Hank Voight

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Collie
Perry Mason

Re: Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Collie »

Hank Voight kirjoitti: Su Syys 08, 2024 12:51 am Mä jätän aina lainaukseen ainoastaan sen kirjoittajan jonka postausta lainaan. Huomaisit sen ja paljon muutakin, jos haluaisit. Konditionaali erittäin vahvasti tuossa.
Kommenttisi koski minun kirjoitteluani vaikka lainasit muka Padia. Melko läpinäkyvää, eikä liittynyt mitenkään sen ketjun aiheeseen. Taitaa olla melkoisen katkeraa kalkkia siellä, kun et pärjää väittelyssä.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Jep. Varmaan yhtä läpinäkyvää kuin se, että mä ja Ronald ollaan yksi ja sama heppu.

Mut joo tää oli varmaan viimeinen hälytys. Kiitos.
Collie
Perry Mason

Hank Voight kirjoitti: Su Syys 08, 2024 2:13 am Jep. Varmaan yhtä läpinäkyvää kuin se, että mä ja Ronald ollaan yksi ja sama heppu.

Mut joo tää oli varmaan viimeinen hälytys. Kiitos.
Jep, hakemalla haet kirjoituksia, jotka vastaavat minun kirjoituksiin ja sitten vastaat niihin jotain muka näppärää. Vaikka olen 'ignore-listalla'.

Kuva
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Hank Voight

Juma, sgt Voight! Hieno mies, aloin just katsomaan P.D:ta uudelleen alusta. En tosin suosittele sulle, sillä alkukausilla on mukana myös Sophia Bush. Kaunis kuin mikä, mut taitaa valitettavasti sairastaa TDS-tautia. Ja on vieläpä lesbokin.

Tää oli erinomainen viimeinen hälytys. Thanks!
Collie
Perry Mason

Hank ollut näköjään taas vauhdissa:
Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 3:51 pm *poistettu toisen nimimerkin takapuolen käyttöpohdiskelua*tm
Hank Voight

Collie kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 9:30 pm Hank ollut näköjään taas vauhdissa:
Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 3:51 pm *poistettu toisen nimimerkin takapuolen käyttöpohdiskelua*tm
Joo ehdotin kurkolle valemedioiden tunkemista hanuriin, se kun jatkuvasti niistä jauhaa.

Tällaisiin ja likkukanvarsiin kyllä tartut hanakasti, mutta kun jotain asiallista kirjoittaa joku meistä vääränmielisistä, niin saa näppis olla rauhassa. Samoin kurkon jatkuvasti tuuppaama sonta saa olla, se on ihan fine koska agenda on oikea.

Mut ei siinä mitään, se on sun tyyli. Ja joo, tyhjensin ignoreosaston.
Hank Voight

Hyvä esimerkki tuo Padin viesti koskien väittelyä. Ihan asiallista ja puolueetonta pohdintaa, mut hyvin sä poimit siitäkin just sen kohdan josta oli mahdollisuus saada pientä kinaa aikaan.
Collie
Perry Mason

Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 9:43 pm
Collie kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 9:30 pm Hank ollut näköjään taas vauhdissa:
Joo ehdotin kurkolle valemedioiden tunkemista hanuriin, se kun jatkuvasti niistä jauhaa.

Tällaisiin ja likkukanvarsiin kyllä tartut hanakasti, mutta kun jotain asiallista kirjoittaa joku meistä vääränmielisistä, niin saa näppis olla rauhassa. Samoin kurkon jatkuvasti tuuppaama sonta saa olla, se on ihan fine koska agenda on oikea.

Mut ei siinä mitään, se on sun tyyli. Ja joo, tyhjensin ignoreosaston.
En ole tarttunut mihinkään, lähinnä tuo käytöksesi naurattaa.

