JasseHameksen vihamieslista
Re: JasseHameksen aamuöiset viestit
Siitä mä olen kyllä ihan samaa mieltä, että Korpisoturi ja Ross Sullivan ovat yksi ja sama henkilö.
Sanottakoon nyt ihan sillä, jos jollekulle oli vielä epäselvää.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Se on ihan OK, mutta vähän luulen, että asia ei kiinnosta kuin sinua ja Hassu-Jaanaa. Tässä ketjussa seurataan Hoojiin aamuöisiä viestejä, joten muut taulukoinnit ja viestit mielummin siihen omaan ketjuuni, tänksQuorthon kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 10:55 pm Siitä mä olen kyllä ihan samaa mieltä, että Korpisoturi ja Ross Sullivan ovat yksi ja sama henkilö.
Mitä te dorkat dorkailette?
↑
On se silti jännää, että sä et pysty sanomaan tuota suoraan, vaan aina sanot jotain muuta.
Kuinka vaikeaa se olisi kirjoittaa: "Joo, mä oon Ross Sullivan ja Korpisoturi, so what?".
Sehän ei asiaa mitenkään muuta, onko siitä kiinnostunut kaksi vai kymmenen ihmistä. Mielestäni on lapsellista ikäänkuin vedota siihen, kuinka moni on kiinnostunut samasta asiasta, tai on samaa mieltä. Mun mielestä reaktioistasi paistaa läpi tietynlainen kiusaantuneisuus asiasta. Eikö helpompaa olisi vaan myöntää tosiasiat?
Itse uskon, että kaikkia nimimerkkiesi kanssa keskustelleita ihmisiä kiinnostaa asia jollain tavalla. Ja tämän sanon siis ihan suoraan, ilman mitään provokaatiota tms...
On se silti jännää, että sä et pysty sanomaan tuota suoraan, vaan aina sanot jotain muuta.
Kuinka vaikeaa se olisi kirjoittaa: "Joo, mä oon Ross Sullivan ja Korpisoturi, so what?".
Sehän ei asiaa mitenkään muuta, onko siitä kiinnostunut kaksi vai kymmenen ihmistä. Mielestäni on lapsellista ikäänkuin vedota siihen, kuinka moni on kiinnostunut samasta asiasta, tai on samaa mieltä. Mun mielestä reaktioistasi paistaa läpi tietynlainen kiusaantuneisuus asiasta. Eikö helpompaa olisi vaan myöntää tosiasiat?
Itse uskon, että kaikkia nimimerkkiesi kanssa keskustelleita ihmisiä kiinnostaa asia jollain tavalla. Ja tämän sanon siis ihan suoraan, ilman mitään provokaatiota tms...
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
↑
Välillä pyydät lopettamaan ja sitten jatkat itse parin päivän jälkeen. Välillä tulkittu huvittuneisuuteni Korpis-analyysista kertoo multinikkeilystä ja sitten taas toisena päivänä tulkittu kiusaantuneisuus. Raija-Liisan mukaan taas se todisti minun olevan hampparihahmo, koska en kommentoinut väitettään hampparihahmoudesta.
"On se silti jännää, että sä et pysty sanomaan tuota suoraan, vaan aina sanot jotain muuta.
Kuinka vaikeaa se olisi kirjoittaa: "Joo, mä oon Ross Sullivan ja Korpisoturi, so what?"."
Pitäisikö sitten myöntää hahmot: Korpis, hampparihahmo, Kosti, hänkki ja Spede? Kysymyksenasettelu on luokkaa: vieläkö paskot seisten?
Enhän mä nyt voi myöntää sellaista, mikä ei pidä paikkaansa, ja johtaisi jopa usean nikin poistamiseen. Hassu-Jaanan motiivi on tavallaan ymmärrettävä, koska hän haluaa sellaisia nikkejä pois foorumilta, joiden mielipiteitä ei kestä, koska niistä tulee paha mieli. Samasta syystä hänen estolista on pitkä kuin nälkävuosi.
