mielikuvasi edellisestä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kirsi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Rapier- pelottava nickname. Haaveilee sadoseksistä joka ilta :shock: IRL maltillinen, fiksu, rakentava, miltei konservatiivinen persoona. Mies tai nainen (<- huomatkaa analyytikonlahjani ;)). Ei perhettä.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kirsi on 20-30 vuotias avoliitossa asuva nainen. Mies on palomies-sairaankuljettaja eikä kykene tyydyttämään Kirsiä täysin seksuaalisesti. Kenties Kirsin pitäisi kertoa miehelleen salaisimmat fantasiansa...

Tosielämässä Kirsi on vähän ujo. Punaiset tai ruskeat suorat hiukset, ponnarilla tai auki. Ammattina joku lapsiin liittyvä työ.

T: JTR, profilointia jo vuodesta 1980. 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kirsi
Neuvoja-Jack

JTR. Joko ensihoidon tai mt-päihteen lähihoitaja, työskennellyt molemmilla sektoreilla. Ikää 24-28 v. Pohjimmiltaan liian herkkä molempiin duuneihin, pärjää kuitenkin hyvin älynsä turvin. Tykkää raskaammasta rock-musiikista. Haaveilee tyttöystävstä, joka ymmärtäisi.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Kirsi kirjoitti:JTR. Joko ensihoidon tai mt-päihteen lähihoitaja, työskennellyt molemmilla sektoreilla. Ikää 24-28 v. Pohjimmiltaan liian herkkä molempiin duuneihin, pärjää kuitenkin hyvin älynsä turvin. Tykkää raskaammasta rock-musiikista. Haaveilee tyttöystävästä, joka ymmärtäisi juoppoa lähihoitajanretkua. Palstalla sortuu usein besserwisserismiin, kuten tosielämässäkin.
Täytyy sanoa että hyvin sä vedät. Niin se sun mies voi olla myös sairaanhoitaja, akuuttipuolella töissä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kirsi
Neuvoja-Jack

Jack the Ripper kirjoitti:Täytyy sanoa että hyvin sä vedät. Niin se sun mies voi olla myös sairaanhoitaja, akuuttipuolella töissä.
Voi olla, tai voi olla ettei ole. Keskitytään nyt v***u muhun, minähän täällä läsnä olen :).

Otetaanpa käsittelyyn keskusteluun toistaiseksi osallistumattomista Arthur Nebe. Horjuttaa Kirsin sisäisiä rakenteita pelkällä ulosannillaan. Sitä ei tapahdu kyllästymiseen asti.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Kirsi kirjoitti:Rapier- pelottava nickname. Haaveilee sadoseksistä joka ilta :shock: IRL maltillinen, fiksu, rakentava, miltei konservatiivinen persoona. Mies tai nainen (<- huomatkaa analyytikonlahjani ;)). Ei perhettä.
Kirsi, pakko myöntää, käsirautaleikit ovat sydäntäni lähellä. Myös nagaikka on kiva.
Pamppuruoskaleikit ovat jänskiä. :wink:
Paskanen tukka
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Jack the Ripper kirjoitti: Mikä eläin minä olisin? Kenties näätä tai mäyrä?
Ahma! Ahma!
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

joey on pusukala 8)
Tykäten siis tyttömäisen pinkistä kuten tuksu - salaa tietenkin! On yleensä säyseä mutta osaa myöskin näyttää huulensa.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Clyde on pitkähäntäkissa, jota hieman ärsyttää opiskelu. Huitoo hännällä silmille tarvittaessa.
Clyde mielellään kehrää kyljessä.

http://www.tunturisusi.com/kissat/margai.html

edit. linkki lisätty
Paskanen tukka
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

joey on vompatti!

http://www.wombania.com/wombats/wombat-behavior.htm

Jack: hmm, miksi itse ajattelet että olisit mäyrä tai näätä?
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

sorsake kirjoitti:joey on vompatti!

Haha :D Sorsakkeesta tulee mieleen aina joku Kaj Stenvallin ankkamaalaus.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

sorsake kirjoitti: Jack: hmm, miksi itse ajattelet että olisit mäyrä tai näätä?
Kumpikin on suht älykäs petoeläin. Ehkä ruumiinrakenteeltani ja nukkumistaipumuksiltani (nukkuu päivät, valvoo yöt + talviunet) muistutan enemmän mäyrää.

Wiki: "Ääntely

Normaalisti mäyrän ääni on röhkivä, muriseva ja ähkivä, eivätkä äänet kantaudu kovinkaan kauas. Ruokaa etsiessään se on kuitenkin äänekkäämpi, ja tällöin äänet koostuvat lähinnä tuhinasta, maiskuttelusta sekä lehtien rapinasta."
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Jack the Ripper kirjoitti:
sorsake kirjoitti: Jack: hmm, miksi itse ajattelet että olisit mäyrä tai näätä?
Kumpikin on suht älykäs petoeläin. Ehkä ruumiinrakenteeltani ja nukkumistaipumuksiltani (nukkuu päivät, valvoo yöt + talviunet) muistutan enemmän mäyrää.

Wiki: "Ääntely

Normaalisti mäyrän ääni on röhkivä, muriseva ja ähkivä, eivätkä äänet kantaudu kovinkaan kauas. Ruokaa etsiessään se on kuitenkin äänekkäämpi, ja tällöin äänet koostuvat lähinnä tuhinasta, maiskuttelusta sekä lehtien rapinasta."

^Sut on nähty! Olit yksin liikkeellä ja kai hakemassa iltapalaa tai ainakin jotain naposteltavaa. Olit kai poikkeuksellisen aikaisin liikkeellä, koska oli vasta hämärtymässä. Onnistuit säikäyttämään minut, vaikka et agressiivinen ollutkaan.
Näyttelet muuten todellista kokoasi isompaa, luulen että teet sen ihan tarkoituksella. Epäsosiaalinen kun olet, näytit mulle välttömästi persettä ja jätit jälkeesi vain hirveän sotkun, mikä kai on tapanasi...

Ihan kävi niitä murkkuja sääliksi.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Bombay kirjoitti:
sorsake kirjoitti:joey on vompatti!

Haha :D

For their size, wombats are remarkably strong and they're extremely efficient excavators.

Bombay, se hekotus loppuu lyhyeen...
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Bombay kirjoitti:Haha :D Sorsakkeesta tulee mieleen aina joku Kaj Stenvallin ankkamaalaus.
Joo, myönnän heti näyttäväni ankalta ja äänikin on muuten samanlainen. Kuten myös uskottavuus. Aku Ankasta ton nimmarin otin.

Toivottavasti Joey ei hermostunut vompattivertauksesta, toi vompatin jääräpäisyys synnytti mielleyhtymän. Hih. Eräs kaverini kertoi Australiassa vieraillessaan yrittäneensä nostaa vompattia eläintarhanhoitajan kehoituksesta, ja se ei liikkunut niin tasan mihinkään vaikkei ollut edes kovin iso.

Jackiä en välttämättä mieltäisi petoeläimeksi mitenkään erityisesti. Mäyrä tosin taitaa syödä sekaruokaa aika pitkälti? Mutta kait jokaisen omat arviot on sittenkin oikeampia kuin tällaiset heitot.
Vastaa Viestiin