USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
nipsunapsu
Axel Foley

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

^
Ainahan nykissä on ollut 'street foodia' eikö se ole siitä kulttuuristaan tunnettu? En ole aikoihin käynyt visiitillä, kun ei ole ollut oikein kelejä.
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
qurqo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja qurqo »

Biden ja Kamala yritti salamurhata Venezuelan presidentti Maduron. Tämäkin operaatio epäonnistui ja jäivät vangiksi.

Viimeksi muokannut qurqo, Su Syys 15, 2024 4:27 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Muuten kurko, olen kysynyt joskus aiemminkin, mutta kysyn taas:

Onko Trump koskaan toiminut väärin? Tai edes valehdellut koskaan? Vai onko hän täydellisin koskaan maapallolla elänyt ihminen, jos ei Jeesusta lasketa? Tai no perkele, lasketaan vaan Jeesuskin mukaan.

Mun mielestä ihan validi kysymys, kun ottaa huomioon, että torppaat täällä tasan 100% Trumpia kohtaan esiteyistä väitteistä. Ei siis 90%, ikä edes 99%, vaan tasan 100 pros.

Myönteinen suhtautuminen koronapiikkeihin ei kelpaa, se on ainoa jonka olen kerran saanut yhdeltä trumpistilta irti.
Mc Mafia

Viesti Kirjoittaja Mc Mafia »

nipsunapsu kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:17 pm ^
Ainahan nykissä on ollut 'street foodia' eikö se ole siitä kulttuuristaan tunnettu? En ole aikoihin käynyt visiitillä, kun ei ole ollut oikein kelejä.
En ole kans käynyt useampaan kuukauteen new yorkissa mutta kuvia mulla on tossa kymmeniä gigoja eli kymmeniä tuhansia reissuiltani sinne ja muilta reissuilta saman verran eli vittu joo, olen kuvannut puhki useamman ammattilaiskameran kuvatessani satoja tuhansia kuvia matkoiltani.

Vai oliko se sittenkin Hank, joka tällaistakin väitti?
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

qurqo kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:23 pm Biden ja Kamala yritti salamurhata Venezuelan presidentti Maduron. Tämäkin operaatio epäonnistui ja jäivät vangiksi.
Ai perhana, se on sitten Kamalan osalta vaalit taputeltu jos kerta on vangittuna Venezuelassa... pääsivätköhän samaan selliin Bidenin kanssa? :shock:
Hank Voight

nipsunapsu kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:17 pm ^
Vähemmän siellä kissoja on, kiitos kysymästä. Lähinnä hodarikärryjä Snapple-rivineen, mutta nekin on vuosikymmenien aikana vähentyneet.

Kiinalaisilla on Canal Streetin varrella ämpäreissään paljon mereneläviä, mutta ei kissoja niilläkään. Tai sitten on tiskin alla piilossa. Mielenkiintoista muuten miten niillä on päivästä toiseen eläviä kaloja, rapuja jne. Pienet kojut, mutta hyvät toimitukset jostain.

Sinäkin kun näytät asemoivasi itseäsi vahvasti tuohon Eric McMafian älymystöön, niin kerro jos olet jossain kaikille avoimessa live-chatissa (IRC etc.), niin voin tulla sinne vastailemaan reaaliajassa.
Hank Voight

Mc Mafia kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:25 pm
Kyllä, minä se olin. Ja sama tarjous sullekin, Mr China.

Itse olen parissakin IRC-yhteisössä, mutta niihin ei kyllä Blöröt eikä napsukkaat pääse.
Hank Voight

Niin onhan niitä selainpohjaisia irkkejä. Eli kertokaa vaan jos on kiinnostusta, niin sellaiselle joskus.

Vaikka tänne: https://kiwiirc.com/

Sovitaan joslus etukäteen aika jolloin pistätte tuonne kanavan pystyyn, vaikka #torspo.

Brass muuten joskus mainitsi asuneensa Englannissa. Ei millään mahdollista, eihän?
Mc Mafia

Hank Voight kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:34 pm
Mc Mafia kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:25 pm
Kyllä, minä se olin. Ja sama tarjous sullekin, Mr China.

Itse olen parissakin IRC-yhteisössä, mutta niihin ei kyllä Blöröt eikä napsukkaat pääse.
10 t. kuvaa olisi paljon mutta ei riitä mihinkään kun OP alkaa kuvaamaan. Siinä saa räpsiä koko ajan nukkuessaankin. Ihan koko ajan. Vai, että IRC-yhteisössä, no sitten 😂

Noita käyttää vain huorat ja niiden asiakkaat.
Viimeksi muokannut Mc Mafia, Su Syys 15, 2024 4:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mc Mafia

*poistettu laiton linkki*tm
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Honey_Badger »