Sinun motiivisia en käsitä, koska Kirkkonummi-nikkejä on vähän muutenkin. Et kovin älykkäälle vaikuta, mutta et nyt ihan idiootiltakaan ja provosoidut helposti, mutta kestät käsittääkseni jonkin verran vastakkaisia mielipiteitä ja kaipaat lisää nikkejä ketjuun.
"Sehän ei asiaa mitenkään muuta, onko siitä kiinnostunut kaksi vai kymmenen ihmistä. Mielestäni on lapsellista ikäänkuin vedota siihen, kuinka moni on kiinnostunut samasta asiasta, tai on samaa mieltä."
Unohdin kansallissosialistisen Raija-Liisan. Totesin ainoastaan, että käsittääkseni asia kiinnostaa hyvin harvoja. Mikä siinä kiusaannuttaa?
Itseäni ei muiden multinikkeily kiinnosta ja pidän asiasta jauhamista lapsellisena.
Välillä pyydät lopettamaan ja sitten jatkat itse parin päivän jälkeen. Välillä tulkittu huvittuneisuuteni Korpis-analyysista kertoo multinikkeilystä ja sitten taas toisena päivänä tulkittu kiusaantuneisuus. Raija-Liisan mukaan taas se todisti minun olevan hampparihahmo, koska en kommentoinut väitettään hampparihahmoudesta.
"On se silti jännää, että sä et pysty sanomaan tuota suoraan, vaan aina sanot jotain muuta.
Kuinka vaikeaa se olisi kirjoittaa: "Joo, mä oon Ross Sullivan ja Korpisoturi, so what?"."
Pitäisikö sitten myöntää hahmot: Korpis, hampparihahmo, Kosti, hänkki ja Spede? Kysymyksenasettelu on luokkaa: vieläkö paskot seisten?
Enhän mä nyt voi myöntää sellaista, mikä ei pidä paikkaansa, ja johtaisi jopa usean nikin poistamiseen. Hassu-Jaanan motiivi on tavallaan ymmärrettävä, koska hän haluaa sellaisia nikkejä pois foorumilta, joiden mielipiteitä ei kestä, koska niistä tulee paha mieli. Samasta syystä hänen estolista on pitkä kuin nälkävuosi.
Sinun motiivisia en käsitä, koska Kirkkonummi-nikkejä on vähän muutenkin. Et kovin älykkäälle vaikuta, mutta et nyt ihan idiootiltakaan ja provosoidut helposti, mutta kestät käsittääkseni jonkin verran vastakkaisia mielipiteitä ja kaipaat lisää nikkejä ketjuun.
"Sehän ei asiaa mitenkään muuta, onko siitä kiinnostunut kaksi vai kymmenen ihmistä. Mielestäni on lapsellista ikäänkuin vedota siihen, kuinka moni on kiinnostunut samasta asiasta, tai on samaa mieltä."
Unohdin kansallissosialistisen Raija-Liisan. Totesin ainoastaan, että käsittääkseni asia kiinnostaa hyvin harvoja. Mikä siinä kiusaannuttaa?
Itseäni ei muiden multinikkeily kiinnosta ja pidän asiasta jauhamista lapsellisena.
Jos Nyky-Suomessa älykkyys on cancel-kulttuuria ja pride-kulkueen vaalimista, olen erittäin mielelläni täysi ääliö. Ihan näin esimerkkinä.
En mä enää niin helposti provosoidu. Tajusin olevani liian vanha tänne. Olen ihan varma, että tämän foorumin keski-ikä on max. 25. Eikä kiusaannuta yhtään, koska omaan paljon muitakin varsin marginaalissa olevia kiinnostuksenkohteita. En ole varsinaisesti tottunutkaan edustamaan mitään lammaslaumoja. Sekin on näin retrospektiivissä mietittynä ihan selkeää, ettei True Crime (kuten monet muutkaan marginaaliharrastukset) kerää pääosin ympärilleen mitään kovin konventionaalisia ihmisiä, vaan erityyppisiä "hörhöjä".
Huomaatko, että usein väistät kysymykset heittämällä ne samanlaisina takaisin, vaikkei se olisi lainkaan perusteltua?
