Sinä olet selvästi nostanut itsesi jonkinlaiseen erityisasemaan, jossa ei tarvitse kuin haukkua muita sanomatta mitään järkevää milloinkaan. Synnynnäinen akateemikko.Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 4:17 pm Kun yksi pahviaivo jatkuvasti syyttelee perusteettomasti pelkkien "valemedioiden" seuraamisesta, niin eikö silloin ole ihan korrektia ehdottaa niiden "valemedioiden" survomista ahteriin?
Oisko säästynyt punakynältä, jos olisi käyttänyt muotoa "minne aurinko ei paista?![]()
Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
-
Even Steven
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
-
Hank Voight
No höh, ei kai nyt ylläpidossakin otettu tuota vakavissaan. Ihan hauskuuttani kyselin.
Erkistä nyt ymmärtää että kun on pipo kireällä, niin otti tosissaan tuonkin. Mut että ylläpitokin. Höh.
Erkistä nyt ymmärtää että kun on pipo kireällä, niin otti tosissaan tuonkin. Mut että ylläpitokin. Höh.
Itseäni ärsyttää eniten kännykän näkymään jatkuvasti syöksyvät ja tekstiä peittävät mainokset. Tämä on ainoa asia, joka on saanut minut harkitsemaan sivun käytön lopettamista. Mainostaminen on käynyt aina vain näkyvämmäksi.
Miehen allekirjoitus: Kasvoista kasvoihin.
Ärsyttää, kun joka helvetin ketju täytyy viedä sivuraiteille. Eipä enää paljoa kiinnosta lukea, kun jos ei ole juupas-eipäs-jankkausta, järjettömiä aasinsiltoja, yleismaallista lätinää ja epätoivoista yritystä saada maahanmuuttajakytköksiä tapaukseen, niin sitten siellä on Millavaan kertomassa omista asioistaan. Sieltä seasta sitten yrittää turhaan löytää jotain tapaukseen liittyvää
Muutaman sivun jälkeen on ihan turha enää avata ketjua.
En tiä johtuuko minusta, mut tuolla Tampereen ampuminen -ketjussa on ihan saatanan raskasta, kun koko ajan heitellään uusia nimiä ihan tyhjästä eikä kukaan kerro miten ne liittyvät tapaukseen. Oon lukenut koko ketjun enkä pysy perässä yhtään.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Megapitkät lainaustornit ärsyttää. Joskus tulee itsellänikin pitkähkö lainaustorni mutta sellaiset jotka jää keskenään jankkaamaan käyttäen aina samaa tornia.
- UglyBetty
- Agentti Scully
Valkeakosken ketjussa Amy kirjoitti näin:
”Omaisten asianajaja kuvainnollisesti runoiltuna peppuraiskasi sekä syyttäjän että Saroksen salissa”
ja esim. Janitaslim on ihan uhristakin puhuttaessa käyttänyt ilmaisuja ”raiskattu perseeseen ja pilluun”.
Mun mielestä nää on todella tarpeettoman vastenmielistä juttua tällaisessa aiheessa. Vaikka jokainen ehkä pystyy päättelemään uutisista mitä suunnilleen on tapahtunut, ettekö oikeasti pysty yhtään asiallisempiin ilmaisuihin?
”Omaisten asianajaja kuvainnollisesti runoiltuna peppuraiskasi sekä syyttäjän että Saroksen salissa”
ja esim. Janitaslim on ihan uhristakin puhuttaessa käyttänyt ilmaisuja ”raiskattu perseeseen ja pilluun”.
Mun mielestä nää on todella tarpeettoman vastenmielistä juttua tällaisessa aiheessa. Vaikka jokainen ehkä pystyy päättelemään uutisista mitä suunnilleen on tapahtunut, ettekö oikeasti pysty yhtään asiallisempiin ilmaisuihin?
