Lauri Janhunen

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Clarence
Christopher Lorenzo

Re: Lauri Janhunen

Viesti Kirjoittaja Clarence »

Ainakin 70- luvun puolivälissä ja 80- luvun alussa juna tuli Helsingin rautatieaseman eteen. Nokan linja- auto oli vaunun vieressä, johon vangit lastattiin. Sieltä sitten kulmikas U kiertäen junat ja kohta liikenteen vilinään. Itärataa sama homma. Silloin ei ollut vankilan autoissa mustat tai tummennetut ikkunat, kuten nykyään. Jokainen, joka katsoi näki kyydissä olevat vangit. Monta kertaa tämän reitin olen matkustanut vankivaunussa ja vankilan linja- autossa. Nokalta sitten kyydissä olleet vangit odottamaan oikeudenkäyntiä tai siirtokuljetusta sijoitusvankilaan. Nokan auton vieressä oli Ford Transit, joka oli Sörkan auto.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Re: Lauri Janhunen

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Muistan pitäneeni hallussa Janhusen kirjaa, kuten myös lukeneeni, kirjan mukaan Kakolassa yläkerran naapuri oli Kanaali-Koskinen. Oli mölyllään niin ärsyttävä että Janhunen nosti varpilla pommin ylös lvi-kanavaa siihen missä Kanaali istuisi wc-istuimella. Räjähti pommi mutta kohdemies ei kuollut.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin