"jokin kemiallinen kaava"JasseHames kirjoitti: La Syys 07, 2024 2:33 pmSivupersoona "Ross Sullivanilla" oli aiemmin allekirjoituksenaan jokin kemiallinen kaava. Kun se tuosta Taiwanissa asumisesta kertoi, niin googlasin suomalainen Taiwanissa tjsp. Löytyi jokin juttu Taiwanissa laboratoriopäällikkönä työskentelevästä suomalaisesta, joka suoritti etänä ylempää AMK-tutkintoa (muistakaa sivupersoonan uhoamiset "ylemmällä korkeakoulututkinnolla"). Sittemmin on ilmeisesti muuttanut takaisin Suomeen, kun on rekisteröinyt jonkin firman em. jutun ilmestymisen jälkeen, ja firman kotipaikka on jossain Kainuussa. Olen kuitenkin vakuuttunut, ettei kyseessä voi olla sama henkilö, koska pelkästään noin vakava persoonallisuushäiriö estää työnteon.RL11/6 kirjoitti: La Syys 07, 2024 11:05 amMiksi mustien ÄO on niin pieni? -ketjussa kommentoit Ross Sullivanina näin: "Olen asunutkin Taiwanissa."
Taiwanissa oli oppilaskoti. Taidat olla sen entinen asukas. Ainakin mielenterveysongelmat ja lapsena raiskatuksi joutuminen osuu hyvin yhteen. Voisit kertoa kokemuksistasi kyseisessä ketjussa joko tällä nimimerkillä tai Ross Sullivanina: https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=27435
Voi tsiisus mitä pönttöjä Minfossa riittää! Taitaa tosiaan olla niin, että ihan jo lukion käyneitä on hyvin vähän.
Taiwanissa asuu suht paljon suomalaisia, ja tosiaan vaihto-oppilaita Suomesta on jatkuvasti etenkin yliopistovaihdoissa. On toki myös bisnessyistä Taiwanissa asuvia suomalaisia.
Hassu-Jaanan kannattaa vaan keskittyä kyttämiseen ja taulukointeihin. Luulen, että HJ saa siitä sisällön elämäänsä.