En mä muitten sakkoja ole maksamassa. Tunnen kyllä lainsäädännön ja huomion sen kirjoituksissani. Nikkejä saa pilkata ihan vapaasti.RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:31 pmEihän sinulla ole rahaa sellaista sitten maksaa ja muutenkin olet syyntakeettomaksi todettu äitisi raiskaamisesta.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:22 pmNo eihän se sakko kiihottamisesta kansanryhmää vastaan ole kuin joitain tuhansia euroja korkeintaan. Et nyt viittis kiukutella!RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:18 pm
Sinun raportointisi on aina epäluotettavaa, koska olet mielisairas patologinen valehtelija, joka elää pelkästään netissä, jossa pitää yksinpuheluita omien nimimerkkiensä kanssa. Hauskinta tässä on kun pystyt raportoimaan tapaamisesta, joka on menneessä aikamuodossa, mutta käsittelet sitä tulevana. Olet niin sekaisin, että Hannu Lauermakaan ei pysty sinua auttamaan. Mielessäsi on valtamerilaivojen kokoisia umpisolmuja.
Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
Mitä te dorkat dorkailette?
Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
Olet siis kiljusta tarpeeksi juovuksissa, äitisi raiskaaja.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:34 pmEn mä muitten sakkoja ole maksamassa. Tunnen kyllä lainsäädännön ja huomion sen kirjoituksissani. Nikkejä saa pilkata ihan vapaasti.RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:31 pmEihän sinulla ole rahaa sellaista sitten maksaa ja muutenkin olet syyntakeettomaksi todettu äitisi raiskaamisesta.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:22 pm
No eihän se sakko kiihottamisesta kansanryhmää vastaan ole kuin joitain tuhansia euroja korkeintaan. Et nyt viittis kiukutella!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
↑
Mutta minulle ei ole tulossa vihapuhesakkoja
Mutta minulle ei ole tulossa vihapuhesakkoja
↑
Ei ole muillekaan öyhötyksestäsi huolimatta.
Ei ole muillekaan öyhötyksestäsi huolimatta.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990
Taitaa olla niin, että Huhtiksen puheet uusista näkökulmista ovat skebukkaa. Jos tapausta tutkittaisiin aktiivisesti, niin kyllä lehdistö saisi asiasta vihiä. On toki voinut jonkinlainen aktiivinen vaihe olla käynnissä DNA-tutkimusten muodossa.
Suunsoitoista huolimatta ketjun virkistyspäiville ei ole ilmeisesti tulossa aktiivinikkejä lisäkseni. Ei peruta tapahtumaa, vaikka idean äiti ja koollekutsuja jänisti toistamiseen, joten:
Tarjoan kaljaa/lonkeroa* tänään klo 19-21 koodisanalla "sukkanukke". Istun kulmapöydässä ja pöydällä valkoinen iPhone 16 Pro.
Ei tartte olla nivaska-jengiä, vaan tarjous on yleisesti voimassa. Riittää, että lurkkaat ketjua ilman tunnuksia.
*Nivaskajengille lisäksi teräviä tai muuta, mitä mieleen tulee. Hampparihahmolle tarjoan hampparin.
Suunsoitoista huolimatta ketjun virkistyspäiville ei ole ilmeisesti tulossa aktiivinikkejä lisäkseni. Ei peruta tapahtumaa, vaikka idean äiti ja koollekutsuja jänisti toistamiseen, joten:
Tarjoan kaljaa/lonkeroa* tänään klo 19-21 koodisanalla "sukkanukke". Istun kulmapöydässä ja pöydällä valkoinen iPhone 16 Pro.
Ei tartte olla nivaska-jengiä, vaan tarjous on yleisesti voimassa. Riittää, että lurkkaat ketjua ilman tunnuksia.
*Nivaskajengille lisäksi teräviä tai muuta, mitä mieleen tulee. Hampparihahmolle tarjoan hampparin.
