Mitä tulee itse tekotapaan, niin siinä olen kuullut seuraavaa. Tyttö yllätettiin täysin ja häneen kohdistettiin hyvin suurta voimaa teon yhteydessä. Löydettäessä lonkat olivat aivan mustelmilla ja lonkille oli käynyt tuon raiskauksen yhteydessä juuri noin mitä tuossa aikaisemmassa viestissä todettiin. Joten en ihmettele, kun puhutaan törkeästä lapsenraiskauksesta, koska sitä se todellakin oli.EiOleOikein kirjoitti: La Syys 14, 2024 9:11 pm Sä TerribleBoy tunnut tietävän tästä enemmän kuin muut. Kertoisitko miten teko on tehty? Itse kuulin kuristusjäljistä kaulassa. Mutta oliko tyttöä puukotettu? En halua "mässäillä" millään, kovasti vaan toivoisin että tämä saasta saisi murhasyytteen vielä, vaikkei se todennäköistä ole..
Itse olen kuullut jonkinlaisista jäljistä kaulassa, mutta myös useasta lähteestä siitä, että kaula olisi vedetty auki. Sitä en tiedä, että onko murha-ase löydetty. 25.5 tällä alueella kulki paljon poliiseja koirien kanssa eli jotain etsittiin. Ja etsittiin muualtakin kuin murhapaikan läheltä.
Omasta mielestä tässä on ollut ihan tarkoituksena tappaa ihminen, jonka seuraamisesta on ihan videomatskua. Olettaisin, että kyllä tästä voidaan syyttää ihan murhasta.