Valehtelet. Tyyliisi kuuluu myös heittäytyä 7-vuotiaan tasolle. Ylläpidon kuuluisi poistaa nämä sinun nimimerkit täältä valehtelemasta ja turhaa lässytystä luomasta.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 10:04 pm Hän on itse "valheellisesti" näin antanut ymmärtää. En osaa sanoa onko kertomansa totta.
Hank Voight
Re: Hank Voight
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Sinulla on vaan mennyt pahasti tunteisiinRL11/6 kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 11:30 amValehtelet. Tyyliisi kuuluu myös heittäytyä 7-vuotiaan tasolle. Ylläpidon kuuluisi poistaa nämä sinun nimimerkit täältä valehtelemasta ja turhaa lässytystä luomasta.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 10:04 pm Hän on itse "valheellisesti" näin antanut ymmärtää. En osaa sanoa onko kertomansa totta.
Sekavassa ja herkässä sekopäätilassa bongaat Heiskasia kaikkialla.
Mitä te dorkat dorkailette?
Minkä vuoksi valehtelet internetissä, mitä uskot hyötyväsi siitä? Valehtelet, koska sinusta ei ole muuhun. Kommentoitko taas tuttuun tapaan seuraavaksi Korpisutturana ja sitten hampparihahmona ja laitatko noita hymiöitäkin, jotka kertovat keskustelukyvyttömyydestäsi?Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 1:05 pmSinulla on vaan mennyt pahasti tunteisiinRL11/6 kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 11:30 amValehtelet. Tyyliisi kuuluu myös heittäytyä 7-vuotiaan tasolle. Ylläpidon kuuluisi poistaa nämä sinun nimimerkit täältä valehtelemasta ja turhaa lässytystä luomasta.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 10:04 pm Hän on itse "valheellisesti" näin antanut ymmärtää. En osaa sanoa onko kertomansa totta.![]()
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Hank Voight
RL hei, olen nyt useampaankin otteeseen kysynyt todisteita, jotka osoittavat, että meidän puolen tusinan jengi on yksi ja sama hahmo. Mutta yhtään ainutta todistetta ei ole näkynyt. Zero.
Eli laita nyt sitä vitun listaa tulemaan. Tai jos et listaan kykene, niin edes pari todistetta. Tai yksi. Jos ei onnistu, niin lopeta jo tuo sairas länkyttäminen.
Eli laita nyt sitä vitun listaa tulemaan. Tai jos et listaan kykene, niin edes pari todistetta. Tai yksi. Jos ei onnistu, niin lopeta jo tuo sairas länkyttäminen.
Näytä nyt pikkuapina se viesti missä osoitat toteen nimimerkkisi Ross Sullivanin allekirjoituksessa olevan törkeän valheen.Hank Voight kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 2:36 pm RL hei, olen nyt useampaankin otteeseen kysynyt todisteita, jotka osoittavat, että meidän puolen tusinan jengi on yksi ja sama hahmo. Mutta yhtään ainutta todistetta ei ole näkynyt. Zero.
Milloin kommentoit taas hampparihahmona samalla käsialalla mielisairaita uloste- ja homojuttuja kuin Korpisutturana?
-
Hank Voight
Eli ei löydy yhtään todistetta? Kai nyt edes yksi löytyy?
Onko tämä nyt ymmärrettävissä niin, että ainoa todiste on se, että kun "noi komppaavat toisiaan"?
Onko tämä nyt ymmärrettävissä niin, että ainoa todiste on se, että kun "noi komppaavat toisiaan"?
- Ross Sullivan
RL11/6 kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 1:11 pmMinkä vuoksi valehtelet internetissä, mitä uskot hyötyväsi siitä? Valehtelet, koska sinusta ei ole muuhun. Kommentoitko taas tuttuun tapaan seuraavaksi Korpisutturana ja sitten hampparihahmona ja laitatko noita hymiöitäkin, jotka kertovat keskustelukyvyttömyydestäsi?Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 1:05 pmSinulla on vaan mennyt pahasti tunteisiinRL11/6 kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 11:30 am
Valehtelet. Tyyliisi kuuluu myös heittäytyä 7-vuotiaan tasolle. Ylläpidon kuuluisi poistaa nämä sinun nimimerkit täältä valehtelemasta ja turhaa lässytystä luomasta.![]()
Tunnemyrkysi jatkuu. Ei aikuiselle oletetulle sovi tuollainen lapsellinen kiukuttelu.
Multinikkeilyharhanne ja valehtelunne yhdessä Hassu-Jaanan kanssa eittämättä hyödyttävät teitä. Miksi minun pitäisi olla millään tavoin kiinnostunut mielipiteistänne muutenkaan?
- Ross Sullivan
Hassu-Jaana on poistanut viestinsä sittemmin ja väittänyt sen olleen läppää. Jos nyt allekirjoituksia kiukutellaan, niin Hassu-Jaanan sainaus on asiayhteydestä irroitettu ja antaa väärän kuvan. Minulle asia on kuitenkin merkityksetön.RL11/6 kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 3:02 pmNäytä nyt pikkuapina se viesti missä osoitat toteen nimimerkkisi Ross Sullivanin allekirjoituksessa olevan törkeän valheen.Hank Voight kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 2:36 pm RL hei, olen nyt useampaankin otteeseen kysynyt todisteita, jotka osoittavat, että meidän puolen tusinan jengi on yksi ja sama hahmo. Mutta yhtään ainutta todistetta ei ole näkynyt. Zero.
