sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:58 am Onko tämä varmasti tuorein nimimerkkisi? Epäilen sinun tehneen kesän aikana uusia nimimerkkejä, joilla kehut itseäsi.
Lausupa runo.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Saa nähdä ilmestyykö Kosti ja Korpisuttura sekä Ross Sullivan kohta ketjuun..
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Mä pistin ne persoonat jo nukkumaan. Itse varastin trumpin adderallit ja kukun yhä hereillä. :shock:
RL11/6
Watson itse

Heitä taas se "vitsi", että olet taiwanilainen kainuussa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Donald McRonald kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:40 am Mä pistin ne persoonat jo nukkumaan.
Ei voinu nyt kommentoida, koska tämä. :o
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
RL11/6
Watson itse

Kosti kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:51 am
Donald McRonald kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:40 am Mä pistin ne persoonat jo nukkumaan.
Milloin kommentoit Ross Sullivanina?
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:53 am
Kosti kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:51 am
Milloin kommentoit Ross Sullivanina?
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 2#p1690082
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Yrittää taas kalastella irtopisteitä palstan muilta ryssätrolleilta.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Donald McRonald kirjoitti: Su Syys 15, 2024 8:35 pm Yrittää taas kalastella irtopisteitä palstan muilta ryssätrolleilta.
Komps.

Possun kunniaksi on sanottava, että se ei sentään ole vittumainen nilkki ja läpeensä läpimätä, kuten eräs toinen Torspo.
Paikalla
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Kerääkö se aina reserviin noita deepfake-videoita sun muuta, että kun minfon portit aukeavat jälleen pariksi tunniksi, niin on mitä tuutata ryssäketjuihin? :D
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Tuutteko pojat Bodom-osion virkityspäivään?

Jo kymmenen nikkiä on tulossa ja liuta kavereita. Rahaa ja ohjelmaa on!
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Hank Voight

Korpisoturi kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 12:04 am Tuutteko pojat Bodom-osion virkityspäivään?

Jo kymmenen nikkiä on tulossa ja liuta kavereita. Rahaa ja ohjelmaa on!
Siis onko tuollainen oikeasti nyt tulossa?

Entä ketkä kaikki ovat ilmoittautuneet? Ettet vaan laskenut kaikkia sun multinikkejä ja niitähän on kymmenen? :)
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Olen pitkään epäillyt tätä sikiksen toiseksi nikiksi, jota se pitää varalla ja käyttää vain selvinpäin, ja tämä vahvisti epäilyni. Sama älytön putinistinen logiikka. Jopa hymiö.
blindpedestrian kirjoitti: Ke Syys 25, 2024 10:47 am https://www.ukrinform.net/rubric-ato/39 ... at-un.html
"Now, as we near the third winter of this war, Russia is once again trying to destroy our energy system, and this fall, they’re being even more cynical. They’re preparing to target our nuclear power plants, three of them – we have this information, and we have proof of this," said Zelensky
zelenski lipsautti voitonsuunnitelmansa, eli kuinka saadaan vedettyä muu maailma mukaan sotaan. :?
Sikis ei lähde kulumallakaan.
Samira
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Samira »

Ukko on hiljennyt. Liekö lähtenyt Donetskiin rakentaa omaa datsaa, kaukana Suomesta ja natseistaan.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Hank Voight

Samira kirjoitti: Ke Loka 02, 2024 11:43 pm Ukko on hiljennyt. Liekö lähtenyt Donetskiin rakentaa omaa datsaa, kaukana Suomesta ja natseistaan.
Vaatii kuitenkin efforttia puuhastella uusia käyttäjätunnuksia. Enemmän mä mietin tuota kurkoa. Viikkojen ja jopa kuukausien pausseja, kunnes taas ilmestyy tänne täynnä henkeä kuin Vichy-pullo ja tykittelee Trump-ketjun päivittäin täyteen propagandaa.
Vastaa Viestiin