JSM-ketjun virkistyspäivät @ Martina, Hyvinkää, 19.10.2024 klo 18.00 alkaen
-
JasseHames
- Perry Mason
JSM-ketjun virkistyspäivät @ Martina, Hyvinkää, 19.10.2024 klo 18.00 alkaen
Eiköhän tavata Hyvinkäällä lokakuussa? Paikalle pystytään järjestämään hyvin huomattavia henkilöitä ja mielenkiintoista ohjelmaa.
Minulle on alustavasti näytetty vihreää valoa Itä-Uudenmaan poliisilaitoksen päälliköltä, että ravintolan tiloissa saa järjestää nopein veto kaksintaistelu -turnauksen aitoon villin lännen tyyliin, kunhan osallistujat käyttävät paukkupanoksia ja luotiliivejä. Tälle pitää kysyä jokin poikkeuslupa vielä sisäministeriöltä, mutta se irtoaa "todennäköisesti".
Varoitusaika on yli kuukausi. Johan on kumma, jos ei saada kunnolla jengii messiin!
Paikalle on tulossa näillä näkymin omien aikataulujensa mukaan ainakin
- suojelupoliisin päällikkö
- poliisiylijohtaja
- KRP:n päällikkö
- Hämeen poliisilaitoksen päällikkö
- valtioneuvoston oikeuskansleri
- korkeimman oikeuden presidentti
- nimimerkki "Eaglegoat"
- nimimerkki "dazu"
- nimimerkki "HeavyLoad"
- nimimerkki "Ross Sullivan"
- nimimerkki "Korpisoturi"
- nimimerkki "riihitonttu"
- nimimerkki "LexVeritas"
- nimimerkki "Miss Holmes #1"
- nimimerkki "JasseHames"
Kaikki muutkin ovat tietenkin tervetulleita, jos pääsevät paikalle.
Alla Luonnos ohjelmasta. Saa ehdottaa muutoksia.
18.00: Marskin ryyppy ja kolminkertainen hurraa-huuto talvisodan voiton kunniaksi! ("Korpisoturin" vaatimus illan avauksesta)
18.05: Esittelykierros ("Ross Sullivan" on ilmoittanut, että lähtökohtaisesti ei ehdi näin pian paikalle, kun tekevät Siljan merikapteenin kanssa teknistä analyysiä tekoälyllä johdannaismarkkinoista)
18:20: KRP:n päällikkö: Helena Meriläisen murhayritys, Tuula Lukkarisen murha ja Maarit Haantien katoaminen rikoksina ja poliisitutkintoina. Tiivis läpikäynti tapahtumien kulusta, todisteista ja tutkintalinjoista epäiltyineen
18.50: "dazu": leading edge -profiloinnit Järvenpään sarjamurhaajasta
19.20: Yleinen vessatauko ("Korpisoturin" vaatimus)
19.35: Yleinen Vessatauko päättyy, joskin "Korpisoturi" saa käyttää vessassa niin paljon aikaa kuin tarvitsee. Yleinen tupakkatauko tupakoijille
19.45: Biljardia ja (todennäköisesti) nopein veto kaksintaistelu
20.15: Hämeen poliisilaitoksen päällikkö saa selitellä, miksi Perjalantie 3:n tuhopoltot eivät selviä talon IQ-lukituksesta huolimatta. Jos selityksenä on yksinkertaisesti vahva epäilys väärästä alibista (vrt. Gyllströmin alibi Bodominjärven murhien ajaksi), niin voidaan jatkaa biliksen pelaamista. HUOM! Tätä kohtaa ohjelmasta ei saa kertoa poliisipäällikölle ennakkoon, koska muuten emme saa autenttisen reaktion tuottamaa lisäinformaatiota. Olen asentanut ravintolan tiloihin salakameran, jolla saatavaa kuvamateriaalia poliisijohtajan mikroilmeistä on tarkoitus tutkia tekoälyllä
20.30: Poliisiylijohtaja: esittelee JSM-tutkintaa varten tehdyn erityisbudjetin, jonka oikeuskansleri tarkistaa viipymättä. Tekoäly on tarkoitus saada ratkaisevaan rooliin "Ross Sullivanin" sukkanukkien suhteilla Taiwanista palkattavilla osaajilla. Budjetin hyväksymisestä äänestetään osallistujien kesken, joten kannattaa tulla paikalle käyttämään äänivaltaansa. Toki oikeusvaltiossa asiasta viimeisen sanan sanoo korkeimman oikeuden presidentti, ja sen kaikki hyväksyköön, mutta ei anneta tämän pilata tunnelmaa