Mutta en edelleenkään tajua, mitä tuplanikin myöntämisessä on niin outoa, että samalla pitäisi tunnustaa viisi muuta? Ei ihan avaudu mulle. Kuitenkin ihan selkeästi olette Korpisoturin kanssa sama henkilö. Kaikki paitsi kiistämisesi viittaa siihen.
Älykkyyttä kannattaa arvioida sitten, kun on tarpeeksi fiksu ollakseen provosoitumatta henkilökohtaisuuksiin ihan jokaisesta hankalasta kysymyksestä - tai mieluiten ehkä sitten, kun lopettaa nettifoorumeille kirjoittelun kokonaan. Koko tämä foorumi vaikuttaa melkoiselta teinilaumalta, enkä puhu nyt sinusta vaan yleistäen. Ainoastaan aihepiiri on mielenkiintoinen. Se että saa riidan pystyyn kysymällä jotain vaikeaa tai olemalla eri mieltä, on suht lapsellista ja sivistymätöntä. Just siksi tapaisin mielelläni ihmiset nimimerkkien takana, se saattaisi tuoda pirteämpää näkökulmaa asiaan.
Ylipäänsä tällaisen "kuka uskaltaa tulla miittiin ja kuka ei?"-asetelman ruokkiminen on kuin suoraan ala-asteelta. Kuka pelkää mustaa miestä jne... tuskin kukaan kovin antisosiaalinen ihminen lähtisi mitään miittejä ideoimaan.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
Hank Voight
Noissa multinikkispekulaatioissa voisi olla ihan ideaakin, mutta kun homma on lähtenyt ihan lapasesta. Täällä on pari kolme Torspoa, jotka viljelevät noita syytöksiä joka suuntaan, ilman mitään perusteita.
En ole yhtään perehtynyt millaisia todisteita siitä olisi, että Soturi js Ross olisivat yksi ja sama heppu, mutta ainakin kun omalta kohdaltani olen kysellyt, niin hiljaisuus on ollut korvia huumaava. Taitaa olla likimain kymmenen nimimerkkiä tungettu mun kanssa samaan nippuun, eikä mitään hajua, että kenen perseestä tai stetsonista niitä näkemyksiä on revitty. Eikä tosiaankaan edes kysyttäessä saa minkään valtakunnan selitystä.
Noin muutenkin kaikenlainen visiointi muista foorumilaista on aivan surkuhupaisaa. Mustakin on sitä sun tätä visioitu ja ihan kaikki on mennyt aivan vituiksi. On oikein huvittanut, että miten eivät edes vahingossa koskaan osu oikeaan nuo Torspot.
En ole yhtään perehtynyt millaisia todisteita siitä olisi, että Soturi js Ross olisivat yksi ja sama heppu, mutta ainakin kun omalta kohdaltani olen kysellyt, niin hiljaisuus on ollut korvia huumaava. Taitaa olla likimain kymmenen nimimerkkiä tungettu mun kanssa samaan nippuun, eikä mitään hajua, että kenen perseestä tai stetsonista niitä näkemyksiä on revitty. Eikä tosiaankaan edes kysyttäessä saa minkään valtakunnan selitystä.
Noin muutenkin kaikenlainen visiointi muista foorumilaista on aivan surkuhupaisaa. Mustakin on sitä sun tätä visioitu ja ihan kaikki on mennyt aivan vituiksi. On oikein huvittanut, että miten eivät edes vahingossa koskaan osu oikeaan nuo Torspot.
