Jeps, katos noita kolmea edellistä viestiä. Donaldin viittaaminen itseensä monikossa on myös aika huvittava lipsahdus.
Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein
- Collie
- Perry Mason
Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
"Meillä" minä tietysti tarkoitan kaikkia normaaleja ihmisiä, jotka eivät ole ryssän perseennuolijoita.
No nyt se perhanan chihuahua taas piipittää... eiku sehän olikin collie, no joku piski kuitenkin
mä vedän tähän epätoivoisen hämäyksen ja sanon että rupeen nukkumaan niin voi jättää yhden kännykän pois kierrosta.
- Collie
- Perry Mason
Kuten sinä olet? Anteeksi, 'te olette'.Donald McRonald kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 11:59 pm "Meillä" minä tietysti tarkoitan kaikkia normaaleja ihmisiä, jotka eivät ole ryssän perseennuolijoita.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Joo, hyvä idea, mä jatkan vielä vähän aikaadamfin kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:04 am mä vedän tähän epätoivoisen hämäyksen ja sanon että rupeen nukkumaan niin voi jättää yhden kännykän pois kierrosta.
edit. siis ei mun damfininä pitäny tota lähettää, sori, tän voi poistaa.
-
Even Steven
Kiinni jäitdamfin kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:08 amJoo, hyvä idea, mä jatkan vielä vähän aikaadamfin kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:04 am mä vedän tähän epätoivoisen hämäyksen ja sanon että rupeen nukkumaan niin voi jättää yhden kännykän pois kierrosta.
edit. siis ei mun damfininä pitäny tota lähettää, sori, tän voi poistaa.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Minä olen normaali ihminen, joka ei nuole ryssän persettä niin kuin "te".Collie kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:06 amKuten sinä olet? Anteeksi, 'te olette'.Donald McRonald kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 11:59 pm "Meillä" minä tietysti tarkoitan kaikkia normaaleja ihmisiä, jotka eivät ole ryssän perseennuolijoita.
- Collie
- Perry Mason
Onpas 'teillä' nyt tarve esittää noita 'takapuolifantasioita' joka paikassa. Juuri ylläpito oli punakynännyt edellisen.Donald McRonald kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:20 amMinä olen normaali ihminen, joka ei nuole ryssän persettä niin kuin "te".Collie kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:06 amKuten sinä olet? Anteeksi, 'te olette'.Donald McRonald kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 11:59 pm "Meillä" minä tietysti tarkoitan kaikkia normaaleja ihmisiä, jotka eivät ole ryssän perseennuolijoita.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Itse olette sotkeneet putlerin "takapuolen" omalla huulipunallanne. Mun fantasioitani siihen ei tarvita.
- Collie
- Perry Mason
Se taisitte olla te, kuitenkin todisteiden perusteella. Hank nimimerkillä tosin. Samat nimimerkit ainakin kahdessa tai useammassa ketjussa komppaamassa toisiaan, ei voisi tuon läpinäkyvämpää enää olla.Donald McRonald kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:37 am Itse olette sotkeneet putlerin "takapuolen" omalla huulipunallanne. Mun fantasioitani siihen ei tarvita.
-
Hank Voight
Jos joku sun kaltainen ruudinkeksijä yhtäkkiä ilmoittaisi sulle, että joku toinen nimimerkki on sun alter ego, niin mitäs luulet, olisitteko sen toisen nimimerkin kanssa samoissa ketjuissa "komppaamassa toisianne"?
Jessus, sä olet kyllä ihan aidosti tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Todellinen putkiaivo.
Mut jatkossa saat olla rauhassa, ainakin mun osalta. Jopa kurkon kanssa on palkitsevampaa keskustella. Ja vessan seinän.
Jessus, sä olet kyllä ihan aidosti tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Todellinen putkiaivo.
Mut jatkossa saat olla rauhassa, ainakin mun osalta. Jopa kurkon kanssa on palkitsevampaa keskustella. Ja vessan seinän.
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Helevata kun enää en muista keitä kaikkia nimimerkkejä minä olen. Muistaakseni niitä oli parhaimmillaan ainakin 5 koska vietän palstalla kuulemma 24 tuntia/vrk ilman elämää. Sikis ja Blörö niitä multinikkejäni täysin kiistämättömästi paljasteli.
Muistan vain tuon että olen Blörön mukaan Honey_Badger.
Muistan vain tuon että olen Blörön mukaan Honey_Badger.