TajuanQuorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:56 pm Tämähän muuten toimii vain, jos sulla on tarkoituksena tehdä samoin. Tajuat kai sen?![]()
Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
↑
Jep, eli nyt tullaan siihen että en luota sinuun. Joka lienee molemminpuolista. Mitenhän me tämä nyt ratkaistaan? Onko mahdollisilla sivustaseuraajilla ehdotuksia?
Jep, eli nyt tullaan siihen että en luota sinuun. Joka lienee molemminpuolista. Mitenhän me tämä nyt ratkaistaan? Onko mahdollisilla sivustaseuraajilla ehdotuksia?
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
Korpisoturi
- Perry Mason
"Kuulostaa siltä, että sulla on tarve keksiä tekosyitä. Mulle vedonlyönti on vedonlyönti."Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:58 pmJep, eli nyt tullaan siihen että en luota sinuun. Joka lienee molemminpuolista. Mitenhän me tämä nyt ratkaistaan? Onko mahdollisilla sivustaseuraajilla ehdotuksia?Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:57 pmTajuanQuorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:56 pm
Tämähän muuten toimii vain, jos sulla on tarkoituksena tehdä samoin. Tajuat kai sen?![]()
![]()
Minä ihan ehdottomasti luotan Porvoossa ja Ullanlinnassa kasvaneeseen pikkuhörhöön, joka on kahdesti jänistänyt suureen ääneen kailottamaansa virkistyspäivää
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
↑
Olet toistanut tämän jo joitain kertoja.
Itsellä kun on tosiaan motivaattorina lähinnä saada tuo homma onnistumaan, niin mä en nyt keksi muuta kuin toistella sitä sulle vuorostaan. Järkevää on.
Olet toistanut tämän jo joitain kertoja.
Itsellä kun on tosiaan motivaattorina lähinnä saada tuo homma onnistumaan, niin mä en nyt keksi muuta kuin toistella sitä sulle vuorostaan. Järkevää on.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Niin ja jänistämisestä puhuminen on edelleen paskan puhumista. Jänistämiselle ei olisi mitään järkeviä perusteita, ellei ole pelkkä trollaaja alun alkaenkin. Joita täällä kyllä kieltämättä onkin, mutta minä en ole.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Olet ollut 5 kertaa bannissa vuoden sisään.Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:13 pm Niin ja jänistämisestä puhuminen on edelleen paskan puhumista. Jänistämiselle ei olisi mitään järkeviä perusteita, ellei ole pelkkä trollaaja alun alkaenkin. Joita täällä kyllä kieltämättä onkin, mutta minä en ole.
Veikkaan kyllä, että nämä kaikkein tyhmimmät torvelot uskovat vielä kerran, että tapahtuma järjestyy. Onhan se hauskaa tavallaan.
Joo, siitähän se Rossikin muistutti taannoin. Tai siis sinä. No en mä nyt joltain nettifoorumilta saatuja banneja hirveän huomionarvoisina pidä. On aika helppo päätyä rikkomaan näin tiukkoja sääntöjä.Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:25 pmOlet ollut 5 kertaa bannissa vuoden sisään.Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:13 pm Niin ja jänistämisestä puhuminen on edelleen paskan puhumista. Jänistämiselle ei olisi mitään järkeviä perusteita, ellei ole pelkkä trollaaja alun alkaenkin. Joita täällä kyllä kieltämättä onkin, mutta minä en ole.
Veikkaan kyllä, että nämä kaikkein tyhmimmät torvelot uskovat vielä kerran, että tapahtuma järjestyy. Onhan se hauskaa tavallaan.
Luulen, että väität mua siksi mitä itse olet.
Mun mielestä EI olisi hauskaa, jos hommaa ei saataisi oikeasti toteutumaan. Se, että saat moisen ajatuksen päähäsi, voi johtua siitä että itse ajattelet näin. Samoin kuin tunnut pitävän foorumibanneja tosi relevanttina juttuna. Oletko ihan fooruminörtti?
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kolmas kerta toden sanoo: Lauantai 5.10? Kellonajaksi ehdotan klo 15.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Tää passais ainakin mulle siis todella hyvin. Ehdottomasti paras ajankohta tähänastisista.Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:55 pm Kolmas kerta toden sanoo: Lauantai 5.10? Kellonajaksi ehdotan klo 15.
Eih bennek, eih blavek
↑
No toteutetaan silloin, vaikka kahdestaan jos ei muita tule. Tosin jos tarpeeks rummutetaan täällä, niin varmaan tulee muitakin. Laitan noille aiemmin yv:llä lähestyneille erikseen nyt yv:llä ilmoituksen asiasta.
No toteutetaan silloin, vaikka kahdestaan jos ei muita tule. Tosin jos tarpeeks rummutetaan täällä, niin varmaan tulee muitakin. Laitan noille aiemmin yv:llä lähestyneille erikseen nyt yv:llä ilmoituksen asiasta.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
^Jes, hyvä juttu!^^
Ei tosiaan haittaisi vaikka tulisi pelkästään palstaa lukeviakin mukaan, kunhan Kirkkonummi-tapaus on kiinnostuksen kohde.