-
JasseHames
- Perry Mason
Tähän on yksinkertainen selitys: narsistinen persoonallisuushäiriö oireilee äärimmäisellä tavalla siten, että se kuvittelee älykkäiden tai muuten hyvin huomattavien henkilöiden näkökulman olevan saman kuin omansa, ja jos henkilöllä on eriävä mielipide, niin hän on tyhmä, joka ei muutenkaan voi ymmärtää mitään jne. Toinen esimerkki löytyy "Korpisoturi"-sivupersoonalla Bodom-tuomiota koskien, jolle se antoi kysyttäessä arvosanaksi 7/100. Sillä ei ollut mitään merkitystä, että kolme rikosoikeuden professoria kehui tuomiota hyvin perustelluksi. Tuomio nyt vain on oltava erittäin huono, koska Gustafsson on sen mielestä "todennäköisesti" syyllinen... "Ei vastalauseita, koira!"Quorthon kirjoitti: To Syys 19, 2024 7:55 am Sehän ei asiaa mitenkään muuta, onko siitä kiinnostunut kaksi vai kymmenen ihmistä. Mielestäni on lapsellista ikäänkuin vedota siihen, kuinka moni on kiinnostunut samasta asiasta, tai on samaa mieltä. Mun mielestä reaktioistasi paistaa läpi tietynlainen kiusaantuneisuus asiasta. Eikö helpompaa olisi vaan myöntää tosiasiat?
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
"Olen ihan varma, että tämän foorumin keski-ikä on max. 25." Nykyään jopa vähän alle. Keski-ikä on taatusti laskenut vuosien saatossa. Asiantuntevaa ja/tai muuten viihdyttävää kirjoittelua on vuosi vuodelta vähemmän.
"Huomaatko, että usein väistät kysymykset heittämällä ne samanlaisina takaisin, vaikkei se olisi lainkaan perusteltua?" En ole väistänyt yhtään kysymystä. Olen jo vastannut, että en ole Korpisoturi sen enempää kuin hänkki tai hampparihahmo. En kirjoita Ylilaudalle, mutta seuraan sen Kirkkonummi-keskustelua. Mitä vielä olisi vastaamatta?
Tuon julkisen multinikkispekulaation ainoa tarkoitus on saada bannittua sellaisia nikkejä, joiden kirjoituksista tulee paha mieli. Pidän sitä lapsellisena ja erikoisena.
Minun estolistalla ei ole ketään. Kestän vittuilua ja erilaisia mielipiteitä. Mielestäni mielipiteiden kärkäskään esittäminen ei ole riitelyä. Sittenhän täällä on nikkejä, kuten Raija-Liisa, joiden näkemyksistä olen eri mieltä, mutta trollaamme toisiamme harrastuksena. Jopa hivenen arvostan Rellun verbaalista vittuilutaitoa. Rellun profiilit muista nikeistä kuuluvat Minfon timanttisimpaan kastiin. Harmaita massalässyttäjiä on liikaa.
"Ylipäänsä tällaisen "kuka uskaltaa tulla miittiin ja kuka ei?"-asetelman ruokkiminen on kuin suoraan ala-asteelta"
Näin on. Muistathan kuitenkin itse nimenomaan kirjoittaneesi miltei tuon lainausmerkeissä olevan lauseen virkistyspäiväketjuun.
"tuskin kukaan kovin antisosiaalinen ihminen lähtisi mitään miittejä ideoimaan." Asia on lähtökohtaisesti näin. Tosin en ole ollenkaan varma, etteikö miitti olisi ihan pelkkää nettimölinää. Olen silti jälleen menossa tapahtumaan
Olen mielestäni vastannut kaikkiin kysymyksiin. Voitko sinä vuorostasi vastata:
- mikä muiden mahdollisessa multinikkeilyssä kiinnostaa?
- mikä muu motiivi esim Hassu-Jaanalla muka olisi taulukoida ja kannella kuin saada poistettua nikit, joista tulee paha mieli?
- Jos kiinnostut muiden multinikkeilystä, niin mikset kysy asiaa yv:llä asianosaisilta?
