Tämä on myös outoa. Täällä foorumeilla jauhetaan paskaa satoja viestejä ja tartut joihinkin nyansseihin. Minä en Kanta-kirjauksista tiedä, mutta en ymmärrä, mitä tuossa Rossin väitteessä on muka niin raflaavaa? Olen lukenut Rossin liittämään Ylen artikkelin, ja siinähän kerrotaan, että kirjauksissa on havaittu puutteita ja virheitä.JasseHames kirjoitti: To Syys 12, 2024 5:29 pmTässä näkyy vähän "tolkullisuutta":RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 5:55 pmKehut tolkullisiksi omia nimimerkkejäsi ja pidät niitä tolkullisina, koska itse niin sanot.Korpisoturi kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 5:19 pm
Kaikki ovat ihan tolkullisia nikkejä. Tarkoittaako tolkullisuus sitä, että on sama henkilö niiden taustalla?
Seuratkaapa keskustelua. Ilmeisesti kuvittelee olevansa jokin yön ritari, jolla on yli-inhimillisiä kykyjä, joilla kuvittelee tietävänsä varakkaiden henkilöiden potilaskertomusten kirjaamatta jättämisistä Kantaan...Ross Sullivan kirjoitti: Pe Tammi 12, 2024 6:48 pm Esim. yksityisen puolen terapeutit eivät kirjaa kantaan tietoja potilaista
Onko sinulla jokin terapia-asiakkuus vai mistä on kyse? Siis vaikka väite olisi virheellinen, niin en ymmärrä mikä siinä on niin erikoista ja isoa? Siis täällä Minfossa on väitetty muun muassa:
- Holokaustia ei ole tapahtunut
- Estonian upotti ryssät ja välillä cia
- Koronarokotteet ovat eliitin salajuonta
- maapallo on litteä
- noin joka viides Nikki on välillä ryssän trolli ja välillä CIA:n