Saku Inomaa 19.5.2015 Tervakoski
-
viivahattu
- Watson itse
Re: Saku Inomaa 19.5.2015 Tervakoski
Voi kunpa joku olisi jo vuonna 2015 tajunnut, että palestiinalaishuiveja voi jopa Janakkalan alueella olla enemmän kuin yksi. 
-
Pk_etsijä
- Sofia Karppi
- Viesti:
Lautamäentien mahdollinen havaintohan mainittu nyt vasta mediassa.
- poliisikoiran pentu
- Olivia Benson
Tämä Lautamäentien silminnäkijähän olisi voinut niin halutessaan kertoa ihan suoraankin etsintäpartiolle tai lehdissä puhuneelle omaiselle havainnostaan. Mutta ei tehnyt niin koskaan. Outoa...
Lienee puppua koko havainto.
Samaa kastia kuin taksikuskin jorinat Raisa Räisäsestä ja Multisillasta.
Samaa kastia kuin taksikuskin jorinat Raisa Räisäsestä ja Multisillasta.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Paniikkikohtaus.
Itsellenikin hyvin tuttu asia. Voin kuvitella tilanteen edenneen näin: paniikki eli täysi horkka, mielessä vain yksi asia: pääsy ahdistavasta tilanteesta pois.
Puolitiedoton toikkarointi rauhoittumaan tuntemattomaan maastoon. Lopulta tajuaa olevansa eksyksissä metsässä eikä löydä pois. Ahdistuu lisää. Millaista lie maasto on ollut, onko saattanut kaatua ja loukata itseään, esim. nyrjäyttää nilkan. Sinne on jääty makaamaan uupuneena ja nääntyneenä.
Puhelin kadonnut tai akku tyhjentynyt?
Sairaskohtaus myös mahdollinen.
Onneksi tapaus on saanut pisteen ja Saku löytynyt ja omaiset pääsevät hautaamaan hänet.
Itsellenikin hyvin tuttu asia. Voin kuvitella tilanteen edenneen näin: paniikki eli täysi horkka, mielessä vain yksi asia: pääsy ahdistavasta tilanteesta pois.
Puolitiedoton toikkarointi rauhoittumaan tuntemattomaan maastoon. Lopulta tajuaa olevansa eksyksissä metsässä eikä löydä pois. Ahdistuu lisää. Millaista lie maasto on ollut, onko saattanut kaatua ja loukata itseään, esim. nyrjäyttää nilkan. Sinne on jääty makaamaan uupuneena ja nääntyneenä.
Puhelin kadonnut tai akku tyhjentynyt?
Sairaskohtaus myös mahdollinen.
Onneksi tapaus on saanut pisteen ja Saku löytynyt ja omaiset pääsevät hautaamaan hänet.
Raju paniikkikohtaushan tekee jälkeenpäin tosi väsyneeksi.
Saku on ehkä ajatellut levätä hetken, nukahtanut ja sinne jäänyt. Paleltunut kuoliaaksi.
Ilmatieteen laitoksen mukaan lämpötila laski miinuksen puolelle yöllä. -3,6.
Saku on ehkä ajatellut levätä hetken, nukahtanut ja sinne jäänyt. Paleltunut kuoliaaksi.
Ilmatieteen laitoksen mukaan lämpötila laski miinuksen puolelle yöllä. -3,6.
-
viivahattu
- Watson itse
Olen tässä miettinyt sitä sanamuotoa, millä Sakun ja hänen avopuolisonsa viimeisestä yhteydenpidosta on uutisoitu. Että Saku on luvannut tulla kotiin. Normaalistihan sanottaisiin vain, että "sanonut" tulevansa kotiin. Jotain sellaista heidän välillään siis on ollut, mistä ei ole sen tarkemmin julkisuudessa puhuttu eikä tietysti tarvitsekaan puhua. Minä luulen, että tuo Sakun ahdistus bussissa liittyy tähän "lupaamiseen". Onko heillä ollut ehkä riitoja tai muu suhdekriisi, jota Saku ei ole pystynyt käsittelemään tai kohtaamaan, ja sitten hän on ahdistuksissaan jäänyt bussista ja painellut läheiseen metsään päättämään päivänsä ihan oman kätensä kautta?
- poliisikoiran pentu
- Olivia Benson
^ Olen myös miettinyt, että tähän viimeiseen puheluun liittyy jotain, mitä ei ole kerrottu. Puhelu on voinut ollakin "lämminhenkinen", mutta jotain muutakin on ollut. Silloin tapahtumien kulku olisi uskottavampi.
Heti alussakin tässä ketjussa on tuntematon nainen bussissa, joka vaikutti ratkaisevasti siihen, että Saku jäi pois bussista Tervakoskella. Minusta koko tapaus on outo. En usko, että "auttaja" teki tätä hyvää hyvyyttään. Luulen, että hän huomasi sekavasti käyttäytyvän Sakun ja toivoi, että tämä jäisi pois bussista, olisi muille turvallisempaa. Sehän ei ollut mikään vakaa päätös Sakulta jäädä pois vieraalle seudulle.