Olen minäkin sitä mieltä, että NG on syyllinen. Se on maalaisjärkeä, perustuu todennäköisyyksiin.JasseHames kirjoitti: To Syys 19, 2024 5:28 pmTähän on yksinkertainen selitys: narsistinen persoonallisuushäiriö oireilee äärimmäisellä tavalla siten, että se kuvittelee älykkäiden tai muuten hyvin huomattavien henkilöiden näkökulman olevan saman kuin omansa, ja jos henkilöllä on eriävä mielipide, niin hän on tyhmä, joka ei muutenkaan voi ymmärtää mitään jne. Toinen esimerkki löytyy "Korpisoturi"-sivupersoonalla Bodom-tuomiota koskien, jolle se antoi kysyttäessä arvosanaksi 7/100. Sillä ei ollut mitään merkitystä, että kolme rikosoikeuden professoria kehui tuomiota hyvin perustelluksi. Tuomio nyt vain on oltava erittäin huono, koska Gustafsson on sen mielestä "todennäköisesti" syyllinen... "Ei vastalauseita, koira!"Quorthon kirjoitti: To Syys 19, 2024 7:55 am Sehän ei asiaa mitenkään muuta, onko siitä kiinnostunut kaksi vai kymmenen ihmistä. Mielestäni on lapsellista ikäänkuin vedota siihen, kuinka moni on kiinnostunut samasta asiasta, tai on samaa mieltä. Mun mielestä reaktioistasi paistaa läpi tietynlainen kiusaantuneisuus asiasta. Eikö helpompaa olisi vaan myöntää tosiasiat?
Kaikissa ihmisissä on narsistisia piirteitä. Sinussa ja minussa myös. Se on osa nykypäivän länsimaista kulttuuria, johon kuuluu tarve päteä monissa asioissa.
Ylipäänsä henkilöiden älykkyyden arvailu nettifoorumien välityksellä on aika mahdotonta. On paljon älyköitä, jotka ovat sosiaalisilta taidoiltaan niin kehnoja, että huh huh. Väitän, että suomessa näitä on keskimääräistä enemmän.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
Narsistinen persoonallisuushäiriösi oireilee muun muassa siten, että vastakkaisten näkökulmien sietokykysi on lapsen tasolla, ja sen takia estolistasi on pitkä kuin nälkävuosi.JasseHames kirjoitti: To Syys 19, 2024 5:28 pmTähän on yksinkertainen selitys: narsistinen persoonallisuushäiriö oireilee äärimmäisellä tavalla siten, että se kuvittelee älykkäiden tai muuten hyvin huomattavien henkilöiden näkökulman olevan saman kuin omansa, ja jos henkilöllä on eriävä mielipide, niin hän on tyhmä, joka ei muutenkaan voi ymmärtää mitään jne. Toinen esimerkki löytyy "Korpisoturi"-sivupersoonalla Bodom-tuomiota koskien, jolle se antoi kysyttäessä arvosanaksi 7/100. Sillä ei ollut mitään merkitystä, että kolme rikosoikeuden professoria kehui tuomiota hyvin perustelluksi. Tuomio nyt vain on oltava erittäin huono, koska Gustafsson on sen mielestä "todennäköisesti" syyllinen... "Ei vastalauseita, koira!"Quorthon kirjoitti: To Syys 19, 2024 7:55 am Sehän ei asiaa mitenkään muuta, onko siitä kiinnostunut kaksi vai kymmenen ihmistä. Mielestäni on lapsellista ikäänkuin vedota siihen, kuinka moni on kiinnostunut samasta asiasta, tai on samaa mieltä. Mun mielestä reaktioistasi paistaa läpi tietynlainen kiusaantuneisuus asiasta. Eikö helpompaa olisi vaan myöntää tosiasiat?
Korpparin mukaan Nisse on todennäköisesti syyllinen, mutta mun mielestä hän on lähes varmasti syyllinen. Korpparin mukaan näyttö ei olisi riittänyt tuomioon, koska jää varteenotettava epäily. Mun mielestäni ei jää.
Siitä olen samaa mieltä, että tuomio on surkea. En myös itsekään usko, että tuomiota kommentoineet proffat ovat tapaukseen syvällisesti perehtyneet.
- Ross Sullivan
No siis Quorthonin puolustukseksi on sanottava, että olen kompannut Korpisoturia useita kertoja ja ollut tapauksen todennäköisestä ratkaisusta lähes täysin samaa mieltä kevääseen 24. Quorthon lukee ja kirjoittaa käsittääkseni vain Kirkkonummi-ketjuun.Hank Voight kirjoitti: To Syys 19, 2024 5:22 pm Noissa multinikkispekulaatioissa voisi olla ihan ideaakin, mutta kun homma on lähtenyt ihan lapasesta. Täällä on pari kolme Torspoa, jotka viljelevät noita syytöksiä joka suuntaan, ilman mitään perusteita.
