska kärsin turhatviestiteijaksakiinnostaa-syndroomasta.

Toki mielipiteensä voi tuoda aina esiin ja kertoa oman näkemyksensä tekniseltä puolelta, mutta perkele, Jumala evottaa, eikä osaa, joten miksi tuoda sitä mukaan keskusteluihin?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Minua on viimeiset kolme päivää vituttanut käytännössä kaikki. Kun aamulla herään, haluan takaisin nukkumaan ja koulussa vituttaa hymyillä ja näytellä, että muka kiinnostaa. Kaikki vaan tuntuu jotenkin turhalta. Kenties alkavaa syysmasennusta tai jotain 8)
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Aivan mieletön työtaakka. Helpottaa ensi viikon lopussa. Vapaa-ajat menee sängyn pohjalla.
Nothing is quite what it seems
Lukittu