Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
CrissAngel
Martin Beck

Re: juu

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

janita87 kirjoitti:Ja toi mitä tohon tulee et anna anteeks äitillesi..
Niin ei tuu koskaan tapahtumaan sitä päivää!!
Ei koskaan, never!!
Mä en voi mitenkää unohtaa sitä mitä se akka on mulle tehny, varsinkin se viimeisin oulun juttu oli mulle se viimenen pisara!!
Ei tolla tavalla kohdella omaa lasta, vaikka ois kui ämmä päästään sekasin niin lapselle ei tehä mitää pahaa!
Ja se ämmä on mulle ku ilmaa, oon kun sitä ei ois ees olemassa.
Se ei oo koskaan ollukkaan mun elämässä mukana, ei sitä voi sanoo ees äidiks
:shock:
varmaan itse ymmärtäisitte sen paremmin jos itte olisitte samassa tilanteessa..
Et semmottii :D
Puhut vähän, mutta asiaa :!:
"Aatteleppa omalle kohalles" :!: :shock:
Child Of Scythe
Strigidae
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Strigidae »

CrissAngel kirjoitti:
Strigidae kirjoitti:Oisko kenelläkään tarjota kuvaa tästä puukkorouvasta?
Miltä vuosikymmeneltä haluat :?: :!: :)
Eipä sillä väliä, vaikka tuorein :D
"Though I Fly Through the Valley of Death I Shall Fear No Evil - For I am at 80,000 Feet and Climbing"
janita87
Susikoski

Re: VS: Hei,

Viesti Kirjoittaja janita87 »

Ei oo..
Mulla ei oo siitä enää yhtään kuvaa tallessa, kaikki oon repiny. :D
Vanhoissa alibeissa siitä olisi kuvia.
Strigidae
Scooby-Doo

Re: VS: Hei,

Viesti Kirjoittaja Strigidae »

janita87 kirjoitti:Ei oo..
Mulla ei oo siitä enää yhtään kuvaa tallessa, kaikki oon repiny. :D
Vanhoissa alibeissa siitä olisi kuvia.
En kyllä ihmettele käytöstäsi lainkaan. Itse olisin tehnyt juuri samoin. :)
"Though I Fly Through the Valley of Death I Shall Fear No Evil - For I am at 80,000 Feet and Climbing"
janita87
Susikoski

Moi..

:D niinpä ;)
Ei pahemmin enää kiinnostanu katella akan kuvaa :D
Yksikin kuva oli sellanen mis oli niinko Jaana ja jaanan äiti samassa kuvassa, revin siitä sen Jaanan naaman vittuun :D
Mrs H.
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Mrs H. »

Selvennän tuota ajatustani sen verran, että. Olen kokenut varmasti pahoja asioita itsekin ja olen ITSENI takia antanut asiat anteeksi omille vanhemmilleni.
Ja KYLLÄ ymmärrän että tunnet mitä tunnet ja sulla on täys oikeus siihen. Jos asia olis sulle täysin yhdentekevä, et kirjoittaisi siitä mitään. Silläpä sinua neuvoinkin, mutta anna olla, kaikki aikanaan.
Ja se, että hän on sinut synnyttänyt, ei todella tee hänestä äitiä sinulle.
Kaikesta huolimatta, piristystä päivääsi!!!
<Nunquam minus solus quam cum solus>
janita87
Susikoski

Re: Moi..