Kirjoituksestasi olen muuten samaa mieltä, ja se voisi olla minun kynästäni, mikä tietysti ei olekaan ihme, koska olemme saman henkilön nikkejä
↑
Zodiaciin kirjoittaisin mielelläni myös, mutta siellä ei ole yhtään elämää. Ja kirjoittajien taso saa Kirkkonummen näyttämään hyvältä. Bodom ja Anneli on mulle liian mainstreamia, liikaa tolloja, en jaksa sitä kitinää.
Zodiaciin kirjoittaisin mielelläni myös, mutta siellä ei ole yhtään elämää. Ja kirjoittajien taso saa Kirkkonummen näyttämään hyvältä. Bodom ja Anneli on mulle liian mainstreamia, liikaa tolloja, en jaksa sitä kitinää.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
JasseHames
- Perry Mason
Luepa vähän enemmän tuon sivupersoonahörhön viestejä. Nopeasti huomaat, että sillä on oikeasti todennäköisesti enemmän narsistisia piirteitä kuin kenelläkään muulla suomalaisella. Tosin mikään kovin älykäs se ei ole, minkä näkee allekirjoituksestani. Ja koska kyseessä on äärimmäisen narsistinen henkilö, niin se ei voi hyväksyä koskaan sitä, että tyhmyytensä tuodaan ilmi. Jo pelkästään tuo väärennetty viesti sen omassa allekirjoituksessaan kertoo, minkälaisesta tyypistä on kyse: kun se ei tyhmyytensä vuoksi pärjää argumentoinnissa, niin sen pitää raivotautisissa suuruusharhoissaan väärentää asioita, jotta voi taistella edes jollakin keinolla toisia vastaan.Quorthon kirjoitti: To Syys 19, 2024 5:57 pmOlen minäkin sitä mieltä, että NG on syyllinen. Se on maalaisjärkeä, perustuu todennäköisyyksiin.JasseHames kirjoitti: To Syys 19, 2024 5:28 pmTähän on yksinkertainen selitys: narsistinen persoonallisuushäiriö oireilee äärimmäisellä tavalla siten, että se kuvittelee älykkäiden tai muuten hyvin huomattavien henkilöiden näkökulman olevan saman kuin omansa, ja jos henkilöllä on eriävä mielipide, niin hän on tyhmä, joka ei muutenkaan voi ymmärtää mitään jne. Toinen esimerkki löytyy "Korpisoturi"-sivupersoonalla Bodom-tuomiota koskien, jolle se antoi kysyttäessä arvosanaksi 7/100. Sillä ei ollut mitään merkitystä, että kolme rikosoikeuden professoria kehui tuomiota hyvin perustelluksi. Tuomio nyt vain on oltava erittäin huono, koska Gustafsson on sen mielestä "todennäköisesti" syyllinen... "Ei vastalauseita, koira!"Quorthon kirjoitti: To Syys 19, 2024 7:55 am Sehän ei asiaa mitenkään muuta, onko siitä kiinnostunut kaksi vai kymmenen ihmistä. Mielestäni on lapsellista ikäänkuin vedota siihen, kuinka moni on kiinnostunut samasta asiasta, tai on samaa mieltä. Mun mielestä reaktioistasi paistaa läpi tietynlainen kiusaantuneisuus asiasta. Eikö helpompaa olisi vaan myöntää tosiasiat?
Kaikissa ihmisissä on narsistisia piirteitä. Sinussa ja minussa myös. Se on osa nykypäivän länsimaista kulttuuria, johon kuuluu tarve päteä monissa asioissa.
Ylipäänsä henkilöiden älykkyyden arvailu nettifoorumien välityksellä on aika mahdotonta. On paljon älyköitä, jotka ovat sosiaalisilta taidoiltaan niin kehnoja, että huh huh. Väitän, että suomessa näitä on keskimääräistä enemmän.