Vittu tuota Valkeakoski-ketjua taas. Ensin puhuttiin sivukaupalla jostain asianajajien palkkioista, nyt väännetään yhtä monella sivulla äitisuhteesta... tai jotain. Ylläpito vois käydä siivoilemassa.
-
Honey_Badger
- Neuvoja-Jack
Ihmettelen todella paljon sitä, että ylläpito sallii juutalaisia solvaavan tekstin foorumilla. Ei välttämättä ole kovin moni nimimerkki asialla, mutta hyvin tiheällä toistolla kylläkin. Että tuollainenko on muka ok? Suurella innolla kyllä ollaan puuttumassa yksittäisten kirjoittajien välisiin nimittelyihin ja vastaaviin, mutta kansanryhmiä saa solvata?
Haloo, nyt valoja päälle.
Haloo, nyt valoja päälle.
-
Hank Voight
Mahtaako muut jutkutella kuin tuo Marokon Torspo? Mut jep, onhan se melkoista kun jutkuttelu ja homottelu on hyväksyttävämpää kuin OT(tm).
Hyvin sanottu.UglyBetty kirjoitti: La Loka 05, 2024 7:07 am Valkeakosken ketjussa Amy kirjoitti näin:
Uhria pitäisi kunnioittaa ja harkita, mitä kirjoittaa.
Musta ruusu
Amyn tekstejä en ole aiemmin nähnyt mutta tuon surullisen kuuluisan Lima Janitan kirjoituksia ihan liikaa.Mariangel kirjoitti: La Loka 05, 2024 9:38 pmHyvin sanottu.UglyBetty kirjoitti: La Loka 05, 2024 7:07 am Valkeakosken ketjussa Amy kirjoitti näin:
Voisin sanoa, että jokaiseen SEN täällä kirjoitettuun viestiin liittyy AINA joko trollaus, tai vittuilu. Usein molemmat samassa viestissä!
Joo, kannattaakin laittaa se vihamieheksi saman tien, niin sen viestit ei näy.claw kirjoitti: La Loka 05, 2024 9:49 pmAmyn tekstejä en ole aiemmin nähnyt mutta tuon surullisen kuuluisan Lima Janitan kirjoituksia ihan liikaa.Mariangel kirjoitti: La Loka 05, 2024 9:38 pmHyvin sanottu.UglyBetty kirjoitti: La Loka 05, 2024 7:07 am Valkeakosken ketjussa Amy kirjoitti näin:
Voisin sanoa, että jokaiseen SEN täällä kirjoitettuun viestiin liittyy AINA joko trollaus, tai vittuilu. Usein molemmat samassa viestissä!
On ollut jo pitkään mun vihamiehissä mutta lainaukset silti näkyy.Pesukarhu kirjoitti: Su Loka 06, 2024 1:05 pmJoo, kannattaakin laittaa se vihamieheksi saman tien, niin sen viestit ei näy.claw kirjoitti: La Loka 05, 2024 9:49 pmAmyn tekstejä en ole aiemmin nähnyt mutta tuon surullisen kuuluisan Lima Janitan kirjoituksia ihan liikaa.Mariangel kirjoitti: La Loka 05, 2024 9:38 pm
Hyvin sanottu.
Cadi John kirjoitti: Su Loka 06, 2024 6:33 pm
Tässä puolustettiin alunperin vanhempia joita täällä syyllistettiin tytön kotiintuloajoilla. Miten tämäkin saatiin käännettyä nyt tytön syyllistämiseksi?? Jösses, kannattaa lukea ketjut kunnolla eikä vain sieltä täältä. Kirjoittaako täällä jotkut ysiluokkalaiset nyt?
Kommentoin tänne ettei tuo Valkeakoski-ketju mene yhtään enempää sivuraiteille. Selvästi kirjoittaa jotkut ysiluokkalaiset, kun jopa kärjistyksen kaltainen tehokeino (ja selkeästi viestissäni sanoin sen kohdan olevan kärjistys) menee täysin ohi.