Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:31 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:22 pm
RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:18 pm

Sinun raportointisi on aina epäluotettavaa, koska olet mielisairas patologinen valehtelija, joka elää pelkästään netissä, jossa pitää yksinpuheluita omien nimimerkkiensä kanssa. Hauskinta tässä on kun pystyt raportoimaan tapaamisesta, joka on menneessä aikamuodossa, mutta käsittelet sitä tulevana. Olet niin sekaisin, että Hannu Lauermakaan ei pysty sinua auttamaan. Mielessäsi on valtamerilaivojen kokoisia umpisolmuja.
No eihän se sakko kiihottamisesta kansanryhmää vastaan ole kuin joitain tuhansia euroja korkeintaan. Et nyt viittis kiukutella!
Eihän sinulla ole rahaa sellaista sitten maksaa ja muutenkin olet syyntakeettomaksi todettu äitisi raiskaamisesta.
En mä muitten sakkoja ole maksamassa. Tunnen kyllä lainsäädännön ja huomion sen kirjoituksissani. Nikkejä saa pilkata ihan vapaasti.
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:34 pm
RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:31 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:22 pm

No eihän se sakko kiihottamisesta kansanryhmää vastaan ole kuin joitain tuhansia euroja korkeintaan. Et nyt viittis kiukutella!
Eihän sinulla ole rahaa sellaista sitten maksaa ja muutenkin olet syyntakeettomaksi todettu äitisi raiskaamisesta.
En mä muitten sakkoja ole maksamassa. Tunnen kyllä lainsäädännön ja huomion sen kirjoituksissani. Nikkejä saa pilkata ihan vapaasti.
Olet siis kiljusta tarpeeksi juovuksissa, äitisi raiskaaja.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan

Mutta minulle ei ole tulossa vihapuhesakkoja :D
RL11/6
Watson itse

Ei ole muillekaan öyhötyksestäsi huolimatta.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Taitaa olla niin, että Huhtiksen puheet uusista näkökulmista ovat skebukkaa. Jos tapausta tutkittaisiin aktiivisesti, niin kyllä lehdistö saisi asiasta vihiä. On toki voinut jonkinlainen aktiivinen vaihe olla käynnissä DNA-tutkimusten muodossa.

Suunsoitoista huolimatta ketjun virkistyspäiville ei ole ilmeisesti tulossa aktiivinikkejä lisäkseni. Ei peruta tapahtumaa, vaikka idean äiti ja koollekutsuja jänisti toistamiseen, joten:

Tarjoan kaljaa/lonkeroa* tänään klo 19-21 koodisanalla "sukkanukke". Istun kulmapöydässä ja pöydällä valkoinen iPhone 16 Pro.

Ei tartte olla nivaska-jengiä, vaan tarjous on yleisesti voimassa. Riittää, että lurkkaat ketjua ilman tunnuksia.

*Nivaskajengille lisäksi teräviä tai muuta, mitä mieleen tulee. Hampparihahmolle tarjoan hampparin.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:05 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:59 pm
RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:55 pm

Olet siis kiljusta tarpeeksi juovuksissa, äitisi raiskaaja.
Se jää nähtäväksi :mrgreen:
skavaböle
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja skavaböle »

Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:08 pm Suunsoitoista huolimatta ketjun virkistyspäiville ei ole ilmeisesti tulossa aktiivinikkejä lisäkseni. Ei peruta tapahtumaa
Missä tämmöinen tapahtuma pidetään?
Ross Sullivan

skavaböle kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:22 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:08 pm Suunsoitoista huolimatta ketjun virkistyspäiville ei ole ilmeisesti tulossa aktiivinikkejä lisäkseni. Ei peruta tapahtumaa
Missä tämmöinen tapahtuma pidetään?
Sailor Maryssa Kirkkonummella tänään. Klo 19-21 istun kulmapöydässä.
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:12 pm
RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:05 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:59 pm

Se jää nähtäväksi :mrgreen:
Laita ihmeessä noita epävarmuudestasi kertovia hymiöitä jokaiseen viestiisi lopputulosta odotellessasi. Voin kertoa, että nettivihjettäsi ei poliisissa edes käsitellä.
Ross Sullivan

:D

Luuletko, että olen jättämässä nimettömän vihjeen :mrgreen:
skavaböle
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja skavaböle »

Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:26 pm Sailor Maryssa Kirkkonummella tänään. Klo 19-21 istun kulmapöydässä.
Kiitos tiedosta.
Harmi, kun en huomannut aiemmin, että tällaisesta oli puhetta. Olisin voinut osallistua.
Nyt pitää jättää väliin. Toivottavasti kuitenkin minfolaisia pääsee tapaamiseen.
RL11/6
Watson itse

↑↑

Minä en luule mitään. Tiedän sinun olevan täysin turha syöjä, joka elää pelkästään netissä nimimerkkiarmadansa kanssa. Sinua ei noteeraa kukaan.
Ross Sullivan

skavaböle kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:36 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:26 pm Sailor Maryssa Kirkkonummella tänään. Klo 19-21 istun kulmapöydässä.
Kiitos tiedosta.
Harmi, kun en huomannut aiemmin, että tällaisesta oli puhetta. Olisin voinut osallistua.
Nyt pitää jättää väliin. Toivottavasti kuitenkin minfolaisia pääsee tapaamiseen.
Ainakin yksi osallistuu. Lähden nyt pelipaikalle. Saatan olla pari min myöhässä (Max 5).

Kulmapöytä, valkoinen uudehko iPhone pöydällä, koodisana: "sukkanukke".
RL11/6
Watson itse

Minä olen baaritiskillä. Ei tarvitse mitään koodisanaa. Minut tunnistaa oikean reiden päällä pikavetokotelossa lepäävästä mustaruutirevolverista ja kävelyäänestä, joka on peräisin bootsieni kantapäissä olevista metallikannuksista.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:38 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:31 pm
RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:27 pm

Laita ihmeessä noita epävarmuudestasi kertovia hymiöitä jokaiseen viestiisi lopputulosta odotellessasi. Voin kertoa, että nettivihjettäsi ei poliisissa edes käsitellä.
:D

Luuletko, että olen jättämässä nimettömän vihjeen :mrgreen:
Minä en luule mitään. Tiedän sinun olevan täysin turha syöjä, joka elää pelkästään netissä nimimerkkiarmadansa kanssa. Sinua ei noteeraa kukaan.
Ei mun tartte pärjäillä 60 eurolla :mrgreen: voi vittu mikä luuseri olet köyhyytesi kanssa!

Soitan ensi viikolla poliisille ja kerron rikoksistasi. Lisäksi kerron huolestani, että suunnittelet joukkotuhontaa. Minulla on kuvakaappaukset viesteistäsi, joten niiden poistaminen ei auta mitään :mrgreen:
Vastaa Viestiin