Ja yllä mainittu väite, etteivät kyseiset kolme rikosoikeuden professoria olleet perehtyneet Bodom-tapaukseen on aivan mielisairasta paskapuhetta (ja sen takana on sama lapsellinen defenssi kuin em. väärennetty viesti allekirjoituksessaan). Tosiasiassa rikosoikeuden professorien työnkuvaan kuuluu lukea oikeudenkäyntipöytäkirjoja, jotka sisältävät mm. syyttäjän todistelun, ja verrata aineistoa tuomioon. Jos tällä foorumilla kukaan on lukenut tapauksen oikeudenkäyntipöytäkirjan, niin saa ilmoittautua. Jos sellaisia on yhtään, niin lienevät yhden käden sormilla laskettavissa. Kun tuomio on kolmekymmentä sivuinen, niin arvioisin (en veikkaa), että oikeudenkäyntipöytäkirja voi sisältää materiaalia jopa tuhansia sivuja.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
^Se on ainakin tullut selväksi, että Hassu-Jaana ei kestä vastakkaisia näkemyksiä, mikä eittämättä on tyypillistä narsistille. Lisäksi hän projisoi omia mielenterveysdiagnoosejaan muihin nikkeihin, eikä käsitä jokaisen jotain tajuavan nikin ymmärtävän mistä siinä on kyse.
"Tosiasiassa rikosoikeuden professorien työnkuvaan kuuluu lukea oikeudenkäyntipöytäkirjoja, jotka sisältävät mm. syyttäjän todistelun, ja verrata aineistoa tuomioon."
Aivan uskomatonta paskaa. Todennäköisesti ovat pintapuolisesti lukeneet Iltalehden toimittajan pyynnöstä tuomion läpi jos sitäkään. Se on selvää, että proffalla ei ole aikaa käyttää jokaiseen suomalaiseen henkirikostapaukseen kymmeniä tai satoja tunteja. Tuomiota on kommentoitu tapaukseen pintapuolisesti tutustuen ja näyttöön tarkemmin perehtymättä. Lisäksi se on totta, että tuomio on perusteluiden osalta kattava. Harmi vaan, että johtopäätökset ovat pääosin todella höttöisiä.
Muu jankutus on sitä samaa autististihorinaa, jota on jo saatu lukea kymmeniä viestejä.
"On paha mieli, kun toi sano et mä en ookaan ratkaissut JSM:ää! Ope! Ope! Poista ton nikki"
Quorthon on varmaan lukenut viestejäni jopa liikaa viimeisten vuosien aikana.
"Tosiasiassa rikosoikeuden professorien työnkuvaan kuuluu lukea oikeudenkäyntipöytäkirjoja, jotka sisältävät mm. syyttäjän todistelun, ja verrata aineistoa tuomioon."
Aivan uskomatonta paskaa. Todennäköisesti ovat pintapuolisesti lukeneet Iltalehden toimittajan pyynnöstä tuomion läpi jos sitäkään. Se on selvää, että proffalla ei ole aikaa käyttää jokaiseen suomalaiseen henkirikostapaukseen kymmeniä tai satoja tunteja. Tuomiota on kommentoitu tapaukseen pintapuolisesti tutustuen ja näyttöön tarkemmin perehtymättä. Lisäksi se on totta, että tuomio on perusteluiden osalta kattava. Harmi vaan, että johtopäätökset ovat pääosin todella höttöisiä.
Muu jankutus on sitä samaa autististihorinaa, jota on jo saatu lukea kymmeniä viestejä.
"On paha mieli, kun toi sano et mä en ookaan ratkaissut JSM:ää! Ope! Ope! Poista ton nikki"
Quorthon on varmaan lukenut viestejäni jopa liikaa viimeisten vuosien aikana.
- Ross Sullivan
Re: JasseHameksen vihamieslista
↑
Vielä mennään tällä. Quorthon on yhden Nissen syyllisyyttä käsittelevän viestin päässä estolistasta luulen ma.
Vielä mennään tällä. Quorthon on yhden Nissen syyllisyyttä käsittelevän viestin päässä estolistasta luulen ma.