- Ross Sullivan
Se jää nähtäväksiRL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:05 pmEi ole muillekaan öyhötyksestäsi huolimatta.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:59 pmMutta minulle ei ole tulossa vihapuhesakkojaRL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:55 pm
Olet siis kiljusta tarpeeksi juovuksissa, äitisi raiskaaja.![]()
Missä tämmöinen tapahtuma pidetään?Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:08 pm Suunsoitoista huolimatta ketjun virkistyspäiville ei ole ilmeisesti tulossa aktiivinikkejä lisäkseni. Ei peruta tapahtumaa
- Ross Sullivan
Sailor Maryssa Kirkkonummella tänään. Klo 19-21 istun kulmapöydässä.skavaböle kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:22 pmMissä tämmöinen tapahtuma pidetään?Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:08 pm Suunsoitoista huolimatta ketjun virkistyspäiville ei ole ilmeisesti tulossa aktiivinikkejä lisäkseni. Ei peruta tapahtumaa
Laita ihmeessä noita epävarmuudestasi kertovia hymiöitä jokaiseen viestiisi lopputulosta odotellessasi. Voin kertoa, että nettivihjettäsi ei poliisissa edes käsitellä.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:12 pmSe jää nähtäväksi![]()
- Ross Sullivan
↑
Luuletko, että olen jättämässä nimettömän vihjeen
Luuletko, että olen jättämässä nimettömän vihjeen
Kiitos tiedosta.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:26 pm Sailor Maryssa Kirkkonummella tänään. Klo 19-21 istun kulmapöydässä.
Harmi, kun en huomannut aiemmin, että tällaisesta oli puhetta. Olisin voinut osallistua.
Nyt pitää jättää väliin. Toivottavasti kuitenkin minfolaisia pääsee tapaamiseen.
↑↑
Minä en luule mitään. Tiedän sinun olevan täysin turha syöjä, joka elää pelkästään netissä nimimerkkiarmadansa kanssa. Sinua ei noteeraa kukaan.
Minä en luule mitään. Tiedän sinun olevan täysin turha syöjä, joka elää pelkästään netissä nimimerkkiarmadansa kanssa. Sinua ei noteeraa kukaan.
- Ross Sullivan
Ainakin yksi osallistuu. Lähden nyt pelipaikalle. Saatan olla pari min myöhässä (Max 5).skavaböle kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:36 pmKiitos tiedosta.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:26 pm Sailor Maryssa Kirkkonummella tänään. Klo 19-21 istun kulmapöydässä.
Harmi, kun en huomannut aiemmin, että tällaisesta oli puhetta. Olisin voinut osallistua.
Nyt pitää jättää väliin. Toivottavasti kuitenkin minfolaisia pääsee tapaamiseen.
Kulmapöytä, valkoinen uudehko iPhone pöydällä, koodisana: "sukkanukke".
↑
Minä olen baaritiskillä. Ei tarvitse mitään koodisanaa. Minut tunnistaa oikean reiden päällä pikavetokotelossa lepäävästä mustaruutirevolverista ja kävelyäänestä, joka on peräisin bootsieni kantapäissä olevista metallikannuksista.
Minä olen baaritiskillä. Ei tarvitse mitään koodisanaa. Minut tunnistaa oikean reiden päällä pikavetokotelossa lepäävästä mustaruutirevolverista ja kävelyäänestä, joka on peräisin bootsieni kantapäissä olevista metallikannuksista.
- Ross Sullivan
Ei mun tartte pärjäillä 60 eurollaRL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:38 pmMinä en luule mitään. Tiedän sinun olevan täysin turha syöjä, joka elää pelkästään netissä nimimerkkiarmadansa kanssa. Sinua ei noteeraa kukaan.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:31 pmRL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:27 pm
Laita ihmeessä noita epävarmuudestasi kertovia hymiöitä jokaiseen viestiisi lopputulosta odotellessasi. Voin kertoa, että nettivihjettäsi ei poliisissa edes käsitellä.![]()
Luuletko, että olen jättämässä nimettömän vihjeen![]()
Soitan ensi viikolla poliisille ja kerron rikoksistasi. Lisäksi kerron huolestani, että suunnittelet joukkotuhontaa. Minulla on kuvakaappaukset viesteistäsi, joten niiden poistaminen ei auta mitään