Siis tiiätsä et toi on jo vanhaa tietoa, tiiätsä mä oon lisäx costi, Hank, hamppari hahmo ja Spede
Sivuhuomio: yllättävän vaikeaa kirjoittaa kaikki yhdyssanat erikseen
Siis tiiätsä et toi on jo vanhaa tietoa, tiiätsä mä oon lisäx costi, Hank, hamppari hahmo ja Spede
Siis äijää chillaa mä oon lisäx 1l ponipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 6:53 pmJoo mä muistan kun se nimimerkki 1lpo heitti just ton saman paskan läpänRoss Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 6:52 pmUnohdin, että roskaväen kanssa pitää kommunikoida roskaväen edellyttämällä tavalla. Pahoittelen virhettäni, ja jatkossa ymmärtääkseni ja käsittääkseni kommunikoin sinulle nipsunapsuista big brother -suomea.nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 6:41 pm
Etkö sä just niin sanonut 'ymmärtäneesi' vittuako se minun mielipide itsestäni sinulle mitään merkkaa? Sä et taida olla ihan penaalin terävin kynä?
Tiätsä vittu et mä vähä niiqu kysyin et exsä ookkaan ryssä trolli? Et äijä ois voinu relaa ja chillisti kertoo et ei oo ryssä trolli. Sit tiiätsä et osa jengist voi kelaa mahist et ne onki väärässä...tiätsä?vittu mikä daiju...
Oot vai? Sulla sitten riittää näitä nikkejä..Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 6:56 pmSiis äijää chillaa mä oon lisäx 1l ponipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 6:53 pmJoo mä muistan kun se nimimerkki 1lpo heitti just ton saman paskan läpänRoss Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 6:52 pm
Unohdin, että roskaväen kanssa pitää kommunikoida roskaväen edellyttämällä tavalla. Pahoittelen virhettäni, ja jatkossa ymmärtääkseni ja käsittääkseni kommunikoin sinulle nipsunapsuista big brother -suomea.
Tiätsä vittu et mä vähä niiqu kysyin et exsä ookkaan ryssä trolli? Et äijä ois voinu relaa ja chillisti kertoo et ei oo ryssä trolli. Sit tiiätsä et osa jengist voi kelaa mahist et ne onki väärässä...tiätsä?vittu mikä daiju...
1lpo kirjoitti: Ti Maalis 12, 2024 3:27 pm *poistettu pohdiskelua toisista kirjoittajista. Sellaisen paikka on Lautamiehissä*tm
Annan nyt vielä esimerkin epäkypsästä asenteesta.
"vittu sä vittu vihjailit että mä oon joku vitun rasisti vaikka vittu just sanoit että et oo vittu semmosta sanonut. Vittu onko susta heti vittu rassismia jos Suomalaisoletettu käyttää vittu wöömöö kieltä ja kysyn onko se afrikkalaista puhetta. Vittu oks afrikan mainitseminen rasismia, eks sitä sanaa saa vittu sanoo"
Kuten sanoin "heitti ton saman paskan läpän.." - miten 'te' ymmärsitte asian on toinen juttu..Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 6:52 pm
Unohdin, että roskaväen kanssa pitää kommunikoida roskaväen edellyttämällä tavalla. Pahoittelen virhettäni, ja jatkossa ymmärtääkseni ja käsittääkseni kommunikoin sinulle nipsunapsuista big brother -suomea.
Tiätsä vittu et mä vähä niiqu kysyin et exsä ookkaan ryssä trolli? Et äijä ois voinu relaa ja chillisti kertoo et ei oo ryssä trolli. Sit tiiätsä et osa jengist voi kelaa mahist et ne onki väärässä...tiätsä?
En tiedä keihin tuolla monikolla viittaat, mutta mua kiinnostaisi lähinnä, että mitä tarkalleen kysyit tuossa aiemmin? "Oliko se tämä?". Vai kysyitkö multa ensinkään?nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:03 pm
Kuten sanoin "heitti ton saman paskan läpän.." - miten 'te' ymmärsitte asian on toinen juttu..
Mun mielestä putsari, sillä on kuulemma todistettavasti yli 130 äo.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:14 pmNiin, kukahan niitä palstan terävimpiä kyniä olikaanEi tuo välttämättä ole kovin uniikki idea lähteä pissiksen kanssa keskustelemaan pissiksellä. Joku pissis-bimbo olet ihan selvästi jo nimimerkin perusteella.
En mä ole tämän jälkeen kysynyt mitään sinulta.Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:11 pmEn tiedä keihin tuolla monikolla viittaat, mutta mua kiinnostaisi lähinnä, että mitä tarkalleen kysyit tuossa aiemmin? "Oliko se tämä?". Vai kysyitkö multa ensinkään?nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:03 pm
Kuten sanoin "heitti ton saman paskan läpän.." - miten 'te' ymmärsitte asian on toinen juttu..
Pitäisit sinäkin kiinni tuostaHank Voight kirjoitti: Ke Elo 21, 2024 2:23 pmMä katsoin. Ja oli muuten viimeinen kommentti sulle, ei kannata vastata.
Pultsari on saattanut tehdä nettitestin. Niistähän on vaikea saada alle 130.nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:20 pmMun mielestä putsari, sillä on kuulemma todistettavasti yli 130 äo.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:14 pmNiin, kukahan niitä palstan terävimpiä kyniä olikaanEi tuo välttämättä ole kovin uniikki idea lähteä pissiksen kanssa keskustelemaan pissiksellä. Joku pissis-bimbo olet ihan selvästi jo nimimerkin perusteella.
No haluatko? Mä tosiaan putsasin jossain kohtaa koko ignorelistan ja nyt siellä on enää pahimmat Torspot. En mä sitä ihan turhan päiten täytä, mutta toki jos haluat, niin onnistuu. Ellei siis ole kykyä ja/tai halua asialliseenkaan keskusteluun. Luulisi olevan, onhan tää kuitenkin keskustelufoorumi. Mut en mä sit tiedä.
Mähän itse olen pyytänyt ainakin kahteen eri otteeseen, että päivittäisit sen ignore-listasi minun nimellä myös - tämä siis ennen kuin itse ajattelit pyytää olla vastaamattaHank Voight kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:26 pmNo haluatko? Mä tosiaan putsasin jossain kohtaa koko ignorelistan ja nyt siellä on enää pahimmat Torspot. En mä sitä ihan turhan päiten täytä, mutta toki jos haluat, niin toki onnistuu. Ellei siis ole kykyä ja/tai halua asialliseenkaan keskusteluun.
Onnistuuhan tuo.nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:29 pm
Mähän itse olen pyytänyt ainakin kahteen eri otteeseen, että päivittäisit sen ignore-listasi minun nimellä myös - tämä siis ennen kuin itse ajattelit pyytää olla vastaamattalaita nyt vaan piiloon..