20.45: Yhdistetty yleinen vessa- ja tupakkatauko
21.00: "Ross Sullivan": Flynnin efekti ja edustava otos juutalaisten älykkyystutkimuksessa - milloin normaliustesteillä pitää pyyhkäistä Canis lupuksen anusta (väikkärin käsikirjoitus)
21.30: Varakkaiden henkilöiden Kanta-kirjauksien vakoilemista Sukupuolitaudit-osiosta. Se, joka nauraa viimeiseksi, voittaa
22.00: Virallinen ohjelma päättyy
02.00: Kadonneen henkilön etsiminen -leikki Hikiän metsissä
Minulle on alustavasti näytetty vihreää valoa Itä-Uudenmaan poliisilaitoksen päälliköltä, että ravintolan tiloissa saa järjestää nopein veto kaksintaistelu -turnauksen aitoon villin lännen tyyliin, kunhan osallistujat käyttävät paukkupanoksia ja luotiliivejä. Tälle pitää kysyä jokin poikkeuslupa vielä sisäministeriöltä, mutta se irtoaa "todennäköisesti".
Varoitusaika on yli kuukausi. Johan on kumma, jos ei saada kunnolla jengii messiin!
Paikalle on tulossa näillä näkymin omien aikataulujensa mukaan ainakin
- suojelupoliisin päällikkö
- poliisiylijohtaja
- KRP:n päällikkö
- Hämeen poliisilaitoksen päällikkö
- valtioneuvoston oikeuskansleri
- korkeimman oikeuden presidentti
- nimimerkki "Eaglegoat"
- nimimerkki "dazu"
- nimimerkki "HeavyLoad"
- nimimerkki "Ross Sullivan"
- nimimerkki "Korpisoturi"
- nimimerkki "riihitonttu"
- nimimerkki "LexVeritas"
- nimimerkki "Miss Holmes #1"
- nimimerkki "JasseHames"
Kaikki muutkin ovat tietenkin tervetulleita, jos pääsevät paikalle.
Alla Luonnos ohjelmasta. Saa ehdottaa muutoksia.
18.00: Marskin ryyppy ja kolminkertainen hurraa-huuto talvisodan voiton kunniaksi! ("Korpisoturin" vaatimus illan avauksesta)
18.05: Esittelykierros ("Ross Sullivan" on ilmoittanut, että lähtökohtaisesti ei ehdi näin pian paikalle, kun tekevät Siljan merikapteenin kanssa teknistä analyysiä tekoälyllä johdannaismarkkinoista)
18:20: KRP:n päällikkö: Helena Meriläisen murhayritys, Tuula Lukkarisen murha ja Maarit Haantien katoaminen rikoksina ja poliisitutkintoina. Tiivis läpikäynti tapahtumien kulusta, todisteista ja tutkintalinjoista epäiltyineen
18.50: "dazu": leading edge -profiloinnit Järvenpään sarjamurhaajasta
19.20: Yleinen vessatauko ("Korpisoturin" vaatimus)
19.35: Yleinen Vessatauko päättyy, joskin "Korpisoturi" saa käyttää vessassa niin paljon aikaa kuin tarvitsee. Yleinen tupakkatauko tupakoijille
19.45: Biljardia ja (todennäköisesti) nopein veto kaksintaistelu
20.15: Hämeen poliisilaitoksen päällikkö saa selitellä, miksi Perjalantie 3:n tuhopoltot eivät selviä talon IQ-lukituksesta huolimatta. Jos selityksenä on yksinkertaisesti vahva epäilys väärästä alibista (vrt. Gyllströmin alibi Bodominjärven murhien ajaksi), niin voidaan jatkaa biliksen pelaamista. HUOM! Tätä kohtaa ohjelmasta ei saa kertoa poliisipäällikölle ennakkoon, koska muuten emme saa autenttisen reaktion tuottamaa lisäinformaatiota. Olen asentanut ravintolan tiloihin salakameran, jolla saatavaa kuvamateriaalia poliisijohtajan mikroilmeistä on tarkoitus tutkia tekoälyllä