Arvelen, että Sakun repusta on voinut löytyä jäähyväisviesti tai sitten jäänteiden läheltä jotain purkkeja tms... Siksi ei epäillä rikosta. Ehkä hän päätti päivänsä pidempiaikaisten vaikeuksien takia, mutta viime kädessä hetken mielijohteesta, tunnekuohussa ja sekavassa mielentilassa.
Heti alussakin tässä ketjussa on tuntematon nainen bussissa, joka vaikutti ratkaisevasti siihen, että Saku jäi pois bussista Tervakoskella. Minusta koko tapaus on outo. En usko, että "auttaja" teki tätä hyvää hyvyyttään. Luulen, että hän huomasi sekavasti käyttäytyvän Sakun ja toivoi, että tämä jäisi pois bussista, olisi muille turvallisempaa. Sehän ei ollut mikään vakaa päätös Sakulta jäädä pois vieraalle seudulle.
Arvelen, että Sakun repusta on voinut löytyä jäähyväisviesti tai sitten jäänteiden läheltä jotain purkkeja tms... Siksi ei epäillä rikosta. Ehkä hän päätti päivänsä pidempiaikaisten vaikeuksien takia, mutta viime kädessä hetken mielijohteesta, tunnekuohussa ja sekavassa mielentilassa.
-
kantavapalju
- Rico Tubbs
Mutta miten päätti päivänsä ?viivahattu kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 12:32 pm Olen tässä miettinyt sitä sanamuotoa, millä Sakun ja hänen avopuolisonsa viimeisestä yhteydenpidosta on uutisoitu. Että Saku on luvannut tulla kotiin. Normaalistihan sanottaisiin vain, että "sanonut" tulevansa kotiin. Jotain sellaista heidän välillään siis on ollut, mistä ei ole sen tarkemmin julkisuudessa puhuttu eikä tietysti tarvitsekaan puhua. Minä luulen, että tuo Sakun ahdistus bussissa liittyy tähän "lupaamiseen". Onko heillä ollut ehkä riitoja tai muu suhdekriisi, jota Saku ei ole pystynyt käsittelemään tai kohtaamaan, ja sitten hän on ahdistuksissaan jäänyt bussista ja painellut läheiseen metsään päättämään päivänsä ihan oman kätensä kautta?
Pikkuryssät Pietarissa näkee pahaa unta, Venäjä on rajamaa ja Suomi valtakunta.
Kyllähän Sakulla kaikesta pitäen on ollut vaikea aika kyseessä, tämähän tulee äidinkin kertomana esille.
Minä en ainakaan tiedä yhtään tapausta, missä fyysisesti terve nuori mies menehtyy metsään, ilman että olisi eksynyt.
Itsetuho tapauksia on kyllä turhan monta ja näitä on tullut vuosikymmenten aikana tutuksi.
Itsetuhon voi maastossa tehdä esim lääkkeillä ja hirttäytymällä, vyökin tuohon riittää ja vaikka palestiinalaishuivikin.
Minä en ainakaan tiedä yhtään tapausta, missä fyysisesti terve nuori mies menehtyy metsään, ilman että olisi eksynyt.
Itsetuho tapauksia on kyllä turhan monta ja näitä on tullut vuosikymmenten aikana tutuksi.
Itsetuhon voi maastossa tehdä esim lääkkeillä ja hirttäytymällä, vyökin tuohon riittää ja vaikka palestiinalaishuivikin.
Viimeksi muokannut Hurjimus, Ke Syys 11, 2024 2:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
↑↑
Pillereillä, hirttäytymällä, viiltämällä..?
Pillereillä, hirttäytymällä, viiltämällä..?
- poliisikoiran pentu
- Olivia Benson
^^ Kun hän tuli sieltä mökkireissulta, niin varmaan lääkkeet ovat olleet muutenkin mukana. Mikäli sellaisia käytti. Tämä ehkä ensimmäisenä mieleen tuleva tapa...
Vankeinhoidon puolellahan nämä tapaukset on tuttuja. Varotoimista huolimatta vanki onnistuu riistämään henkensä, yleensä hirttäytymällä milloin mihinkin vaatekappaleesen.
Jos se onnistuu noissa oloissakin, ei maasto kyllä ole mitenkään esteenä.
Olikohan Sakukin ollut vankilassa
Jos se onnistuu noissa oloissakin, ei maasto kyllä ole mitenkään esteenä.
Olikohan Sakukin ollut vankilassa
- poliisikoiran pentu
- Olivia Benson
Olisiko hän voinut ottaa vain yliannostuksen lääkkeitä sen hetkistä tuskaansa ja sekavaa olotilaansa helpottaakseen...sitten mennyt taju. Yöllä vielä pakkasia. Ehkä koko teossa ei ollut suunnittelua eikä harkintaa.
Silloin mitään viestiäkään ei välttämättä löydy.
Silloin mitään viestiäkään ei välttämättä löydy.
↑
Tähän kallistuisin minäkin. Koko totuuttahan emme saa koskaan tietää.
Tähän kallistuisin minäkin. Koko totuuttahan emme saa koskaan tietää.