Alkaa nämä sadut paisumaan..
Naisten perustama rikollisjengi
Niin luulet sinämpohjola kirjoitti:Juu. Laita tämäkin viesti ylläpidolle: mielestäni sinä, ArcticEli, olet pöljä.Niin, pitäisköhän minunkin ottaa yhteyttä palstan ylläpitoon, tulit näet solvanneeksi minua.
Taidat lukeutua samaan kastiin kuin tämä julkisuudenkipeä neitokainen...
Koetappa itse olla varovainen siitä mitä tänne laitat julkiseksi...ai niin ja kopioinpa tuon sinun kirjoituksesi myös.Ettei katoa.![]()
Olen kerran nähnyt Jarnan livenä ja jutellutkin, en siis kovin läheinen tuttu ole.
Mutta ainakin yksi hyvä puoli asiassa on. Kunnallispoliitikolle ei ole olemassa negatiivista julkisuutta, on vain julkisuutta. Kaikki julkisuus kasvattaa äänisaldoa.![]()
/mpohjola
Minusta Women Mc oli jo huono läppä, ne jotka jotain tietää, tietää ettei prossakerhoihin naisia oteta,
Julkisuustemppu sekin siis. Pelkkää julkisuutta...tuntuu olevan vailla joku.
Sellainen, joka ei välitä minkä kuvan itsestään antaa.
Kaikin mokomin. Tukiaiselta saa varmaan kivoja vinkkejä siitä miten pääsee julkisuuteen...kannataa tutustua
Meitä monikaan ei äänestä...no joo, vedä omat johtopäätökses..
Ja nää sun puheenvuorot muuten, ei ainakaan vakuuta tän porukan potentiaalisia... äänestäjiä.
En tiedä mutta sääliksi käy. Joku vihjas heti kun kuvat tänne tuli ko. herralle että sen kuvat on täällä. Sitten alkoi salapoliisityö hänen taustan selvitykseen. Nyt on rekkarit julkisia joista kiinnostuneimmat voi kattoa oikean nimen ja osoitteen. Niin ja oli siellä puh.nro. myös.
Mua ei niin paljoa kiinnosta että maksaisin siittä.
Mua ei niin paljoa kiinnosta että maksaisin siittä.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa."

”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa."
Sivuston voi asettaa ohjaamaan edelleen erilliselle sivulle ja veikkaan, että mpohjola teki sen äärimmäisen pikaisesti tajuttuaan pienen pienen mokan, nimittäin sen, että kuvien kautta voi saada tietoon nimen ja osoitteenkakojootti kirjoitti:nii ja mitä helvettii toi linkki meni 7 päivää sivuille. onkos tää mrpohjola joku juorulehtien reportteri tai valokuvaaja? saammeko lukea jarnan kommelluksista 7päivää lehdestä?
Edit: Typo
-
kakojootti
- Olivia Benson
näemmä. tuli puppeli pöksyyn:DHowler kirjoitti:Sivuston voi asettaa ohjaamaan edelleen erilliselle sivulle ja veikkaan, että mpohjola teki sen äärimmäisen pikaisesti tajuttuaan pienen pienen mokan, nimittäin sen, että kuvien kautta voi saada tietoon nimen ja osoitteenkakojootti kirjoitti:nii ja mitä helvettii toi linkki meni 7 päivää sivuille. onkos tää mrpohjola joku juorulehtien reportteri tai valokuvaaja? saammeko lukea jarnan kommelluksista 7päivää lehdestä?![]()
Edit: Typo
edit: tuo gonamies on jostain tuttu mikä tuossa linkissä on. hmm
Viimeksi muokannut kakojootti, Ti Loka 07, 2008 7:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
http://www.jarnaleskela.com/3Olen syntynyt vuonna -83 Nurmijärvellä Lepsämässä maatilan kuopukseksi.
Tällä hetkellä asun noin. 5km päässä synnyinpaikastani perheeni kanssa, joka on ollut sukumme hallinassa yli 200 vuotta. Meillä on siellä erittäin vanha ja "rapistunut" talo , jota kunnostamme pikku hiljaa itsellemme valmiiksi. Siellä on stressivapaa olo! Jos olemme perheemme kanssa täällä kerrostaloasunnossamme , minulla alkaa sydän pomppimaan, että nyt lähdetään landelle enemmän, vaikka tosin onhan tämäkin "landea".
Olen tällä hetkellä äitiyslomalla työpaikastani , joten aikani menee mieheni firman hoitamisessa sekä perheen.
Eiköhän kirjoitusvirheet jo paljasta Jennien. :nauruunkuolio:
Jarna "Jennie" Leskelän sivuilla muuten on vaihtunut tuon "Miksi minä?" osion teksti. Ennenhän se siis oli jotain tyyliin "5 syytä"...
*ei tiedä pitäisikö tuolle kirjalliselle ulosannille itkeä vai nauraa* Niin ja, miten se liittyy mielenterveysongelmiin, että sivuille "hyökättiin"? Eikä niille edes taidettu hyökätä sanan oikeassa merkityksessä, vaan ihmiset olikin yllättäen viisaampia kuin "Jennie" oletti?Jarnaleskela.com kirjoitti:Miksi minä?
Lähdin ehdokkaaksi, koska mielestäni kunnan terveysasiat eivät ole kunnossa!
Nyt tuli taas todistettua, että SUOMI tarvitsee enemmän rahaa mielenterveysongelmiin. Nimittäin, koska kotisivuilleni ja muille netissä olevilleni sivuilleni hyökättiin. Kirjoiteltiin asiattomia kirjoituksia sun muuta "puppua".
En aio stressata itseäni niillä asioilla VAAN halu on kovempi valtuustoon, ihan vaan kiusaksi jos ei muuksikaan.
-
specialhousingunit
- Neuvoja-Jack