Milloin kommentoit taas hampparihahmona samalla käsialalla mielisairaita uloste- ja homojuttuja kuin Korpisutturana?
Milloin kommentoit Korpisutturana?Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 4:02 pmHassu-Jaana on poistanut viestinsä sittemmin ja väittänyt sen olleen läppää. Jos nyt allekirjoituksia kiukutellaan, niin Hassu-Jaanan sainaus on asiayhteydestä irroitettu ja antaa väärän kuvan. Minulle asia on kuitenkin merkityksetön.RL11/6 kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 3:02 pmNäytä nyt pikkuapina se viesti missä osoitat toteen nimimerkkisi Ross Sullivanin allekirjoituksessa olevan törkeän valheen.Hank Voight kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 2:36 pm RL hei, olen nyt useampaankin otteeseen kysynyt todisteita, jotka osoittavat, että meidän puolen tusinan jengi on yksi ja sama hahmo. Mutta yhtään ainutta todistetta ei ole näkynyt. Zero.
- Ross Sullivan
Huikea osoitus keskustelutaidoistasi! Tämä on ymmärrettävissä ainoastaan niin, että mulkitinikkeys on todistettu sillä, että "noi komppaavat toisiaan".RL11/6 kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 4:16 pmMilloin kommentoit Korpisutturana?Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 4:02 pmHassu-Jaana on poistanut viestinsä sittemmin ja väittänyt sen olleen läppää. Jos nyt allekirjoituksia kiukutellaan, niin Hassu-Jaanan sainaus on asiayhteydestä irroitettu ja antaa väärän kuvan. Minulle asia on kuitenkin merkityksetön.RL11/6 kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 3:02 pm
Näytä nyt pikkuapina se viesti missä osoitat toteen nimimerkkisi Ross Sullivanin allekirjoituksessa olevan törkeän valheen.
Mikä sinua motivoi sekoilla Minfossa?
-
Hank Voight
Voi perse tosiaan. Tuolla uunolla ei siis toden totta ole yhtään ainoaa todisteen puolikastakaan. Säälittävä pelle.
Edes tuo "kun ne komppaavat toisiaan" ei ole RL: n esittämä todiste. Se on yhden toisen neropatin.
Tuskin RL tätäkään kommentoi muuten kuin "koska tulet mäkkärihahmona?". Ja toki tarttuu tuohon perse-sanaan, aivan kuin Beavis and Butt-head, "ehe...ehehehe...he said butt...ehehe".
Edes tuo "kun ne komppaavat toisiaan" ei ole RL: n esittämä todiste. Se on yhden toisen neropatin.
Tuskin RL tätäkään kommentoi muuten kuin "koska tulet mäkkärihahmona?". Ja toki tarttuu tuohon perse-sanaan, aivan kuin Beavis and Butt-head, "ehe...ehehehe...he said butt...ehehe".
Milloin alat taas matkimaan ja heittäydyt 7-vuotiaan tasolle? Heitä taas se "olen taiwanilainen Kainuussa" -läppä!
- Ross Sullivan
En ole sellaista edes heittänyt. Lisäksi en ole taiwanilainen enkä asu Kainuussa. Taiwanissa olen asunut enkä itse osaa pitää sitä erikoisena asiana. Siellä on nykyäänkin suht iso suomalaisyhteisö.RL11/6 kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 4:43 pmMilloin alat taas matkimaan ja heittäydyt 7-vuotiaan tasolle? Heitä taas se "olen taiwanilainen Kainuussa" -läppä!
Heitä sinä nyt vuorostasi niitä homo- ja persejuttujasi. Sitten myös niitä mielisairaalatarinoita on seuraavaksi tulossa. Sitä ennen muutama kysymys hampparihahmoon liittyen.
Oma veikkaus on, että seuraavaksi kommentoit Korpisutturana Taiwania. Ennen klo 21:00 sinulla on taas yksinpuhelu näiden nimimerkkiesi kesken. Teemat on tuttuja. Uloste, kyrvät ja alkoholi sekä muut mielisairaalle maalaishomolle tutut aiheet. Stesolidperäruiske vaikuttaa vielä ennen iltalääkettä, mutta kyllä sinä kohta taas aloitat.
- Ross Sullivan
Mikä siinä perseessä ja ulosteessa niin paljon kiinnostaa?RL11/6 kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 5:36 pm Oma veikkaus on, että seuraavaksi kommentoit Korpisutturana Taiwania. Ennen klo 21:00 sinulla on taas yksinpuhelu näiden nimimerkkiesi kesken. Teemat on tuttuja. Uloste, kyrvät ja alkoholi sekä muut mielisairaalle maalaishomolle tutut aiheet. Stesolidperäruiske vaikuttaa vielä ennen iltalääkettä, mutta kyllä sinä kohta taas aloitat.