Mc Mafia kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:22 pm
Honey_Badger kirjoitti: Su Syys 15, 2024 2:47 pm
Mc Mafia kirjoitti: Su Syys 15, 2024 2:20 pm Omasta puolestani voin taata, että sinä ja muut älyköt saatte jatkaa ihan keskenänne paskanjauhamista. On huvittavaa miten ylläpito on tahtomattaan teidän puolella, ettei katoa mainosrahat vaikka tuskin kenellekään on vaikeuksia ymmärtää teidän trollaavan sekä vittuilevan "työksenne", joita teillä ei ole kenelläkään. Joten soronoo pässit, serkulla on Kiinassa hommia tarjolla!
Voi kyynel...miten nyt selviämme tästä menetyksestä :lol:
Sinä voit laskea sen voitoksesi, jonka saavutit poikkeuksellisella älykkyydelläsi :mrgreen:
Kannattaa joskus pysähtyä tarkastelemaan asioiden painoarvoa ja merkitystä: saattaa hoksata ettei ole riittävän tärkeä ollakseen kenellekään voitto tai tappio. Tämän kaltaiset foorumit muutoinkin ovat viihdettä, ajankulua.
qurqo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja qurqo »

Seuraava FBI:n larppausmarssi nähtäneen kohta Springfieldissä :lol:

Pad
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pad »

Tasapuolisuuden nimissä. Harrisin kampanjan sosiaalisen median tilit ovat toistuvasti antanut petollista tietoa videoiden leikkauksissa ja teksitityksissä.
The @KamalaHQ account, which has more than 1.3 million followers on the X social media platform formerly known as Twitter, has made a habit of misleadingly clipping and inaccurately captioning video clips to attack former President Donald Trump.
Leikkauksissa on annettu ymmärtää mm. Trumpin olleen sekaisin olinpaikastaan vaikka ei ole ollutkaan jne.

Vaikka Trump on esimerkiksi luullut että yksi artisti on nainen vaikka on oikeasti syntyperäinen mies (ja tämä ei ole leikelty saadakseen tuollaisen efektin aikaan), tuo tili on yrittänyt keksiä tilanteita, joissa Trump sekoilisi.

Että ei ole ihan puhtaat jauhot Kamalan kampanjaporukallakaan.
https://edition.cnn.com/2024/09/14/poli ... index.html

Oliko se CNN nyt sitten valemediaa vai ei?
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Trump mylvii somepalvelussaan: "Vihaan Taylor Swiftiä"

Julkaistu 6 minuuttia sitten

Republikaanien presidenttiehdokas, Yhdysvaltain ex-presidentti Donald Trump ei ole säästellyt sanojaan kuvatessaan tuntemuksiaan laulajatähti Taylor Swiftiä kohtaan.

Donald Trump ilmaisivihaavansa Taylor Swiftiä vain muutama päivä sen jälkeen, kun popin megatähti oli kertonut tukevansa varapresidentti Kamala Harrisia Yhdysvaltain seuraavaksi presidentiksi.

– VIHAAN TAYLOR SWIFTIÄ! Trump kirjoitti Truth Social -alustallaan tuttuun tyyliinsä isoilla kirjaimilla.

Swift kertoi kantansa ABC:n presidenttiväittelyn jälkeen tiistaina, mikä lopetti spekulaatiot siitä, jakaisiko hän poliittisia näkemyksiään ennen marraskuun vaaleja.

Swift kehui Harrisia soturiksi kissapäivityksessään
Instagramissa julkaisemassaan päivityksessä Swift poseerasi kissansa kanssa.

Kuvan yhteyteen hän oli kirjoittanut pitkän vaaleja käsittelevän tekstin, jossa hän muun muassa luonnehtii Harrisia "soturiksi".

Swift kertoi myös olevansa huolissaan Trumpin jaettua viime kuussa tekoälyllä muokattuja kuvia, joissa väitettiin Swiftin kannattavan häntä vaaleissa. Swift kirjoittikin, että yksinkertaisin tapa taistella väärää tietoa vastaan on totuus.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tru ... #gs.enkwzx

Huvittavinta on että Swiftin oli käytännössä pakko kertoa julkisesti omista ajatuksistaan koskien äänestystä, koska Trump julkaisi niitä valheellisia tekoälykuvia. Hänellä olikin paljon fiksumpi kirjoitus kuin "VIHAAN DONALD TRUMPIA".
Medborgare
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Medborgare »

URSA kirjoitti: Su Syys 15, 2024 8:42 pm

Huvittavinta on että Swiftin oli käytännössä pakko kertoa julkisesti omista ajatuksistaan koskien äänestystä, koska Trump julkaisi niitä valheellisia tekoälykuvia. Hänellä olikin paljon fiksumpi kirjoitus kuin "VIHAAN DONALD TRUMPIA".

Swift työskentelee globalisti-liberaalin viihdeteollisuuden palveluksessa, joten mitä se nyt voisi sanoa?

Mutta fanit eivät ole kaikki samaa mieltä.
Maan tavan mukaan asialla ovat nimettömät sankarit, jotka ovat erityisen aktiivisia murha.info -sivustolla ja Iltalehden keskustelusivuilla, jotka ovat suomenkielisen netin surkeimmat likaviemärit.

http://www.mikkoniskasaari.fi/node/181
Vastaa Viestiin