Noh eihän sen akan naamaa kehtaa aina katella ..
Vielä vähemmän kehtaa sen kuvia kellekkää näytellä :D
Mummu ei sentään oo niin hävettävä kun Se ämmä ;)
janita87
Susikoski

Hei

Mitä se meinaa toi bandattu/bannattu? ;)
Ei voi aina tietää kaikkea..
CrissAngel
Martin Beck

Re: Hei

janita87 kirjoitti:Mitä se meinaa toi bandattu/bannattu? ;)
Bannattu=>Heitetty pihalle jostain saitilta, foorumilta, kuten esim. IRC, HUUTO.NET tai vaik' tämä :!:
Banni voi olla ikuinen tai määräaikainen, sen päättä jokainen mestan YP(ylläpito) erikseen.
Mut bannattiin aikoinaan AFTERDAWNista ulos, mutta kun asiasta reklamoin niin huomasivat että väärä "nikki" pistettiin ulos, ja pääsin takasin ineen :!: :)
Muuten:ei millään pahalla.
Tällaset kysymykset pistä vaikka YV.nä, ja löytyyhän täältäkin jokin vapaa keskustelu, missä voi(t) kysellä esim. tällasia asioita.
Kato menee OT(OVER THE TOP), kun aiheena on *kuiteskin* Janette&Juha :!: :shock:
Child Of Scythe
kakojootti
Olivia Benson

Re: Hei

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

CrissAngel kirjoitti:
janita87 kirjoitti:Mitä se meinaa toi bandattu/bannattu? ;)
Bannattu=>Heitetty pihalle jostain saitilta, foorumilta, kuten esim. IRC, HUUTO.NET tai vaik' tämä :!:
Banni voi olla ikuinen tai määräaikainen, sen päättä jokainen mestan YP(ylläpito) erikseen.
Mut bannattiin aikoinaan AFTERDAWNista ulos, mutta kun asiasta reklamoin niin huomasivat että väärä "nikki" pistettiin ulos, ja pääsin takasin ineen :!: :)
Muuten:ei millään pahalla.
Tällaset kysymykset pistä vaikka YV.nä, ja löytyyhän täältäkin jokin vapaa keskustelu, missä voi(t) kysellä esim. tällasia asioita.
Kato menee OT(OVER THE TOP), kun aiheena on *kuiteskin* Janette&Juha :!: :shock:
banni
Wikisanakirja

1. (nettislangia) porttikielto, yleensä esim. johonkin Internetin chattiin tai foorumiin; tulee englannin kielen sanasta ban

* englanti: ban

http://fi.wiktionary.org/wiki/banni

ja ihan selvinpäin postasin tämän :lol: piiiiiitkä kuivakausi menossa. 8)
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Marianne
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Marianne »

Kuulemma nykyisin tai viimeaikoina kyseinen emäntä hengailee tai asuu Oulussa, (Meri-)Toppilassa. Vissiin joittenki koirienkin kanssa liikkunut. Siinä varmaa taas ''vastuullinen'' koiranomistaja :roll:
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

^Kappas kappas.. Tietoo mitä koiria ?
janita87
Susikoski

Marianne kirjoitti:Kuulemma nykyisin tai viimeaikoina kyseinen emäntä hengailee tai asuu Oulussa, (Meri-)Toppilassa. Vissiin joittenki koirienkin kanssa liikkunut. Siinä varmaa taas ''vastuullinen'' koiranomistaja :roll:

Niin tähän mennessäki olevat piskit on asunu siskosa luona tai siskon tytön luona :D
Niin olihan toi yks tuttava nähny Janeten oulusa keskustassa kittaamassa energia juomaa xD
CrissAngel
Martin Beck

janita87 kirjoitti:
Marianne kirjoitti:Kuulemma nykyisin tai viimeaikoina kyseinen emäntä hengailee tai asuu Oulussa, (Meri-)Toppilassa. Vissiin joittenki koirienkin kanssa liikkunut. Siinä varmaa taas ''vastuullinen'' koiranomistaja :roll:

Niin tähän mennessäki olevat piskit on asunu siskosa luona tai siskon tytön luona :D
Niin olihan toi yks tuttava nähny Janeten oulusa keskustassa kittaamassa energia juomaa xD
Tulee mieleen se vanha TV-mainos:Voi vehkaparkaa...
Väännän sen muotoon:Voi koiraparat. :(
MITÄ?Energiajuomaa :!:
Onko Janette ruvennut nokan valkaisullu :?: :o
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck

Onkohan Janette ollut asialla?
Joteskin tuli vain jännä intuitio.
Ikä passaa kun ko nainen täytti 3.10.ttä tasan 40 vee!
http://www.iltalehti.fi/oulu/200810098393839_ou.shtml
Ja sama textinä, kun linkit ei oo ikuisia.:

"Potilaan päreet paloivat
9.10.2008 9:30
Nainen hyökkäsi hoitajien kimppuun, kun hän ei heti päässyt lääkärin vastaanotolle.
VAKAVA HYÖKKÄYS Nelikymppinen naisasiakas hyökkäsi kolmen terveyskeskuksen hoitajan kimppuun Rajakylän terveyskeskuksessa Oulussa.
VARTIJA AULASSA Terveysaseman vartiointia tehostettiin viime perjantaista eilisiltaan asti turvallisuuden tunteen järkyttyä.

Oululaisella Rajakylän terveysasemalla koettiin perjantaiaamuna kauhunhetkiä, kun hieman ennen yhdeksää sisälle odotusaulaan asteli paikallinen 40-vuotias nainen.

Aamuruuhkainen aula ei ilmeisesti ollut naisen mieleen. Hän hyökkäsi pian sisääntulon jälkeen kolmen terveysaseman hoitajan kimppuun.

- Hän heitti yhtä hoitajaa pärekorilla. Lisäksi hyökkääjä repi kahta hoitajaa hiuksista. Mukana oli myös tönimistä, vanhempi konstaapeli Eeva Törmänen Oulun poliisista kertoo.

Sitä, oliko hyökkääjä tuonut eriskummallisen pahoinpitelyvälineen mukanaan vai oliko pärekori jo ennestään odotusaulassa, ei poliisi tiennyt.

- Nainen ilmeisesti hermostui, kun ei päässyt heti lääkärin vastaanotolle. Erikoinen tapaus, Törmänen toteaa.

Terveysaseman väki järkyttyi

- Olisi voinut käydä pahasti. Onneksi hyökkääjällä ei ollut mukanaan terä- tai ampuma-aseita, Rajakylän terveysaseman palveluesimies Marja Takalo-Eskola päivittelee.

Takalo-Eskolan mukaan terveysaseman henkilökunta on käynyt hyökkäystä yhdessä läpi viime perjantaista lähtien ammattiauttajien avulla.

- Fyysisen koskemattomuuden rajan rikkominen on aina todella vakava ja järkyttävä asia. Vie varmasti pitkän ajan, että siitä toipuu, tapahtumahetkellä muualla talossa ollut Takalo-Eskola toteaa.

Takalo-Eskolan mukaan osa terveysaseman pidempiaikaisemmista hoitajista tunnisti hyökkääjän paikalliseksi naiseksi.

Hyökkääjää ei tavoitettu

Rajakylän terveysasemalla on vartijasopimus, joka tuo avun paikalle nopeasti hälytyksen sattuessa. Vartiointia tehostettiin tapahtuman jälkeen aina eilisiltaan saakka.

- Tällaiset vaan sattuvat niin sekunneissa, Takalo-Eskola pohtii erityisesti päivystävien yksiköiden henkilökunnan työssään kokemaa väkivaltaa.

- Hoitohenkilökunnan turvallisuus puhuttaa. Jatkoa ajatellen turvatoimiin pitäisi ehdottomasti saada parannusta.

Yhtenä vaihtoehtona hän näkee ulko-oville sijoitettavat metallinpaljastimet.

Oulun poliisi ei tavoittanut hyökkääjää perjantaina terveysasemalta, eikä tietoa kiinniotosta ollut tullut vielä keskiviikkoiltanakaan, vanhempi konstaapeli Törmänen kertoo.

Tapahtunutta tutkitaan kahtena pahoinpitelynä, yhtenä lievänä pahoinpitelynä sekä julkisrauhan rikkomisena.

AINO KANGASPURO
[email protected]
KUVAT
MARKKU RUOTTINEN
Child Of Scythe
Vastaa Viestiin