Ei minun tehtävä ole moderoida mitä muut mainitsemasi nimimerkit kirjoittavat minfossa. Viestejä voit ilmiantaa ylläpidolle, jos jokin on niissä mielestäsi foorumin sääntöjen vastaista. Sinä nyt vain itse satuit valikoimaan minut ja kirjoitukseni kohteeksenne Donaldin ja Brassin ym. huutolössisi kanssa. Turha nyt itkeä.
Hank Voight

"Naurattaa" ja "itkeä". Muistutat kovasti yhtä toista foorumilaista.

Ei mun pointti ollut se, että kurkon juttuihin pitäisi puuttua. Pointti on ihan toinen, ymmärrät kyllä jos haluat.
Collie
Perry Mason

Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 10:05 pm "Naurattaa" ja "itkeä". Muistutat kovasti yhtä toista foorumilaista.

Ei mun pointti ollut se, että kurkon juttuihin pitäisi puuttua. Pointti on ihan toinen, ymmärrät kyllä jos haluat.
Kyllä tuo 'toisen nimimerkin takapuolen käyttöpohdiskelua' -punakynä naurattaa. Pisteet ylläpidolle hyvästä sanansäilästä. Taisit itsekin vähän tirskauttaa 'huutonaurua' naamarisi lävitse niin, että punaperuukki heilui tuulessa.
Hank Voight

Joo se olikin hauska oivallus ylläpidolta, itseänikin hiukan huvitti. Ja yritin jatkaa hubaa Lautamiehissä, mut ne perkeleet otti asian tosissaan.

Mutmut, onko tuo noin muuten ymmärrettävissä niin, että yhä edelleen funtsit mun ja Ronaldin olevan yksi ja sama jantteri? Ja jos noin on, niin mihin sä vedät rajan multinikkipähkäilyjen suhteen? Venyykö se jopa RL:n järkeilyn tasolle asti? Ei kai sentään?

Mä en oo ihan varma oonko edes kunnolla kartalla, mut mulla on ainakin 4-5 nimimerkkiä Hankin ja Ronaldin lisäksi.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 10:54 pm mulla on ainakin 4-5 nimimerkkiä Hankin ja Ronaldin lisäksi.
Nimimerkkitehtailu on traumatisoituneen mielesi suojakeino. Näiden nimimerkkiesi konstruktio on aina sama. Tämänkin nimimerkin alkuperäinen kieli on identtinen muiden nimimerkkiesi kanssa. Vasta jokin aika sitten olet yrittänyt alkaa puhumaan murtaen, siinä epäonnistuen täydellisesti. Yleensä kaava menee niin, että kommentoit Ross Sullivanina tai Korpisutturana. Seuraavaksi tulee Kosti ja mäkkärihahmo. Tällä sitten kommentoit lopuksi ja kehut itseäsi. Se on todella surullista, mutta kyllä tuollaiselle surkimukselle pitää pystyä myös nauramaan.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

RL11/6 kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 11:38 pm
Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 10:54 pm mulla on ainakin 4-5 nimimerkkiä Hankin ja Ronaldin lisäksi.
Nimimerkkitehtailu on traumatisoituneen mielesi suojakeino. Näiden nimimerkkiesi konstruktio on aina sama. Tämänkin nimimerkin alkuperäinen kieli on identtinen muiden nimimerkkiesi kanssa. Vasta jokin aika sitten olet yrittänyt alkaa puhumaan murtaen, siinä epäonnistuen täydellisesti. Yleensä kaava menee niin, että kommentoit Ross Sullivanina tai Korpisutturana. Seuraavaksi tulee Kosti ja mäkkärihahmo. Tällä sitten kommentoit lopuksi ja kehut itseäsi. Se on todella surullista, mutta kyllä tuollaiselle surkimukselle pitää pystyä myös nauramaan.
Kerkesinkö ennen Kostia?
Hank Voight

Hei mulla hälytti!
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Sulla ei kauheasti ole muuta elämää.
Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 11:44 pm Hei mulla hälytti!
Vastaa Viestiin