Kuka ahdistellut TTK opettajaa?
Re: Kuka ahdistellut TTK opettajaa?
Sanottiinko siinä, että kyseessä oli oppilas? Mielestäni jossain noista jutuista oli, että tätä ahdustelua oli useana vuonna, niin itse aloin tiirata sen takia juontajia ja muita, kun ei nuo parit ole ohjelmassa kuin sen yhden kauden. Yhdestä ohjelman juontajistahan on täällä ihan omakin ketju ahdistelusta, jossa taitaa olla syyteharkinta menossa.
Mä olen kans ihan ymmälläni. Mietin ekaks tota Mikael Jungeria, mutta hän se ei kuulemma ole. Nythän, jos tämä syytös koskee koko tuotannon ukoista yhtä, eli ei vaan tanssipartnereista yhtä, niin sittenhän tämä alkaa käydä todella mielenkiintoiseksi. Leppilampi nyt tältä pohjalta tulee mieleen...janita kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 8:53 pm Sanottiinko siinä, että kyseessä oli oppilas? Mielestäni jossain noista jutuista oli, että tätä ahdustelua oli useana vuonna, niin itse aloin tiirata sen takia juontajia ja muita, kun ei nuo parit ole ohjelmassa kuin sen yhden kauden. Yhdestä ohjelman juontajistahan on täällä ihan omakin ketju ahdistelusta, jossa taitaa olla syyteharkinta menossa.
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Jos usealla kaudella niin joku toinen tanssinopettaja ehkä?
Eli nimiä riittää, ei kannata arvailla. Ehkäpä saamme tästä joskus vielä lukea Seiskasta.
Eli nimiä riittää, ei kannata arvailla. Ehkäpä saamme tästä joskus vielä lukea Seiskasta.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Tuosta vastauksesta huomaa, mikä vaikutus monilla ilman totuuspohjaa on aiemmin ilmaan heitetyllä epäilyksellä toisessa keississä.Pimeyden kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 9:31 pmMä olen kans ihan ymmälläni. Mietin ekaks tota Mikael Jungeria, mutta hän se ei kuulemma ole. Nythän, jos tämä syytös koskee koko tuotannon ukoista yhtä, eli ei vaan tanssipartnereista yhtä, niin sittenhän tämä alkaa käydä todella mielenkiintoiseksi. Leppilampi nyt tältä pohjalta tulee mieleen...janita kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 8:53 pm Sanottiinko siinä, että kyseessä oli oppilas? Mielestäni jossain noista jutuista oli, että tätä ahdustelua oli useana vuonna, niin itse aloin tiirata sen takia juontajia ja muita, kun ei nuo parit ole ohjelmassa kuin sen yhden kauden. Yhdestä ohjelman juontajistahan on täällä ihan omakin ketju ahdistelusta, jossa taitaa olla syyteharkinta menossa.
Eli tuosta vaan siltä heitettiin "siltä pohjalta" nimi esiin!
Tää on nyt juurikin se ikävä seuraus tällaisesta ilmaan heitetystä epämääräisestä syytöksestä. Kaikkia epäillään, vanhat tekemiset kaivetaan esiin, spekuloidaan, arvotaan, muka tiedetään, toivotaan, syytetään....claw kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 9:48 pm Tuosta vastauksesta huomaa, mikä vaikutus monilla ilman totuuspohjaa on aiemmin ilmaan heitetyllä epäilyksellä toisessa keississä.
Eli tuosta vaan siltä heitettiin "siltä pohjalta" nimi esiin!
Ei sen näin pitäisi mennä, mutta nyt se menee.
You asked me if I had a god-complex. Let me tell you something: I am god!
-
feverlag
Tää on vissiin se tyyppi joka oli Saanan parina niillä parinvaihtoviikoilla, ja sitten se tän ahdistelijan oikea opettaja jätti kauden kesken ja jäi "sairaslomalle" ilmeisesti juurikin samoista syistä.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Se, ettei ollut pitkään tämän opetuksessa pikemminkin puhuu sen puolesta, että on ahdistellut ja yhteistyö sitten loppunut nopeasti. Eikös?vasikka kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 2:41 pm Minulla ei ole tietoa, mutta itse veikkaan ihan toista henkilöä sillä perusteella, mitä puhelinhaastattelussa vastasivat kysymyksiin. Junger ei tainnut edes olla kovin pitkään olla tämän opetuksesessa, niin silläkin perusteella pitäisi aika epätodennäköisenä että Jugerista olisi kyse.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Benjamiin taitaa tosiaan olla Tynkkynen osastoa.Puhelinkortti kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 8:22 pm ↑↑
Benjamin Peltosta epäilisin sattuneesta syystä kaikkein vähiten.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Jos kerran on todistettu, ettei ole Jungner niin sitten se on varmaan Leppilampi, joka on kiimassa nylkyttänyt reittä. Leppilampihan on ahdistelusta Ivalossakin syytettynä.Pimeyden kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 9:31 pmMä olen kans ihan ymmälläni. Mietin ekaks tota Mikael Jungeria, mutta hän se ei kuulemma ole. Nythän, jos tämä syytös koskee koko tuotannon ukoista yhtä, eli ei vaan tanssipartnereista yhtä, niin sittenhän tämä alkaa käydä todella mielenkiintoiseksi. Leppilampi nyt tältä pohjalta tulee mieleen...janita kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 8:53 pm Sanottiinko siinä, että kyseessä oli oppilas? Mielestäni jossain noista jutuista oli, että tätä ahdustelua oli useana vuonna, niin itse aloin tiirata sen takia juontajia ja muita, kun ei nuo parit ole ohjelmassa kuin sen yhden kauden. Yhdestä ohjelman juontajistahan on täällä ihan omakin ketju ahdistelusta, jossa taitaa olla syyteharkinta menossa.