20.30: Poliisiylijohtaja: esittelee JSM-tutkintaa varten tehdyn erityisbudjetin, jonka oikeuskansleri tarkistaa viipymättä. Tekoäly on tarkoitus saada ratkaisevaan rooliin "Ross Sullivanin" sukkanukkien suhteilla Taiwanista palkattavilla osaajilla. Budjetin hyväksymisestä äänestetään osallistujien kesken, joten kannattaa tulla paikalle käyttämään äänivaltaansa. Toki oikeusvaltiossa asiasta viimeisen sanan sanoo korkeimman oikeuden presidentti, ja sen kaikki hyväksyköön, mutta ei anneta tämän pilata tunnelmaa
20.45: Yhdistetty yleinen vessa- ja tupakkatauko
21.00: "Ross Sullivan": Flynnin efekti ja edustava otos juutalaisten älykkyystutkimuksessa - milloin normaliustesteillä pitää pyyhkäistä Canis lupuksen anusta (väikkärin käsikirjoitus)
21.30: Varakkaiden henkilöiden Kanta-kirjauksien vakoilemista Sukupuolitaudit-osiosta. Se, joka nauraa viimeiseksi, voittaa
22.00: Virallinen ohjelma päättyy
02.00: Kadonneen henkilön etsiminen -leikki Hikiän metsissä
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- nipsunapsu
- Axel Foley
Re: JSM-ketjun virkistyspäivät @ Martina, Hyvinkää, 19.10.2024 klo 18.00 alkaen
Onko tuolla Martinan sisäänkäynnillä pyörätuoliramppia?
Tällaisessa, mutta asiallisessa tapaamisessa olisi järkeä. Olen esittänyt asiaa jo vuosia sitten Bodomin tiimoilta. Enasin siihen suhtauduttiin kannattaen, mutta en tiedä menikö sekin pelleilyksi.
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
-
Hank Voight
Olisi järkeä joo. Mutta meneekö nuo useimmiten pelleilyksi, vai onko oikeasti mahdollista toteutua?
Entä kun ehdotetut paikat tuntuu aina olevan Helsingissä tai ainakin siellä päin, niin olisiko Turusta tai Turun tienoolta mahdollisesti lähdössä tuollaiseen joku tai jotkut? Jos olisi, niin mukavahan se olisi lähteä yhdessä.
Ajokuntoa mulla riittää, kun en alkoholia pahemmin juo. Ja sähköautokin, eli matkakulutkaan ei paljoa olisi.
Ainoa jonka tiedän täältä päin olevan on Donald. Olisiko mun multinikillä innostusta? Vai olisiko liian hapokasta istua iltaa umpitollojen kanssa?
Entä kun ehdotetut paikat tuntuu aina olevan Helsingissä tai ainakin siellä päin, niin olisiko Turusta tai Turun tienoolta mahdollisesti lähdössä tuollaiseen joku tai jotkut? Jos olisi, niin mukavahan se olisi lähteä yhdessä.
Ajokuntoa mulla riittää, kun en alkoholia pahemmin juo. Ja sähköautokin, eli matkakulutkaan ei paljoa olisi.
Ainoa jonka tiedän täältä päin olevan on Donald. Olisiko mun multinikillä innostusta? Vai olisiko liian hapokasta istua iltaa umpitollojen kanssa?
Harmi että sijaisen aivan eri suunnalla. Sut ja Donald olis ollut kiva tavata. No ehkä vielä jossain kohtaa onnistuvi.Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 4:11 pm Olisi järkeä joo. Mutta meneekö nuo useimmiten pelleilyksi, vai onko oikeasti mahdollista toteutua?
Ainoa jonka tiedän täältä päin olevan on Donald. Olisiko mun multinikillä innostusta? Vai olisiko liian hapokasta istua iltaa umpitollojen kanssa?![]()
Eih bennek, eih blavek
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Kyllä me sut jaksetaan 15 hengen voimin nostaa! Voit röhnöttää sohvalla kuin sinivalas loppuillan!nipsunapsu kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 2:06 pm Onko tuolla Martinan sisäänkäynnillä pyörätuoliramppia?
Mitä te dorkat dorkailette?
- nipsunapsu
- Axel Foley
No hyvä homma, että olette saaneet vemputettua porukalla ruista ranteisiin.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 6:54 pmKyllä me sut jaksetaan 15 hengen voimin nostaa! Voit röhnöttää sohvalla kuin sinivalas loppuillan!nipsunapsu kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 2:06 pm Onko tuolla Martinan sisäänkäynnillä pyörätuoliramppia?
- Ross Sullivan
Ihan hyvä ohjelma. Hassu-Jaanan työkiireiden takia se on ymmärrettävästi vähän suppea.
Pari ideaa ohjelmaan:
- KRP:n kattava selvitys siitä, miksi he ignooraavat Hassu-Jaanan ratkaisun?
- Hassu-Jaanan psykologinen ajankohtaiskatsaus työttömyydestä, projisoinnista, vahvistusharhasta ja narsismista. Ne Wikipedian artikkelit voisi printata ja jakaa osallistujille.
- mä voin luennoida johdannaisista. Esim. taiwanilaisten sääfutuurien hinnoittelusta. Sitten myös lyhyt katsaus otannasta on mieluisa aihe.
Pari ideaa ohjelmaan:
- KRP:n kattava selvitys siitä, miksi he ignooraavat Hassu-Jaanan ratkaisun?
- Hassu-Jaanan psykologinen ajankohtaiskatsaus työttömyydestä, projisoinnista, vahvistusharhasta ja narsismista. Ne Wikipedian artikkelit voisi printata ja jakaa osallistujille.
- mä voin luennoida johdannaisista. Esim. taiwanilaisten sääfutuurien hinnoittelusta. Sitten myös lyhyt katsaus otannasta on mieluisa aihe.
- Ross Sullivan
On se!nipsunapsu kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 7:11 pmNo hyvä homma, että olette saaneet vemputettua porukalla ruista ranteisiin.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 6:54 pmKyllä me sut jaksetaan 15 hengen voimin nostaa! Voit röhnöttää sohvalla kuin sinivalas loppuillan!nipsunapsu kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 2:06 pm Onko tuolla Martinan sisäänkäynnillä pyörätuoliramppia?
Josko alustaisit ryssän sotataloudesta Martinassa? Myös korona-aiheinen esitelmä olisi ravisteleva!
-
Hank Voight
Ja mikäli tuo toteutuu ja mäkin paikalla olen, niin voin yleisön pyynnöstä vastailla kysymyksiin New Yorkista. Koskaan en ole siellä kuulemma käynyt, mutta yritetään vastailla ihan tuurilla!Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 7:18 pm
Hauskaa muuten miten NYC:n suhteen alkoi korviahuumaava hiljaisuus sen jälkeen kun jaoin sen kuvan. Kuva tosin on kadonnut bittitaivaaseen kun ilmeisesti tämä Jumpshare pitää jaossa vain 24h
-
Hank Voight
Ei mulla kyllä ole hajuakaan, että olisiko mun multinikki Ronald tulossa, mutta siis sä asut joka tapauksessa niin kaukana, ettei onnistu sulta?Kosti kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 6:38 pm
Harmi että sijaisen aivan eri suunnalla. Sut ja Donald olis ollut kiva tavata. No ehkä vielä jossain kohtaa onnistuvi.
Ei tällä hetkellä, mutta keväällä saattas onnistuakin. Jos ottas oikein ohjelmaks pistäytyä Suamen Turuus pitkästä aikaa.Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 7:37 pm Ei mulla kyllä ole hajuakaan, että olisiko mun multinikki Ronald tulossa, mutta siis sä asut joka tapauksessa niin kaukana, ettei onnistu sulta?
Eih bennek, eih blavek
nipsunapsu kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 7:11 pm No hyvä homma, että olette saaneet vemputettua porukalla ruista ranteisiin
Tästä mä tykkään, pottuilua mutta löytyy kumminki huumoria.(korostus minun)
Eih bennek, eih blavek
-
Hank Voight
No ilmoittelet sitten jos pistäydyt.Kosti kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 8:22 pmEi tällä hetkellä, mutta keväällä saattas onnistuakin. Jos ottas oikein ohjelmaks pistäytyä Suamen Turuus pitkästä aikaa.Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 7:37 pm Ei mulla kyllä ole hajuakaan, että olisiko mun multinikki Ronald tulossa, mutta siis sä asut joka tapauksessa niin kaukana, ettei onnistu sulta?
^Jes näin tehdään.^^
Eih bennek, eih blavek