Kräki kirjoitti: Su Syys 01, 2024 4:49 pm
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/7796162
Ja varsinkin kun lukee näitä uutisia,että suomalaiset eivät uskalla enää liikkua omassa kotimaassaan,niin minusta tämä rasismikeskustelu on hiukan lähtenyt käsistä.
Verrataan kaikkia mamukriittisiä johonkin 14kpl aivottomiin uusnatsijengeihin.
Joka euroopan maassa,ketkä näitä paskoja ottanut ”turvaan” ,tarvitsevat itse turvaa heiltä.
Kyllä tuo liikkuminen isolla kirkolla alkaa olla jo pelottava ajatus. Ei niinkään itselle vaan naisille jotka liikkuvat yksin. Kerronpa tarinan viime viikolta kun lähdettiin muijan kanssa kaupunkiin ravintolaan.
Istutaan ja jutellaan rauhassa kaksin. Pöytään tulee hiekkaneekeri esittelemään itsensä ja yrittää alkaa iskeä muijaa. Otetaan asia vitsillä ja kuunnellaan pojan iskulinjat. Hetken mongerruksen jälkeen kerrotaan että ollaan yhdessä ja haluttaisi jatkaa kesken jäänyttä juttua kahden. No tämähän ei herralle kelvannut, poistumiskehotuksista huolimatta neekeri vaan vinkuu ja yrittää liehitellä. Portsari on tullut viereen kuuntelemaan keskustelua eikä tee mitään. Nousen pöydästä mennäkseni kantamaan sen olion vittuun siitä, vasta tässä vaiheessa portsari puuttuu peliin ja ohjaa neekerin pois
No vaihdetaan myöhemmin ravintolaa, kun tulen kuselta niin muija huitoo jo kaukaa mulle. Pääsen pöytään niin se sama neekeri koittaa heruttaa taas, istun sen neekerin viereen, kopautan nyrkkiraudan pöytään ja sanon että 5 sekuntia aikaa ja minä en väistä. Neekeri kömpii pöydän kautta pois.
Vaikka eihän noita kannata lyödä, joutuu vain itse maksumieheksi.
Kyllä tuon jälkeen on ollut pelottava ajatella tuttuja naisia yksin kaupungilla. Kun ei nämä neekerit usko naisen puhetta, nykyään ei oikein miehenkään. Täytyykö täällä kohta saaatana laittaa mutka muijan laukkuun kun kulkee yksinään. Tiesin että nämä eivät usko ensimmäistä ei sanaa juuri ikinä mutta kyllä tuo röyhkeys yllätti itsenikin.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"