Leppilampi vai Jungner? 1 x 2Se meni liiallisuuksiin. Hän soitteli minun miehelleni ja soitteli minulle. Huuteli avoimesti pitkin kyliä ja muun muassa houkutteli hänen rahoillaan.
Akiola kertoo, että kyseinen käytös kesti monta vuotta.
– Hän muun muassa kertoi, että on nähnyt rintani, kun olen tehnyt jotain vaatesovituksia.
Kukahan sieltä ohjelman vakkareista on on hävinnyt ruudusta?
Ei tarvitse paljon kelailla.
Ei tarvitse paljon kelailla.
Saana sanoi Ilta-Sanomien haastattelussa mm. näin:
Tapauksen myötä Akiola kertoo alkaneensa jutelleensa aiheesta aina etukäteen, jotta vastaavanlaisilta tilanteilta vältyttäisiin.
"– Keksin, että on parempi jutella ennen tätä työtilaisuutta näiden parien kanssa, mikä tämä meininki on. Vaikka kuinka lähellä ollaan tanssissa ja kosketellaan."
ttps://www.is.fi/viihde/art-2000010702782.html
Tuo mielestäni kyllä viittaa siihen, että yksi näistä tanssipareista tuo ahdistelija on, ei kukaan tuotannon työntekijöistä. Leppilammet ja Uotiset voi unohtaa
.
Tapauksen myötä Akiola kertoo alkaneensa jutelleensa aiheesta aina etukäteen, jotta vastaavanlaisilta tilanteilta vältyttäisiin.
"– Keksin, että on parempi jutella ennen tätä työtilaisuutta näiden parien kanssa, mikä tämä meininki on. Vaikka kuinka lähellä ollaan tanssissa ja kosketellaan."
ttps://www.is.fi/viihde/art-2000010702782.html
Tuo mielestäni kyllä viittaa siihen, että yksi näistä tanssipareista tuo ahdistelija on, ei kukaan tuotannon työntekijöistä. Leppilammet ja Uotiset voi unohtaa
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
Minämies
Eipä tarvitse olla kummoinen it-guru, että tämän naisen postaamat bikinikuvat näkee aivan pyytämättäkin. Nämä tanssijathan ovat muutenkin puoliksi alasti joka paikassa, joten en ihan nyt ymmärrä.
Saatiinpahan nyt vedettyä monta nimeä lokaan, kuitenkaan sanomatta yhtään mitään. Olisi ehkä kannattanut hoitaa tämä jotenkin muuten.
Saatiinpahan nyt vedettyä monta nimeä lokaan, kuitenkaan sanomatta yhtään mitään. Olisi ehkä kannattanut hoitaa tämä jotenkin muuten.
- Mind Over Matter
- Martin Beck
Eli kuka siis?feverlag kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 11:55 pm Tää on vissiin se tyyppi joka oli Saanan parina niillä parinvaihtoviikoilla, ja sitten se tän ahdistelijan oikea opettaja jätti kauden kesken ja jäi "sairaslomalle" ilmeisesti juurikin samoista syistä.
^ Signmarkiinhan tuo kommentti viittaa.
hys hys, eikös hän kuulu ryhmään jolla on vielä koripalloilijan suojaväriäkin vahvempi suojaus, parempi syytellä vaan jungneria tai leppilampea.
edit. syyllisen etsintää helpottamaan (tai hankaloittamaan) vielä lainaus ihan siitä uutisen alkuteksteistä:
Eli tuon mukaan pitäisi nyt löytää kaksi eri henkilöä, joista ainakin toinen on osallistuja, ei tuotantotiimin jäsen.Akiolan kertoman mukaan eräs osallistuja oli ”omien sanojensa mukaan rakastunut” häneen ja ilmoittanut nähneensä Akiolan rinnat vaatesovituksen yhteydessä. Akiolan mukaan toinen henkilö puolestaan kyseli häneltä bikinikuvia.
Itse olen sen verran vanha juntti että en ihan osaa hahmottaa milloin rakastumisen tunnustamisesta ja siitä että kertoo nähneensä rakastumisen kohteen rinnat vaatesovituksen yhteydessä on tullut jotenkin tuomittavaa, tai siitä että kyselee bikinikuvia henkilöltä joka julkaisee bikinikuviin verrattavia kuvia...
Viimeksi muokannut damfin, To Syys 19, 2024 9:08 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.