Ei tosiaan haittaisi vaikka tulisi pelkästään palstaa lukeviakin mukaan, kunhan Kirkkonummi-tapaus on kiinnostuksen kohde.
Eih bennek, eih blavek
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Todellakin sopii kuvaan, että vuoden aikana 5 kertaa bannissa ollut nikki jeesustelee muille säännöistä. Multinikkeily on sitä paitsi ihmisoikeusrikkomus!Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:41 pmJoo, siitähän se Rossikin muistutti taannoin. Tai siis sinä. No en mä nyt joltain nettifoorumilta saatuja banneja hirveän huomionarvoisina pidä. On aika helppo päätyä rikkomaan näin tiukkoja sääntöjä.Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:25 pmOlet ollut 5 kertaa bannissa vuoden sisään.Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:13 pm Niin ja jänistämisestä puhuminen on edelleen paskan puhumista. Jänistämiselle ei olisi mitään järkeviä perusteita, ellei ole pelkkä trollaaja alun alkaenkin. Joita täällä kyllä kieltämättä onkin, mutta minä en ole.
Luulen, että väität mua siksi mitä itse olet.
Mun mielestä EI olisi hauskaa, jos hommaa ei saataisi oikeasti toteutumaan. Se, että saat moisen ajatuksen päähäsi, voi johtua siitä että itse ajattelet näin. Samoin kuin tunnut pitävän foorumibanneja tosi relevanttina juttuna. Oletko ihan fooruminörtti?
Monta multinikkiä sulla oli parhaimmillaan? 4? 5?
Minulla on kuusi:
Rossi
Hänkki
Kosti
Hampparihahmo
Spede
Damfinn
Sinä ainakin olet kusihousu-kurttu nyt ja jatkossa. Sinun live-näkemisiä ottaa tosissaan korkeintaan muutama dorka lakeijasi.
↑
Siis mähän nimenomaan EN jeesustellut, vaan sanoin että sääntöjä rikkoo aika helposti.
Outoa sun multinikkeilyssä on se, että teet sitä ilman nähtävissä olevaa motiivia, etkä pysty sitä myöntämään, vaikka se on jo käytännössä todistettu. Se ei ole väärin tai vastoin sääntöjä, mutta pidän sitä erikoisena.
Mulla ei ole ollut yhtäaikaisia nikkejä koskaan. Kirjoitin Ultra-Violencena, HKJ-Kuljetuksena ja M. Paanasena Quorthonin ollessa bannissa. Se oli siis motiivini, melko selkeä sellainen.
Toivottavasti niitä dorkia lakeijoita löytyisi mahd. paljon, koska 5.10 tärähtää, tuli ketä tuli!
Siis mähän nimenomaan EN jeesustellut, vaan sanoin että sääntöjä rikkoo aika helposti.
Outoa sun multinikkeilyssä on se, että teet sitä ilman nähtävissä olevaa motiivia, etkä pysty sitä myöntämään, vaikka se on jo käytännössä todistettu. Se ei ole väärin tai vastoin sääntöjä, mutta pidän sitä erikoisena.
Mulla ei ole ollut yhtäaikaisia nikkejä koskaan. Kirjoitin Ultra-Violencena, HKJ-Kuljetuksena ja M. Paanasena Quorthonin ollessa bannissa. Se oli siis motiivini, melko selkeä sellainen.
Toivottavasti niitä dorkia lakeijoita löytyisi mahd. paljon, koska 5.10 tärähtää, tuli ketä tuli!
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Niin toi koko listahan lähti alunperin niistä Hassu-Jaanan & Raija-Ljudmilan/hyrskynmyrskyn pakkomielteisistä multinikki-hourailuista ja oli osallisten yhteisenä vitsinä ihan hauska siinä yhteydessä. Hankilla siis laskujensa mukaan heittämällä yli kymmenen nikkiä, mikäli foorumin sekopäihin luottaminen (ei ole). Mutta että en mä nyt muuten kuin sketsin tasolla lähtis ko. multinkki-zydeemiä viljeleen tällä foorumilla.Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 5:15 pm
Monta multinikkiä sulla oli parhaimmillaan? 4? 5?
Minulla on kuusi:
Rossi
Hänkki
Kosti
Hampparihahmo
Spede
Damfinn
Eih bennek, eih blavek
Mun mielestä Korpis/Ross jauhaa tästä tahallaan Kirkkonummi-ketjun puolella, koska haluaa että jengi ajattelisi että on fuulaa, eikä tulisi paikalle. Mikä kertoo paljon siitä, aikoiko itse ikinä edes tulla. Ilmeisesti tää JesseHames on hänen suhteensa oikeassa, vaikka onkin vienyt tutkimuksensa asiasta turhankin pitkälle.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser